regen ala, maar t hoeft toch niet de hele dag keihard te regenen om geen last meer te hebben van je hooikoortsquote:Op zondag 24 juni 2012 12:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik ben echt zielsgelukkig , weg hooikoorts
Het ding krijgt nog status met een hoofdletterquote:
Daar zag ik Pisc in. Maar dat maatje dat je daar hebt is denk ik een stuk kleiner.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb er hier nog een uit de jaren 60, van mn vader, donkerblauw
Geweldig tochquote:Op zondag 24 juni 2012 12:31 schreef oh-oh het volgende:
Oh, hij zong er ook bij, en hij zei ( op een dag na 3 jaar)
Nou tante oh-oh, dit is nog een leuker kado van mijn ukelele![]()
Bwhehehe en ze willen m alledrie meenemen in de auto naar Zuid Frankrijk op vakantie![]()
![]()
![]()
Dat denk ik toch ook jaquote:Op zondag 24 juni 2012 12:37 schreef indaha het volgende:
[..]
Geweldig toch, je zus zal je eeuwig dankbaar zijn
A bahquote:Op zondag 24 juni 2012 12:49 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik vind het zo sneu trouwens, hier buiten is een stel eksters een spreeuwennest aan het plunderen, en papa en mama spreeuw waren net echt wel een uur lang helemaal over de zeik aan het krijsen en aan aan het vallen.
En arme Piet zat in elkaar gedoken in zijn kooi![]()
Nu ben ik de hele tijd aan het zoeken of ik ergens kleintjes zie liggen op de parkeerplaats
Ik ben blij met mijn faalkattenquote:Op zondag 24 juni 2012 13:02 schreef oh-oh het volgende:
Faalkatten, ik zou ze ontslaan
![]()
Ik heb nog steeds spijt dat ik dat schattige woelmuisje van laatst niet gehouden heb, een beetje![]()
![]()
Ik ben echt hopeloos![]()
Ik had dus laatst bijna een jonge merel.
Want die zat maar wat stom te zitten en die vloog niet weg terwijl we met drie man en 5 honden op een meter afstand stonden. Moet ie bij al die katten die buiten zitten natuurlijk niet flikken he.
Dus wij stonden te overleggen wat te doen. Ik geef de honden aan een vriendin en stap naar voor, hij bleef gewoon zitten, pas toen ik wilde grijpen vloog ie gelukkig weg, ik was echt wel opgelucht hoor![]()
Het is hier gewoon best kut wat dat betreft, want het is een hele groene wijk dus er zitten veel vogels en zo. Maar met al dat verkeer en al die loslopende katten is het gewoon echt geen geschikte plek om nesten te bouwen eigenlijk.
quote:Op zondag 24 juni 2012 13:05 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik ben blij met mijn faalkatten, want ze krijgen genoeg te eten dus dan moeten ze de andere beestjes maar met rust laten .
![]()
Alleen Ollie is wel een goede jager die vangt het liefste vliegen en eet ze ook op dus dat is nuttig
Echte getrainde jachthond die Billyquote:Op zondag 24 juni 2012 13:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja tuurlijk. Maar dat ze ze dan alleen naar binnen brengen is wel lullig
![]()
![]()
Zo was ik laatst zo trots op Billy in het veld, dat ie eindelijk es een muis gevangen had, en dat ie m ook weer losliet toen ik los zei
Erg geslaagdquote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 14:47 schreef Miniem het volgende:
Bossie
Van mijn kont hou ik voorlopig wel ff last i guess
Zo maar eens richting huis vertrekken
Yay voor het schieten! Bulletjequote:
Alsnog van harte Miniem!quote:Op zondag 24 juni 2012 14:47 schreef Miniem het volgende:
Bossie
Van mijn kont hou ik voorlopig wel ff last i guess
Zo maar eens richting huis vertrekken
Hermelien Griffeltjesquote:Op zondag 24 juni 2012 16:37 schreef oh-oh het volgende:
Maar die naam hoor je echt veel
Mijn nichtje Luna van zeven belde me dus vanochtend, ze had haar rapport gehad, ik vroeg hoe het was.
Nou, ik had een negen...
Ik meteen oh wat goed zeg!!
Zij, nou, de rest waren tienen hoor![]()
Tis echt net mn zusje
quote:Op zondag 24 juni 2012 16:56 schreef oh-oh het volgende:
Die middelste lijkt meer op mij though![]()
Weet ik veel zei ze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet quoten s.v.p.
[ Bericht 7% gewijzigd door Miniem op 24-06-2012 18:32:33 ]
Lol, ik snap de dubbelzinnigheid nu pasquote:Op zondag 24 juni 2012 14:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent duidelijk nog geen Expert in het zaklopen..![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 14:44 schreef Bos81 het volgende:
We hadden nog een verrassing voor de jarige Miniem in petto, maar dat mag ie zelf wel zeggen..![]()
Ze heeft al een vriendjuh om mee te ketseuh.quote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 18:22 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ze heeft al een vriendjuh om mee te ketseuh.
Ik zie ineens het dos-games topic omhoog, dus even titels aan het opdoen. Maar Alf heb ik al binnenquote:
Whaha, aaoohooeeeequote:
Die heb ik ookquote:Op zondag 24 juni 2012 20:49 schreef Miniem het volgende:
Ik heb een verjaardagskaart gehad met een basset erop![]()
Voorkant: Wat hoor ik nou?
Binnen: Weer een jaartje ouder, gefeliciteerd joh!
Vast groepje Tal'ers zie ik ongeveer halfjaarlijks. Maar een meet met wat voor mij onbekenden erbij al heel lang niet.quote:
Ok, voornamelijk cafemeets?quote:Op zondag 24 juni 2012 21:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vast groepje Tal'ers zie ik ongeveer halfjaarlijks. Maar een meet met wat voor mij onbekenden erbij al heel lang niet.
Pietquote:Op zondag 24 juni 2012 20:01 schreef oh-oh het volgende:
Ja bassets zijn awesome!
Piet kan ook al zingen![]()
Dat vind ik dus ook, hij mist gewoon flink wat pit en overtuigingskrahtquote:Op maandag 25 juni 2012 00:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Een van 3 drie metroseksuelen.Ik vind em wel een enorme netniet voetballer. Mooi haar derhalve.
quote:Op maandag 25 juni 2012 00:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Een van 3 drie metroseksuelen.Ik vind em wel een enorme netniet voetballer. Mooi haar derhalve.
Haha, mannen kunnen toch mooi haar hebben?quote:Op maandag 25 juni 2012 08:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik blijf echt denken dat je homo bent hoor
![]()
Mogge!
Dus alleen netniet voetballers hebben mooi haarquote:Op maandag 25 juni 2012 00:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Oeh, verkeerd gebruik van het woord. Got me.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dus alleen netniet voetballers hebben mooi haar?
Vaduz welquote:Op maandag 25 juni 2012 08:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik blijf echt denken dat je homo bent hoor
![]()
Mogge!
Zie je wel!!quote:Op maandag 25 juni 2012 09:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vaduz welDe personificatie van mannelijkheid!
Ik niet, maar de wieltjes van mijn bureaustoel welquote:
Ik hoor ook van vrijwel iedere kapster dat ik mooi haar heb,....quote:Op maandag 25 juni 2012 09:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha, mannen kunnen toch mooi haar hebben?
Goeiemorgen!
Ja maar je zegt het al, kapster.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoor ook van vrijwel iedere kapster dat ik mooi haar heb,....
quote:Op maandag 25 juni 2012 09:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vaduz welDe personificatie van mannelijkheid!
Heel goed, en met het Muisje?quote:Op maandag 25 juni 2012 09:08 schreef Muis006 het volgende:
Goeiensmorgen verder
Hoest met de Keizer oh-oh?
Strontverkouden maar verder primaquote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 09:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Strontverkouden maar verder prima
Ik las dat je neefje helemaal content was met zijn accordeon![]()
Ahahahaquote:Op maandag 25 juni 2012 09:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]Mijn zusje heeft het ding moeten verstoppen toen er visite was omdat ze elkaar niet meer konden verstaan
![]()
Oh man, ik hoop zo dat ie meegaat achterin de oto naar Zuid-Frankrijk
Nee, daar ben jij ook te jong voor denk ik, maar qua shine wel hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 09:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Ik kon dus zo aansluiten bij je homovrienden?
quote:Op maandag 25 juni 2012 09:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, daar ben jij ook te jong voor denk ik, maar qua shine wel hoor
Meurnings!quote:
Hey Vaduschk, wat vond je van die dikke rasta's van Larsson ten tijde van Feyenoord?quote:Op maandag 25 juni 2012 09:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha, mannen kunnen toch mooi haar hebben?
Goeiemorgen!
Dan heb je gewoon mooi haarquote:Op maandag 25 juni 2012 09:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoor ook van vrijwel iedere kapster dat ik mooi haar heb,....
Whehe, dat blijft altijd hetzelfdequote:Op maandag 25 juni 2012 10:02 schreef Lutte het volgende:
Schoolboeken ingeleverd, ik blijf me er over verbazen hoe ze die hele kermis ieder jaar weer net iets chaotischer en onpraktischer op kunnen zetten
quote:Op maandag 25 juni 2012 10:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik krijg deze week m'n zomerpakket van H&M, daarna weer even braaf een maand of 2 niks bestellen.
Die is wel tofquote:Op maandag 25 juni 2012 10:07 schreef Pisces29 het volgende:
Deze in de sale, gelukkig niet de grijze![]()
![]()
![]()
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2096920%2095010%2067%201226%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Laatste keer gelukkigquote:Op maandag 25 juni 2012 10:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe, dat blijft altijd hetzelfdeGrappig wel, maar ergens ook wel begrijpelijk met de hoeveelheden
Die grijze is echt geweldig mooiquote:
Oeh leukquote:Op maandag 25 juni 2012 10:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik krijg deze week m'n zomerpakket van H&M, daarna weer even braaf een maand of 2 niks bestellen.
Oh JONGENS, over scannen gesproken; ik heb afgelopen week met de zelfscanner bij de Appie gewinkeldquote:Op maandag 25 juni 2012 10:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Laatste keer gelukkigJa ik vraag me af hoeveel boeken er jaarlijks verdwijnen
Nu scannen ze voort meteen op school, ergens handig, maar twintig minuten met zo'n pak boeken in de rij staan
Ligt ook aan het pakket, bij sommige past het in een klein plastic tasje, bij mij nog niet in twee joekels
Ideaal hè?quote:Op maandag 25 juni 2012 10:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh JONGENS, over scannen gesproken; ik heb afgelopen week met de zelfscanner bij de Appie gewinkeld![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik snap er geen fluit van, niemand controleert wat je doet?
Ik zou wel een keer de hele dag willen scannen met boeken, ik heb net als de kantoorfetish ook nog steeds de scan-bieb-kantoor-boeken-liefde die ik als kind hadquote:Op maandag 25 juni 2012 10:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Laatste keer gelukkigJa ik vraag me af hoeveel boeken er jaarlijks verdwijnen
Nu scannen ze voort meteen op school, ergens handig, maar twintig minuten met zo'n pak boeken in de rij staan
Ligt ook aan het pakket, bij sommige past het in een klein plastic tasje, bij mij nog niet in twee joekels
Aaaaaaaaaah, dank je, ik vroeg het me al afquote:Op maandag 25 juni 2012 10:11 schreef Lutte het volgende:
Ze controleren bij de kassa of het ongeveer klopt en iedere (hier) tiende klant krijgt een uitgebreide controle.
Nee niemand controleert, bij ons kun je nog wel een controle krijgen, maar dat is 1 op 25 oid.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh JONGENS, over scannen gesproken; ik heb afgelopen week met de zelfscanner bij de Appie gewinkeld![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik snap er geen fluit van, niemand controleert wat je doet?
Faalhaas, die ken je toch al [/oh-oh]quote:
Ik krijg snel een vies gevoel bij rasta's. Ik heb haren liever soepel dansend, alle kanten op.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey Vaduschk, wat vond je van die dikke rasta's van Larsson ten tijde van Feyenoord?
Oh hier zijn het nog dunnetjes, later werden ze dikker...
[ afbeelding ]
Dat ik m al ken wil niet zeggen dat ik m nu niet meer leuk vind of zo hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 10:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Faalhaas, die ken je toch al [/oh-oh]
Die grijze is zooooooo leuk
Ahwquote:Op maandag 25 juni 2012 10:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou wel een keer de hele dag willen scannen met boeken, ik heb net als de kantoorfetish ook nog steeds de scan-bieb-kantoor-boeken-liefde die ik als kind hadEn maar scannen thuis en bieb spelen
Oke hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 10:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat ik m al ken wil niet zeggen dat ik m nu niet meer leuk vind of zo hoor
quote:Op maandag 25 juni 2012 10:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Los haar in actie is net zo mooi als het opbollen van het net bij een doelpunt.
Nee die grijze heeft een meer Japansere uitstraling, deze ziet er meteen heel erg cheap ass uit vind ik.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:16 schreef Miniem het volgende:
Ik heb de grijze niet gezien maar de groene lijkt me veel frisser
Jamaar dat is dan ook een echte kerelquote:Op maandag 25 juni 2012 10:17 schreef Muis006 het volgende:
Wacht maar tot Loveless dit leest
*Mopper mopper voetbal kijk je om het voetbal mopper mopper"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Lenny moet niet zeuren!quote:Op maandag 25 juni 2012 10:17 schreef Muis006 het volgende:
Wacht maar tot Loveless dit leest
*Mopper mopper voetbal kijk je om het voetbal mopper mopper"
Ja nee echt, je praat nog erger dan het gemiddelde wijf over zulke dingenquote:
Ja hequote:Op maandag 25 juni 2012 10:15 schreef oh-oh het volgende:
Nee ik zou het niet doen, die grijze was echt leuker![]()
Ik heb geen plek meer in de kast voor nieuwe dekbedden, en die dure dingen die mn tante voor me kocht slijten voor geen mm, dus ik mag noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit meer nieuwe kopen
Ik vind het echt heerlijk hoe Vaduz zijn mening daarover klaar heeftquote:Op maandag 25 juni 2012 10:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nee echt, je praat nog erger dan het gemiddelde wijf over zulke dingen
Ik heb alleen die poedel van H&M en dat is gewoon van dat normale spul, net als die Hema dingen.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja he
Ik heb hier nog maar 1 goeie en 1 mindere, veel opgeruimd laatst.
Zijn die H&M hoezen een beetje te doen qua zachtheid?
Ik kan het ook hebben over het voetbalseizoen dat ik er 48 inschoot. Alle tactische analyses erbij, ik ben enorm veelzijdig.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 juni 2012 10:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik kan het ook hebben over het voetbalseizoen dat ik er 48 inschoot. Alle tactische analyses erbij, ik ben enorm veelzijdig.
Helaas mag je met rasta's maar één keer per week je haren wassenquote:Op maandag 25 juni 2012 10:19 schreef Pisces29 het volgende:
Oh en die rasta's, ik vind het wel tof heur.Gewoon verplicht je kerel elke dag onder de douche duwen, wordt vanzelf schoon
Dan zijn het eerder bahsta'squote:Op maandag 25 juni 2012 10:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Helaas mag je met rasta's maar één keer per week je haren wassenMaximaal!
Ik heb 1 van 50 eur van Hema, die is prima! Zachter kan altijd idd, maar dit gemiddelde is ook primaquote:Op maandag 25 juni 2012 10:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb alleen die poedel van H&M en dat is gewoon van dat normale spul, net als die Hema dingen.
Qua zachtheid kan het niet tippen aan die tyfusdure beterbedmeuk die ik heb hoor
Omdat het allemaal van die mooiboys zijn die meer tijd voor de spiegel doorbrengen dan de gemiddelde vrouw. Laat ze lekkerquote:Op maandag 25 juni 2012 10:20 schreef Muis006 het volgende:
Ik snap alleen niet waarom het gros van de voetballers met lang haar er een halve doos pommade in flikkert.
Die net uit de douche look is alleen sexy als je net uit de douche komt
Ja met blank haar, met blank haar moet je ze echt niet nemen, dat is echt gore bendequote:Op maandag 25 juni 2012 10:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
I know, maar ik duw hem gewoon de badkamer in, douchen ze anders met een kapje op, elke dag?quote:Op maandag 25 juni 2012 10:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 juni 2012 10:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Omdat het allemaal van die mooiboys zijn die meer tijd voor de spiegel doorbrengen dan de gemiddelde vrouw. Laat ze lekker![]()
Ze studeren ook allemaal in hoe te doen als je scoort
quote:Op maandag 25 juni 2012 10:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb 1 van 50 eur van Hema, die is prima! Zachter kan altijd idd, maar dit gemiddelde is ook prima
Thanks!quote:Op maandag 25 juni 2012 10:20 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik vind het echt heerlijk hoe Vaduz zijn mening daarover klaar heeft
Hahaha jaquote:Op maandag 25 juni 2012 10:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]true
Rugby, dat zijn pas echte mannen
240x220 + 60x70 CMquote:
Beetje dwang moet kunnenquote:Op maandag 25 juni 2012 10:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
I know, maar ik duw hem gewoon de badkamer in, douchen ze anders met een kapje op, elke dag?
Nu moet ik aan zon omabuiteninderegenmetstipjeskapje denkenquote:Op maandag 25 juni 2012 10:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
I know, maar ik duw hem gewoon de badkamer in, douchen ze anders met een kapje op, elke dag?
Laat Sjon er een keer "per ongeluk" op schijtenquote:Op maandag 25 juni 2012 10:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]Die prullen die ik heb waren nog iets van 100 + euro in de uitverkoop.
En een daarvan vind ik niet zo mooi dus die heb ik hooguit twee keer gebruikt of zo
quote:Op maandag 25 juni 2012 10:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Laat Sjon er een keer "per ongeluk" op schijten
Uhm, als je kroeshaar hebt kun je douchen wat je wil dr mee hoor.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Beetje dwang moet kunnenEn ik hoop het, al hadden we ooit een leraar die het volgens mij als excuus zag ook echt maar eens per week te douchen
Sebastian Chabal.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]true
Rugby, dat zijn pas echte mannen
Leraar was blankquote:Op maandag 25 juni 2012 10:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhm, als je kroeshaar hebt kun je douchen wat je wil dr mee hoor.
nadeel is gewoon dat het niet goed droogt soms, krijg je van die lekkere broeierige ongediertenesten
Gaat lastig worden, ding ligt achteraan in de kast, op de bovenste plankquote:Op maandag 25 juni 2012 10:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Laat Sjon er een keer "per ongeluk" op schijten
Ja die moet gewoon naar de kapper dan want dat staat gewoon altijd NIET.quote:
Ditquote:Op maandag 25 juni 2012 10:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die moet gewoon naar de kapper dan want dat staat gewoon altijd NIET.
Vast wel de moeder van de broer van de zus van de oom, van zijn overgrootopa, somewherequote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 10:28 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
Hellooo. Misschien moet ik es overstappen op rugby.
Kijken dan he
quote:
Dat hoofdquote:Op maandag 25 juni 2012 10:28 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
Hellooo. Misschien moet ik es overstappen op rugby.
Kijken dan he
Als Vaduschk echt homo was dan zag hij geen charme in Pirlooooquote:Op maandag 25 juni 2012 10:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tja, dan liever eentje waarbij het licht ook aan kanquote:
quote:
De nieuwste Linda is ook een aanrader. Mooi interview met Jessica Villerius en Roel van Velzen.quote:
Ff die eerste googlen!quote:Op maandag 25 juni 2012 10:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De nieuwste Linda is ook een aanrader. Mooi interview met Jessica Villerius en Roel van Velzen.
Over een jaar is het (Zo)o-ohquote:Op maandag 25 juni 2012 10:41 schreef oh-oh het volgende:
http://link.marktplaats.nl/571513386
Oooooooh ik wil zoiets![]()
Nee hoor, ik wil gewoon een grotere volière voor Pietjequote:
Zwab kan hem dan komen brushenquote:Op maandag 25 juni 2012 10:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil gewoon een grotere volière voor Pietje
Ja daar ga ik niet op wachten hoorquote:
Omdat m'n paspoort afloopt eind Juliquote:
De hele reeks natuurlijkquote:Op maandag 25 juni 2012 10:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben in dubio of ik volgende week alleen maandag, maandag en dinsdag, of maandag tot en met woensdag vrij ga nemen
Doe wild en neem de hele week vrijquote:Op maandag 25 juni 2012 10:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben in dubio of ik volgende week alleen maandag, maandag en dinsdag, of maandag tot en met woensdag vrij ga nemen
Koop 3 verrassingseieren, doe er briefjes in en je ziet wel wat je kiest.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:46 schreef oh-oh het volgende:
Nah , dat is nou ook weer niet nodigquote:
Ik had echt een 'Prijzenslag' gevoel bij de zelfscanner bij de Appie. Ik dacht dat ik random mocht graaien naar een scanner, maar ik moest 5 seconden wachten welke ging knipperenquote:Op maandag 25 juni 2012 10:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Koop 3 verrassingseieren, doe er briefjes in en je ziet wel wat je kiest.
Oh ja dagen te overquote:Op maandag 25 juni 2012 10:49 schreef Pisces29 het volgende:
Je hebt toch vast genoeg dagen nog, oh-oh? Of is dit part I van je zomervakantie?
Had dat dan meteen gezegd! Ik was al aan het bedenken om welke specs het ging. Maar idd geweldig hoofd welquote:Op maandag 25 juni 2012 10:51 schreef -Vaduz- het volgende:
En Pisc, Pirlo heeft charme vanwege zn comic-kop en sprietige lijf. Mooi na te tekenen, maar geen knappe man.
Whehe. De hele week it is!quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 10:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mooiste is zijn loopje na de trap. Genieten.
Ik lees ook altijd Libellequote:Op maandag 25 juni 2012 10:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De nieuwste Linda is ook een aanrader. Mooi interview met Jessica Villerius en Roel van Velzen.
Ik??quote:Op maandag 25 juni 2012 10:54 schreef Pisces29 het volgende:
En bestel meteen deze voor jezelf
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/G10_0165_001R_1.jpg]&set=key[rotate],value[0.25]&set=key[width],value[3152]&set=key[height],value[3686]&set=key[x],value[475]&set=key[y],value[1270]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Oh, ik dacht dierprintjequote:
Ik lees eigenlijk alles wat te graaien valtquote:
quote:
Mevrouw Veerkamp belde, of je d'r dekbedovertrek terug wil geven.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:54 schreef Pisces29 het volgende:
En bestel meteen deze voor jezelf
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/G10_0165_001R_1.jpg]&set=key[rotate],value[0.25]&set=key[width],value[3152]&set=key[height],value[3686]&set=key[x],value[475]&set=key[y],value[1270]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
quote:Op maandag 25 juni 2012 10:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mevrouw Veerkamp belde, of je d'r dekbedovertrek terug wil geven.
Tja dat vind ik al snel bij alles qua tijger-panterprintquote:Op maandag 25 juni 2012 10:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mevrouw Veerkamp belde, of je d'r dekbedovertrek terug wil geven.
Ja daar loop ik zelf niet mee hoor, hooguit ondergoed, of laarzen, dierenprintjes zijn leuk voor de hondenquote:
Jaquote:Op maandag 25 juni 2012 11:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja dat vind ik al snel bij alles qua tijger-panterprint
Of een goede bikini.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:02 schreef Miniem het volgende:
Ik heb het ook niet zo op dierenprintjes, behalve op een dier natuurlijk
quote:Op maandag 25 juni 2012 11:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jaik vind het al snel ordinair. Die met die vogeltjes is veel en veel leuker
Ja dan welquote:Op maandag 25 juni 2012 11:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik vind het heeeeeeeeel soms leuk voor accessoires. Dus kleed ik de honden erin
![]()
Tas zou ik er wel van nemen denk ik.
Maar ik draag ook alleen maar zwart dus dan kan het wel.
Oh, ik kots op kleurquote:Op maandag 25 juni 2012 11:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom alleen maar zwarte kleren Oh? Je kunt fleurige dingen zo goed hebben denk ik!
Ik hoor nu Frank Govers, Robijn intensieeeeeeeefquote:Op maandag 25 juni 2012 11:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom alleen maar zwarte kleren Oh? Je kunt fleurige dingen zo goed hebben denk ik!
Neeeeeeeequote:
Jemig.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, ik kots op kleurIk draag al sinds mn 12e of zo zwart
Woehahahaquote:Op maandag 25 juni 2012 11:08 schreef oh-oh het volgende:
Op mn hockeykutjesfase in de brugklas na![]()
Dat mn moeder me toen niet weggedaan heeft snap ik nog steeds niet
quote:Op maandag 25 juni 2012 11:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Woehahaha
Ach, iedereen maakt fouten.
Had je ook 2 of 3 kraagjes over elkaar?
quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 11:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]Le cocq sportive polo's
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EN een beugel EN een bril EN permanent.
Man man man, als ik mn moeder was geweest had ik me echt uit huis laten plaatsen zeg
Ja maar die ga ik echt niet delenquote:
Ja jammer dan hoorquote:
H&M had een paar maanden terug wel een hele toffe zware grote sleutelhanger, met een stukje sjaal en print. Heel leuk en lekker grijpbaar in een tasquote:Op maandag 25 juni 2012 11:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik vind het heeeeeeeeel soms leuk voor accessoires. Dus kleed ik de honden erin
![]()
Tas zou ik er wel van nemen denk ik.
Maar ik draag ook alleen maar zwart dus dan kan het wel.
Mijn sleutelbos is zo groot dat ik er geen sleutelhanger meer aan doequote:Op maandag 25 juni 2012 11:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
H&M had een paar maanden terug wel een hele toffe zware grote sleutelhanger, met een stukje sjaal en print. Heel leuk en lekker grijpbaar in een tasIk had hem bijna gekocht.
mwa, spierpijn maar das niet heel verwonderlijk met een weekend met twee camera's aan je lijf, en een tas op je rugquote:Op maandag 25 juni 2012 11:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je voelt je weer helemaal spetterspatter?
quote:
Volgens mij wel ja. IIG niet het haar van mijn vader, want die was al kalende vanaf zijn 17equote:Op maandag 25 juni 2012 10:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon mooi haar![]()
Nou kom ik zelden bij de kapper, maar dat zeggen ze bij mij nooit
Heb jij ook echt goed stevig haar, Bos?
Nee zo voelde ze zich gisteren de hele dagquote:Op maandag 25 juni 2012 11:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je voelt je weer helemaal spetterspatter?
Ja gisteravond tijdens Ilse trok t open, en bleef t gelukkig droogquote:Op maandag 25 juni 2012 11:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee zo voelde ze zich gisteren de hele dag
Hai Yns!
Gisteravond was het nog mooi weer he
Logisch. Je moet nog door de foto's, maar heb je mooie plaatjes kunnen schieten?quote:Op maandag 25 juni 2012 11:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
mwa, spierpijn maar das niet heel verwonderlijk met een weekend met twee camera's aan je lijf, en een tas op je rug
zometeen maar eens door de foto's heengaan
ja zitten een paar mooie plaatjes tussenquote:Op maandag 25 juni 2012 11:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Logisch. Je moet nog door de foto's, maar heb je mooie plaatjes kunnen schieten?
Ilse is een gift qua fotograferen, als die gasten van de fotocursusquote:Op maandag 25 juni 2012 11:36 schreef oh-oh het volgende:
Oh, Ilse is altijd wel leuk om te zien!
Als je dr niet te vaak ziet that is![]()
Rieu had weer vet mazzel, de hele dag regen en toen hij ging zeikstralen wilde zelfs de regen niet meer vallen
hij weet de juiste weergoden te aanbiddenquote:Op maandag 25 juni 2012 11:36 schreef oh-oh het volgende:
Hij speelt morgenavond trouwens nog een keer, ik dacht dat het weer klaar was
quote:Op maandag 25 juni 2012 11:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja zitten een paar mooie plaatjes tussen
[..]
Ilse is een gift qua fotograferen, als die gasten van de fotocursusdon't ask daar geen goede plaatsjes van hebben dan volg ik t helemaal niet meer
damn daar word je niet blij vanquote:Op maandag 25 juni 2012 11:52 schreef Miniem het volgende:
My god postanaal.
[..]![]()
Zaterdag was het nog alleen in de ochtend.
rawquote:Op maandag 25 juni 2012 11:56 schreef Miniem het volgende:
Yns, hoe sla jij je foto's op?
Alleen in RAW? of RAW en JPG fijn oid?
Ja ik ben blij dat ik gewoon op kantoor kan laten bezorgenquote:Op maandag 25 juni 2012 11:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
damn daar word je niet blij van
k laat t tegenwoordig meestal direct naar pakjegemak gaan
dat is zeker heel handig jaquote:Op maandag 25 juni 2012 11:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik ben blij dat ik gewoon op kantoor kan laten bezorgen![]()
Man man man, behalve dan die kooi laatst van Zooplus en dat was meteen ook echt een heel gesodemieter want daar was natuurlijk iets stuk van
Volgens mij willen ze ook gewoon dat iedereen dat doet.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
damn daar word je niet blij van
k laat t tegenwoordig meestal direct naar pakjegemak gaan
quote:Op maandag 25 juni 2012 11:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze ook gewoon dat iedereen dat doet.
Nou mooi niet he
hier komt die vogel altijd rond half 4 en laat ik pas om 4 thuis zijn, dat vind ik gewoon lastigquote:Op maandag 25 juni 2012 11:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze ook gewoon dat iedereen dat doet.
Nou mooi niet he
Je slaat ze dan nog wel op als jpg?quote:Op maandag 25 juni 2012 11:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
raw
even door de raw editor, finetunen in PS en klaar met de banaan
wat t net opgaat word in jpg verwerkt als laatstequote:
das vloeken in de kerkquote:
Srryquote:Op maandag 25 juni 2012 12:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
das vloeken in de kerk
nee Camera RAW van Adobe
ik werk niet met Lightroom, ik doe alles met ps, maar dat komt ook omdat ik ermee opgegroeid ben, ik werk al sinds mn 16e daarmee.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:01 schreef Miniem het volgende:
[..]
SrryDus dan alleen de camera in RAW laten opslaan?
En nabewerken met lightroom/photoshop?
Of is raw editor ook belangrijk?
is een vage actie van ze om dan t hele ding opnieuw te verzendenquote:Op maandag 25 juni 2012 12:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben nu dus ik discussie met Zooplus.
WANT aangezien zij zo stom waren om alleen voor een defecte binnenbak die hele kooi opnieuw te verzenden zat ik met een megapakket van bijna 19 kilo wat ik retour moest sturen en ze vergoeden alleen normale pakketkosten.
Zwaardere of grotere pakketten kun je door hun laten ophalen.
Maandag tot en met vrijdag tussen 8.30 en 17.00.
![]()
Ik wilde er geen dag vrij voor nemen ( joh) maar ik vind dat ze verdomme wel maar gewoon 12.20 verzendkosten terug mogen storten.
Ik heb me de pleuris gesleept met dat pakket van ze
Ja, te kansloos, ik heb wel drie keer gemaild of ze niet gewoon enkel en alleen die binnenbak konden versturen. Nee, alleen de hele kooiquote:Op maandag 25 juni 2012 12:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
is een vage actie van ze om dan t hele ding opnieuw te verzenden
Thnx. Belichting, contrast etc. kun je ook aanpassen in lightroomquote:Op maandag 25 juni 2012 12:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik werk niet met Lightroom, ik doe alles met ps, maar dat komt ook omdat ik ermee opgegroeid ben, ik werk al sinds mn 16e daarmee.
bij LR ben ik veel te beperkt, daar kan ik niet mee omgaan
Raweditor is je startpositie, daarin kun je nog dingen aanpassen als je belichting, contrast, etc.
Eigenlijk doe je daar alles, en alleen finetuning in LR of PS.
En mijn camera staat op alleen RAW, de rest is zonde van je opslagruimte
Ja dat is altijd waardeloos, dan willen ze het allemaal in goeie banen leiden en dan moet het eerst in zijn geheel terug. Lekker voor de klantquote:Op maandag 25 juni 2012 12:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, te kansloos, ik heb wel drie keer gemaild of ze niet gewoon enkel en alleen die binnenbak konden versturen. Nee, alleen de hele kooiEigenlijk wilde ze dat ik mijn defecte kooi eerst terug zou sturen.
Ja me hoela, ik doe de vogel wel ff een paar dagen in een schoenendoos of zo zeker
Ja nou mooi dat ze wel gewoon die 12.20 gaan dokken hoor, lijersquote:Op maandag 25 juni 2012 12:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat is altijd waardeloos, dan willen ze het allemaal in goeie banen leiden en dan moet het eerst in zijn geheel terug. Lekker voor de klantIk had een keer een verkeerd vest van de H&M gekregen, wilde hem houden. "Nee stuur maar terug, daarna sturen wij hem opnieuw als hij er nog is". Wait whut?
Ik snap wel waarom het zo moet, maar het is echt vervelend.
Lijkt me wel ja!quote:Op maandag 25 juni 2012 12:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nou mooi dat ze wel gewoon die 12.20 gaan dokken hoor, lijers
en waarschijnlijk is dat met de raweditor die hij opentquote:Op maandag 25 juni 2012 12:11 schreef Miniem het volgende:
[..]
Thnx. Belichting, contrast etc. kun je ook aanpassen in lightroom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |