We hebben het toch over Feyenoord?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het zou een regelrechte schande zijn als ze die niet doorkomen.
Ik ben die 13:00 en 16.30 uur wedstrijden op zondag ook moe. Gewoon om 14.30 uur voetballen.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:24 schreef rubbereend het volgende:
beter spelen we komend seizoen wat meer wedstrijden om 21.05 uur
Ik vind op zich zo'n wedstrijd om 16.30 niet erg, is een leuk toetje na de hoofdmaaltijd van 14.30.quote:
12:30 is nóg ergerquote:Op maandag 25 juni 2012 16:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind op zich zo'n wedstrijd om 16.30 niet erg, is een leuk toetje na de hoofdmaaltijd van 14.30.
Het hypocriete is, dat ik het wél erg vind als het Feyenoord betreft...
Ik vind alle tijden kut op zondag als je een beetje een zaterdagavond hebt gehadquote:Op maandag 25 juni 2012 16:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Verschrikkelijke kuttijd als je zaterdag's de stad in bent geweest ja
16:30 ben ik vaak m'n nest wel uit hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 16:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind alle tijden kut op zondag als je een beetje een zaterdagavond hebt gehad
quote:'Sporting verandert week voor eerste training Labyad bij PSV van mening'
Sporting Portugal lijkt zijn starre houding richting PSV wat te laten varen. De werkgever van Stijn Schaars en Ricky van Wolfswinkel is al langere tijd bezig Zakaria Labyad naar Zuid-Europa te halen, maar stuitte al snel op tegenwerking. PSV wenste geen zaken te doen zolang er niet fatsoenlijk werd gecommuniceerd en het Eindhovens Dagblad weet dat er inmiddels wat hoop aan de horizon verschijnt.
Labyad zelf dacht transfervrij weg te kunnen uit Eindhoven, omdat PSV hem op te jonge leeftijd een te lang contract had laten tekenen. Hij kwam door eigen falen echter bedrogen uit: hij hád transfervrij weg kunnen gaan, maar dan had hij voor een bepaalde datum officieel de samenwerking op moeten zeggen. Labyads vader, die tevens fungeert als zijn zaakwaarnemer, had daar geen weet van. Zodoende zat Labyad sowieso nog een jaar aan PSV vast.
Sporting, dat tot op heden niet met PSV aan de onderhandelingstafel wilde plaatsnemen, lijkt nu in te zien dat het Labyad niet kan overnemen als het zich niet wat minder zakelijk opstelt. Het Eindhovens Dagblad meldt dat men graag uit de impasse wil komen en dat er een bod naar PSV gestuurd zal worden op Labyad. In principe moet de middenvelder zich op 1 juli melden in Eindhoven voor de eerste training. Gaat hij voor Sporting spelen, dan geldt 9 juli als datum qua eerste training.
Lekker weigeren dat bod en Labyad naar biedingen verkopen aan de hoogste bieder, met uitzondering van Sporting.quote:
Minimaal 3-4quote:Op maandag 25 juni 2012 17:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als we daar nog een miljoentje voor kunnen vangen ben ik al tevreden.
Zie het niet gebeuren na alle juridische rompslomp. Je mag echt blij zijn met elke euro die je nog vangt voor Laby.quote:
Lees de afgelopen 3 topics terug, hoeft dit topic geen herhalingstopic te worden.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:03 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Mark en Dick: welkome ervaring of duur en over the hill?
Ik poneer 'm even. Ik denk zelf dat het een sof wordt. Vergane glorie.
O, ik dacht dat ik baanbrekend bezig was. Nevermind.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lees de afgelopen 3 topics terug, hoeft dit topic geen herhalingstopic te worden.
dat. 1 tot 1,5 miljoen lijkt me prima. En een einde aan het gezeik.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als we daar nog een miljoentje voor kunnen vangen ben ik al tevreden.
quote:Op maandag 25 juni 2012 18:20 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
O, ik dacht dat ik baanbrekend bezig was. Nevermind.
Liever niet eigenlijk, lang genoeg over gesprokenquote:Op maandag 25 juni 2012 18:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]nee niet echt. Lees rustig even terug en kom dan rustig terug met een reactie
goede discussie, leg eens uitquote:Op maandag 25 juni 2012 18:03 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Mark en Dick: welkome ervaring of duur en over the hill?
Ik poneer 'm even. Ik denk zelf dat het een sof wordt. Vergane glorie.
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 25-06-2012 om 18:52:12vanavond naar #kurhaus voor #vioranje. In de binnenzak wat interessante updates over #psv. #transfernieuws #ffgeduldnog reageer retweet
Hoop op nieuws van een nieuwe speler.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:54 schreef rubbereend het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 25-06-2012 om 18:52:12vanavond naar #kurhaus voor #vioranje. In de binnenzak wat interessante updates over #psv. #transfernieuws #ffgeduldnog reageer retweet
Bod van 5 miljoen op Manolev, 12 miljoen voor Toivonenquote:Op maandag 25 juni 2012 18:54 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hoop op nieuws van een nieuwe speler.
Narsinghquote:Op maandag 25 juni 2012 18:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bod van 5 miljoen op Manolev, 12 miljoen voor Toivonen
5 & 12 miljoen.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
3-4 miljoen kan ik ook wel mee levenquote:Stuttgart-directeur bevestigt Manolev-interesse
De geruchten dat VfB Stuttgart in de markt is voor Stanislav Manolev zijn op waarheid gebaseerd. Sportdirecteur Fredi Bobic heeft de interesse in de Bulgaar bevestigd.
"Ik ken Manolev al erg lang", geeft Bobic in Kicker aan waarom Stuttgart geïnteresseerd is in de rechtsback. De Bulgaar overtuigde afgelopen maand in de oefenwedstrijd tegen Oranje Stuttgart definitief dat hij de juiste opvolger voor Khalid Boulahrouz is.
Manolev heeft bij PSV nog een contract tot 2014 en moet die Schwaben 2,5 miljoen euro kosten.
quote:Op maandag 25 juni 2012 19:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
3-4 miljoen kan ik ook wel mee leven
O, Dick is teleurgesteld en oud en Mark ook. Die gaan komend seizoen een potje chagrijnig zitten wezen, dat wil je niet weten. Vooral als het niet (meer) lukt, op en naast het veld.quote:
Eerder 3 en 8 denk ik. Ik vrees voor jullie dat ze te laat zijn met het verkopen van Toivonen, net zoals wij te laat waren met het verkopen van Black card Gregquote:Op maandag 25 juni 2012 18:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, die 2 situaties zijn sowieso moeilijk te vergelijken.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eerder 3 en 8 denk ik. Ik vrees voor jullie dat ze te laat zijn met het verkopen van Toivonen, net zoals wij te laat waren met het verkopen van Black card Greg
Om eerlijk te zijn ben ik daar ook bang voor.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:08 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
O, Dick is teleurgesteld en oud en Mark ook. Die gaan komend seizoen een potje chagrijnig zitten wezen, dat wil je niet weten. Vooral als het niet (meer) lukt, op en naast het veld.
Ze zijn inderdaad niet helemaal met elkaar te vergelijken, maar wel in de zin dat ze allebei een minder seizoen achter de rug hebben. Ik volg PSV niet op de voet, maar ik vind hem een stukkie minder dan voorgaande jaren, veel minder dreiging. Hij oogt wat lusteloos ook. Achteraf gepraat is makkelijk, maar vorig jaar of 2 jaar geleden konden jullie hem kwijt voor een topprijs en toen was hij ook op zijn hoogtepunt.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, die 2 situaties zijn sowieso moeilijk te vergelijken.
Hij is qua statistieken juist dit jaar op zijn hoogtepunt. 18 goals in 1 seizoen heeft hij niet eerder gemaakt.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad niet helemaal met elkaar te vergelijken, maar wel in de zin dat ze allebei een minder seizoen achter de rug hebben. Ik volg PSV niet op de voet, maar ik vind hem een stukkie minder dan voorgaande jaren, veel minder dreiging. Hij oogt wat lusteloos ook. Achteraf gepraat is makkelijk, maar vorig jaar of 2 jaar geleden konden jullie hem kwijt voor een topprijs en toen was hij ook op zijn hoogtepunt.
Plus een hele hoop doelpunten in EL.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij is qua statistieken juist dit jaar op zijn hoogtepunt. 18 goals in 1 seizoen heeft hij niet eerder gemaakt.
Plus de winnende goal tegen Nederland in de EK-kwalificatiewedstrijd. Zo oppertunistisch is het voetbalwereldje wel dat dat gezien wordt.quote:
True, true, maar statistieken kunnen vertekenen. Zoals eerder gezegd, ik zie lang niet alles van PSV, maar in de wedstrijden tegen de topteams vond ik hem maar matig. Zeker als je bedenkt dat ik hem voorgaande jaren by far de gevaarlijkste PSV speler vond in die toppers.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij is qua statistieken juist dit jaar op zijn hoogtepunt. 18 goals in 1 seizoen heeft hij niet eerder gemaakt.
Hij scoorde ontzettend veel de eerste wedstrijden. Dat heeft het verschil gemaaktquote:Op maandag 25 juni 2012 19:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |