Hangt er wel een beetje vanaf waar, maar zal wel buiten de bebouwde kom zijn geweestquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:01 schreef golfer het volgende:
40+, dus alles kan en alles mag.
Zelfs 170 km/u op een motorfiets rijden.
Niet eens in een woonerf in de stad?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:10 schreef Tarado het volgende:
Hangt er wel een beetje vanaf waar, maar zal wel buiten de bebouwde kom zijn geweest
Ik vind 170 kg toch aardig zwaar voor een 250cc, dacht dat die rond de 130 kg zaten?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:05 schreef Mickeys het volgende:
Deze is niet zwaar hoor. Dit is de lichtste motor die er is. Het is maar een 250 CC dus een opgevoerde grasmaaier noem ik m al. Maar hard rijden, dat kan die wel, mede omdat die maar zo licht is, ook qua gewicht (170 KG)
Soort bowlen met kinderen als kegels.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:17 schreef sig000 het volgende:
Met die snelheid ga je er waarschijnlijk overheen.
Ik bedoelde meer, woonerf, drempel, kinderen: " hee daar vliegt een motor over ons heen"quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Soort bowlen met kinderen als kegels.
Lol, etterbak.... maar ik ook van jou hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:01 schreef golfer het volgende:
40+, dus alles kan en alles mag.
Zelfs 170 km/u op een motorfiets rijden.
A6 van Lelystad naar Almerequote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hangt er wel een beetje vanaf waar, maar zal wel buiten de bebouwde kom zijn geweest
Daar mag je compleet gaan en iedereen van zijn sokken rijdenquote:
Ok. kilootje minder dan. Zie maar hierquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik vind 170 kg toch aardig zwaar voor een 250cc, dacht dat die rond de 130 kg zaten?
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:25 schreef Mickeys het volgende:
Lol, etterbak.... maar ik ook van jou hoor
woehahahaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:30 schreef golfer het volgende:
[..]![]()
Oh nee, daar zouden we deze crises niet meteen meer mee beginnen.
Zwaarder dan ik dacht. Dan was het 170 op de teller en harder ging ie niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:27 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ok. kilootje minder dan. Zie maar hier
Jij snapt mquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zwaarder dan ik dacht. Dan was het 170 op de teller en harder ging ie niet.
hehehe... niet mijn ding, maar wel weinig km op de teller idd... zal voor zijn tijd wel heel modern zijn geweest. Ik ben echt dat buikschuiver tiepje alhoewel dat met mijn kawa ook nog best wel mee valt. ze zijn er veel platter en dieper, maar het gewicht van de motor hangt in die dingen erg hoog. Bij mijn kawa ligt die laag waardoor ik de motor staande kan houden (met die ienie mienie beentjes van me)quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:02 schreef sig000 het volgende:
Mijn laatste staat te koop zie ik na wat google.![]()
http://www.speurders.nl/o(...)zione-109640891.html
Met die Guzzi reed ik zonder vermoeid te worden in iets meer dan anderhalf uur naar Reichshof in Duitsland, da's 250 Km.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
hehehe... niet mijn ding, maar wel weinig km op de teller idd... zal voor zijn tijd wel heel modern zijn geweest. Ik ben echt dat buikschuiver tiepje alhoewel dat met mijn kawa ook nog best wel mee valt. ze zijn er veel platter en dieper, maar het gewicht van de motor hangt in die dingen erg hoog. Bij mijn kawa ligt die laag waardoor ik de motor staande kan houden (met die ienie mienie beentjes van me)
Mooie klassieke BWM.quote:
Wouw, das een oudje hehehequote:
Mooi hoorquote:
Nooit een mobylette ofzo gehad ?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Mooi hoorMijn vader had vroeger een Norton, helaas geen foto's van. Lijkt me tof om te kunnen motorrijden, maar ja, om het nu nog te leren... gaat niet lukken denk ik.
Ow, die vind ik wel gaafquote:
Nee altijd met de fiets of de bus. Ook best laat mijn rijbewijs gehaald (examenvrees) en daarna is het er nooit meer van gekomen.quote:
Mmm ja ik begrijp wat je bedoeltquote:
Hoeveel?quote:
woehahaha Met helm op en pak aan zie je daar niets van hoorquote:
dat heet een extra time crisis jah! dan is het zielugquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
woehahaha Met helm op en pak aan zie je daar niets van hoor
Doet ie er zn dagelijkse boodschappen mee? 200 meter naar de super?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:15 schreef sacha het volgende:
[..]
dat heet een extra time crisis jah! dan is het zielug
Als je dan je helm af doet wordt iedereen blij verrastquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:18 schreef Mickeys het volgende:
Tja, ik heb een zwart vizier op mijn helm dus niemand die naar "binnen" kan kijkendat is juist leuk
maar jij had toch veel bekijks schreef jequote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
woehahaha Met helm op en pak aan zie je daar niets van hoor
hehehe. Ze noemen me al een power ranger dussequote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je dan je helm af doet wordt iedereen blij verrast
ja, en dan zegt ie tegen Petrus, heb je vandaag wel retourtjes in je assortiment?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Doet ie er zn dagelijkse boodschappen mee? 200 meter naar de super?
Jawel, ik zie ze wel, maar zij zien mijn ogen niet. wel mijn wapperende lange haren en vrouwelijke zit op de motor. Ik rij nogal gracieusquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:20 schreef sacha het volgende:
[..]
maar jij had toch veel bekijks schreef je![]()
en nu zie je er opeens niets meer van
Zoiets?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:19 schreef Karina het volgende:
Mijn "droom" is altijd een Porsche geweest, ik heb helemaal niets met auto's maar een Porsche...
Maar dan een wat ouder model.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*high five*quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:19 schreef Karina het volgende:
Mijn "droom" is altijd een Porsche geweest, ik heb helemaal niets met auto's maar een Porsche...
nu word ik echt misselijkquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:22 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Jawel, ik zie ze wel, maar zij zien mijn ogen niet. wel mijn wapperende lange haren en vrouwelijke zit op de motor. Ik rij nogal gracieus
Heb je geen stoere foto van jezelf in pak, met helm op de motor?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:20 schreef Mickeys het volgende:
[..]
hehehe. Ze noemen me al een power ranger dusse
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoiets?Deze zit in de film Twilight EclipseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Hoezo misselijk?quote:
Kijk Solex, begin is er alquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:26 schreef Deisyy het volgende:
Ik durfde vroeger niet eens zelf op een brommer te rijden, bij een vriendje achterop ging nog niet, dus laat staan dan ik motor ga rijden.
Vorig jaar heb ik wel solex gereden, dat was cool!
En dan even wat later:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:30 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan even wat later:hehehehe doe de Holleder (of zoiets) ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Ow, hier een zwndappquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:33 schreef chufi het volgende:
Ik had vroeger een 2e handse opgevoerde Yamaha FS1 buikschuif brommert, ging bijna 100km/u.
Maar maakte er bijna nooit gebruik van ... Dus later ook geen motorrijbewijs, zoals mn broer.. Maar die kreeg al een ernstig ongeluk voordat ik 18 was, dus waarschijnlijk had ik er toen niet zoveel behoefte aan.
Nu trouwens de Dominee op NED3quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
hehehehe doe de Holleder (of zoiets) ?
Inclusief leren (solex)jasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Van gracieus motorrijden word je nou eenmaal misselijkquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inclusief leren (solex)jas
Hahaha ja zo'n jas heb ik ook nog gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bloedheet en loodzwaarquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Hahaha ja zo'n jas heb ik ook nog gehad
[..]
Ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Slaap lekker Mick, je kunt het vast goed gebruiken na deze bijzondere dag ...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:40 schreef Mickeys het volgende:
Maar luitjes... deze dame stort in na dat gracieus rijden vandaag... en al sinds 5 uur mijn bed uit... denk dat ik maar richting boven ga en kijken of ik nog een beetje kan slapen.
Nighty night
![]()
![]()
![]()
Wij reden vanmiddag ergens en N zegt tegen Soneal; kijk, daar rijdt mama d'r nieuwe auto....quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:19 schreef Karina het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wij reden vanmiddag ergens en N zegt tegen Soneal; kijk, daar rijdt mama d'r nieuwe auto....
Dat was een 911 en ik had zoiets van "mwah, laat maar.... is niet echt praktisch"![]()
Damn, ik begin oud te worden![]()
[..]
OMG... ik herken het huis op de achtergrond, maar ik kan het even niet plaatsen, ik denk dat het te koop staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb een paar keer in de 911 van mn broer gereden, maar het zijn autos met een gebruiksaanwijzing, vond het niksquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wij reden vanmiddag ergens en N zegt tegen Soneal; kijk, daar rijdt mama d'r nieuwe auto....
Dat was een 911 en ik had zoiets van "mwah, laat maar.... is niet echt praktisch"![]()
Damn, ik begin oud te worden![]()
Dat was ook een van m'n redenen van "niet praktisch".... want ik zei gelijk dat een Panamera wel goed wasquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik hoef jou niet te vertellen hoeveel moeite het kost om uit zo'n ding te komen?
Stapt zeker een stuk makkelijker inquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was ook een van m'n redenen van "niet praktisch".... want ik zei gelijk dat een Panamera wel goed was
het geluid is heerlijk maar als je er in zit zie je niet meer hoe mooi hij isquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer in de 911 van mn broer gereden, maar het zijn autos met een gebruiksaanwijzing, vond het niks
Dat gaat iets makkelijker ja.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was ook een van m'n redenen van "niet praktisch".... want ik zei gelijk dat een Panamera wel goed was
Ik kan ook nog in en uit m'n Civic komen dus dan zal een Panamera ook nog wel lukkenquote:
Dat is een beetje een issue hier, N houdt van Audi, en ik vind Porsche het enige merk van de VAG groep dat ik wel de moeite waard vind....quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat gaat iets makkelijker ja.
Donald weet mij wat dat betreft goed in te schatten, hij vindt een Audi Q5 wel iets voor mij als volgende auto
Dat ligt er maar aan welk model je neemt, je hebt ze al voor een tonquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan ook nog in en uit m'n Civic komen dus dan zal een Panamera ook nog wel lukken![]()
Maar die was weer te duur
Oh zo weinig? Dat heb ik nog wel op de bank staanquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan welk model je neemt, je hebt ze al voor een ton
Ja, dat dus........ belachelijk dat er gelijk een "te duur" reactie kwamquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan welk model je neemt, je hebt ze al voor een ton
Wij zijn niet zo merkvast, al rijd ik nu zelf in de 2e Seat op rij. Maar Donald heeft zijn VW Passat een paar maanden geleden ingeruild voor een Opel Insignia en ik kan er nog steeds een beetje verdrietig van worden.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is een beetje een issue hier, N houdt van Audi, en ik vind Porsche het enige merk van de VAG groep dat ik wel de moeite waard vind....
Als het aan mij ligt komt er ook absuluut geen auto van de VAG-groep meer.
Maar je moet natuurlijk nog wel geld overhouden voor je huis in Spanje hequote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh zo weinig? Dat heb ik nog wel op de bank staan
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar je moet natuurlijk nog wel geld overhouden voor je huis in Spanje he
Ik ben ook geen merk-fan, ik heb alleen een hekel aan alles van de Volkswagen groep is.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij zijn niet zo merk van, al rijd ik nu zelf in de 2e Seat op rij. Maar Donald heeft zijn VW Passat een paar maanden geleden ingeruild voor een Opel Insignia en ik kan er nog steeds een beetje verdrietig van worden.
Die insignia is echt wel een hele mooie auto, maar ik had veel meer met die Passat.
Ja echt he, dan zie ik af en toe zo'n dikke bak rijden, waar hetzelfde voor betaald wordt als een eenvoudige eengezinswoning en denkquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat dus........ belachelijk dat er gelijk een "te duur" reactie kwam![]()
Maar, een ton voor een auto zou ik al van de zotte vinden als ik het gewoon nutteloos had liggen, en helemaal voor een tweedehands.
Als er dan toch zo'n bedrag zou moeten worden uitgegeven, doe me dan maar een Aston Martin
Ja, dat was 25 jaar geleden al een kreet van mij; we zaten op een terrasje en er reed een Rolls Royce voorbij en toen zei ik: "Kijk, daar rijdt een huis"quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja echt he, dan zie ik af en toe zo'n dikke bak rijden, waar hetzelfde voor betaald wordt als een eenvoudige eengezinswoning en denk
Met man en kinderen wordt het al snel heel volquote:
Breek me de bek niet openquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |