quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ene voet voor de andere en blijven ademen. Je kunt het!
Fijn dat het tof was
Alsof ik een andere kleur kleding hebquote:
Die kon ik heul nie vinden in t hoge grasquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alsof ik een andere kleur kleding heb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar het liep gewoon als water uit mn neus ( en ogen ) dus geen witte of groene klonten of slierten![]()
![]()
![]()
Mijn neus kriebelt al bij het zien van de foto, ik heb meteen een goeie impressie hoe het was daar voor jequote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:14 schreef oh-oh het volgende:
En het was eigenlijk kut want het gras stond veel te hoog, vorige keer dat we daar waren was het net gemaaid, nu kwamen alleen Bink en Billy er boven uit![]()
[ afbeelding ]
Maar Billeke heeft echt non stop lopen bouncen
quote:
ja, leuk ja. Ook wat bekenden tegen gekomen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:22 schreef Strega het volgende:
[..]
Maar wel leuk en goeie foto's hopelijk?
de muziek, maar de show stelt niet veel voorquote:
Nee, goede muziek heeft geen show nodigquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
de muziek, maar de show stelt niet veel voor
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:30 schreef oh-oh het volgende:
Nu zit ie hele verhalen te vertellen tegen Robijntje![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Grappig hoe ik éven een fractie van een seconde aan wat anders dacht
of je nu goede muziek maakt of niet, als je op een festival gaat staan is t wel zo fijn als men ook wat heeft om naar te kijken en niet 5 dode poppen op t podium hebt staanquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, goede muziek heeft geen show nodig![]()
Vandaar dat WT zo uit moet pakken wss
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Grappig hoe ik éven een fractie van een seconde aan wat anders dacht
Tenzij je blind bent.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
of je nu goede muziek maakt of niet, als je op een festival gaat staan is t wel zo fijn als men ook wat heeft om naar te kijken en niet 5 dode poppen op t podium hebt staan
Oh daar ben ik het echt helemaal niet mee eens hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
of je nu goede muziek maakt of niet, als je op een festival gaat staan is t wel zo fijn als men ook wat heeft om naar te kijken en niet 5 dode poppen op t podium hebt staan
Misschien moet hij de volgende keer een cape met glitters dragen en de pyroshow van Rammstein lenen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien moet hij de volgende keer een cape met glitters dragen en de pyroshow van Rammstein lenen?
welke quote?quote:
aaah diequote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:50 schreef oh-oh het volgende:
OMFG ik zie nu je quote pas Yns
in je sig
![]()
Ik wel. Niet alleen je oren willen wat, ook je ogen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh daar ben ik het echt helemaal niet mee eens hoor
Dit moet in m'n sig!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:56 schreef Qwea het volgende:
Als ik naar defqon ga ga ik OOK voor de show.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wel. Niet alleen je oren willen wat, ook je ogen.
Als ik naar defqon ga ga ik OOK voor de show.
Ja, dat is tof voor je dat jij dat geen muziekfestival noemtquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja maar dat noem ik dan ook geen muziekfestival
Het is en blijft een festival, popje.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:59 schreef oh-oh het volgende:
Jamaar een dancefestival is toch echt weer heel wat anders Q![]()
Ahahaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:58 schreef oh-oh het volgende:
Seasick Steve is awesome en die speelt op sigarendoosjes en zn drummer heeft geeneens schoenen
Ik kom voor de muziek op zo'n feest, maar ik was vergeten dat Defqon niet 's nachts is en meer een kijk-mijn-sixpack-en-bikini-en-hipster feestje is... Dus ik snap hetquote:
Oh kom, op Pinkpop en zo had je vroeger ook geen show nodig als je muziek kon maken.quote:
Ik ga ook voor de muziek. En liever goeie muziek dan een show, maar ik kan het toch bijzonder waarderen als er een toffe show bij zitquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:00 schreef oh-oh het volgende:
Naar Madonna zou ik voor de show gaan, voor de rest ga ik echt altijd voor de muziek hoor
Ik snap er nog steeds geen kut vanquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kom voor de muziek op zo'n feest, maar ik was vergeten dat Defqon niet 's nachts is en meer een kijk-mijn-sixpack-en-bikini-en-hipster feestje is... Dus ik snap het
Ja, standaarden veranderen tegenwoordig en iedereen krijgt meer eisen. En als ik moet kiezen tussen een festival met show of hetzelfde festival zonder show, doe dan maar met. En dat hoeft echt niet overdreven met dansers perse. Maar er als een verlepte zoutzak staan is wel het andere uiterstequote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh kom, op Pinkpop en zo had je vroeger ook geen show nodig als je muziek kon maken.
Mensen moeten tegenwoordig echt van alle kanten geentertained worden om de aandacht langer dan 10 seconden ergens op te kunnen vestigen lijkt het wel.
Blaudzun maakt toch ook echt geen muziek waar je een show bij moet zien of zo.
Gewoon ogen dicht en luisteren
1 en ik zit nu te niezenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:03 schreef oh-oh het volgende:
Pis, hoeveel pillen heb jij wel niet op dan vandaag???????
Ik kom kwam op een feest om te dansen en om de dj die lekker draait, en 3 geile danseresjes of show kunnen mij niet boeienquote:
Ja, wees dan gelijk duidelijkquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kom kwam op een feest om te dansen en om de dj die lekker draait, en 3 geile danseresjes of show kunnen mij niet boeienVuurwerk net zo min. Maar dat zeg ik; het is een hipsterfeestje, dus niet mijn ding, dus ik schat het verkeerd in kennelijk
75% van die namen:quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, wees dan gelijk duidelijk
Hipster feest valt opzich wel mee. Alhoewel er wel steeds meer mooiboys lopen. Maar ook een Qlimax, Sensation, Dance Valley, Decibel, Mysteryland, ect hebben allemaal shows. Dat zijn toch echt niet allemaal "hipster" feesten
Slaap lekker!quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Slaap lekker!
Ik moet ook maar eens op tijd
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ik had vandaag trouwens lekkere aardappels gemaakt![]()
Rode aardappels, en dan koud, met knoflook, citroen, olijfolie, thijm dr door, echt heerlijk
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:14 schreef oh-oh het volgende:
Q, waag het niet me weer wakker te smssen morgen hea
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:14 schreef oh-oh het volgende:
Q, waag het niet me weer wakker te smssen morgen hea
Sensationquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga wel een keer hipsteren met Qwea op Sensation enzo
Hou jij m'n handtas dan ff vast?quote:
Ja daarom, jij roept hipsteren, krijg jij mijn handtasquote:
quote:
Nu snap ik waarom hij altijd een muts/hoedje/petje draagt, zonder hoofddeksel lijkt hij 10 jaar ouder.quote:
Toegegeven; hij is wel lekker zichzelfquote:
Zo'n condoom- of douchemutsjequote:Op zondag 24 juni 2012 12:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je nu bij het lakken ook zo'n kek mutsje op Pisc, om je mooie haren te beschermen?
quote:
Oeh, zo'n blauwe met van die witte strepen aan de zijkant. Oude Adidas-tekentje?quote:Op zondag 24 juni 2012 12:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo'n condoom- of douchemutsjeNee. Wel trainingspak. Ik heb nu 6 omkleedsessies per dag, al sta ik nu even in m'n goeie kleding, dus op standje kalm bezig zijn. Normaal lekker doorschilderen en vingers afvegen op de broek
quote:
Is het Qwea?quote:
Mn neefje natuurlijk, jezus wat ben jij domquote:
Ha, die zijn wel leuk ja, die echte oude met dat tekentje jaquote:Op zondag 24 juni 2012 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oeh, zo'n blauwe met van die witte strepen aan de zijkant. Oude Adidas-tekentje?
Dank jequote:Op zondag 24 juni 2012 12:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mn neefje natuurlijk, jezus wat ben jij dom
Weer te mooi om mee te schilderen ook ja. Met Capu, nice!quote:Op zondag 24 juni 2012 12:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ha, die zijn wel leuk ja, die echte oude met dat tekentje jaNee, gewoon zwart basic pak met capuchun
Oh ik ben echt zielsgelukkig , weg hooikoortsquote:
Ja hij gaat de container in zodra het hier klaar is, dan weer hunten naar een nieuwequote:Op zondag 24 juni 2012 12:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Weer te mooi om mee te schilderen ook ja. Met Capu, nice!
Ik heb er hier nog een uit de jaren 60, van mn vader, donkerblauwquote:Op zondag 24 juni 2012 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oeh, zo'n blauwe met van die witte strepen aan de zijkant. Oude Adidas-tekentje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |