Ik was het al vrij snel zat, bankhangen vind ik leukerquote:
twitter:Jan_zegt twitterde op zaterdag 23-06-2012 om 19:32:25Echt, de creativiteit van #Aldi kent letterlijk geen grenzen
reageer retweet
Getuigt nog best van humorquote:Op zondag 24 juni 2012 00:26 schreef hole1988 het volgende:
twitter:Jan_zegt twitterde op zaterdag 23-06-2012 om 19:32:25Echt, de creativiteit van #Aldi kent letterlijk geen grenzen [ link | afbeelding ] reageer retweet
Maar dat wisten we al sinds de komst van Helaes pindakaas.quote:
Ja, ook geniaal!quote:Op zondag 24 juni 2012 00:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Maar dat wisten we al sinds de komst van Helaes pindakaas.
ik moet er om lachen. hou wel van dat soort woordgrapjesquote:Op zondag 24 juni 2012 00:26 schreef hole1988 het volgende:
twitter:Jan_zegt twitterde op zaterdag 23-06-2012 om 19:32:25Echt, de creativiteit van #Aldi kent letterlijk geen grenzen [ link | afbeelding ] reageer retweet
Watquote:Op zondag 24 juni 2012 00:26 schreef hole1988 het volgende:
ik werk recht boven een Aldiquote:Op zondag 24 juni 2012 00:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, ook geniaal!![]()
Ik moet er maar weer eens heen binnenkort
er recht boven zitten heeft ook nadelen: ze zijn nogal lomp met laden en lossen. Zit af en toe te schudden op mijn plek.quote:Op zondag 24 juni 2012 10:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moet er ver voor omrijden, niet handig
Herkenbaar. Ik werk boven een AH, daar lossen ze bij voorkeur in de nachtquote:Op zondag 24 juni 2012 11:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
er recht boven zitten heeft ook nadelen: ze zijn nogal lomp met laden en lossen. Zit af en toe te schudden op mijn plek.
Daar kom ik vaker, vind ik ook een prima winkelquote:Op zondag 24 juni 2012 11:05 schreef borisz het volgende:
Ik kom nooit bij de Aldi. Wel vaste gast bij de Lidl
Sinds de Lidl hier bevolkt wordt door Polen ga ik toch liever naar de Aldi net als de rest van de nederlanders hier in het dorp.De meeste producten bij de Aldi blijven ook langer goed waar we soms de producten van de Lidl al na een dag moeten weggooien.quote:Op zondag 24 juni 2012 11:05 schreef borisz het volgende:
Ik kom nooit bij de Aldi. Wel vaste gast bij de Lidl
Ja, totdat je een keer een echt flinke stortbui over je heen krijgtquote:Op zondag 24 juni 2012 12:25 schreef henkde_j het volgende:
Zó net heerlijk in de regen wezen hardlopen. Dat moet ik vaker doen
Geloof me. Ik was doorweekt. Een zwerver vroeg mij zelfs nog: "Ga je zo zwemmen?"quote:Op zondag 24 juni 2012 12:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, totdat je een keer een echt flinke stortbui over je heen krijgt
Ook eens gehad. Het begon met plenzen, toen ging het hagelen en ik had er nog een klap onweer bij ookquote:Op zondag 24 juni 2012 12:30 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Geloof me. Ik was doorweekt. Een zwerver vroeg mij zelfs nog: "Ga je zo zwemmen?"![]()
Ik ben trouwens weer helemaal fit
Haha,heerlijk is datquote:Op zondag 24 juni 2012 12:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ook eens gehad. Het begon met plenzen, toen ging het hagelen en ik had er nog een klap onweer bij ookIk moest m'n kleren van me af pellen.
quote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 12:25 schreef henkde_j het volgende:
Zó net heerlijk in de regen wezen hardlopen. Dat moet ik vaker doen
Geen zakken? Koop zo'n armband, kan ie daar in.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:33 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Haha,heerlijk is dat![]()
Ik was alleen wat bang voor m'n smartphone (die moet ik in mn hand houden)
Nee, geen zakken, niet op gelet bij het kopen van een sportbroek.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Geen zakken? Koop zo'n armband, kan ie daar in.
Te high tech? Waarom dat? Die dingen kosten een paar dollar op Ebay en je hoeft je niet meer druk te maken om je telefoon.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nee, geen zakken, niet op gelet bij het kopen van een sportbroek.![]()
Armband vind ik net even te high tech
Tsja, vreemde associatiesquote:Op zondag 24 juni 2012 12:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Te high tech? Waarom dat? Die dingen kosten een paar dollar op Ebay en je hoeft je niet meer druk te maken om je telefoon.
Juist jaquote:Op zondag 24 juni 2012 12:44 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Tsja, vreemde associaties![]()
Vind het net even 'te hip'
Tsja, soms heb ik wat kromme gedachten die nergens op slaan.quote:
maar met die kameraad heeft hij geen contact meer joh.quote:
Dan is 't natuurlijk ook geen kameraadquote:Op zondag 24 juni 2012 12:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar met die kameraad heeft hij geen contact meer joh.
Dat maakt toch niet uit? Bro's be4 ho's, jeweettog! No shizzle, ofzoquote:Op zondag 24 juni 2012 12:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar met die kameraad heeft hij geen contact meer joh.
maar tis geen bro meer...quote:Op zondag 24 juni 2012 12:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? Bro's be4 ho's, jeweettog! No shizzle, ofzo
meh, niet helemaal mijn type...quote:
Hulzebosh aan de lijnquote:
Ja in gedachten spuit ik nu heel gaar gezicht onder! Ze vraagt erom!!!quote:
dus...quote:Op zondag 24 juni 2012 12:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja in gedachten spuit ik nu heel gaar gezicht onder! Ze vraagt erom!!!
quote:Op zondag 24 juni 2012 12:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 juni 2012 12:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hij staat nu op het dakterras, vermoedelijk te roken...quote:Op zondag 24 juni 2012 13:01 schreef Evertjan het volgende:
rookt timur niet meer tijdens het journaal?
Oh leuke typfout ook van mij.quote:
en Timur ligt in de couveuse!quote:Op zondag 24 juni 2012 13:22 schreef CindieY het volgende:
Heeft ze nou honden vernoemd naar dj's van 3FM?
eigenlijk vind ikquote:Op zondag 24 juni 2012 13:20 schreef wolfrolf het volgende:
What did Princess Diana and Pink Floyd have in common? Their biggest hits were the wall.
What was the last thing to go through Princess Diana's mind before she died? The stereo.
I have Princess Diana added as a friend on Xbox live. Shame she spends all her time on the dashboard.
Ik vind het misselijkmakend. Moge degene die dit soort grappen verzint het zelfde meemaken met z'n moeder. Zo.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
eigenlijk vind ikmaar stiekem moet ik er om lachen...
Oh shut itquote:Op zondag 24 juni 2012 13:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het misselijkmakend. Moge degene die dit soort grappen verzint het zelfde meemaken met z'n moeder. Zo.
Madam op dr teentjes getrapt?quote:
Grappen kunnen me niet hard genoeg zijn, maar deze vind ik gewoon niet eens een beetje grappig.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
eigenlijk vind ikmaar stiekem moet ik er om lachen...
Ik had ook niet verwacht dat je dit soort grappen zou verzinnen.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Madam op dr teentjes getrapt?
Voor de duidelijkheid, zonder flauwekul, ik heb de grapjes niet verzonnen en vind ze ook tamelijk wrang. Maar daarna zal met mij aan mijn derriere oxideren
nja, heel grappig zijn ze ook niet. 't was meer een soort opkrullende mondhoek. en idd, grappen kunnen mij ook niet hard genoeg zijn, hoewel ik nu ik ouder word wel beter begrijp dat niet iedereen alles even grappig vindtquote:Op zondag 24 juni 2012 13:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Grappen kunnen me niet hard genoeg zijn, maar deze vind ik gewoon niet eens een beetje grappig.
Ik weet dat minthy maar een paar km van me af zit en tis hier ook grijs en grauwquote:Op zondag 24 juni 2012 13:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt? Hier pleurt het al vanaf een uur of 9 naar beneden.
Temperatuur is niet verkeerd, niet teveel naar buiten kijken, ik vind het prima!quote:Op zondag 24 juni 2012 13:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik weet dat minthy maar een paar km van me af zit en tis hier ook grijs en grauw
Heel erg lokaalquote:Op zondag 24 juni 2012 13:51 schreef Cee het volgende:
minthy zit in een zeer plaatselijke zomerzone.
15 graden ofzo, ik vind er niks aanquote:Op zondag 24 juni 2012 13:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Temperatuur is niet verkeerd, niet teveel naar buiten kijken, ik vind het prima!
[..]
Heel erg lokaal
tis 13-14 graden! ik houd niet van hitte, maar dit vind ik in juni wel heel laagquote:Op zondag 24 juni 2012 13:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Temperatuur is niet verkeerd, niet teveel naar buiten kijken, ik vind het prima!
[..]
Heel erg lokaal
quote:
spoilerquote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 13:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
15 graden ofzo, ik vind er niks aanMaar brb, even stukje fietsen als jij in een lokale zomerzone zit
Goddank zit ik vandaag over een week te vloeken over de hitte.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis 13-14 graden! ik houd niet van hitte, maar dit vind ik in juni wel heel laag
Ik stoor me er niet aanquote:Op zondag 24 juni 2012 13:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis 13-14 graden! ik houd niet van hitte, maar dit vind ik in juni wel heel laag
Hèhèquote:Op zondag 24 juni 2012 13:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik stoor me er niet aan![]()
Eind van de week wordt het weer een paar dagen warm, daar vind ik dan weer geen zak aan...
Dan zet ik ff de radio aan.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:08 schreef wolfrolf het volgende:
Summerjam?? Hoor ik daar ookPlage
aankomen???
Niet zo over jouw topic kill heen lullen hequote:Op zondag 24 juni 2012 17:49 schreef minthy het volgende:
Straks gaan ze het in PS Radio hebben over typische vrouwenbuien, leuk!!
Hoegaat is een chinees hongaar!quote:Op zondag 24 juni 2012 18:18 schreef Kimberliedje het volgende:
Goede avond allemaal! Hoe gaat het hier?
sjago vrouwen gezeur dusquote:Op zondag 24 juni 2012 17:49 schreef minthy het volgende:
Dus het was eigenlijk een frisse wind. Zoals ik ze altijd laatquote:Op zondag 24 juni 2012 18:20 schreef Evertjan het volgende:
ik heb net een rondje gelopen om een frisse neus te halen maar ik wordt gewoon bijna weggeblazen
Het is nog niet eens windkracht 6quote:Op zondag 24 juni 2012 18:20 schreef Evertjan het volgende:
ik heb net een rondje gelopen om een frisse neus te halen maar ik wordt gewoon bijna weggeblazen
die van jouw ruiken naar rozen?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dus het was eigenlijk een frisse wind. Zoals ik ze altijd laat
Leek mij wel een goede tactiekquote:Op zondag 24 juni 2012 18:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet zo over jouw topic kill heen lullen he
Ja, heerlijk! Want das ook het enige waar we goed in zijn. En afwassen natuurlijkquote:
Dat redden ze nooit in 1 uitzending.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:49 schreef minthy het volgende:
Joh, vast wel! Ze moeten gewoon niet over pms beginnenquote:Op zondag 24 juni 2012 18:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat redden ze nooit in 1 uitzending.
nee hoor mijn bosch vaatwasser wast beter dan af dan elke vrouwquote:Op zondag 24 juni 2012 18:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, heerlijk! Want das ook het enige waar we goed in zijn. En afwassen natuurlijk
Oke, dan is zeiken het enige waar we goed in zijn! Boeiend ook, ik zoek gewoon een vent die er tegen kan. En een zonder een vaatwasser, dat compenseert misschien nog wat...quote:Op zondag 24 juni 2012 19:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee hoor mijn bosch vaatwasser wast beter dan af dan elke vrouw
Meh.. Zouden de FOK!kers daadwerkelijk naar buiten zijn gegaan?quote:
Ik denk het! Net als de twitteraars en de facebookersquote:Op zondag 24 juni 2012 20:51 schreef Civilian het volgende:
[..]
Meh.. Zouden de FOK!kers daadwerkelijk naar buiten zijn gegaan?
Welnee joh, prutsweer. Wat dacht je van voetbal?quote:Op zondag 24 juni 2012 20:51 schreef Civilian het volgende:
[..]
Meh.. Zouden de FOK!kers daadwerkelijk naar buiten zijn gegaan?
Ik vind de uitzending ook maar erg matig. Schijnbaar komt het neer op negeren, wijn en chocoladequote:
Als ik al eens zo'n bui heb, dan wil ik dat geen van allen. Weerstand, dat zoek ik dan!quote:Op zondag 24 juni 2012 21:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind de uitzending ook maar erg matig. Schijnbaar komt het neer op negeren, wijn en chocolade
Doe mij de wijn en chocolade maarquote:Op zondag 24 juni 2012 21:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Als ik al eens zo'n bui heb, dan wil ik dat geen van allen. Weerstand, dat zoek ik dan!
Nee, van cadeautjes ed word ik alleen maar sjagrijnig en ik voel me lullig omdat ik nooit attent benquote:
Wie heeft 't over cadeautjes en attent zijn? Dat heb je dan als man (of vrouw) gewoon in huis just in case, 't kwam er op neer dat je 't er in moet stoppen op 't moment dat een vrouw last heeft van een buiquote:Op zondag 24 juni 2012 21:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, van cadeautjes ed word ik alleen maar sjagrijnig en ik voel me lullig omdat ik nooit attent ben![]()
Gewoon eens een ordinaire bekpartij op z'n tijd, heb je ook eens wat goed te maken. Gelukkig heb ik totaal geen last van hormonen
Oh, ik dacht dat hij met dat soort zooi op de proppen moest komen... Dan nog, ik hoef het niet. Wijn drink ik niet en chocola moet ik zin in hebbenquote:Op zondag 24 juni 2012 21:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wie heeft 't over cadeautjes en attent zijn? Dat heb je dan als man (of vrouw) gewoon in huis just in case, 't kwam er op neer dat je 't er in moet stoppen op 't moment dat een vrouw last heeft van een bui
Ideaal juistquote:Op zondag 24 juni 2012 21:38 schreef henkde_j het volgende:
Ik heb wel eens de klacht gehad van een meisje dat het met mij niet leuk was om ruzie te maken![]()
Ik had op dat moment gewoon geen zin in zinloos gezeik dat echt nergens om ging. Ik reageerde overal dus heel kalm op. Met als gevolg dat ze nog kwader werd. Totdat ze moest huilen en alles weer goed was![]()
Relatie is nu over trouwens
Oh, dat hoor ik vaker... Megapissig worden, omdat je niet de reactie krijgt die je wenstquote:Op zondag 24 juni 2012 21:38 schreef henkde_j het volgende:
Ik heb wel eens de klacht gehad van een meisje dat het met mij niet leuk was om ruzie te maken![]()
Ik had op dat moment gewoon geen zin in zinloos gezeik dat echt nergens om ging. Ik reageerde overal dus heel kalm op. Met als gevolg dat ze nog kwader werd. Totdat ze moest huilen en alles weer goed was![]()
Relatie is nu over trouwens
Ik vond het vooral lief als ze boos was. Ging ze met kussens gooien enzo. Terwijl het echt overduidelijk was dat ze eigenlijk kwaad om niets was.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ideaal juistIk ben zelf al zo koppig en eigenwijs, dan moet je vooral koppig en eigenwijs terug doen
Met kussens gooien, guiltyquote:Op zondag 24 juni 2012 21:41 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik vond het vooral lief als ze boos was. Ging ze met kussens gooien enzo. Terwijl het echt overduidelijk was dat ze eigenlijk kwaad om niets was.
En dan vooral het knuffelen na zo'n onnozele woede bui. Dat mis ik nog wel een beetjequote:Op zondag 24 juni 2012 21:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Met kussens gooien, guiltyDe enige jongen die zo kalm reageerde, heeft me daardoor zelden in een bui mee gemaakt en ook maar heel weinig ruzie mee gehad
Wat is het nut van het gooien met spullen?!quote:Op zondag 24 juni 2012 21:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Met kussens gooien, guiltyDe enige jongen die zo kalm reageerde, heeft me daardoor zelden in een bui mee gemaakt en ook maar heel weinig ruzie mee gehad
Komt vanzelf weer wat op je padquote:Op zondag 24 juni 2012 21:43 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En dan vooral het knuffelen na zo'n onnozele woede bui. Dat mis ik nog wel een beetje
Er letterlijk alles uitgooienquote:Op zondag 24 juni 2012 21:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat is het nut van het gooien met spullen?!
Ahquote:Op zondag 24 juni 2012 21:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er letterlijk alles uitgooienEn daarom kussens, gaat er niks kapot.
Om er ff een stereotypje in te gooienquote:Op zondag 24 juni 2012 21:41 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik vond het vooral lief als ze boos was. Ging ze met kussens gooien enzo. Terwijl het echt overduidelijk was dat ze eigenlijk kwaad om niets was.
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Om er ff een stereotypje in te gooien"Ze" zijn toch ook altijd kwaad om niets
Ahh wat liefquote:Op zondag 24 juni 2012 21:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Komt vanzelf weer wat op je padSoms in een heel onverwacht hoekje.
Hier kan ik uit tactisch oogpunt beter niets over zeggenquote:Op zondag 24 juni 2012 21:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Om er ff een stereotypje in te gooien"Ze" zijn toch ook altijd kwaad om niets
Ah!quote:Op zondag 24 juni 2012 21:50 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[..]
Hier kan ik uit tactisch oogpunt beter niets over zeggen
Dat maakt het nog zinlozer en grappiger/schattigerquote:Op zondag 24 juni 2012 21:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er letterlijk alles uitgooienEn daarom kussens, gaat er niks kapot.
Ik wil ook best met servies gaan smijten hoorquote:Op zondag 24 juni 2012 21:54 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat maakt het nog zinlozer en grappiger/schattiger![]()
Moet je eens ruzie maken met een Italiaanse, dan hoeft het niet eens je vriendin te zijn en echt alles vliegt door de lucht
Ah zo, dan heeft het tenminste een aanleidingquote:Op zondag 24 juni 2012 21:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik wil ook best met servies gaan smijten hoorEén keer gedaan, een glas, en niet eens mijn vriendje, maar vriendje van een vriendin van me. Long story short, het typische foute vriendje, hij is er bij mij (Zwolle) weg komen halen vanuit Rotterdam omdat ik zogenaamd een slechte invloed op haar had.
Toen moest er even iets kapot
Om projectgroepen ed kan ik me nooit zo druk maken, alleen de mensen om wie ik echt iets geef. Je macbook ook, wat een gekquote:Op zondag 24 juni 2012 22:00 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ah zo, dan heeft het tenminste een aanleiding![]()
Ik had een Italiaanse in m'n projectgroep zitten. Omdat we onenigheid hadden over een ontwerp smeet ze snoeihard d'r macbook op de tafel
En het is zo'n klein mennekequote:
Is dat zo? Ik stond te ver weg om dat te kunnen zienquote:Op zondag 24 juni 2012 22:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En het is zo'n klein menneke![]()
Toen ik dat voor het eerst zag dacht ik wel even wtf
Nog nooit gezienquote:Op zondag 24 juni 2012 22:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En het is zo'n klein menneke![]()
Toen ik dat voor het eerst zag dacht ik wel even wtf
Als hij zo klein was, heb je dan uberhaupt wel iets van hem gezien?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik stond te ver weg om dat te kunnen zien
Ze staan natuurlijk op een podium, kan ik niet over em heen kijken natuurlijkquote:Op zondag 24 juni 2012 22:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Als hij zo klein was, heb je dan uberhaupt wel iets van hem gezien?
Ik kan dat nooit zo zien op een filmpje. Ze zijn live goed in ieder gevalquote:
1,67m zie ik netquote:Op zondag 24 juni 2012 22:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kan dat nooit zo zien op een filmpje. Ze zijn live goed in ieder geval
Met zo'n lage stem moeten z'n ballen haast op de grond liggenquote:
Ja, misschien stond hij achter het drumstel en viel hij weg achter de bassdrumquote:Op zondag 24 juni 2012 22:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ze staan natuurlijk op een podium, kan ik niet over em heen kijken natuurlijk
Das niet heel erg lang, daar mag van mij minstens 20cm bijquote:Op zondag 24 juni 2012 22:27 schreef henkde_j het volgende:
[..]
1,67m zie ik net
Maar een stem om jaloers op te zijn
Minstens?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, misschien stond hij achter het drumstel en viel hij weg achter de bassdrum
[..]
Das niet heel erg lang, daar mag van mij minstens 20cm bij
13 cm vind ik ook goed genoegquote:Op zondag 24 juni 2012 22:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Das niet heel erg lang, daar mag van mij minstens 20cm bij
Kijk, dat lijkt er meer opquote:
Erbijquote:
Och, als ze maar langer zijn dan ikquote:
Ja, ik bedoel ook 1.80mquote:
Dat is ook mijn minimum, maar als ze wat langer zijn vind ik dat geen probleemquote:Op zondag 24 juni 2012 22:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
ErbijTsjongejonge. Dus minstens 1m80, voor alle duidelijkheid
Nopequote:Op zondag 24 juni 2012 22:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is ook mijn minimum, maar als ze wat langer zijn vind ik dat geen probleem
Ik ga niet de hele tijd iemand aan zitten kijken, krijgen ze alleen maar kapsones vanquote:Op zondag 24 juni 2012 22:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Och, als ze maar langer zijn dan ikEn tegenop kijken wordt ook vermoeiend, niet goed voor je nek
Wil je even huilen liefje?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga niet de hele tijd iemand aan zitten kijken, krijgen ze alleen maar kapsones van
dacht dat je had over de lengte van de penisquote:Op zondag 24 juni 2012 22:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
ErbijTsjongejonge. Dus minstens 1m80, voor alle duidelijkheid
Gewoon af en toe wegkijken, net zo makkelijk.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga niet de hele tijd iemand aan zitten kijken, krijgen ze alleen maar kapsones van
Alles, behalve dat. Ik heb eindelijk weekend! Verdommequote:Op zondag 24 juni 2012 22:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Schijnbaar denkt henk dat je een bui hebt
Ik dacht dat je in een bui zatquote:
Bij lange na niet, ik ben uitermate goed te pas vandaagquote:
Juist, anders struikel ik tijdens het lopen ook nog over alles, lijkt me niet handigquote:Op zondag 24 juni 2012 22:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gewoon af en toe wegkijken, net zo makkelijk.
In het echt wel, maar online heb ik daar meer moeite mee... Geen lichaamstaal, gezichtsuitdrukking, etcquote:
quote:
Niets!quote:
Cin, prop er even wat chocola en wijn in bij hemquote:
Neuh, ik begreep dat je mannen gewoon moet latenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Cin, prop er even wat chocola en wijn in bij hem
Je hebt geen kind meer aan mequote:
Voelt een beetje alsquote:
Moet je nou ook nog een aai over je bol?quote:
mjaquote:Op zondag 24 juni 2012 22:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Moet je nou ook nog een aai over je bol?
Is bescheidenheid.quote:
*mompelt iets over een mondharp*quote:Op zondag 24 juni 2012 22:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Moet je nou ook nog een aai over je bol?
Don't get me startedquote:
Als je snel bent, kun je de laatste trein naar Zwolle nog halen, incl een fles Grolschquote:
Nee, zit dit weekend in Eindhoven. Anders had ik het nog gedaan ookquote:Op zondag 24 juni 2012 23:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Als je snel bent, kun je de laatste trein naar Zwolle nog halen, incl een fles Grolsch
Tja, het is maar net waar je prioriteiten liggenquote:Op zondag 24 juni 2012 23:08 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nee, zit dit weekend in Eindhoven. Anders had ik het nog gedaan ook
Laatste trein is al vertrokkenquote:Op zondag 24 juni 2012 23:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja, het is maar net waar je prioriteiten liggen
Tja, je moet het zelf weten natuurlijk... Ik heb het wel eens gekker aangepakt voor een leuke meetquote:Op zondag 24 juni 2012 23:10 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Laatste trein is al vertrokken![]()
Of ik moet de trein van 5.32 nemen. En dan ben ik pas 07.44 in Zwolle
Ja, je mag ook best naar Ehvn komenquote:Op zondag 24 juni 2012 23:13 schreef CindieY het volgende:
Kinders, mag ik in dezen ook zelf nog wat beslissen?
Nee. Erg jammer voor jequote:Op zondag 24 juni 2012 23:13 schreef CindieY het volgende:
Kinders, mag ik in dezen ook zelf nog wat beslissen?
Biertje brengen en aai over mn bol gevenquote:
Ik ben gek, maar niet zo gekquote:Op zondag 24 juni 2012 23:16 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Biertje brengen en aai over mn bol geven
Gemiste kans hoor. Jammer..jammer.quote:
Joh, volgende week heeft ook weer een weekend in zichquote:
En dan zit ik in Groningenquote:Op zondag 24 juni 2012 23:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Joh, volgende week heeft ook weer een weekend in zich
Ze speelden veel beterder..quote:
Echt he die domme crapneger moet echt op de bank. Wat een faalkneus.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En ze gaan ook nog kampioen worden dankzij Koning Balotelli
Zelfgemaakte lasagna met pittige worst en briequote:Op zondag 24 juni 2012 23:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Akkoord. Tricolore + Sugo + Basilicum is![]()
![]()
![]()
Compleet onvoorspelbaar, die gozer. En da's wel eens leuk.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En ze gaan ook nog kampioen worden dankzij Koning Balotelli
Het is schandalig rustig hier...quote:Op zondag 24 juni 2012 23:59 schreef wolfrolf het volgende:
Zo, het is eruit.
Alles goed hier? Noesje???
quote:Op maandag 25 juni 2012 00:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Complete randdebiel die idioot. Spoort van geen kant en noemt zichzelf een genie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Joah lekkahquote:Op maandag 25 juni 2012 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is schandalig rustig hier...![]()
Met mij gaat het prima, na een werkweek uit hel. Eindelijk weekend nu![]()
En met jullie? Tof weekend gehad?
Volgens mij snap je quoten niet helemaal.quote:
Dat heb ik getypt. Heel wat anders.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Compleet onvoorspelbaar, die gozer. En da's wel eens leuk.
Niet dat ik 'em bij m'n club zou willen hebben, maar toch.
Nee jij hebt een smerige ninja edit gedaanquote:Op maandag 25 juni 2012 00:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Volgens mij snap je quoten niet helemaal.
[..]
Dat heb ik getypt. Heel wat anders.
Mooi! En ik me maar suf werken... Naja, verschil moet er zijnquote:Op maandag 25 juni 2012 00:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Joah lekkah
Vooral zaterdag maximaal van de zon geprofiteerd
twitter:VisitEngland twitterde op zondag 24-06-2012 om 23:32:39England lose on penalties. For more on our culture and traditions go to http://t.co/hufIKacu
reageer retweet
quote:Op maandag 25 juni 2012 00:08 schreef Sersjee het volgende:
twitter:VisitEngland twitterde op zondag 24-06-2012 om 23:32:39England lose on penalties. For more on our culture and traditions go to http://t.co/hufIKacu
reageer retweet
Honger?quote:Op maandag 25 juni 2012 00:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Volgens mij snap je quoten niet helemaal.
[..]
Dat heb ik getypt. Heel wat anders.
quote:Op maandag 25 juni 2012 00:08 schreef Sersjee het volgende:
reageer retweet
Hihihquote:Op maandag 25 juni 2012 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Honger?![]()
Wolfje is altijd wat bitchy na een voetbalwedstrijd, draait zo weer bij naar het lieve stuiterballetje dat hij stiekem is
Ooit op het punt gestaan iets met een Saskia te beginnen. Toch maar niet gedaan.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:12 schreef wolfrolf het volgende:
Kusje Serge.
Waar is Saskia trouwens LOLLERSROFLS OMG HILARISCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111
Omg dan zou jij je hele leven getrolled wordenquote:Op maandag 25 juni 2012 00:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ooit op het punt gestaan iets met een Saskia te beginnen. Toch maar niet gedaan.
Jong, dat kusje vond ik waanzinnig liefdevol en warm, maar Saskia erbij betrekken vind ik jammerquote:Op maandag 25 juni 2012 00:12 schreef wolfrolf het volgende:
Kusje Serge.
Waar is Saskia trouwens LOLLERSROFLS OMG HILARISCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111
Exact. Wel jammer, want het was een leuke meid.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Omg dan zou jij je hele leven getrolled worden
Zou wel megacool zijn geweestquote:Op maandag 25 juni 2012 00:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ooit op het punt gestaan iets met een Saskia te beginnen. Toch maar niet gedaan.
ja echt hequote:Op maandag 25 juni 2012 00:18 schreef DeParo het volgende:
En dan te bedenken dat die Engelsen er op getraind hebben.
Op Saskia?quote:Op maandag 25 juni 2012 00:18 schreef DeParo het volgende:
En dan te bedenken dat die Engelsen er op getraind hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |