Nu snap ik waarom hij altijd een muts/hoedje/petje draagt, zonder hoofddeksel lijkt hij 10 jaar ouder.quote:
Toegegeven; hij is wel lekker zichzelfquote:
Zo'n condoom- of douchemutsjequote:Op zondag 24 juni 2012 12:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je nu bij het lakken ook zo'n kek mutsje op Pisc, om je mooie haren te beschermen?
quote:
Oeh, zo'n blauwe met van die witte strepen aan de zijkant. Oude Adidas-tekentje?quote:Op zondag 24 juni 2012 12:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo'n condoom- of douchemutsjeNee. Wel trainingspak. Ik heb nu 6 omkleedsessies per dag, al sta ik nu even in m'n goeie kleding, dus op standje kalm bezig zijn. Normaal lekker doorschilderen en vingers afvegen op de broek
quote:
Is het Qwea?quote:
Mn neefje natuurlijk, jezus wat ben jij domquote:
Ha, die zijn wel leuk ja, die echte oude met dat tekentje jaquote:Op zondag 24 juni 2012 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oeh, zo'n blauwe met van die witte strepen aan de zijkant. Oude Adidas-tekentje?
Dank jequote:Op zondag 24 juni 2012 12:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mn neefje natuurlijk, jezus wat ben jij dom
Weer te mooi om mee te schilderen ook ja. Met Capu, nice!quote:Op zondag 24 juni 2012 12:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ha, die zijn wel leuk ja, die echte oude met dat tekentje jaNee, gewoon zwart basic pak met capuchun
Oh ik ben echt zielsgelukkig , weg hooikoortsquote:
Ja hij gaat de container in zodra het hier klaar is, dan weer hunten naar een nieuwequote:Op zondag 24 juni 2012 12:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Weer te mooi om mee te schilderen ook ja. Met Capu, nice!
Ik heb er hier nog een uit de jaren 60, van mn vader, donkerblauwquote:Op zondag 24 juni 2012 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oeh, zo'n blauwe met van die witte strepen aan de zijkant. Oude Adidas-tekentje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |