Ja die vrouw is wel een beetje een doos, maar geen flauw idee eigenlijk wat het isquote:Op zondag 24 juni 2012 18:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waar is dat?![]()
Die vrouw die de hele tijd heen en weer rent
Ook uren vast gestaan?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had 't nodig blijkbaar, mag ook wel, aangezien ik sinds gisterochtend half 5 al op was..
Niet uren, half 1 moesten de bussen uiterlijk rijden, ik had om 12 uur al m'n mensen al, maar stond vast tussen andere bussen.. Half 1 ging alles rijden, maar 1200 bussen kunnen nooit in 1 keer het terrein af natuurlijkquote:
Haiquote:
Wij hebben 3 uur vast gestaan op het parkeerterrein, eerste 2 uur was er helemaal geen beweging. Half twaalf bij de auto en uiteindelijk vier uur thuis ondanks dat het maar een uur rijden is. Dat wordt de voglende x weer de auto ergens bij een boer in de buurt zetten en lopen.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet uren, half 1 moesten de bussen uiterlijk rijden, ik had om 12 uur al m'n mensen al, maar stond vast tussen andere bussen.. Half 1 ging alles rijden, maar 1200 bussen kunnen nooit in 1 keer het terrein af natuurlijk
Om 1 uur stond ik op de rotonde buiten de poort, toen duurde het nog iets van 45 minuten tot een uur eer we eindelijk een beetje de gang erin hadden.. Om precies 3 uur was ik bij m'n laatste stop
Of de bussen van Event Travel nemenquote:Op zondag 24 juni 2012 18:50 schreef Casie het volgende:
[..]
Wij hebben 3 uur vast gestaan op het parkeerterrein, eerste 2 uur was er helemaal geen beweging. Half twaalf bij de auto en uiteindelijk vier uur thuis ondanks dat het maar een uur rijden is. Dat wordt de voglende x weer de auto ergens bij een boer in de buurt zetten en lopen.
Nee, zit je vast aan bepaalde tijden plus ik uit principe daar niet mee ga aangezien ze niet eens pendelbussen regelen om te zorgen dat je zowat wel met eventravel moet. Samenwerking is oke maar dit is belachelijk. Laatste keer defqon daarom ook, genoeg andere festivals waar ze wel gewoon pendellen.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of de bussen van Event Travel nemen
Ja dat hebben we gemerkt op het parkeerterrein.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of de bussen van Event Travel nemen
Het is eigenlijk de bedoeling dat die namelijk voorrang krijgen..
Oeh jongens ze zei hoi tegen mequote:
Er waren wel pendelbussen hoorquote:Op zondag 24 juni 2012 18:54 schreef Casie het volgende:
[..]
Nee, zit je vast aan bepaalde tijden plus ik uit principe daar niet mee ga aangezien ze niet eens pendelbussen regelen om te zorgen dat je zowat wel met eventravel moet. Samenwerking is oke maar dit is belachelijk. Laatste keer defqon daarom ook, genoeg andere festivals waar ze wel gewoon pendellen.
Whehe, ja wat wil je dan, 1200 bussen gemiddeld 55 personen per bus.. Die wil je echt niet boos hebben..quote:Op zondag 24 juni 2012 18:55 schreef Casie het volgende:
[..]
Ja dat hebben we gemerkt op het parkeerterrein.
goed zo. poesje goed verzorgen natuurlijk.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Blikvoerik heb mezelf vandaag eens lekker verwend!
Uiteraardquote:Op zondag 24 juni 2012 19:00 schreef dawg het volgende:
[..]
goed zo. poesje goed verzorgen natuurlijk.
Alweer?quote:Op zondag 24 juni 2012 19:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja ik moet ook eens iets te eten regelen.. En dan maar weer slapen
Mjah nouja, niet meteen, maar wel snel, morgen weer 4 uur opstaan...quote:
Oh dat lijkt me klote zegquote:Op zondag 24 juni 2012 19:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah nouja, niet meteen, maar wel snel, morgen weer 4 uur opstaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |