Hangt er wel een beetje vanaf waar, maar zal wel buiten de bebouwde kom zijn geweestquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:01 schreef golfer het volgende:
40+, dus alles kan en alles mag.
Zelfs 170 km/u op een motorfiets rijden.
Niet eens in een woonerf in de stad?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:10 schreef Tarado het volgende:
Hangt er wel een beetje vanaf waar, maar zal wel buiten de bebouwde kom zijn geweest
Ik vind 170 kg toch aardig zwaar voor een 250cc, dacht dat die rond de 130 kg zaten?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:05 schreef Mickeys het volgende:
Deze is niet zwaar hoor. Dit is de lichtste motor die er is. Het is maar een 250 CC dus een opgevoerde grasmaaier noem ik m al. Maar hard rijden, dat kan die wel, mede omdat die maar zo licht is, ook qua gewicht (170 KG)
Soort bowlen met kinderen als kegels.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:17 schreef sig000 het volgende:
Met die snelheid ga je er waarschijnlijk overheen.
Ik bedoelde meer, woonerf, drempel, kinderen: " hee daar vliegt een motor over ons heen"quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Soort bowlen met kinderen als kegels.
Lol, etterbak.... maar ik ook van jou hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:01 schreef golfer het volgende:
40+, dus alles kan en alles mag.
Zelfs 170 km/u op een motorfiets rijden.
A6 van Lelystad naar Almerequote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hangt er wel een beetje vanaf waar, maar zal wel buiten de bebouwde kom zijn geweest
Daar mag je compleet gaan en iedereen van zijn sokken rijdenquote:
Ok. kilootje minder dan. Zie maar hierquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik vind 170 kg toch aardig zwaar voor een 250cc, dacht dat die rond de 130 kg zaten?
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:25 schreef Mickeys het volgende:
Lol, etterbak.... maar ik ook van jou hoor
woehahahaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:30 schreef golfer het volgende:
[..]![]()
Oh nee, daar zouden we deze crises niet meteen meer mee beginnen.
Zwaarder dan ik dacht. Dan was het 170 op de teller en harder ging ie niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:27 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ok. kilootje minder dan. Zie maar hier
Jij snapt mquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zwaarder dan ik dacht. Dan was het 170 op de teller en harder ging ie niet.
hehehe... niet mijn ding, maar wel weinig km op de teller idd... zal voor zijn tijd wel heel modern zijn geweest. Ik ben echt dat buikschuiver tiepje alhoewel dat met mijn kawa ook nog best wel mee valt. ze zijn er veel platter en dieper, maar het gewicht van de motor hangt in die dingen erg hoog. Bij mijn kawa ligt die laag waardoor ik de motor staande kan houden (met die ienie mienie beentjes van me)quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:02 schreef sig000 het volgende:
Mijn laatste staat te koop zie ik na wat google.![]()
http://www.speurders.nl/o(...)zione-109640891.html
Met die Guzzi reed ik zonder vermoeid te worden in iets meer dan anderhalf uur naar Reichshof in Duitsland, da's 250 Km.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
hehehe... niet mijn ding, maar wel weinig km op de teller idd... zal voor zijn tijd wel heel modern zijn geweest. Ik ben echt dat buikschuiver tiepje alhoewel dat met mijn kawa ook nog best wel mee valt. ze zijn er veel platter en dieper, maar het gewicht van de motor hangt in die dingen erg hoog. Bij mijn kawa ligt die laag waardoor ik de motor staande kan houden (met die ienie mienie beentjes van me)
Mooie klassieke BWM.quote:
Wouw, das een oudje hehehequote:
Mooi hoorquote:
Nooit een mobylette ofzo gehad ?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Mooi hoorMijn vader had vroeger een Norton, helaas geen foto's van. Lijkt me tof om te kunnen motorrijden, maar ja, om het nu nog te leren... gaat niet lukken denk ik.
Ow, die vind ik wel gaafquote:
Nee altijd met de fiets of de bus. Ook best laat mijn rijbewijs gehaald (examenvrees) en daarna is het er nooit meer van gekomen.quote:
Mmm ja ik begrijp wat je bedoeltquote:
Hoeveel?quote:
woehahaha Met helm op en pak aan zie je daar niets van hoorquote:
dat heet een extra time crisis jah! dan is het zielugquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
woehahaha Met helm op en pak aan zie je daar niets van hoor
Doet ie er zn dagelijkse boodschappen mee? 200 meter naar de super?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:15 schreef sacha het volgende:
[..]
dat heet een extra time crisis jah! dan is het zielug
Als je dan je helm af doet wordt iedereen blij verrastquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:18 schreef Mickeys het volgende:
Tja, ik heb een zwart vizier op mijn helm dus niemand die naar "binnen" kan kijkendat is juist leuk
maar jij had toch veel bekijks schreef jequote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
woehahaha Met helm op en pak aan zie je daar niets van hoor
hehehe. Ze noemen me al een power ranger dussequote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je dan je helm af doet wordt iedereen blij verrast
ja, en dan zegt ie tegen Petrus, heb je vandaag wel retourtjes in je assortiment?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Doet ie er zn dagelijkse boodschappen mee? 200 meter naar de super?
Jawel, ik zie ze wel, maar zij zien mijn ogen niet. wel mijn wapperende lange haren en vrouwelijke zit op de motor. Ik rij nogal gracieusquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:20 schreef sacha het volgende:
[..]
maar jij had toch veel bekijks schreef je![]()
en nu zie je er opeens niets meer van
Zoiets?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:19 schreef Karina het volgende:
Mijn "droom" is altijd een Porsche geweest, ik heb helemaal niets met auto's maar een Porsche...
Maar dan een wat ouder model.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*high five*quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:19 schreef Karina het volgende:
Mijn "droom" is altijd een Porsche geweest, ik heb helemaal niets met auto's maar een Porsche...
nu word ik echt misselijkquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:22 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Jawel, ik zie ze wel, maar zij zien mijn ogen niet. wel mijn wapperende lange haren en vrouwelijke zit op de motor. Ik rij nogal gracieus
Heb je geen stoere foto van jezelf in pak, met helm op de motor?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:20 schreef Mickeys het volgende:
[..]
hehehe. Ze noemen me al een power ranger dusse
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoiets?Deze zit in de film Twilight EclipseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Hoezo misselijk?quote:
Kijk Solex, begin is er alquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:26 schreef Deisyy het volgende:
Ik durfde vroeger niet eens zelf op een brommer te rijden, bij een vriendje achterop ging nog niet, dus laat staan dan ik motor ga rijden.
Vorig jaar heb ik wel solex gereden, dat was cool!
En dan even wat later:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:30 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan even wat later:hehehehe doe de Holleder (of zoiets) ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Ow, hier een zwndappquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:33 schreef chufi het volgende:
Ik had vroeger een 2e handse opgevoerde Yamaha FS1 buikschuif brommert, ging bijna 100km/u.
Maar maakte er bijna nooit gebruik van ... Dus later ook geen motorrijbewijs, zoals mn broer.. Maar die kreeg al een ernstig ongeluk voordat ik 18 was, dus waarschijnlijk had ik er toen niet zoveel behoefte aan.
Nu trouwens de Dominee op NED3quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
hehehehe doe de Holleder (of zoiets) ?
Inclusief leren (solex)jasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Van gracieus motorrijden word je nou eenmaal misselijkquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inclusief leren (solex)jas
Hahaha ja zo'n jas heb ik ook nog gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bloedheet en loodzwaarquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Hahaha ja zo'n jas heb ik ook nog gehad
[..]
Ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Slaap lekker Mick, je kunt het vast goed gebruiken na deze bijzondere dag ...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:40 schreef Mickeys het volgende:
Maar luitjes... deze dame stort in na dat gracieus rijden vandaag... en al sinds 5 uur mijn bed uit... denk dat ik maar richting boven ga en kijken of ik nog een beetje kan slapen.
Nighty night
![]()
![]()
![]()
Wij reden vanmiddag ergens en N zegt tegen Soneal; kijk, daar rijdt mama d'r nieuwe auto....quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:19 schreef Karina het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wij reden vanmiddag ergens en N zegt tegen Soneal; kijk, daar rijdt mama d'r nieuwe auto....
Dat was een 911 en ik had zoiets van "mwah, laat maar.... is niet echt praktisch"![]()
Damn, ik begin oud te worden![]()
[..]
OMG... ik herken het huis op de achtergrond, maar ik kan het even niet plaatsen, ik denk dat het te koop staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb een paar keer in de 911 van mn broer gereden, maar het zijn autos met een gebruiksaanwijzing, vond het niksquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wij reden vanmiddag ergens en N zegt tegen Soneal; kijk, daar rijdt mama d'r nieuwe auto....
Dat was een 911 en ik had zoiets van "mwah, laat maar.... is niet echt praktisch"![]()
Damn, ik begin oud te worden![]()
Dat was ook een van m'n redenen van "niet praktisch".... want ik zei gelijk dat een Panamera wel goed wasquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik hoef jou niet te vertellen hoeveel moeite het kost om uit zo'n ding te komen?
Stapt zeker een stuk makkelijker inquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was ook een van m'n redenen van "niet praktisch".... want ik zei gelijk dat een Panamera wel goed was
het geluid is heerlijk maar als je er in zit zie je niet meer hoe mooi hij isquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer in de 911 van mn broer gereden, maar het zijn autos met een gebruiksaanwijzing, vond het niks
Dat gaat iets makkelijker ja.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was ook een van m'n redenen van "niet praktisch".... want ik zei gelijk dat een Panamera wel goed was
Ik kan ook nog in en uit m'n Civic komen dus dan zal een Panamera ook nog wel lukkenquote:
Dat is een beetje een issue hier, N houdt van Audi, en ik vind Porsche het enige merk van de VAG groep dat ik wel de moeite waard vind....quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat gaat iets makkelijker ja.
Donald weet mij wat dat betreft goed in te schatten, hij vindt een Audi Q5 wel iets voor mij als volgende auto
Dat ligt er maar aan welk model je neemt, je hebt ze al voor een tonquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan ook nog in en uit m'n Civic komen dus dan zal een Panamera ook nog wel lukken![]()
Maar die was weer te duur
Oh zo weinig? Dat heb ik nog wel op de bank staanquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan welk model je neemt, je hebt ze al voor een ton
Ja, dat dus........ belachelijk dat er gelijk een "te duur" reactie kwamquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan welk model je neemt, je hebt ze al voor een ton
Wij zijn niet zo merkvast, al rijd ik nu zelf in de 2e Seat op rij. Maar Donald heeft zijn VW Passat een paar maanden geleden ingeruild voor een Opel Insignia en ik kan er nog steeds een beetje verdrietig van worden.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is een beetje een issue hier, N houdt van Audi, en ik vind Porsche het enige merk van de VAG groep dat ik wel de moeite waard vind....
Als het aan mij ligt komt er ook absuluut geen auto van de VAG-groep meer.
Maar je moet natuurlijk nog wel geld overhouden voor je huis in Spanje hequote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh zo weinig? Dat heb ik nog wel op de bank staan
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar je moet natuurlijk nog wel geld overhouden voor je huis in Spanje he
Ik ben ook geen merk-fan, ik heb alleen een hekel aan alles van de Volkswagen groep is.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij zijn niet zo merk van, al rijd ik nu zelf in de 2e Seat op rij. Maar Donald heeft zijn VW Passat een paar maanden geleden ingeruild voor een Opel Insignia en ik kan er nog steeds een beetje verdrietig van worden.
Die insignia is echt wel een hele mooie auto, maar ik had veel meer met die Passat.
Ja echt he, dan zie ik af en toe zo'n dikke bak rijden, waar hetzelfde voor betaald wordt als een eenvoudige eengezinswoning en denkquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat dus........ belachelijk dat er gelijk een "te duur" reactie kwam![]()
Maar, een ton voor een auto zou ik al van de zotte vinden als ik het gewoon nutteloos had liggen, en helemaal voor een tweedehands.
Als er dan toch zo'n bedrag zou moeten worden uitgegeven, doe me dan maar een Aston Martin
Ja, dat was 25 jaar geleden al een kreet van mij; we zaten op een terrasje en er reed een Rolls Royce voorbij en toen zei ik: "Kijk, daar rijdt een huis"quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja echt he, dan zie ik af en toe zo'n dikke bak rijden, waar hetzelfde voor betaald wordt als een eenvoudige eengezinswoning en denk
Met man en kinderen wordt het al snel heel volquote:
Breek me de bek niet openquote:
Met een man komen er bij mij geen kinderen bij hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wacht maar tot je man en kinderen in huis hebt
Vooral man, dat zijn de ergstenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wacht maar tot je man en kinderen in huis hebt
Dat is jullie mazzel als mannen weerquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Met een man komen er bij mij geen kinderen bij hoor
Ik vraag me soms af of dat voor mij ook geen betere optie isquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar toch zie ik liever een vrouw om eerlijk te zijn
Je hoort mij geen ja zeggen, alhoewel ik je liever gelukkig zie, dus misschien eens proberen ....quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vraag me soms af of dat voor mij ook geen betere optie is
Misschien heeft hij die kinderen alquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Met een man komen er bij mij geen kinderen bij hoor
Ok dan is het goedquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:19 schreef Deisyy het volgende:
Geintje natuurlijk, die van mij is een hele lieve eend ook al komt hij van Mars
Waarom niet, misschien kookt hij wel heel lekker.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Zie je mij al hokken met een man met kinderen?
Mijn zusje ging na 11 jaar huwelijk (haar tweede al) scheiden omdat ze er op haar 41 achter was gekomen dat ze lesbisch is.....quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vraag me soms af of dat voor mij ook geen betere optie is
Hahaha ja op jou hoef ik niet te wachten voor je kookkunstenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom niet, misschien kookt hij wel heel lekker.
Ze heeft toch geen overleden zoon? / denkt aan overleden vriend.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn zusje ging na 11 jaar huwelijk (haar tweede al) scheiden omdat ze er op haar 41 achter was gekomen dat ze lesbisch is.....
Is helemaal niet zo gek, ik ken ook een stuk of 3 van die 'gevallen'. Een kennisje van ons is altijd hetero geweest en werd ineens verliefd op een vrouw, kreeg er 2 kindertjes mee, de vrouw ging vreemd, dus kennisje verliet haar en is nu getrouwd met een man.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn zusje ging na 11 jaar huwelijk (haar tweede al) scheiden omdat ze er op haar 41 achter was gekomen dat ze lesbisch is.....
Jij praat ook al Chufiaansquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze heeft toch geen overleden zoon? / denkt aan overleden vriend.
Dat!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hokken met een man is geen probleem, maar hokken met een man met kinderen wel?![]()
Nee.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:24 schreef kingtoppie het volgende:
Ze heeft toch geen overleden zoon? / denkt aan overleden vriend.
Weet je, in een hoop gezinnen met kinderen van onze leeftijd zal het helemaal niet zo standaard zijn geweest om op te groeien met het idee dat dat ook een manier van samenleven/relatie was, maar ik weet vanaf m'n 6de al niet beter dan dat dat ook kan, want mijn ouders waren bevriend met een lesbisch stel, mijn (jongere) zusje weet dus echt niet beter dan dat dat gewoon een optie is, en dan ook nog een waarvoor ze zich nooit had hoeven schamen, dus hoe het komt dat ze het nu pas weet?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:27 schreef Deisyy het volgende:
Is helemaal niet zo gek, ik ken ook een stuk of 3 van die 'gevallen'. Een kennisje van ons is altijd hetero geweest en werd ineens verliefd op een vrouw, kreeg er 2 kindertjes mee, de vrouw ging vreemd, dus kennisje verliet haar en is nu getrouwd met een man.
Ze zegt nooit lesbisch of biseksueel te zijn geweest, maar dat ze voor 1 keer verliefd op een vrouw is geweest.
Waarom gelijk een label ''lesbisch''quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Weet je, in een hoop gezinnen met kinderen van onze leeftijd zal het helemaal niet zo standaard zijn geweest om op te groeien met het idee dat dat ook een manier van samenleven/relatie was, maar ik weet vanaf m'n 6de al niet beter dan dat dat ook kan, want mijn ouders waren bevriend met een lesbisch stel, mijn (jongere) zusje weet dus echt niet beter dan dat dat gewoon een optie is, en dan ook nog een waarvoor ze zich nooit had hoeven schamen, dus hoe het komt dat ze het nu pas weet?
Ik neem aan dat je dat toch wel gevraagd hebt, of heb je geen contact met jouw zusje?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:33 schreef Leandra het volgende:
mijn (jongere) zusje weet dus echt niet beter dan dat dat gewoon een optie is, en dan ook nog een waarvoor ze zich nooit had hoeven schamen, dus hoe het komt dat ze het nu pas weet?
Chufiaans es buenoquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:32 schreef chufi het volgende:
A chufi se entiende mejor en España que en su propio pais
Ehm nee, zij plakt dat label zelf, dat heb ik niet gedaan.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:34 schreef kingtoppie het volgende:
Waarom gelijk een label ''lesbisch''
Laat haar lekker biseksueel zijn
Jawel, maar het kwam gewoon niet in haar op kennelijk....quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:35 schreef golfer het volgende:
Ik neem aan dat je dat toch wel gevraagd hebt, of heb je geen contact met jouw zusje?
Maar waarschijnlijk is het ook geen kwestie van schaamte geweest dat je zus er nog niet achter was dat ze (ook) een relatie met een vrouw kon hebben, maar is ze daar op latere leeftijd pas achter gekomen omdat ze toen pas een vouw is tegengekomen die die gevoelens naar boven heeft gebracht.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Weet je, in een hoop gezinnen met kinderen van onze leeftijd zal het helemaal niet zo standaard zijn geweest om op te groeien met het idee dat dat ook een manier van samenleven/relatie was, maar ik weet vanaf m'n 6de al niet beter dan dat dat ook kan, want mijn ouders waren bevriend met een lesbisch stel, mijn (jongere) zusje weet dus echt niet beter dan dat dat gewoon een optie is, en dan ook nog een waarvoor ze zich nooit had hoeven schamen, dus hoe het komt dat ze het nu pas weet?
Klinkt hoopvol ergens.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk is het ook geen kwestie van schaamte geweest dat je zus er nog niet achter was dat ze (ook) een relatie met een vrouw kon hebben, maar is ze daar op latere leeftijd pas achter gekomen omdat ze toen pas een vouw is tegengekomen die die gevoelens naar boven heeft gebracht.
Dus het kan jou of mij misschien ook nog wel gebeuren als we de juiste vrouw tegen komen
Nope, ze was nog helemaal niemand tegengekomen, ze had zich alleen op een bepaald moment gerealiseerd dat ze niet hetroseksueel was, toen gaan scheiden en daarna pas iemand tegengekomen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk is het ook geen kwestie van schaamte geweest dat je zus er nog niet achter was dat ze (ook) een relatie met een vrouw kon hebben, maar is ze daar op latere leeftijd pas achter gekomen omdat ze toen pas een vouw is tegengekomen die die gevoelens naar boven heeft gebracht.
Dus het kan jou of mij misschien ook nog wel gebeuren als we de juiste vrouw tegen komen
Nu moeten jullie niet gaan denken dat ik ergens hoop een vriendin op te gravenquote:
Dat zou wat zijn, kom je er als 40-plusser achter dat je lesbisch en necrofiel bentquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu moeten jullie niet gaan denken dat ik ergens hoop een vriendin op te graven
O dat is wel een hele opmerkelijke manier om er achter te komen dat je niet meer heteroseksueel bent.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, ze was nog helemaal niemand tegengekomen, ze had zich alleen op een bepaald moment gerealiseerd dat ze niet hetroseksueel was, toen gaan scheiden en daarna pas iemand tegengekomen.
Dat ik lekker ga gaten graven en ineens op een tuinbroek stuitquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn, kom je er als 40-plusser achter dat je lesbisch en necrofiel bent
Ik wil niet eens 100 wordenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:50 schreef chufi het volgende:
Ik ben al over mn midlife heen, anders moet ik nog een keer 50 erbij en 100 zie ik me niet worden ... maar je weet natuurlijk nooit
Ja, was het ook, hoewel hij al weer iemand is tegengekomen en zelfs weer gaat trouwen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O dat is wel een hele opmerkelijke manier om er achter te komen dat je niet meer heteroseksueel bent.
Moeilijk ook voor haar man, lijkt mij.
net 50 jaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil niet eens 100 wordenOp een gegeven moment ga je toch van alles mankeren, krijg je beperkingen en word je hulpbehoevend en afhankelijk, nee bedankt.
Ben jij de 50 al gepasseerd?
Een schooljuf van de basisschool hier bleek op haar 40e ook ineens van de vrouwenliefde en verliet haar man, hij is er jarenlang van slag van geweest.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, was het ook, hoewel hij al weer iemand is tegengekomen en zelfs weer gaat trouwen.
Dus er is nog hoop?quote:Op zondag 24 juni 2012 00:01 schreef Leandra het volgende:
Je midlife is niet een jaartje hè, eerst heb je je jeugd, dat duurt zo'n 20 jaar, dan heb je een leven, ook zo'n 20 jaar, dan gaat het sneller en heb je je midlife, zo'n 15 jaar, dan ben je nog een jaar of 15 volwassen en daarna ben je bejaard en daar zit geen termijn aan
Dat kan ik me ook wel voorstellen, het zal nogal niet een schok zijn.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een schooljuf van de basisschool hier bleek op haar 40e ook ineens van de vrouwenliefde en verliet haar man, hij is er jarenlang van slag van geweest.
Heeft jouw zus kinderen met haar ex-man, hoe reageerden die zij erop?quote:Op zondag 24 juni 2012 00:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan ik me ook wel voorstellen, het zal nogal niet een schok zijn.
Echtgenoot # 1 vond het wel een verklaring eigenlijk, dus voor hem was het wel prettig dat er nu een reden was die niet bij hem lagquote:Op zondag 24 juni 2012 00:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heeft jouw zus kinderen met haar ex-man, hoe reageerden die zij erop?
Gelukkig maar, het lijkt me voor kinderen best wat verwarrend, maar het scheelt ook hoe ze tegenover homo- en biseksualiteit staan en dat heeft ook niets met leeftijd te maken.quote:Op zondag 24 juni 2012 00:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echtgenoot # 1 vond het wel een verklaring eigenlijk, dus voor hem was het wel prettig dat er nu een reden was die niet bij hem lag
De kinderen lijken er vooralsnog goed mee om te gaan.
Dan kunnen we samen hoop gravenquote:Op zondag 24 juni 2012 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar de Praxis om een goede schep te kopen
Dat is idd triest, en zo 1950....quote:Op zondag 24 juni 2012 00:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig maar, het lijkt me voor kinderen best wat verwarrend, maar het scheelt ook hoe ze tegenover homo- en biseksualiteit staan en dat heeft ook niets met leeftijd te maken.
Ik sprak vorige week een moeder van een basisschoolvriendinnetje van mijn dochter en ze vertelde dat haar andere dochter thuis kwam met het nieuws dat ze lesbisch is en dat om die reden haar zoon 3 jaar lang niet met zijn zus heeft gepraat. Ik vind dat zo triest.
Mijn tuin is ook geen optie, daar ligt al een vijver gegravenquote:Op zondag 24 juni 2012 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Moeten we wel een goede plek uitzoeken want op 4 hoog bij mij zal het geen succes worden....
Ja echt hè, en moeder die tussen twee vuren in zitquote:
Laten we daar gewoon later nog eens een keer op terugkomen ... We vinden vast wel een goede spotquote:Op zondag 24 juni 2012 00:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn tuin is ook geen optie, daar ligt al een vijver gegraven
Ik denk dat we bij Sacha heel veel hoop kunnen krijgenquote:Op zondag 24 juni 2012 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Laten we daar gewoon later nog eens een keer op terugkomen ... We vinden vast wel een goede spot
Ik heb nog wel een tuin op de Veluwe die het nodige graafwerk kan gebruikenquote:Op zondag 24 juni 2012 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Laten we daar gewoon later nog eens een keer op terugkomen ... We vinden vast wel een goede spot
Tja, aan die ouders ligt het niet, maar die zoon heeft Marokaanse vriendjes, die nogal negatief tegenover homoseksualiteit staan en ook nog eens heel veel invloed op die jongen hebben.quote:Op zondag 24 juni 2012 00:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en de pest inhebben dat je zo'n conservatieve ouwe lul opgevoed hebt...
Dat laat je B maar mooi doenquote:Op zondag 24 juni 2012 00:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een tuin op de Veluwe die het nodige graafwerk kan gebruiken
Das ook sowieso al minder...quote:Op zondag 24 juni 2012 00:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tja, aan die ouders ligt het niet, maar die zoon heeft Marokaanse vriendjes, die nogal negatief tegenover homoseksualiteit staan en ook nog eens heel veel invloed op die jongen hebben.
Chuf, ik heb mijn hoop al gehaald uit mijn vijver, dan gun ik jou de tuin van Leandraquote:Op zondag 24 juni 2012 00:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een tuin op de Veluwe die het nodige graafwerk kan gebruiken
Daar ben ik ooit al eens geweestquote:Op zondag 24 juni 2012 00:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chuf, ik heb mijn hoop al gehaald uit mijn vijver, dan gun ik jou de tuin van Leandra
En zo zie je maar, ook al probeer je je kinderen iets mee te geven in de opvoeding, het is toch altijd afwachten wie en wat er verder op hun pad komt.quote:
Maar je wilde toch hoop? Dan moet je wel graven.quote:
Een FOK! klusmeet zou nog wel kunnen, maar Chufi alleen in m'n tuin aan t werk zou een beetje vreemd zijn...quote:Op zondag 24 juni 2012 00:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chuf, ik heb mijn hoop al gehaald uit mijn vijver, dan gun ik jou de tuin van Leandra
Hahaha en wat moet er dan wel gedaan worden ?quote:Op zondag 24 juni 2012 00:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een FOK! klusmeet zou nog wel kunnen, maar Chufi alleen in m'n tuin aan t werk zou een beetje vreemd zijn...
Ja, het blijft altijd spannend en je hebt nooit garanties dat je het goed gedaan hebt, ongeacht hoe je het doet.quote:Op zondag 24 juni 2012 00:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zo zie je maar, ook al probeer je je kinderen iets mee te geven in de opvoeding, het is toch altijd afwachten wie en wat er verder op hun pad komt.
Maar misschien vragen Golfer, Karzai en vele anderen zich ook af of er nog hoop is.quote:Op zondag 24 juni 2012 00:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een FOK! klusmeet zou nog wel kunnen, maar Chufi alleen in m'n tuin aan t werk zou een beetje vreemd zijn...
En eerder behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op zondag 24 juni 2012 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, het blijft altijd spannend en je hebt nooit garanties dat je het goed gedaan hebt, ongeacht hoe je het doet.
Nah, valt mee, onkruid (kan B idd prima doen) en gewoon wat groot onderhoud, maar vooral wegens achterstallig onderhoud.quote:Op zondag 24 juni 2012 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Hahaha en wat moet er dan wel gedaan worden ?
Nee, ik ben al blij als ik deze ook weer gezond volwassen kan krijgen, want dat alleen al is een hele taak.quote:Op zondag 24 juni 2012 00:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En eerder behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
Ik heb sinds mn 18, toen ik uit huis ging geen echte tuin meer onder handen gehad dus veel ervaring heb ik ook niet ... Maar een hogedrukspuit heb ik ook ...quote:Op zondag 24 juni 2012 00:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, valt mee, onkruid (kan B idd prima doen) en gewoon wat groot onderhoud, maar vooral wegens achterstallig onderhoud.
Zal vd week eens met de hogedrukspuit aan de gang gaan, dat scheelt waarschijnlijk al een stuk
Waar gaat dit over?quote:Op zondag 24 juni 2012 00:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar misschien vragen Golfer, Karzai en vele anderen zich ook af of er nog hoop is.
En dan kan jij mooi je tuin ter beschikking stellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
quote:Op zondag 24 juni 2012 01:51 schreef kingtoppie het volgende:
Aleandra leest dit vast wel
Hoe krijg je dat steeds voor elkaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je zo'n gluurder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerste keer hoor. Onerecht overigens, maargoed. Ze vinden me een beetje lastig dus ik moet me een tijdje inhouden enzo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inderdaad hoe krijgt ie het voor mekaar.
Ben het wel eens met deze postquote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik vind de meeste (niet allemaal) verwend en watjes en behoorlijk autistisch met dat
gestaar op die mobieltjes de hele tijd.
Ze bellen niet, ze praten niet, nee ze doen alles per MSN
Ik heb geen idee?quote:Op zondag 24 juni 2012 01:58 schreef Aleandra het volgende:
[..]Inderdaad hoe krijgt ie het voor mekaar.
Tjah... Kvind het gewoon fijner als mensen een beetje hun omgeving scannen en oogcontact zoeken etc.... Gewoon even een blik werpen op de mensen in je omgeving.quote:Op zondag 24 juni 2012 02:02 schreef Aleandra het volgende:
[..]Nou ik vind het toch verdomde handig hoor whatsapp en smssen.
Ik stuur nog ouderwets een Email.quote:Op zondag 24 juni 2012 02:02 schreef Aleandra het volgende:
[..]Nou ik vind het toch verdomde handig hoor whatsapp en smssen.
Ik heb nog kinderpostzegels verkocht als kleine jongenquote:
Ooh daar had ik me toch een hekel aan. Kinderpostzegels verkopen.quote:Op zondag 24 juni 2012 02:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb nog kinderpostzegels verkocht als kleine jongen
Mooi was die tijd
Had ik behoorlijk wat snoep voor gekocht
Zo slim was ik nietquote:Op zondag 24 juni 2012 02:16 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Ooh daar had ik me toch een hekel aan. Kinderpostzegels verkopen.
Totdat ik in de gaten kreeg dat het veel slimmer was om gewoon op zondag even de vrome kerkgangers die na de mis, naar het cafe van mijn ouders kwamen, even de zak onder de neus te houden.
Was het zo gepiept hé
Dus dat doe je nog wel?quote:Op zondag 24 juni 2012 02:25 schreef Aleandra het volgende:
.... Ga ik daar nu wandelen kom ik minstens 2 potloodventers tegen.
Bestaan die nog?quote:Op zondag 24 juni 2012 02:25 schreef Aleandra het volgende:
Zou je in deze tijd je kind niet meer laten doen. Postzegels verkopen langs de deur.
Tja tijden veranderen.
Wij konden vroeger hier het dommeldal intrekken, vissen en boomhutten of weet ik wat maken. Ga ik daar nu wandelen kom ik minstens 2 potloodventers tegen.
Dus jij hebt altijd een puntenslijper op zak?quote:Op zondag 24 juni 2012 02:25 schreef Aleandra het volgende:
Zou je in deze tijd je kind niet meer laten doen. Postzegels verkopen langs de deur.
Tja tijden veranderen.
Wij konden vroeger hier het dommeldal intrekken, vissen en boomhutten of weet ik wat maken. Ga ik daar nu wandelen kom ik minstens 2 potloodventers tegen.
misschien dat ik er niet meer zo op letquote:Op zondag 24 juni 2012 02:30 schreef Aleandra het volgende:
echt wel!
Zijn ze bij jullie uitgestorven dan?
Over het algemeen is de blik in mijn ogen al genoeg om de heren in paniek hun broek op te laten heisen.quote:Op zondag 24 juni 2012 02:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dus jij hebt altijd een puntenslijper op zak?
quote:Op zondag 24 juni 2012 02:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
misschien dat ik er niet meer zo op let
Op de lagere school hadden we wel een of andere kerel gebrandmerkt als kinderlokker omdat ie er vreemd uitzag
Met zo'n dikke bril en een baard
Zou best kunnen, maja je kan niet voorzichtig genoeg zijnquote:Op zondag 24 juni 2012 02:36 schreef Aleandra het volgende:
[..]Wa zielig misschien was het wel een hartstikke aardige man.
trustenquote:Op zondag 24 juni 2012 02:47 schreef Aleandra het volgende:
Ja inderdaad. Tegenwoordig wel.
Maar ik ga slapen Karzai. Begin een beetje dubbel te zien.![]()
Weltruste.
quote:Op zondag 24 juni 2012 02:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
trusten
ik luister nog even een muziekje
Goedemorgen . Inderdaad hoogste tijd voor wat stabilisering van de zomer, met wat beter weer natuurlijkquote:Op zondag 24 juni 2012 07:47 schreef Mickeys het volgende:
Goedemorgen deze regenachtige zondagmorgen. Wel jammer. Word tijd dat we echt zomer krijgen met veel zon en zo
Ik stem voor !quote:Op zondag 24 juni 2012 08:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Goedemorgen . Inderdaad hoogste tijd voor wat stabilisering van de zomer, met wat beter weer natuurlijk
Ja, dat is inderdaad wel waar. Was de overige spulletjes die ik gisteren ook nog opgehaald had aan het uitpakken. Je komt wat tegen aan troep.. maar goed. begint weer een beetje netjes te worden en inderdaad een mooie klus om dat met dit weer te doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, ik weet wel dat smaken verschillenThe reward of a thing well done is to have done it.
quote:Op zondag 24 juni 2012 09:33 schreef Mickeys het volgende:
Had mijzelf trouwens op een nieuwe ring getrakteerd
wit goud?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, ik weet wel dat smaken verschillen
mooie camera!quote:Op zondag 24 juni 2012 09:25 schreef Mickeys het volgende:
Hmmm. moest even aan het advies van FANN van gisteren denken bij dit plaatje:
[ afbeelding ]
Mocht ik willen inderdaad. maar nee. sterling silver met zirkoniaquote:
Ja echt wel, ben ik helemaal mee eensquote:
Waar heb je jezelf op getrakteerd?quote:
Op allesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door chufi op 24-06-2012 11:09:38 ]
Dat wel inderdaad. Begon vreselijk saai maar dit einde... dat had ik nooit kunnen voorspellen al hoewel ik denk dat Alonso nog plekken terug word gezet wegens geen peut meer hebbende en Maldo mag wat mij betreft hard gestraft worden. 4 banden naast de baan en dan Lewis zo van de baan af knallen. De lummelquote:
Ja dat soort acties idd, maar dat horen we dan wel weer achteraf... Met een beetje hoop zit er volgens jaar gewoon... Als het me lukt een leuk appartement te vinden voor mn dochter, waar ik zelf ook terecht kan gedurende sommige weekendenquote:Op zondag 24 juni 2012 15:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat wel inderdaad. Begon vreselijk saai maar dit einde... dat had ik nooit kunnen voorspellen al hoewel ik denk dat Alonso nog plekken terug word gezet wegens geen peut meer hebbende en Maldo mag wat mij betreft hard gestraft worden. 4 banden naast de baan en dan Lewis zo van de baan af knallen. De lummel
Ik ben gewaarschuwd voor Spanje. Vaak blijk je de schuld die er op het pand zit van de vorige eigenaar/eigenaren mee over te nemen. Heel veel mensen zijn daar mee op hun muil gegaan. En om daar achter te komen zul je heel veel ambtenaren daar persoonlijk moeten kennen. Je zult niet de eerste zijn die er mee in de problemen komt.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat soort acties idd, maar dat horen we dan wel weer achteraf... Met een beetje hoop zit er volgens jaar gewoon... Als het me lukt een leuk appartement te vinden voor mn dochter, waar ik zelf ook terecht kan gedurende sommige weekenden
Ik heb al wat lopen zoeken, voor 50K is er best wel wat mogelijk, tis alleen moeilijk inschatten vanaf hier of het ook de moeite waard is. Maar ik heb nu een banken-site die hun huizen met vette korting aan de man brengen, want zij zitten er ook maar mee ... Ik hoop wat steun vanuit Spanje te krijgen met bezichtigen en dat soort dingen.. Heb goede hoop en de boel nog wat te renoveren zou ook wel moeten lukken.
Ja ik ben wel voorzichtig hoor en heb gelukkig mensen daar zitten die het een en ander voor mezelf (of mn dochter) kunnen checken .quote:Op zondag 24 juni 2012 16:22 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik ben gewaarschuwd voor Spanje. Vaak blijk je de schuld die er op het pand zit van de vorige eigenaar/eigenaren mee over te nemen. Heel veel mensen zijn daar mee op hun muil gegaan. En om daar achter te komen zul je heel veel ambtenaren daar persoonlijk moeten kennen. Je zult niet de eerste zijn die er mee in de problemen komt.
Veel plezier en hier sinds geen buien meer gezienquote:Op zondag 24 juni 2012 18:35 schreef Mickeys het volgende:
Ow... nah. Regen is toch ook 1 langdurige bui? Ik vind het maar raar.
Goed, net even de plaatselijke regenbui over mijzelf heen gesproeid. Weer helemaal schoon, haartjes weer netjes. Nieuwe kleding (ja ja, was nodig nu ik van maat S naar XS ben gegaan) aan, zelfs opgedoft en zo. Klaar om strakjes uit te gaan. De bioscoop dat is. Snow White. Heb er zin in. Duurt nog eventjes, word rond half negen pas opgehaald.
Tnx. Gaat zeker lukken hoor. Maar zover is het nog niet. Moet eigenlijk nog iets eten, maar weet niet wat. Zal wel even broodje maken. Strakjes is er toch popcorn bijquote:Op zondag 24 juni 2012 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Veel plezier en hier sinds geen buien meer gezien
Ja ik las iets te snel en zag pas later dat je nog 1,5 uur te wachten hebt... Ik wacht op het uitgaren van mn paellaquote:Op zondag 24 juni 2012 18:54 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tnx. Gaat zeker lukken hoor. Maar zover is het nog niet. Moet eigenlijk nog iets eten, maar weet niet wat. Zal wel even broodje maken. Strakjes is er toch popcorn bij
Ik niet, maar dat heeft een persoonlijke reden... kan Italie niets aan doen eigenlijkquote:
Je hebt een slechte ervaring gehad met een Italiaan?quote:Op maandag 25 juni 2012 00:35 schreef Mickeys het volgende:
Ik niet, maar dat heeft een persoonlijke reden... kan Italie niets aan doen eigenlijk
Nah, dat niet echt. Leg het nog wel keertje uit... bij de BBQ als die ooit nog komt gezien dit weer...quote:Op maandag 25 juni 2012 00:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt een slechte ervaring gehad met een Italiaan?
krijg honger BBQ Slaap lekker Mickquote:Op maandag 25 juni 2012 00:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nah, dat niet echt. Leg het nog wel keertje uit... bij de BBQ als die ooit nog komt gezien dit weer...
Maar goed.. denk dat het tijd word om te gaan snoezelen... Sweet dreams voor strakjes en tot morgen (gok ik)
Dit was de bad en bed mode, dus alleen voor het strand en slaapkamer, verder is Versace sinds de dood van nog meer een proleten merk geworden voor de nouveau richequote:Op maandag 25 juni 2012 11:23 schreef Karzai het volgende:
De mannen moeten blijkbaar naar de feestwinkel om er een beetje modieus bij te lopen dit jaar
Als mijn lief er zo op het strand gaat bijlopen dan is de verkering per direct overquote:Op maandag 25 juni 2012 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit was de bad en bed mode, dus alleen voor het strand en slaapkamer, verder is Versace sinds de dood van nog meer een proleten merk geworden voor de nouveau riche
En anorexia hebben..quote:Op maandag 25 juni 2012 11:53 schreef Leandra het volgende:
Ik zit net te denken, het valt ook niet mee om model te zijn hè.... moet je in dat soort debiele outfits rondlopen
Ik snap dat hele mode wereldje niet eigenlijk, ik vind het maar onzin.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
De mannen niet![]()
Die moeten er gewoon een beetje stoer maar verwijfd uitzien
Ik ook niet, iedere zomer is marineblauw weer de nieuwe zomerkleur, en qua modellen vinden ze elke 20 jaar opnieuw het wiel uit.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap dat hele mode wereldje niet eigenlijk, ik vind het maar onzin.
Dit zijn gewoon de eye catchers die door bijna niemand gedragen worden, het geld wordt verdiend met de normalere draagbare kleding maar dat haalt de pers nietquote:Op maandag 25 juni 2012 12:13 schreef Mickeys het volgende:
Ik hou wel van mode, maar niet van deze debiele mode. Dit is gewoon proberen op te vallen. Wie wijkt het meeste af en heeft het meest debiele idee.
I know. Maar die prijs die ze er dan nog voor durven te vragen gaat mij echt ook nog te ver. Maar goed.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon de eye catchers die door bijna niemand gedragen worden, het geld wordt verdiend met de normalere draagbare kleding maar dat haalt de pers niet
Krabbelt: ''Zou je een facebook account willen aanmaken voor mij, ik wil hyves graag wegdoen.''quote:Op maandag 25 juni 2012 12:25 schreef Mickeys het volgende:
[..]
I know. Maar die prijs die ze er dan nog voor durven te vragen gaat mij echt ook nog te ver. Maar goed.
Hier druk bezig alle accounts die ik weet ik veel waar van heb, te voorzien van mijn meisjesachternaam. Heb eindelijk besloten en de daad bij het woord gedaan, om zijn achternaam te laten vallen. Geeft nog wel onderbuik gevoel, maar dat zal ik vast wel overleven. Maar men... ineens kom je er achter dat je wel heel veel accounts overal hebt. Word denk ik ook eens tijd om Hyves weg te doen, alleen is er nog 1 iemand die niet over is op FB die daar nog zit en waar ik nog wel graag contact mee wil houden. Even over nadenken dus
Nou, het is geen kwestie van "zo erg".... maar ik heb mijn eigen achternaam al m'n hele leven, dat trouwen enzo is wel leuk, maar wat wordt ook pas over een paar jaar, en ik zie het nut eigenlijk niet zo om op alle officiële papieren mijn eigen achternaam zo ongeveer in de ban te doen.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:34 schreef kingtoppie het volgende:
Oo
Vind je het echt zo erg je achternaam anders te doen?
Dat klopt wel tenminste bij de topmerken.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:25 schreef Mickeys het volgende:
[..]
I know. Maar die prijs die ze er dan nog voor durven te vragen gaat mij echt ook nog te ver. Maar goed.
Hier druk bezig alle accounts die ik weet ik veel waar van heb, te voorzien van mijn meisjesachternaam. Heb eindelijk besloten en de daad bij het woord gedaan, om zijn achternaam te laten vallen. Geeft nog wel onderbuik gevoel, maar dat zal ik vast wel overleven. Maar men... ineens kom je er achter dat je wel heel veel accounts overal hebt. Word denk ik ook eens tijd om Hyves weg te doen, alleen is er nog 1 iemand die niet over is op FB die daar nog zit en waar ik nog wel graag contact mee wil houden. Even over nadenken dus
Jezusquote:Op maandag 25 juni 2012 12:38 schreef Mickeys het volgende:
Achternaam is bij mij altijd een heibel punt geweest. Ik had ooit de achternaam van mijn vader, maar toen mijn ouders waren gescheiden wou mijn moeder dat ik haar achternaam nam en ik vond het best omdat mijn vaders achternaam een makkelijke pestachternaam was en als puber wil je niets liever dan daar vanaf. Later kreeg ik weer contact met mijn vader en kwam ik achter de reden waarom mijn moeder wou dat ik haar achternaam nam. Om die reden had ik meteen bij zowel mijn 1e als 2e huwelijk mijn mans achternaam aangenomen om van die eeuwige vete tussen mijn vader en moeder af te zijn. Inmiddels is mijn vader vorig jaar overleden dus maakt het eigenlijk niet zoveel meer uit, maar dat onderbuik gevoel zal ik altijd blijven houden. En de achternaam van mijn laatste man aanhouden die mij zo bedrogen en voorgelogen heeft vind ik ook geen optie meer. Beetje driedubbel gevoel zeg maar.
Jij hebt een harem?quote:Op maandag 25 juni 2012 12:48 schreef golfer het volgende:
Al mijn vrouwen hebben gelukkig hun eigen naam aangehouden en ik ook, terwijl de laatste keer dat ik met B. ben getrouwd ik tegenwoordig ook de mogelijkheid zou hebben gehad om haar naam aan te nemen.
Ja. Wat is daar mis mee?quote:
Je moet nu buigen voor Golfer, heel diep....quote:Op maandag 25 juni 2012 13:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weet niet wat daar mis mee is, moet er iets mis aan zijn dan?
Buigt*quote:Op maandag 25 juni 2012 13:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je moet nu buigen voor Golfer, heel diep....
Weet je wel wat dat kost, zo'n harem?! Hij kan zich dat permitteren
Ik weet niet, ik ben nooit getrouwd geweest, dus ik weet niet wat dat oplevert bij een scheiding, maar ik hoor altijd dat het bakken met geld kost....quote:
Mijn scheiding gaat ongeveer 1800 euro kosten. In advocatenland valt dat nog mee, maar blijft een boel geld. Hij mag zelf zijn eigen deel betalen dus dat zal ook ongeveer zo'n bedrag zijn. Wat het mij oplevert is alimentatie waar hij onderuit wil, wat natuurlijk heel begrijpelijk is. Alleen het huwelijk zelf heeft me meer gekost, zowel mentaal als fysiek. Of het tegen elkaar opweegt... geen ideequote:Op maandag 25 juni 2012 13:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik ben nooit getrouwd geweest, dus ik weet niet wat dat oplevert bij een scheiding, maar ik hoor altijd dat het bakken met geld kost....
quote:Op maandag 25 juni 2012 13:28 schreef Aleandra het volgende:
[..]
[..]
Petje af voor G![]()
Een hok vol vrouwen is namelijk gevaarlijker dan een kuil vol leeuwen
No offence, maar die alimentatievraag kan ik dus niet helemaal bij.... ik zou nog liever droog brood eten dan alimentatie voor mezelf vragen.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:29 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Mijn scheiding gaat ongeveer 1800 euro kosten. In advocatenland valt dat nog mee, maar blijft een boel geld. Hij mag zelf zijn eigen deel betalen dus dat zal ook ongeveer zo'n bedrag zijn. Wat het mij oplevert is alimentatie waar hij onderuit wil, wat natuurlijk heel begrijpelijk is. Alleen het huwelijk zelf heeft me meer gekost, zowel mentaal als fysiek. Of het tegen elkaar opweegt... geen idee
Ik heb het een tijd geleden uitgelegd. Ik begrijp je reactie wel.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
No offence, maar die alimentatievraag kan ik dus niet helemaal bij.... ik zou nog liever droog brood eten dan alimentatie voor mezelf vragen.
Voor een kind is het wat mij betreft een ander verhaal, maar ook dan zou het met volledig co-ouderschap redelijk beperkt blijven als het aan mij lag.
Overigens heb ik voor mijn oudste nooit alimentatie gevraagd of ontvangen, ik voedde hem liever alleen op op de grens van armoe dan dat ik z'n vader erbij moest betrekken, op wat voor manier dan ook, zelfs alleen financieel.
Is altijd moeilijk om over anderen te oordelen, iedere situatie is anders, dat jij de vader bij jullie kind weg houdt zet ik mijn vraagtekens bij, ik hoop dat je daar goede redenen voor hebt/had want dat kan je later nog eens kwalijk genomen wordenquote:Op maandag 25 juni 2012 13:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
No offence, maar die alimentatievraag kan ik dus niet helemaal bij.... ik zou nog liever droog brood eten dan alimentatie voor mezelf vragen.
Voor een kind is het wat mij betreft een ander verhaal, maar ook dan zou het met volledig co-ouderschap redelijk beperkt blijven als het aan mij lag.
Overigens heb ik voor mijn oudste nooit alimentatie gevraagd of ontvangen, ik voedde hem liever alleen op op de grens van armoe dan dat ik z'n vader erbij moest betrekken, op wat voor manier dan ook, zelfs alleen financieel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |