abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 juli 2012 @ 21:05:19 #126
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_114383607
kan me niet voostellen dat tankink in de 15e rit niet is genoemd op NOS. en dan dat interview dat hij gered werd door de plaspauze.
pi_114385234
Dat was een interview maar dat telt natuurlijk niet.

Maar ik proef veel weerstand dat Tankink in het lijstje staat, ik ben van mening dat we niet chauvinistisch moeten zijn maargoed we strepen hem weg.
pi_114385425
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 21:31 schreef Boezeidekoe het volgende:
Dat was een interview maar dat telt natuurlijk niet.

Maar ik proef veel weerstand dat Tankink in het lijstje staat, ik ben van mening dat we niet chauvinistisch moeten zijn maargoed we strepen hem weg.
Tankink is ook bij de Sporza uitzending meerdere keren genoemd de laatste dagen, omdat hij vroeg loste uit het peloton.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  woensdag 18 juli 2012 @ 21:54:13 #129
360014 Mierenneuker.
nait soezen, kop d'r veur
pi_114386618
Johan Gené
''Ja die meneer heeft kaal haar.''
pi_114386743
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 21:54 schreef Mierenneuker. het volgende:
Johan Gené
Nee, zat in etappe 1 in de kopgroep en reed al eens top 10.
pi_114388439
Lemoine en Plaza lijkt het duel te gaan worden inderdaad. Of ze moeten allebei ineens in beeld komen de volgende dagen :P
pi_114388709
En als iedereen genoemd en in beeld is geweest?
Dan degene die het langst geleden een keertje werd genoemd of de kortste glimp had?
Neil LOVES Carrots!
pi_114389052
quote:
7s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:23 schreef Gitank2 het volgende:
En als iedereen genoemd en in beeld is geweest?
Dan degene die het langst geleden een keertje werd genoemd of de kortste glimp had?
Dan nemen we alsnog Tankink en overhandigen we hem zijn prijs bij het criterium Draai van de Kaai _O-
  woensdag 18 juli 2012 @ 22:53:03 #134
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_114390950
Hij heeft geluk dat hij eens tegen de grond ging, want anders was Bozic ook wel extreem onzichtbaar, ik was alweer vergeten dat die meereed.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_114392592
Iemand Marzano al gezien?
pi_114394889
Snap niet dat Tankink gewoon in de lijst van kanshebbers kon blijven staan ondanks de strafpunten die hij eerder gekregen heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door voetbalmanager2 op 19-07-2012 00:14:51 ]
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_114395424
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:19 schreef aswesleep het volgende:
Iemand Marzano al gezien?
Ja. vandaag zaten er veel potentiele kandidaten in de kopgroep van 38 waaronder Marzano.

Vandaar dat de lijst nu alleen nog maar uit Vanotti, Lemoine en Plaza bestaat of iemand moet nog een toevoeging hebben maar dat kan ik me bijna niet voorstellen.
  donderdag 19 juli 2012 @ 01:12:55 #138
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_114398145
Weet je wat, we gaan gewoon alles even langs.

AG2R: Peraud kopman en meermaals in beeld geweest, Bouet in de aanval geweest, Cherel was al afgevallen, Dupont uitgevallen, Hinault meermaals top 10, Roche klassementsman, Riblon in beeld geweest bij het lossen. Kadri en Minard heb ik volgens mij gezien, maar dat weet ik niet zeker, dus graag nog even bevestiging.

Astana: Vino valt natuurlijk af, Brajko ook, Bozic presteert ondermaats maar heeft zich een paar keer in de sprints gemengd, Fofonov heeft aangevallen, Grivko ook, Iglinsky valt tegen en werd daarom juist genoemd, Kashechkin was in beeld vandaag, Kiserlovski is naar huis, Kessiakoff mengde zich in de strijd om de bolletjestrui.

BMC: Evans kopman, Burghardt is in beeld geweest, Cummings ook bij die fietswissel o.a., Moinard moest Evans vaak terugbrengen, Gilbert heeft een paar keer vooraan gereden, Hincapie rijdt zijn 17e Tour, Van Garderen wit. Quinziato bij die valpartij en Schär had ook iemand ergens gezien las ik in dit topic...

Euskaltel: Sanchez, Astarloza, Txurruka en Verdugo naar huis, Urtasun viel meteen al aan, Azanza ook in de aanval geweest, Izagirre meermaals, Perez weleens top 10 gereden, Martinez rijdt redelijk vooraan mee.

FDJ: Casar viel veel aan, Fedrigo won, Hutarovich sprintte en viel uit, Ladagnous viel aan, C Pineau had last van zijn voeten, Pinot rijdt sterk, Roux heeft aangevallen. Roy en Vichot weet ik zo niet.

Garmin: Farrar valt tegen maar heeft wel meegesprint, Hesjedal, Danielson en Hunter zijn pleite, Martin heb ik voorin gezien, Millar won een etappe, Vandevelde bijna, Vansummeren was zo hard gevallen, en Zabriskie is ook in de aanval geweest.

Orica: Goss in de massasprints, Albasini viel aan samen met Vino bij die tegenwind, Gerrans bij het lossen vaak in beeld, Weening en Langeveld regelmatig genoemd omdat ze faalden, Lancaster en Impey weleens top 10 gereden, O'Grady is ook genoemd omdat-ie ergens verrassend lang aan bleef hangen ofzo. Cooke heb ik nergens gezien en kunnen we dus misschien nog toevoegen?

Katusha: Menchov opvallend onopvallend, Caruso heeft een paar keer van voren gezeten, Freire viel uit, Gusev ook, Horrach is eerder dit topic genoemd maar zat schijnbaar al eens in een vlucht, Kuchynski rijdt opvallend veel achterin, Trofimov heeft aangevallen, Vorganov rijdt een degelijk klassement. Paolini weet ik even niet meer zeker, iemand?

Lampre: Petacchi is naar huis, Krivtsov ook, net als Lloyd en Vigano. Bole is in beeld geweest, Hondo viel aan, Stortoni ook, Scarponi faalt nogal maar is toch in beeld geweest, en Marzano heb ik ook gezien ergens.

Liquigas: Nibali spreekt voor zich, Basso verricht wat kopwerk, Sagan is ook duidelijk, Canuti was eerder hier genoemd en al ontkracht, Koren en Nerz zie je vaak in beeld bij het lossen, Szmyd is besproken. Oss heb ik nog weinig gezien maar meen ik me wel te kunnen herinneren, graag bevestiging. En Vanotti hadden we genoteerd.

Lotto: VDB is duidelijk, Bak was al besproken en viel af, De Greef heeft kopwerk verricht, Greipel sprint, Roelandts hebben we gezien, Vanendert is niet veel dit jaar maar wordt op de Belg wel in de gaten gehouden. Hansen, Henderson en Sieberg weet ik eventjes heel weinig van...

Movistar: Valverde is in beeld geweest, Cobo ook, Costa stond een tijdje hoog in het klassement, Karpets moet vaak lossen en komt dan tevoorschijn, Kiriyenka is in de aanval geweest, Plaza stond genoteerd en de rest is naar huis.

OPQS: Chavanel is weg, Devenyns is in beeld geweest al weet ik niet meer waarom, De Weert heeft kopwerk verricht, Grabsch is in de aanval geweest, Martin zijn we ook al kwijt, Leipheimer rijdt mee in de kantlijn, beide Velitsen hebben we van voren gezien en Pineau had die chasse patate vandaag.

Rabobank: Worden genoeg besproken allemaal, ook Tankink wel.

Radioshack: Cancellara, Gallopin en Schleck zijn weg, Horner, Klöden, Monfort en Zubeldia rijden mee in het klassement, Voigt in de aanval, Popovych is een grote faalhaas maar pakt wel altijd het zicht van de camera.

Saxo: Haedo sprintte, Cantwell heeft ook top 10 gereden, Kroon heeft aangevallen, Lund is besproken, Morkov was 3 dagen op rij in de aanval, Nuyens reed top 20 in de proloog, Paulinho is ook een keer genoemd en beide Sörensens hebben aangevallen.

Sky: Het hele treintje is uitgebreid besproken, man voor man.

Vacansoleil: Boeckmans, Marcato, Valls en Hoogerland doen verwoede pogingen er nog iets van te maken en zijn allemaal wel genoemd. De rest is naar huis.

Argos: Kittel, Veelers en Fröhlinger zijn weg, Gretsch en Huguet zijn hier besproken, Sprick en Timmer volgens mij ook, en Curvers en De Kort zijn zeker een paar keer genoemd op tv.

Cofidis: Taaramae schittert door afwezigheid, Di Gregorio heeft gesnoept, Dumoulin bij aanvallen, Maté bij die pelotonsprint, Zingle op dat ene klimmetje, Moncoutié zijn we kwijt, Fouchard hard gevallen, Ghyselinck is vandaag besproken. Edet heb ik nergens gezien volgens mij.

Europcar: Berneaudeau, Gautier en Jerome zijn we kwijt, Gène is hier besproken, Voeckler behoeft geen bespreking, Rolland idem, en Malacarne, Kern en Arashiro hebben we in aanvallen gezien.

Saur: Coppel rijdt vaak aardig voorin, Delaplace is weg, Engoulvent heb ik gezien, Feillu natuurlijk ook vandaag, Jeandesboz is besproken, Levarlet en Marino ook, Simon is ook voorin gespot, en Lemoine staat genoteerd.
  donderdag 19 juli 2012 @ 01:14:08 #139
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_114398179
Dan hebben we dus:

Kadri
Minard
Roy
Vichot
Cooke
Paolini
Oss
Vanotti
Hansen
Henderson
Sieberg
Plaza
Edet
Lemoine

Aardig lijstje nog, maar ik heb vast bij meerdere renners iets over het hoofd gezien/vergeten ;)
pi_114398988
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 01:14 schreef DecoAoreste het volgende:
Dan hebben we dus:

Kadri
Minard
Roy
Vichot
Cooke
Paolini
Oss
Vanotti
Hansen
Henderson
Sieberg
Plaza
Edet
Lemoine

Aardig lijstje nog, maar ik heb vast bij meerdere renners iets over het hoofd gezien/vergeten ;)
Kadri heeft al meerdere keren in de aanval gezeten( bv. in de etappe die Pinot won)
Minard vandaag nog in de kopgroep, maar daarvoor ook al minstens 1 keer.
Roy reed een tijdje alleen op kop in de etappe die Pinot won
Vichot meerdere keren gezien bij het lossen zijn naam is ook wel eens door de franse regie in beeld gebracht.
Cooke...daar kan ik me niks van herinneren, heeft ie niet een keer de sprint voor Goss aangetrokken of aan een tussensprint meegedaan? Is wel aannemelijk.
Paolini, heb ik in beeld gezien maar weet niet meer waar en in welke hoedanigheid
Oss, zie Paolini en door Ducrot meerdere keren genoemd
Vanotti staat in de lijst net als Plaza en Lemoine
Hansen, Henderson niet in close-up gezien maar is aanneemlijk dat ze aan kop reden om de sprint van Greipel voor te bereiden.
Sieberg zie Hansen en Henderson en gezien bij het lossen en materiaalproblemen
Edet heeft 1 keer in een ontsnapping gezeten, ik dacht dat hij in de groep van Sagen zat die zich liet inlopen door het peloton in de etappe die Millar won.

Dus ik denk echt Plaza, Lemoine, Vanotti en misschien Cooke en Lund.
  donderdag 19 juli 2012 @ 03:14:18 #141
360014 Mierenneuker.
nait soezen, kop d'r veur
pi_114399949
Daryl Impey
''Ja die meneer heeft kaal haar.''
  donderdag 19 juli 2012 @ 06:55:50 #142
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_114401242
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 01:14 schreef DecoAoreste het volgende:
Dan hebben we dus:

Kadri
Minard
Roy
Vichot
Cooke
Paolini
Oss
Vanotti
Hansen
Henderson
Sieberg
Plaza
Edet
Lemoine

roy, paolini, oss, henderson ???

heb je wel gekeken naar de tour?
pi_114404674
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 03:14 schreef Mierenneuker. het volgende:
Daryl Impey
Lol, al 3x in de top 10 geeindigd en staat zelfs top 10 puntenklassement.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 19 juli 2012 @ 10:33:55 #144
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_114405113
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 01:12 schreef DecoAoreste het volgende:
Ghyselinck is vandaag besproken.
Ik durf vermoeden dat Ghyselinck ook wel even bij naam werd vernoemd in de eerste week toen hij op 500 meter van de finish nog in zijn eentje in de aanval reed.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_114408584
Henderson is de laatste of eenerlaatste man voor Greipel en is zelf ook al een keer als 6e geëindigd.

Lemoine, Plaza, Cooke, Lund en Vanotti lijken me op dit moment de enig overgebleven kandidaten met een lichte voorkeur voor de eerste 2.
pi_114408695
Henderson herinner ik me van een sprint (volgens mij na de massaval) waarin hij, wanneer hij niet stopte met trappen, nog derde was geworden.
En is daarnaast ook vaak in beeld geweest/genoemd.

Roy reed een tijdje vooruit op de rest van de kopgroep in de etappe die Pinot zou winnen.
Neil LOVES Carrots!
  donderdag 19 juli 2012 @ 12:48:28 #147
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_114409792
quote:
2s.gif Op donderdag 19 juli 2012 06:55 schreef Beregd het volgende:

[..]

roy, paolini, oss, henderson ???

heb je wel gekeken naar de tour?
Niet elke seconde nee! Maar bedankt voor de input iedereen, ik wilde er zeker van zijn dat we niets waren vergeten. :)
pi_114411308
Plaza kan ook geschrapt worden.
pi_114411316
Plaza kan ook weggestreept worden.
  Redactie Sport donderdag 19 juli 2012 @ 13:31:10 #150
274204 crew  Mexicanobakker
pi_114411482
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 19:48 schreef Sautor het volgende:

[..]

Smzyd is in de eerste week vaak zat in beeld geweest toen hij werkte voor Nibali. Vandaag grote kans dat hij ook op kop heeft meegereden voordat Basso ging, maar niet helemaal zeker.

Kleine toevoeging van mijn kant, Nuyens? :P
Nuyens heb ik wel een paar keer gehoord. En Tankink is ook wel een paar keer genoemd.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')