Zeker, want hij heet Pablo Urtasunquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:59 schreef tdrone het volgende:
ik geef de bask Pablo Urtusan een goede kans
Neuh, Gorka zal echt wel ergens te zien zijn. Daar heeft ie teveel kwaliteiten voor.quote:
Je hapt niet eens?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Neuh, Gorka zal echt wel ergens te zien zijn. Daar heeft ie teveel kwaliteiten voor.
Vanotti maakt volgens mij wel een goede kans.
Altijd goed voor een compleet anonieme plaats rond de top 20 inderdaad.quote:
Wel verdomme, dat is mijn adoptierenner. Ik mag het toch niet hopenquote:
Hij zal vast nog wel ergens in de bergen op kop stoempen voor VDB.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:59 schreef Keano het volgende:
[..]
Wel verdomme, dat is mijn adoptierenner. Ik mag het toch niet hopen
Er zijn best wat aardige Franse renners hoor. Veel meer dan een paar jaar geleden, ik zou ze absoluut geen kansloze groep noemen. Vichot is trouwens best wel een talentje, zo heeft hij net een etappe in de Dauphiné gewonnen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 08:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Arthur Vichot van Francaise Des Jeux heeft mijn stem. Maar als je een willekeurige franse renner kiest maak je al een redelijke kans op deze prijs. Wat een kansloze groep is dat toch zeg. Hoop dat ze door middel van de aanval de tour nog wat kleur kunnen geven.
daar gaat mijn hoop alquote:Op zondag 1 juli 2012 12:45 schreef misteriks het volgende:
Die Urtasun zit in de eerste aanval van deze Tour
Mja, maar goed, Cavendish kunnen we na deze etappe wel wegstrepen lijkt me.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:14 schreef Gitank2 het volgende:
Mark Cavendish volgden ze ook vrij lang in de proloog.
Zou wel grappig zijn als mijn adoptierenner (Fouchard) de hele Tour onopvallend blijft.
Hele grote gok, maar ik denk het ook.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:21 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mja, maar goed, Cavendish kunnen we na deze etappe wel wegstrepen lijkt me.
Nerz werd genoemd tijdens een valpartij, kut met peren nog an toe zegquote:
Fofonov zat een keer mee in de aanval.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:20 schreef Gitank2 het volgende:
Wie zijn er tot dusver de onopvallendste renners?
Even wat namen opgooien, misschien hebben ze al wel iets gedaan door bijvoorbeeld toch prominent in beeld te zijn in een val, een ontsnapping of een andere actie.
Andrey Kashechkin (wist niet eens dat hij meedeed)
Julien Fouchard
Albert Timmer
Jean-Marc Marino
Vladimir Karpets
Grega Bole
Cedric Pineau
Luis-Angel Mate
Dmitry Fofonov (?)
Daar twijfelde ik inderdaad al over, dus die kan er in elk geval weer uitquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:41 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Fofonov zat een keer mee in de aanval.
Karpets heb ik eens ergens zien lossen, net als Fouchard (waarbij dit werd opgemerkt door een commentator). Mate won de "pelotonsprint" in de rit van Sanchez, dacht ik.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:20 schreef Gitank2 het volgende:
Wie zijn er tot dusver de onopvallendste renners?
Even wat namen opgooien, misschien hebben ze al wel iets gedaan door bijvoorbeeld toch prominent in beeld te zijn in een val, een ontsnapping of een andere actie.
Andrey Kashechkin (wist niet eens dat hij meedeed)
Julien Fouchard
Albert Timmer
Jean-Marc Marino
Vladimir Karpets
Grega Bole
Cedric Pineau
Luis-Angel Mate
auw..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:54 schreef wimderon het volgende:
Fouchard lag er ook bij in de zesde etappe.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit vandaag mee, dus kan ook afgestreept wordenquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Levarlet heeft de rode lantaarn gehad en heeft volgens mij ook eens in een ontsnapping gezeten die na een paar kilometer werd teruggepakt.
Die zit ook in de kopgroep vandaagquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:47 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Simone Stortoni heb ik ook niet gezien.
Volgens mij zat hij laatst in een kopgroep maar moest hij er vrij snel weer af.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:39 schreef Boezeidekoe het volgende:
Hebben we dhr. Cobo al in actie gezien deze tour? Zou toch wat zijn als de winnaar van de Vuelta zich in het peloton verstopt.
Larsson opgegeven had ik idd even gemist.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:33 schreef Szura het volgende:
Vanendert toch niet man, die wordt goed in de gaten gehouden door de Belgen.
Larsson is 4000x genoemd in de etappe dat ie opgaf.
Iglinsky ook gehoord. (nu weer, gelost uit peloton)
Hij was net 10 seconden vol in beeld.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:02 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Larsson opgegeven had ik idd even gemist.
Wat betreft Vanendert, dat de belgen hem in de gaten houden zegt niks, hij rijdt gewoon een onzichtbare tour. Maar als jij vind van niet kunnen we hem wel schrappen hoor
Vanochtend in de aanval geweest.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:14 schreef Modus het volgende:
Cobo, was me nog niet opgevallen tot hij gisteren bij Mart genoemd werd.
Albert Timmer, ook nog geen seconde in beeld gezien, anders dan wanneer hij moet lossen?
En voila, Schar in beeldquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:24 schreef heywoodu het volgende:
Michael Schär?
Volgens mij nog niet genoemd
Canuti heeft regelmatig in beeld gereden. Heeft op de Mur de Peguere op het steile stuk nog even het tempo aangegeven in de favorietengroep.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:06 schreef DecoAoreste het volgende:
Cherel, Canuti en Cooke zijn mijns inziens nog wel kanshebbers. Of heeft iemand die ergens gezien?
Plaza doet mij inderdaad ook geen belletje rinkelen (tenminste deze Tour niet). Canuti kun je gelijk in hebben, die etappe heb ik gemistquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:08 schreef TheArt het volgende:
Plaza staat nog huizenhoog overeind.
[..]
Canuti heeft regelmatig in beeld gereden. Heeft op de Mur de Peguere op het steile stuk nog even het tempo aangegeven in de favorietengroep.
Marino was vandaag in beeld.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Malacarne
Mate
Jeandesbosz
Marino
Horrach
Lund
Huguet
Deze namen heb ik ook nog niet gezien, geen idee of dat wel of niet zo is?
Lemoine, C. Pineau, Vannottiquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lund?, Cherel en Plaza zijn dan dus de enige die nog in aanmerking komen.
C. Pineau werd vandaag genoemd.quote:
Dat was Jerome Pineau...quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
C. Pineau werd vandaag genoemd.
Cedric Pineau was vandaag nog uitgebreid in beeld omdat door de rondedokter een spray op zijn hield kreeg.quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Cedric Pineau was vandaag nog uitgebreid in beeld omdat door de rondedokter een spray op zijn hield kreeg.
Ah ok, dan was dat toen ik ff weg wasquote:
tankink die als een van eerste lost, en zijn best moet doen op tijd binnen te komen, komt uidelijk ook niet in aanmerking.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:11 schreef Boezeidekoe het volgende:
Zo, nog een keer de startlijst en alle reacties hierboven doorgespit.
Ik kom tot de volgende 7 kandidaten die nu nog over zijn met nog slechts 4 etappes te gaan:
Szmyd
Vanotti
Cherel
Lemoine
Tankink
Plaza
Lund
Met de aantekening dat ik Szmyd en Cherel heb toegevoegd ik heb ze nergens gezien en zijn ook niet besproken. Maar als iemand ze heeft gezien, streep maar weg.
Ik vermoed dat Lemoine of Plaza dit gaat winnen maar hoop op Brammetje, winnen we toch nog iets
Zal best, maar was niet in beeld en werd niet genoemd en daar gaat t omquote:tankink die als een van eerste lost, en zijn best moet doen op tijd binnen te komen, komt uidelijk ook niet in aanmerking.
Smzyd is in de eerste week vaak zat in beeld geweest toen hij werkte voor Nibali. Vandaag grote kans dat hij ook op kop heeft meegereden voordat Basso ging, maar niet helemaal zeker.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:11 schreef Boezeidekoe het volgende:
Zo, nog een keer de startlijst en alle reacties hierboven doorgespit.
Ik kom tot de volgende 7 kandidaten die nu nog over zijn met nog slechts 4 etappes te gaan:
Szmyd
Vanotti
Cherel
Lemoine
Tankink
Plaza
Lund
Met de aantekening dat ik Szmyd en Cherel heb toegevoegd ik heb ze nergens gezien en zijn ook niet besproken. Maar als iemand ze heeft gezien, streep maar weg.
Ik vermoed dat Lemoine of Plaza dit gaat winnen maar hoop op Brammetje, winnen we toch nog iets
op sporza anders welquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:57 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Zal best, maar was niet in beeld en werd niet genoemd en daar gaat t om
Nuyens werd 20e in de proloog, verder inderdaad niet meer gezien.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:48 schreef Sautor het volgende:
[..]
Smzyd is in de eerste week vaak zat in beeld geweest toen hij werkte voor Nibali. Vandaag grote kans dat hij ook op kop heeft meegereden voordat Basso ging, maar niet helemaal zeker.
Kleine toevoeging van mijn kant, Nuyens?
Klopt, dus niet eens door een Nederlandse omroep. Er zijn onopvallender renners.quote:
Lund is ook door D&D eens genoemd in een vlakke etappe, ik weet alleen niet meer waarom.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik dacht dat Lund (ben weliswaar niet zeker) mee op kop reed in die Saxo-trein die maandag een paar kilometer op kop van het peloton aan het sleuren was.
Nuyens zat in de Fedrigo-rit nog even in een hopeloze achtervolging samen met Hoogerland.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nuyens werd 20e in de proloog, verder inderdaad niet meer gezien.
Tankink is wel vaker genoemd volgens mij.
Viel vandaag samen met Gusev.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:02 schreef Felagund het volgende:
Romain Zingle heb ik nog nauwelijks gezien, maar ik kan hem gemist hebben.
De Greef heeft ook gestoempt voor VDB in de Alpenquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:04 schreef Boezeidekoe het volgende:
de Greef, of heeft die vaak op kop gereden voor Griepel?
Kan me niet herinneren dat hij genoemd werd in het treintje door D&D
Quinziato misschien, kan hem alleen maar herinneren van de de val bij de start van een alpen etappe.
Tankink is ook bij de Sporza uitzending meerdere keren genoemd de laatste dagen, omdat hij vroeg loste uit het peloton.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:31 schreef Boezeidekoe het volgende:
Dat was een interview maar dat telt natuurlijk niet.
Maar ik proef veel weerstand dat Tankink in het lijstje staat, ik ben van mening dat we niet chauvinistisch moeten zijn maargoed we strepen hem weg.
Dan nemen we alsnog Tankink en overhandigen we hem zijn prijs bij het criterium Draai van de Kaaiquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:23 schreef Gitank2 het volgende:
En als iedereen genoemd en in beeld is geweest?
Dan degene die het langst geleden een keertje werd genoemd of de kortste glimp had?
Ja. vandaag zaten er veel potentiele kandidaten in de kopgroep van 38 waaronder Marzano.quote:
Kadri heeft al meerdere keren in de aanval gezeten( bv. in de etappe die Pinot won)quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:14 schreef DecoAoreste het volgende:
Dan hebben we dus:
Kadri
Minard
Roy
Vichot
Cooke
Paolini
Oss
Vanotti
Hansen
Henderson
Sieberg
Plaza
Edet
Lemoine
Aardig lijstje nog, maar ik heb vast bij meerdere renners iets over het hoofd gezien/vergeten
roy, paolini, oss, henderson ???quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:14 schreef DecoAoreste het volgende:
Dan hebben we dus:
Kadri
Minard
Roy
Vichot
Cooke
Paolini
Oss
Vanotti
Hansen
Henderson
Sieberg
Plaza
Edet
Lemoine
Aardig lijstje nog, maar ik heb vast bij meerdere renners iets over het hoofd gezien/vergeten
Lol, al 3x in de top 10 geeindigd en staat zelfs top 10 puntenklassement.quote:
Ik durf vermoeden dat Ghyselinck ook wel even bij naam werd vernoemd in de eerste week toen hij op 500 meter van de finish nog in zijn eentje in de aanval reed.quote:
Niet elke seconde nee! Maar bedankt voor de input iedereen, ik wilde er zeker van zijn dat we niets waren vergeten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 06:55 schreef Beregd het volgende:
[..]
roy, paolini, oss, henderson ???
heb je wel gekeken naar de tour?
Nuyens heb ik wel een paar keer gehoord. En Tankink is ook wel een paar keer genoemd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:48 schreef Sautor het volgende:
[..]
Smzyd is in de eerste week vaak zat in beeld geweest toen hij werkte voor Nibali. Vandaag grote kans dat hij ook op kop heeft meegereden voordat Basso ging, maar niet helemaal zeker.
Kleine toevoeging van mijn kant, Nuyens?
Lemoine is gisteren toch ook al in beeld geweest?quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:44 schreef DecoAoreste het volgende:
Laten we dan in vredesnaam hopen dat Lemoine lekker anoniem blijft
Kan ik me niet herinneren. Die gast zal in een bergetappe echt niet voorin te vinden zijn geweest.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:32 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Lemoine is gisteren toch ook al in beeld geweest?
wel op tijd binnen neem ik aanquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Niet dat een reden is om hem te schrappen, maar Vanotti was vandaag allerlaatste, samen met Eisel en Cavendish.
Waarom Vanotti niet?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:20 schreef Boezeidekoe het volgende:
Het is duidelijk, als Lemoine niet in beeld komt de laatste 3 etappes(en waarom zou hij) zou hij deze trofee moeten winnen.
Gebeurt dit wel, dan wordt het wrs Cooke of Lund.
Opvallen doe je op tv, niet in een uitslag. Daarnaast is Lund een paar keer vol in beeld geweest met wat aanvalswerk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:24 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Al 2 keer laatste geweest in de etappeuitslag en dat valt op. Je moet onopvallend zijn.
Je kunt de huidige kandidaten wel bekritiseren maar lever dan zelf een kandidaat. Alle kandidaten zijn al uitgebreid besproken, en uit de reacties proef ik dat Lemoine de voorkeur geniet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Opvallen doe je op tv, niet in een uitslag. Daarnaast is Lund een paar keer vol in beeld geweest met wat aanvalswerk.
Die heb ik al een paar keer aangeleverd. Ik kwam met 2 namen: Plaza en Vanotti. Plaza is logisch sinds vandaag niet meer van toepassing, Vanotti mijns inziens zeker wel. Net als Lemoine overigens, maar dat wil niet zeggen dat Vanotti ook niet meer kan.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:28 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Je kunt de huidige kandidaten wel bekritiseren maar lever dan zelf een kandidaat. Alle kandidaten zijn al uitgebreid besproken, en uit de reacties proef ik dat Lemoine de voorkeur geniet.
Geloof het of niet, maar die hebben allebei al in een kopgroep gezeten met respectabele voorsprongquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:29 schreef AXI-OMA het volgende:
Ik hou het op deze saur sojasun jongens:
- Levarlet
- Marino
Die heb ik gisteren nog gezien, buiten het feit dat ik zijn naam al 20x heb gehoord door D&Dquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:33 schreef Slobeend het volgende:
Het schijnt dat O'Grady ook meedoet, wanneer is die in beeld geweest? Tijdens achtervolgingen op de kopgroep?
Gisteren niet gekeken?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:33 schreef Slobeend het volgende:
Het schijnt dat O'Grady ook meedoet, wanneer is die in beeld geweest? Tijdens achtervolgingen op de kopgroep?
Hij sleurde flink op kop op dat laatste klimmetje.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zeker wel. Serieus in beeld geweest gisteren? Was ik even niet bij de les zeker
Met Voeckler jaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
buiten het feit dat ik zijn naam al 20x heb gehoord door D&D
Wel eens in een kopgroep gezeten.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:40 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Maxim Iglinsky heeft trouwens ook wel een erg anonieme tour gereden. Of heeft die nog in een kopgroep gezeten?
Lund is, weliswaar onterecht (ja Herbert, goed gezien), door de Tour-organisatie genoemd in de kopgroep van vandaag.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:40 schreef Boezeidekoe het volgende:
Vanotti vandaag op kop van het peloton gezien. Wie wordt het nu: Cooke, Lund of Lemoine?
Mijn stem gaat naar Lemoine.
Maté, paar keer in sprintjes meegedaan meen ik.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |