Cedric Pineau was vandaag nog uitgebreid in beeld omdat door de rondedokter een spray op zijn hield kreeg.quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Cedric Pineau was vandaag nog uitgebreid in beeld omdat door de rondedokter een spray op zijn hield kreeg.
Ah ok, dan was dat toen ik ff weg wasquote:
tankink die als een van eerste lost, en zijn best moet doen op tijd binnen te komen, komt uidelijk ook niet in aanmerking.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:11 schreef Boezeidekoe het volgende:
Zo, nog een keer de startlijst en alle reacties hierboven doorgespit.
Ik kom tot de volgende 7 kandidaten die nu nog over zijn met nog slechts 4 etappes te gaan:
Szmyd
Vanotti
Cherel
Lemoine
Tankink
Plaza
Lund
Met de aantekening dat ik Szmyd en Cherel heb toegevoegd ik heb ze nergens gezien en zijn ook niet besproken. Maar als iemand ze heeft gezien, streep maar weg.
Ik vermoed dat Lemoine of Plaza dit gaat winnen maar hoop op Brammetje, winnen we toch nog iets
Zal best, maar was niet in beeld en werd niet genoemd en daar gaat t omquote:tankink die als een van eerste lost, en zijn best moet doen op tijd binnen te komen, komt uidelijk ook niet in aanmerking.
Smzyd is in de eerste week vaak zat in beeld geweest toen hij werkte voor Nibali. Vandaag grote kans dat hij ook op kop heeft meegereden voordat Basso ging, maar niet helemaal zeker.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:11 schreef Boezeidekoe het volgende:
Zo, nog een keer de startlijst en alle reacties hierboven doorgespit.
Ik kom tot de volgende 7 kandidaten die nu nog over zijn met nog slechts 4 etappes te gaan:
Szmyd
Vanotti
Cherel
Lemoine
Tankink
Plaza
Lund
Met de aantekening dat ik Szmyd en Cherel heb toegevoegd ik heb ze nergens gezien en zijn ook niet besproken. Maar als iemand ze heeft gezien, streep maar weg.
Ik vermoed dat Lemoine of Plaza dit gaat winnen maar hoop op Brammetje, winnen we toch nog iets
op sporza anders welquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:57 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Zal best, maar was niet in beeld en werd niet genoemd en daar gaat t om
Nuyens werd 20e in de proloog, verder inderdaad niet meer gezien.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:48 schreef Sautor het volgende:
[..]
Smzyd is in de eerste week vaak zat in beeld geweest toen hij werkte voor Nibali. Vandaag grote kans dat hij ook op kop heeft meegereden voordat Basso ging, maar niet helemaal zeker.
Kleine toevoeging van mijn kant, Nuyens?
Klopt, dus niet eens door een Nederlandse omroep. Er zijn onopvallender renners.quote:
Lund is ook door D&D eens genoemd in een vlakke etappe, ik weet alleen niet meer waarom.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik dacht dat Lund (ben weliswaar niet zeker) mee op kop reed in die Saxo-trein die maandag een paar kilometer op kop van het peloton aan het sleuren was.
Nuyens zat in de Fedrigo-rit nog even in een hopeloze achtervolging samen met Hoogerland.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nuyens werd 20e in de proloog, verder inderdaad niet meer gezien.
Tankink is wel vaker genoemd volgens mij.
Viel vandaag samen met Gusev.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:02 schreef Felagund het volgende:
Romain Zingle heb ik nog nauwelijks gezien, maar ik kan hem gemist hebben.
De Greef heeft ook gestoempt voor VDB in de Alpenquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:04 schreef Boezeidekoe het volgende:
de Greef, of heeft die vaak op kop gereden voor Griepel?
Kan me niet herinneren dat hij genoemd werd in het treintje door D&D
Quinziato misschien, kan hem alleen maar herinneren van de de val bij de start van een alpen etappe.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |