Jij wou niet 5 kratten wedden dat Feyenoord geen kampioen wordt.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:29 schreef Helpmefok het volgende:
Alsof je die kratten bier ooit te zien krijgt met Feijenoord als landskampioen en PSV op een vijfde plek.
Niet onder de odds die jij bood nee. Unibet biedt een odd van 9.00 ofzo? Dat betekent dus dat ik 45 kratten van jou krijg, of jij 5 van mij. Maar jij was zo pussy dat je een odd van 2.00 wilde biedenquote:Op zondag 24 juni 2012 19:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij wou niet 5 kratten wedden dat Feyenoord geen kampioen wordt.
quote:
quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij negeert me net in de weddenschap dat FEijenoord top-2 haalt en nu ineens kom je wel haantje de voorste spelen? Kom me pijpen dan, slik het slik het
Welke berg spelers zijn erbij gekomen?quote:Op zondag 24 juni 2012 19:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Is het al een beetje duidelijk hoe het met de financiën zit? Wat nou als PSV dit jaar weer 3e eindigt?
Ik denk in ieder geval dat er op deze manier binnen 3 jaar weer een dikke schuld is, elk jaar komt er weer een berg spelers bij en het blijft gewoon even kut.
Ik ben een man van mijn woord, maar het is duidelijk dat dat mannetje zijn woord niet gaat houden.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:55 schreef de_boswachter het volgende:
Jongens, jullie geven elkaar helemaal geen kratten, want jullie veel te bang om elkaar onder de ogen te komen. Wie er ook wint.... Feyenoord of PSV.
Dus stop eens met die praatjes hier en heb het gewoon over PSV.
Kom je nog wedden dat Feyenoord geen kampioen wordt?quote:Op zondag 24 juni 2012 19:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben een man van mijn woord, maar het is duidelijk dat dat mannetje zijn woord niet gaat houden.
Dan is het toch niet zo dat er ELK jaar een berg spelers bijkomen. Ik kan wel even het lijstje plaatsen van de spelers welke vorig seizoen zijn weggegaan.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dit jaar zijn ze allemaal transfervrij, dat was de voorgaande jaren wel anders.
Nee nee, dit seizoen moeten jullie echt iets anders gaan zoeken om het hele seizoen over te zeuren, de berg spelers kopen/subsidie verhalen zijn zóóó 2011-2012. Daar kun je dit seizoen niet meer op terugkomen.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dit jaar zijn ze allemaal transfervrij, dat was de voorgaande jaren wel anders.
Op basis van een twitterbericht zegt meneer ditquote:Op zondag 24 juni 2012 20:17 schreef GotenSSJ het volgende:
Nou, die hele El Ahmadi discussie van vanochtend/vanmiddag was ook weer nergens voor nodigDie gaat niet bijtekenen bij Feyenoord en zal dus wel verkocht worden.
Klopt, Clasie en Vilhena of Clasie en Vormer wordt het dan.quote:Hoeven we ons dus geen zorgen meer te maken dat we worden "weggetikt door Clasie en El Ahmadi"
Ben je nou ook al Feijenoorder joh? Voor de winter gaat ons niet lukken, ik denk zelf dat Feijenoord halverwege April de schaal in de lucht mag tillenquote:Als het zo doorgaat zijn we voor de winter kampioen man!
quote:Op zondag 24 juni 2012 20:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kom je nog wedden dat Feyenoord geen kampioen wordt?
Zie de PI man, neem je pilletjes ofzo.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Op basis van een twitterbericht zegt meneer dit(En ja, FR1908 is verder wel ZEER betrouwbaar).
Maar dan nog:
http://www.google.nl/sear(...)tf-8&channel=suggest
Zowel Van Geel als AHmadi hebben aangegeven dat hij zijn dienstverband bij Feijenoord uitzit.
[..]
Klopt, Clasie en Vilhena of Clasie en Vormer wordt het nu..
[..]
Ben je nou ook al Feijenoorder joh? Voor de winter gaat ons niet lukken, ik denk zelf dat Feijenoord halverwege April de schaal in de lucht mag tillen.
Als het geloof er is dat zijn blijven zich uitbetaald (bijv. doordat hij ons CL doet behalen, of landskampioen laat worden en daarmee de bijbehorende 6 miljoen gecasht wordt). Is wel gokken.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zie de PI man, neem je pilletjes ofzo.![]()
Kan me niet voorstellen dat met de financiele situatie van Feyenoord (En ook van PSV) een club gaat zeggen: Joh, laat die 4 miljoen lekker zitten, deze speler verkopen we niet. Kan die volgend jaar lekker gratis de deur uit
Carnaval is toch altijd in februari?quote:Wat ik van Vilhena en Vormer vind heb ik je vanmiddag al verteld. Talent en iemand die het eerst waar moet maken.
Feyenoord met de schaal? Zet je je XBOX weer uit zometeen?Kom gezellig mee naar Eindhoven in April, kan je ook weer eens wat vieren
Dan kom ik over 2 seizoenen wel terug als blijkt dat ineens al het geld op is. Ook goed.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:15 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Nee nee, dit seizoen moeten jullie echt iets anders gaan zoeken om het hele seizoen over te zeuren, de berg spelers kopen/subsidie verhalen zijn zóóó 2011-2012. Daar kun je dit seizoen niet meer op terugkomen.
als je dan tot die tijd wegblijft....gaarnequote:Op zondag 24 juni 2012 20:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dan kom ik over 2 seizoenen wel terug als blijkt dat ineens al het geld op is. Ook goed.
Kunnen clubs als Feyenoord en PSV daar op gokken denk je? Lijkt me niet, sowieso is het heel onverstandigquote:Op zondag 24 juni 2012 20:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als het geloof er is dat zijn blijven zich uitbetaald (bijv. doordat hij ons CL doet behalen, of landskampioen laat worden en daarmee de bijbehorende 6 miljoen gecasht wordt). Is wel gokken.
[..]
Carnaval is toch altijd in februari?![]()
Kom op man, maak geen reclame voor Brabant via Carnaval.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kunnen clubs als Feyenoord en PSV daar op gokken denk je? Lijkt me niet, sowieso is het heel onverstandig![]()
Ga je ook mee naar carnaval? Goed man, krijg je toch nog een beetje smaak door wat vaker naar Brabant te komen
Joh, ik woon zelf ook in R'dam. Ben nog nooit naar Carnaval geweestquote:Op zondag 24 juni 2012 20:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kom op man, maak geen reclame voor Brabant via Carnaval.
quote:Op zondag 24 juni 2012 19:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niet onder de odds die jij bood nee. Unibet biedt een odd van 9.00 ofzo? Dat betekent dus dat ik 45 kratten van jou krijg, of jij 5 van mij. Maar jij was zo pussy dat je een odd van 2.00 wilde bieden! Dan zet ik mijn centen liever in bij Unibet.
Niet gedeeltelijke waarheden vertellen dus, het kleedt je niet mooi af.
Jij bent echt ziek he?quote:Op zondag 24 juni 2012 20:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Op basis van een twitterbericht zegt meneer dit(En ja, FR1908 is verder wel ZEER betrouwbaar).
Maar dan nog:
http://www.google.nl/sear(...)tf-8&channel=suggest
Zowel Van Geel als AHmadi hebben aangegeven dat hij zijn dienstverband bij Feijenoord uitzit.
[..]
Klopt, Clasie en Vilhena of Clasie en Vormer wordt het dan.. Niet dat dat gebeurt, Ahmadi verkopen ze jammergenoeg niet.
[..]
Ben je nou ook al Feijenoorder joh? Voor de winter gaat ons niet lukken, ik denk zelf dat Feijenoord halverwege April de schaal in de lucht mag tillen.
Wiens Twitter?quote:Op maandag 25 juni 2012 15:48 schreef GotenSSJ het volgende:
100 jarig jubileum uitshirt is donkerblauw met gouden accenten als we Twitter mogen geloven. Ben erg benieuwd!
Klinkt tof, hopelijk doen ze ook wat met het oude logoquote:Op maandag 25 juni 2012 15:48 schreef GotenSSJ het volgende:
100 jarig jubileum uitshirt is donkerblauw met gouden accenten als we Twitter mogen geloven. Ben erg benieuwd!
Voor mij hoeft het niet hoor. Zeker die eerste rondes is het vaak plain kut. Mag je weer aantreden tegen Dinamo Tblisi om kwart voor 7 's avonds bij -10 graden. Als het nou een beetje een aansprekende tegenstander was, allez.quote:
Dynamo Kiev, Fenerbahce, Panathinaikos en Kopenhagen zijn idd walkovers voor Feyenoord.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Voor mij hoeft het niet hoor. Zeker die eerste rondes is het vaak plain kut. Mag je weer aantreden tegen Dinamo Tblisi om kwart voor 7 's avonds bij -10 graden. Als het nou een beetje een aansprekende tegenstander was, allez.
Maar ik denk dat jouw favoriete clubje snel volgt. Als ik zie tegen wie ze in de 4e voorronde kunnen loten... Die 3e moeten ze met gemak doorkomen.
Het zou een regelrechte schande zijn als ze die niet doorkomen.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dynamo Kiev, Fenerbahce, Panathinaikos of Kopenhagen zijn idd walkovers voor Feyenoord.
We hebben het toch over Feyenoord?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het zou een regelrechte schande zijn als ze die niet doorkomen.
Ik ben die 13:00 en 16.30 uur wedstrijden op zondag ook moe. Gewoon om 14.30 uur voetballen.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:24 schreef rubbereend het volgende:
beter spelen we komend seizoen wat meer wedstrijden om 21.05 uur
Ik vind op zich zo'n wedstrijd om 16.30 niet erg, is een leuk toetje na de hoofdmaaltijd van 14.30.quote:
12:30 is nóg ergerquote:Op maandag 25 juni 2012 16:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind op zich zo'n wedstrijd om 16.30 niet erg, is een leuk toetje na de hoofdmaaltijd van 14.30.
Het hypocriete is, dat ik het wél erg vind als het Feyenoord betreft...
Ik vind alle tijden kut op zondag als je een beetje een zaterdagavond hebt gehadquote:Op maandag 25 juni 2012 16:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Verschrikkelijke kuttijd als je zaterdag's de stad in bent geweest ja
16:30 ben ik vaak m'n nest wel uit hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 16:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind alle tijden kut op zondag als je een beetje een zaterdagavond hebt gehad
quote:'Sporting verandert week voor eerste training Labyad bij PSV van mening'
Sporting Portugal lijkt zijn starre houding richting PSV wat te laten varen. De werkgever van Stijn Schaars en Ricky van Wolfswinkel is al langere tijd bezig Zakaria Labyad naar Zuid-Europa te halen, maar stuitte al snel op tegenwerking. PSV wenste geen zaken te doen zolang er niet fatsoenlijk werd gecommuniceerd en het Eindhovens Dagblad weet dat er inmiddels wat hoop aan de horizon verschijnt.
Labyad zelf dacht transfervrij weg te kunnen uit Eindhoven, omdat PSV hem op te jonge leeftijd een te lang contract had laten tekenen. Hij kwam door eigen falen echter bedrogen uit: hij hád transfervrij weg kunnen gaan, maar dan had hij voor een bepaalde datum officieel de samenwerking op moeten zeggen. Labyads vader, die tevens fungeert als zijn zaakwaarnemer, had daar geen weet van. Zodoende zat Labyad sowieso nog een jaar aan PSV vast.
Sporting, dat tot op heden niet met PSV aan de onderhandelingstafel wilde plaatsnemen, lijkt nu in te zien dat het Labyad niet kan overnemen als het zich niet wat minder zakelijk opstelt. Het Eindhovens Dagblad meldt dat men graag uit de impasse wil komen en dat er een bod naar PSV gestuurd zal worden op Labyad. In principe moet de middenvelder zich op 1 juli melden in Eindhoven voor de eerste training. Gaat hij voor Sporting spelen, dan geldt 9 juli als datum qua eerste training.
Lekker weigeren dat bod en Labyad naar biedingen verkopen aan de hoogste bieder, met uitzondering van Sporting.quote:
Minimaal 3-4quote:Op maandag 25 juni 2012 17:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als we daar nog een miljoentje voor kunnen vangen ben ik al tevreden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |