Ik was het al vrij snel zat, bankhangen vind ik leukerquote:
twitter:Jan_zegt twitterde op zaterdag 23-06-2012 om 19:32:25Echt, de creativiteit van #Aldi kent letterlijk geen grenzen
reageer retweet
Getuigt nog best van humorquote:Op zondag 24 juni 2012 00:26 schreef hole1988 het volgende:
twitter:Jan_zegt twitterde op zaterdag 23-06-2012 om 19:32:25Echt, de creativiteit van #Aldi kent letterlijk geen grenzen [ link | afbeelding ] reageer retweet
Maar dat wisten we al sinds de komst van Helaes pindakaas.quote:
Ja, ook geniaal!quote:Op zondag 24 juni 2012 00:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Maar dat wisten we al sinds de komst van Helaes pindakaas.
ik moet er om lachen. hou wel van dat soort woordgrapjesquote:Op zondag 24 juni 2012 00:26 schreef hole1988 het volgende:
twitter:Jan_zegt twitterde op zaterdag 23-06-2012 om 19:32:25Echt, de creativiteit van #Aldi kent letterlijk geen grenzen [ link | afbeelding ] reageer retweet
Watquote:Op zondag 24 juni 2012 00:26 schreef hole1988 het volgende:
ik werk recht boven een Aldiquote:Op zondag 24 juni 2012 00:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, ook geniaal!![]()
Ik moet er maar weer eens heen binnenkort
er recht boven zitten heeft ook nadelen: ze zijn nogal lomp met laden en lossen. Zit af en toe te schudden op mijn plek.quote:Op zondag 24 juni 2012 10:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moet er ver voor omrijden, niet handig
Herkenbaar. Ik werk boven een AH, daar lossen ze bij voorkeur in de nachtquote:Op zondag 24 juni 2012 11:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
er recht boven zitten heeft ook nadelen: ze zijn nogal lomp met laden en lossen. Zit af en toe te schudden op mijn plek.
Daar kom ik vaker, vind ik ook een prima winkelquote:Op zondag 24 juni 2012 11:05 schreef borisz het volgende:
Ik kom nooit bij de Aldi. Wel vaste gast bij de Lidl
Sinds de Lidl hier bevolkt wordt door Polen ga ik toch liever naar de Aldi net als de rest van de nederlanders hier in het dorp.De meeste producten bij de Aldi blijven ook langer goed waar we soms de producten van de Lidl al na een dag moeten weggooien.quote:Op zondag 24 juni 2012 11:05 schreef borisz het volgende:
Ik kom nooit bij de Aldi. Wel vaste gast bij de Lidl
Ja, totdat je een keer een echt flinke stortbui over je heen krijgtquote:Op zondag 24 juni 2012 12:25 schreef henkde_j het volgende:
Zó net heerlijk in de regen wezen hardlopen. Dat moet ik vaker doen
Geloof me. Ik was doorweekt. Een zwerver vroeg mij zelfs nog: "Ga je zo zwemmen?"quote:Op zondag 24 juni 2012 12:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, totdat je een keer een echt flinke stortbui over je heen krijgt
Ook eens gehad. Het begon met plenzen, toen ging het hagelen en ik had er nog een klap onweer bij ookquote:Op zondag 24 juni 2012 12:30 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Geloof me. Ik was doorweekt. Een zwerver vroeg mij zelfs nog: "Ga je zo zwemmen?"![]()
Ik ben trouwens weer helemaal fit
Haha,heerlijk is datquote:Op zondag 24 juni 2012 12:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ook eens gehad. Het begon met plenzen, toen ging het hagelen en ik had er nog een klap onweer bij ookIk moest m'n kleren van me af pellen.
quote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 12:25 schreef henkde_j het volgende:
Zó net heerlijk in de regen wezen hardlopen. Dat moet ik vaker doen
Geen zakken? Koop zo'n armband, kan ie daar in.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:33 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Haha,heerlijk is dat![]()
Ik was alleen wat bang voor m'n smartphone (die moet ik in mn hand houden)
Nee, geen zakken, niet op gelet bij het kopen van een sportbroek.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Geen zakken? Koop zo'n armband, kan ie daar in.
Te high tech? Waarom dat? Die dingen kosten een paar dollar op Ebay en je hoeft je niet meer druk te maken om je telefoon.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nee, geen zakken, niet op gelet bij het kopen van een sportbroek.![]()
Armband vind ik net even te high tech
Tsja, vreemde associatiesquote:Op zondag 24 juni 2012 12:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Te high tech? Waarom dat? Die dingen kosten een paar dollar op Ebay en je hoeft je niet meer druk te maken om je telefoon.
Juist jaquote:Op zondag 24 juni 2012 12:44 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Tsja, vreemde associaties![]()
Vind het net even 'te hip'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |