Lees de afgelopen 3 topics terug, hoeft dit topic geen herhalingstopic te worden.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:03 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Mark en Dick: welkome ervaring of duur en over the hill?
Ik poneer 'm even. Ik denk zelf dat het een sof wordt. Vergane glorie.
O, ik dacht dat ik baanbrekend bezig was. Nevermind.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lees de afgelopen 3 topics terug, hoeft dit topic geen herhalingstopic te worden.
dat. 1 tot 1,5 miljoen lijkt me prima. En een einde aan het gezeik.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als we daar nog een miljoentje voor kunnen vangen ben ik al tevreden.
quote:Op maandag 25 juni 2012 18:20 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
O, ik dacht dat ik baanbrekend bezig was. Nevermind.
Liever niet eigenlijk, lang genoeg over gesprokenquote:Op maandag 25 juni 2012 18:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]nee niet echt. Lees rustig even terug en kom dan rustig terug met een reactie
goede discussie, leg eens uitquote:Op maandag 25 juni 2012 18:03 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Mark en Dick: welkome ervaring of duur en over the hill?
Ik poneer 'm even. Ik denk zelf dat het een sof wordt. Vergane glorie.
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 25-06-2012 om 18:52:12vanavond naar #kurhaus voor #vioranje. In de binnenzak wat interessante updates over #psv. #transfernieuws #ffgeduldnog reageer retweet
Hoop op nieuws van een nieuwe speler.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:54 schreef rubbereend het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 25-06-2012 om 18:52:12vanavond naar #kurhaus voor #vioranje. In de binnenzak wat interessante updates over #psv. #transfernieuws #ffgeduldnog reageer retweet
Bod van 5 miljoen op Manolev, 12 miljoen voor Toivonenquote:Op maandag 25 juni 2012 18:54 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hoop op nieuws van een nieuwe speler.
Narsinghquote:Op maandag 25 juni 2012 18:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bod van 5 miljoen op Manolev, 12 miljoen voor Toivonen
5 & 12 miljoen.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
3-4 miljoen kan ik ook wel mee levenquote:Stuttgart-directeur bevestigt Manolev-interesse
De geruchten dat VfB Stuttgart in de markt is voor Stanislav Manolev zijn op waarheid gebaseerd. Sportdirecteur Fredi Bobic heeft de interesse in de Bulgaar bevestigd.
"Ik ken Manolev al erg lang", geeft Bobic in Kicker aan waarom Stuttgart geïnteresseerd is in de rechtsback. De Bulgaar overtuigde afgelopen maand in de oefenwedstrijd tegen Oranje Stuttgart definitief dat hij de juiste opvolger voor Khalid Boulahrouz is.
Manolev heeft bij PSV nog een contract tot 2014 en moet die Schwaben 2,5 miljoen euro kosten.
quote:Op maandag 25 juni 2012 19:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
3-4 miljoen kan ik ook wel mee leven
O, Dick is teleurgesteld en oud en Mark ook. Die gaan komend seizoen een potje chagrijnig zitten wezen, dat wil je niet weten. Vooral als het niet (meer) lukt, op en naast het veld.quote:
Eerder 3 en 8 denk ik. Ik vrees voor jullie dat ze te laat zijn met het verkopen van Toivonen, net zoals wij te laat waren met het verkopen van Black card Gregquote:Op maandag 25 juni 2012 18:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, die 2 situaties zijn sowieso moeilijk te vergelijken.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eerder 3 en 8 denk ik. Ik vrees voor jullie dat ze te laat zijn met het verkopen van Toivonen, net zoals wij te laat waren met het verkopen van Black card Greg
Om eerlijk te zijn ben ik daar ook bang voor.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:08 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
O, Dick is teleurgesteld en oud en Mark ook. Die gaan komend seizoen een potje chagrijnig zitten wezen, dat wil je niet weten. Vooral als het niet (meer) lukt, op en naast het veld.
Ze zijn inderdaad niet helemaal met elkaar te vergelijken, maar wel in de zin dat ze allebei een minder seizoen achter de rug hebben. Ik volg PSV niet op de voet, maar ik vind hem een stukkie minder dan voorgaande jaren, veel minder dreiging. Hij oogt wat lusteloos ook. Achteraf gepraat is makkelijk, maar vorig jaar of 2 jaar geleden konden jullie hem kwijt voor een topprijs en toen was hij ook op zijn hoogtepunt.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, die 2 situaties zijn sowieso moeilijk te vergelijken.
Hij is qua statistieken juist dit jaar op zijn hoogtepunt. 18 goals in 1 seizoen heeft hij niet eerder gemaakt.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad niet helemaal met elkaar te vergelijken, maar wel in de zin dat ze allebei een minder seizoen achter de rug hebben. Ik volg PSV niet op de voet, maar ik vind hem een stukkie minder dan voorgaande jaren, veel minder dreiging. Hij oogt wat lusteloos ook. Achteraf gepraat is makkelijk, maar vorig jaar of 2 jaar geleden konden jullie hem kwijt voor een topprijs en toen was hij ook op zijn hoogtepunt.
Plus een hele hoop doelpunten in EL.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij is qua statistieken juist dit jaar op zijn hoogtepunt. 18 goals in 1 seizoen heeft hij niet eerder gemaakt.
Plus de winnende goal tegen Nederland in de EK-kwalificatiewedstrijd. Zo oppertunistisch is het voetbalwereldje wel dat dat gezien wordt.quote:
True, true, maar statistieken kunnen vertekenen. Zoals eerder gezegd, ik zie lang niet alles van PSV, maar in de wedstrijden tegen de topteams vond ik hem maar matig. Zeker als je bedenkt dat ik hem voorgaande jaren by far de gevaarlijkste PSV speler vond in die toppers.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij is qua statistieken juist dit jaar op zijn hoogtepunt. 18 goals in 1 seizoen heeft hij niet eerder gemaakt.
Hij scoorde ontzettend veel de eerste wedstrijden. Dat heeft het verschil gemaaktquote:Op maandag 25 juni 2012 19:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij presteerde dit jaar in de toppers inderdaad minder, maar juist die opportunisme in het voetbal doen mij vermoeden dat hij een flinke som geld voor PSV kan opbrengen. 18 goals, de winnende voor Zweden tegen Nederland, Europees schiet hij ze er in. Daar kijkt men in het buitenland eerder naar dan naar een stuk of 25 complete wedstrijden. Dat vermoeden heb ik gezien de concrete en bevestigde interesse voor Manolev na die piekfijne bal in de vriendschappelijke pot tussen Bulgarije en Nederland.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
True, true, maar statistieken kunnen vertekenen. Zoals eerder gezegd, ik zie lang niet alles van PSV, maar in de wedstrijden tegen de topteams vond ik hem maar matig. Zeker als je bedenkt dat ik hem voorgaande jaren by far de gevaarlijkste PSV speler vond in die toppers.
Volgens mij was dat 2010-2011, 7 goals in de eerste 4 wedstrijden oid.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij scoorde ontzettend veel de eerste wedstrijden. Dat heeft het verschil gemaakt
Toen had PSV bod van 14miljoen van Liverpool afgewezen.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Volgens mij was dat 2010-2011, 7 goals in de eerste 4 wedstrijden oid.
Volgens mij was dat een gerucht. Maar kan het ook fout hebben.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Toen had PSV bod van 14miljoen van Liverpool afgewezen.
Of was dat bs?
Brands deed het af als onzin. Ik geloof 'm want voor 14 miljoen had die jongen écht wel mogen vertrekken, gok ik zoquote:Op maandag 25 juni 2012 19:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Toen had PSV bod van 14miljoen van Liverpool afgewezen.
Of was dat bs?
Je hebt zeker wel een punt ja, maar de clubs die echt blind lijken in te kopen lijken spaarzamer te worden. Eigenlijk moet je dan hopen op een Engelse subtopper of een rijke Oostblokclub. Ik weet niet waar de voorkeuren van Toivonen liggen, maar als hij bijvoorbeeld naar Spanje of Italië wil, dan vang je gewoon een stuk minder. Dat is de voetbalwereld van tegenwoordig ook, je moet gewoon geluk hebben met welke clubs interesse in je spelers hebben.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij presteerde dit jaar in de toppers inderdaad minder, maar juist die opportunisme in het voetbal doen mij vermoeden dat hij een flinke som geld voor PSV kan opbrengen. 18 goals, de winnende voor Zweden tegen Nederland, Europees schiet hij ze er in. Daar kijkt men in het buitenland eerder naar dan naar een stuk of 25 complete wedstrijden. Dat vermoeden heb ik gezien de concrete en bevestigde interesse voor Manolev na die piekfijne bal in de vriendschappelijke pot tussen Bulgarije en Nederland.
Ik vind Brands wel goed bij verkopen van spelers. Dus denk dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Brands deed het af als onzin. Ik geloof 'm want voor 14 miljoen had die jongen écht wel mogen vertrekken, gok ik zo
Ohquote:Op maandag 25 juni 2012 19:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Volgens mij was dat 2010-2011, 7 goals in de eerste 4 wedstrijden oid.
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)etallurg-Donetsk.htmquote:PSV-belofte Mokhtar gaat kijken bij Metallurg Donetsk
25/06/2012 19:36
Youness Mokhtar vervolgt zijn carrière mogelijk in Oekraïne. De aanvallende middenvelder van PSV gaat kijken of Metallurg Donetsk hem kan bekoren.
De 21-jarige Mokhtar, die afgelopen seizoen op huurbasis uitkwam voor FC Eindhoven, staat positief tegenover een overstap naar Oekraïne. 'Het is een sterke competitie', zegt de aanvallende middenvelder. 'Ik ga er vier dagen op proef en neem daarna een beslissing.'
PSV heeft toestemming gegeven aan Mokhtar voor een bezoek aan Metallurg Donetsk. De aanvallende middenvelder heeft in Eindhoven nog een contract voor een jaar, maar de afkoopsom zal voor de Oekraïense club geen probleem zijn. Mocht het bezoek aan Metallurg Donetsk niet leiden tot een transfer, dan meldt hij zich bij Jong PSV. (Thijs Slegers)
ben benieuwdtwitter:thijsslegers twitterde op maandag 25-06-2012 om 19:15:01vanavond nog meer en vooral groter #psv-nieuws bij #vioranje reageer retweet
volgens mij is het bij hem misgelopen op de mentaliteit als ik me goed herinnerquote:Op maandag 25 juni 2012 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Mokhtar? Zal wel niet zoveel zijn ook als je op je 21ste nog niet bent doorgebroken.
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)etallurg-Donetsk.htm
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 25-06-2012 om 21:22:54#PSV en #Brands maken serieus werk van middenvelder Markus Henriksen van #Rosenborg. Later meer. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 25-06-2012 om 21:25:27Henriksen is 19 jaar en al twee keer landskampioen geworden met #Rosenborg. Is een uitstekende middenvelder en versterking voor #PSV. reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 25-06-2012 om 21:47:13Nee, geen zorgen. Mijn nieuws gaat niet over #Henriksen. Die volgen ze slechts. Nog geen bod gedaan reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 25-06-2012 om 21:55:22#PSV heeft geen bod gedaan op #Henriksen. Hij komt volgens Brands mogelijk in beeld als bv #Engelaar vertrekt reageer retweet
Heyyyyyy ben je weer unbanend pik? nu niet meer mij de kanekr toewensen of over downies gaan praten héquote:Op maandag 25 juni 2012 22:16 schreef Stevenzenl het volgende:
Ik hoop iig dat het positief gaat zijn, niet dat Depay niet gaat bijtekenen ofzo.
Nee, had ik alweer een keer gedaan maar toen kreeg ik een waarschuwing dat ik het niet over je broer mocht gaan hebben ofzo, dus vrede?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heyyyyyy ben je weer unbanend pik? nu niet meer mij de kanekr toewensen of over downies gaan praten hé
Cool. Wat denk jij van de (eventuele) komst van Leerdam? Ik ga nu slapen ik hoor 't morgen wel, deze topics gaan toch nooit zo snel niet zo veel PSV'ers op Fokquote:Op maandag 25 juni 2012 22:23 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Nee, had ik alweer een keer gedaan maar toen kreeg ik een waarschuwing dat ik het niet over je broer mocht gaan hebben ofzo, dus vrede?
Henriksen zou wel een toppertje zijn voor PSV hoor. Moeten ze dan weer een lening aanvragen bij de gemeente of hoe zit datquote:Op maandag 25 juni 2012 22:11 schreef mrstylo het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 25-06-2012 om 21:22:54#PSV en #Brands maken serieus werk van middenvelder Markus Henriksen van #Rosenborg. Later meer. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 25-06-2012 om 21:25:27Henriksen is 19 jaar en al twee keer landskampioen geworden met #Rosenborg. Is een uitstekende middenvelder en versterking voor #PSV. reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 25-06-2012 om 21:47:13Nee, geen zorgen. Mijn nieuws gaat niet over #Henriksen. Die volgen ze slechts. Nog geen bod gedaan reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 25-06-2012 om 21:55:22#PSV heeft geen bod gedaan op #Henriksen. Hij komt volgens Brands mogelijk in beeld als bv #Engelaar vertrekt reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |