Lemoine is gisteren toch ook al in beeld geweest?quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:44 schreef DecoAoreste het volgende:
Laten we dan in vredesnaam hopen dat Lemoine lekker anoniem blijft
Kan ik me niet herinneren. Die gast zal in een bergetappe echt niet voorin te vinden zijn geweest.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:32 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Lemoine is gisteren toch ook al in beeld geweest?
wel op tijd binnen neem ik aanquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Niet dat een reden is om hem te schrappen, maar Vanotti was vandaag allerlaatste, samen met Eisel en Cavendish.
Waarom Vanotti niet?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:20 schreef Boezeidekoe het volgende:
Het is duidelijk, als Lemoine niet in beeld komt de laatste 3 etappes(en waarom zou hij) zou hij deze trofee moeten winnen.
Gebeurt dit wel, dan wordt het wrs Cooke of Lund.
Opvallen doe je op tv, niet in een uitslag. Daarnaast is Lund een paar keer vol in beeld geweest met wat aanvalswerk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:24 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Al 2 keer laatste geweest in de etappeuitslag en dat valt op. Je moet onopvallend zijn.
Je kunt de huidige kandidaten wel bekritiseren maar lever dan zelf een kandidaat. Alle kandidaten zijn al uitgebreid besproken, en uit de reacties proef ik dat Lemoine de voorkeur geniet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Opvallen doe je op tv, niet in een uitslag. Daarnaast is Lund een paar keer vol in beeld geweest met wat aanvalswerk.
Die heb ik al een paar keer aangeleverd. Ik kwam met 2 namen: Plaza en Vanotti. Plaza is logisch sinds vandaag niet meer van toepassing, Vanotti mijns inziens zeker wel. Net als Lemoine overigens, maar dat wil niet zeggen dat Vanotti ook niet meer kan.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:28 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Je kunt de huidige kandidaten wel bekritiseren maar lever dan zelf een kandidaat. Alle kandidaten zijn al uitgebreid besproken, en uit de reacties proef ik dat Lemoine de voorkeur geniet.
Geloof het of niet, maar die hebben allebei al in een kopgroep gezeten met respectabele voorsprongquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:29 schreef AXI-OMA het volgende:
Ik hou het op deze saur sojasun jongens:
- Levarlet
- Marino
Die heb ik gisteren nog gezien, buiten het feit dat ik zijn naam al 20x heb gehoord door D&Dquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:33 schreef Slobeend het volgende:
Het schijnt dat O'Grady ook meedoet, wanneer is die in beeld geweest? Tijdens achtervolgingen op de kopgroep?
Gisteren niet gekeken?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:33 schreef Slobeend het volgende:
Het schijnt dat O'Grady ook meedoet, wanneer is die in beeld geweest? Tijdens achtervolgingen op de kopgroep?
Hij sleurde flink op kop op dat laatste klimmetje.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zeker wel. Serieus in beeld geweest gisteren? Was ik even niet bij de les zeker
Met Voeckler jaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
buiten het feit dat ik zijn naam al 20x heb gehoord door D&D
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |