Heloef! Je bent terugquote:Op zondag 24 juni 2012 20:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik gok omdat je al zo'n 1000 topics hebt bekeken waar liefde, daten, versieren in voorkomt.
Jah, zoiets.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daarna nog wat upchunken zodat je bij de essentie komt.
Blik terug op je POP1 en kijk hoe je aan je leerdoelen hebt gewerkt ditdat.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:09 schreef heloef het volgende:
[..]
SMART, POP, PAP ik kreeg er zin in om te gaan krassen.
Ken je LL Cooj J? Dit is LL Cool G.quote:
Ingewikkeldquote:Op zondag 24 juni 2012 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jah, zoiets.
Pfft. Stomme alfastudies.
[..]
Blik terug op je POP1 en kijk hoe je aan je leerdoelen hebt gewerkt ditdat.
Daarna POP2 maken met SMART leerdoelen.
Zegquote:Op zondag 24 juni 2012 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jah, zoiets.
Ik zei tegen m'n studiebegeleider: ik besteed die tijd gewoon aan het studeren voor m'n tentamens en haal daardoor gewoon hele goede cijfers (en dat was nog waar ook). Dus FU met die onzin, bottom line is dat ik er op gebrand ben m'n papiertje te halen. En ik kan m'n tijd wel beter gebruiken, die onzin flans ik wel een keer in elkaar als ik tijd over heb houdoe en bedanktquote:Op zondag 24 juni 2012 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jah, zoiets.
[..]
Blik terug op je POP1 en kijk hoe je aan je leerdoelen hebt gewerkt ditdat.
Daarna POP2 maken met SMART leerdoelen.
Kaneel is jaloers.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jah, zoiets.
Pfft. Stomme alfamales.
Het is "ik ben te-rug niggah"quote:
Meer vingers in je stinkdoos.quote:
Ja, sorry.quote:
Waarop?quote:
Ja, maar dat accepteren ze niet hier.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:12 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik zei tegen m'n studiebegeleider: ik besteed die tijd gewoon aan het studeren voor m'n tentamens en haal daardoor gewoon hele goede cijfers (en dat was nog waar ook). Dus FU met die onzin, bottom line is dat ik er op gebrand ben m'n papiertje te halen. En ik kan m'n tijd wel beter gebruiken, die onzin flans ik wel een keer in elkaar als ik tijd over heb houdoe en bedankt
Dat zijn geen vlinders, dat is sperma. Zie je niet dat sperma isquote:
Bij ons ook niet. /carequote:Op zondag 24 juni 2012 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, maar dat accepteren ze niet hier.
Watquote:Op zondag 24 juni 2012 20:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zijn geen vlinders, dat is sperma. Zie je niet dat sperma is
Klik dan gewoon op die link.quote:
Zegt mijn vrouw: Gino, zit niet zo te specerijen. Haha!quote:Op zondag 24 juni 2012 20:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zijn geen vlinders, dat is sperma. Zie je niet dat sperma is
Ik niet. Ik ben echt niet gemaakt voor dit soort verslagen.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Bij ons ook niet. /care
Ik was gewoon _goed_.
chickiequote:Op zondag 24 juni 2012 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zegt mijn vrouw: Gino, zit niet zo te specerijen. Haha!
[..]
Ik rol op een snolfiets, een snol achterop snap je? Dat zit wel snol.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zegt mijn vrouw: Gino, zit niet zo te specerijen. Haha!
Doe je goedquote:Op zondag 24 juni 2012 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik rol op een snolfiets, een snol achterop snap je? Dat zit wel snol.
Ik ook niet, het uiteindelijke verhaal heb ik dan ook in één A4'tje geplempt. En de SLB'er zei: sja, wil je er nog een evaluatiegesprek aan wagen of.... Ik: Jawaddenkjuhsellufquote:Op zondag 24 juni 2012 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik niet. Ik ben echt niet gemaakt voor dit soort verslagen.
Mazzelpik.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ook niet, het uiteindelijke verhaal heb ik dan ook in één A4'tje geplempt. En de SLB'er zei: sja, wil je er nog een evaluatiegesprek aan wagen of.... Ik: JawaddenkjuhsellufHij: hokay, dan laten we het bij het strikt verplichte deel en dat is dat
Ik ben heloef's moeder, heloef is gisteren overleden aan een overdosis XTC. Maar omdat jullie niet zonder mijn zoons aanwezigheid kunnen neem ik zijn plaats even in. Veel postplezier.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |