Hoiquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:01 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal vanuit DE goeie hoek
[ afbeelding ]
Hmmm, Labia Minora?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:01 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal vanuit DE goeie hoek
[ afbeelding ]
Omgquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:04 schreef Pagan het volgende:
[..]
Hmmm, Labia Minora?
![]()
http://www.hln.be/hln/nl/(...)n-seksspeeltje.dhtml
Het is net of hij een boeiend verhaal aan het vertellen is, en 'de jongens' zitten te luisteren, lekker op standje relaxquote:
quote:
Wat een lief stel zo, Piet is gewoon one of the guysquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:04 schreef Pagan het volgende:
[..]
Hmmm, Labia Minora?
![]()
http://www.hln.be/hln/nl/(...)n-seksspeeltje.dhtml
Nog 2 wekenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ben ik nou gek of heeft GTST geen zomerstop? Elke avond denk ik 'huh alle programma's zijn met zomerstop, maar dit blijft maar gaan'
Ah!quote:
It's you!quote:
Ik zat laatst wat oude bladen op te ruimen om naar het oud papier te doen en ik had ineens wel minstens 10 ideeën om voor jou te makenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:00 schreef oh-oh het volgende:
Yns, zoals in OUD lijkt het me niks, ik wil gewoon vrijbijvend, en alleen mensen in mn boekje die ik er zelf in wil hebben, en geen strakke schema´s die geheid in de soep draaien en zo
Hij is geen voetbalman dus..quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:51 schreef oh-oh het volgende:
De Griek is een no show hier, die is net thuis en rolt zo door zn nest in, morgen gaan we samen wandelen en eten na de cursus
Neuh, dat is een van zn pluspuntenquote:
Kattengejankquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:53 schreef oh-oh het volgende:
Potjandikkie, de hele dag zwarte wolken hier, geen regen, en net nu ineens blauwe lucht, die Rieu gaat dalijk kabaalmaken op t Vrijthof, jammer
welke saus?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:54 schreef Lutte het volgende:
TT klopt hier trouwens niet, bunker op dit moment leverworst naar binnenEn nou niet inkoppen
![]()
quote:
Neequote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:17 schreef Bos81 het volgende:
LUtje,
Ik heb Joel van Carry Slee op mijn e-reader gezet. Ken je dat boek?
Zal ik doen, Ik denk ook wel dat ik er morgen aan kan beginnen. Het boek wat ik nu aan het lezen ben, telt nog een bladzijde of 40 en ik moet morgen lang treinen dus..quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
NeeLaat je nog ff weten of het wat is?
Je vraagt het aan mij, dus neem ik aan dat je ook voor de wat steverige rock gaat: Van de andere stijlen heb ik echt geen know-how, Tja ik ken wel die namen, maar het is niet mijn muziek Ik ken lang niet alles van de rockacts, maar hier even een opsomming, wat ik zo van hun weet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:23 schreef Ynske het volgende:
Bos, wil je eens kijken op t programma van park city live.
Welke optredens moet ik zeker niet missen?
thnx!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je vraagt het aan mij, dus neem ik aan dat je ook voor de wat steverige rock gaat: Van de andere stijlen heb ik echt geen know-how, Tja ik ken wel die namen, maar het is niet mijn muziek Ik ken lang niet alles van de rockacts, maar hier even een opsomming, wat ik zo van hun weet.
Within Temptation is bekend genoeg om er iets over te zeggen, die zul je ook wel gewoon kennen, ga ik vanuit. NIet helemaal mijn stijl meer, mits ze echt het oude werk gaan spelen. Maar ik heb ze 10 jaar geleden gezien en mij begon de stem van SHaron halverwege enorm te irriteren..
VanderBuyst ken ik niet heel goed, maar ik hoor er heel erg goede verhalen over. Het komt wel eens voorbij op het wekelijks metaluurtje op Arrow en ik kan dat wel waarderen.
Delain, heeft wel een paar leuke nummers, maar een beetje te poppy wat mij betreft (vergelijk het met Within temptation, als ik het wel heb zit in Delain de broer van Robert van WT (de man van Sharon)
Peter Pan Speedrock is altijd wel goed voor een feestje. Het is best wel stevige muziek. en ze komen uit Eindhoven
My Favourite scar heb ik een keer in het voorprogramma van Epica gezien, klonk wel redelijk maar ik werd er niet door geraakt.
De rest van de acts zegt me niks, maar dat wil niets zeggen.
Toch de broer van Robert Westerholt? of vergis ik me daarin,,,:@quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:26 schreef DeZwabber het volgende:
Delain is dan ook begonnen door de oude keyboardist van WT he, niet zo heel gek
HIj komt op mij over alsof hij op Herman Brood wil lijken, maar daarin erg faalt..quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
The Deaf is trouwens een bijproject van de gitarist van Di-rect, Spike.
Best geinig bandje, Spike is alleen een beetje een flapdrol.
geen idee of het de broer is, zal wel. Martijn Westerholt is daquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toch de broer van Robert Westerholt? of vergis ik me daarin,,,:@
dat dus, maar het bandje is wel geinig verderquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
HIj komt op mij over alsof hij op Herman Brood wil lijken, maar daarin erg faalt..
Ja, dat is de broer vanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geen idee of het de broer is, zal wel. Martijn Westerholt is da
quote:Postbode uit Woerden houdt berg post achter
WOERDEN - PostNL heeft een 25-jarige postbode uit Woerden ontslagen die de afgelopen maanden grote hoeveelheden post heeft achtergehouden.
De onbestelde poststukken werden bij de man thuis aangetroffen. Alle post was ongeopend en onbeschadigd. Dat maakte een woordvoerder van PostNL vrijdag bekend.
De zaak kwam aan het rollen nadat PostNL steeds meer klachten had ontvangen over niet-bezorgde post. De klachten kwamen uit de postcodegebieden 3441 en 3443.
De ontslagen postbode was 1,5 jaar in dienst bij zijn werkgever. Hij zou het werk te zwaar hebben gevonden, maar had daar bij zijn leidinggevende niet over geklaagd.
Heel spijtig
PostNL betreurt het voorval. ''We vinden het heel spijtig'', aldus de woordvoerder. De achtergehouden post is vrijdag voor een deel bezorgd, met een excuusbrief. De rest volgt de komende dagen.
1 in het Zuiden en eentje bij Qweaquote:
Ik hoef niet naar links te kijken om te weten wie dit post Qweaquote:
Mee eens!quote:
Bronquote:Ongeval Diamantlaan Groningen
Groningen- - Vrijdag tegen de avond heeft er een ongeval plaatsgevonden aan de Diamantlaan ter hoogte van de brandweerkazerne en politiebureau. Hier was een scooter tegen een auto aangereden. De scooter wou richting de rotonde toen de auto het parkeerterrein op wou draaien. De ambulance heeft het slachtoffer meegenomen naar het ziekenhuis. De VOA deed onderzoek. De scooter werd gestald op het bureau wat om de hoek lag. De automobiliste moest blazen. Na een klein uurtje was alles weer vertrokken.
Ook die andere berichten zijn erg amateuristisch geschreven. Vooral opbouwend is het een drama en lijkt het net of een kind van 8 dit aan het vertellen is.quote:
En moggehquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:01 schreef Miniem het volgende:
2 nieuwe planten erbij.
Nu pas er echt niks meer bij![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:07 schreef Ynske het volgende:
Mocht t morgen gaan regenen, ik ben voorbereid
[ afbeelding ]
AccessDeniedAccess deniedquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:07 schreef Ynske het volgende:
Mocht t morgen gaan regenen, ik ben voorbereid
[ afbeelding ]
Fixed, ik moest die zin drie keer lezen. wat een lutsers.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:32 schreef Lutte het volgende:
De belastingdienstDe aanmaning sturen voor de eigenlijke rekening
Oei dat stond er krom jaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:39 schreef Pagan het volgende:
[..]
Fixed, ik moest die zin drie keer lezen. wat een lutsers.
Maar het is uiteindelijk wel een besparing als je de wijziging doorvoert.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:54 schreef Pagan het volgende:
Dat lijkt heel simpel, maar 1 wijziging in een complex softwarepakket dan op een aantal andere plekken onverwacht ook iets veranderen. Ik heb een tijdje GAT (Gebruikers Acceptatie Tests) gedaan voor KPN, nooit geweten hoe ingewikkeld dat in elkaar stak.
Scherp Zwabberquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:14 schreef DeZwabber het volgende:
Dus als er nu een brandje is op Texel moet dat ding een klere end rijden?
Ik stond daar half geprakt en zie Texel en denk 'oh noes, een verhaal over een wagen, zonder foto, no can't do'quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:15 schreef oh-oh het volgende:
Tof , ik word echt altijd blij van het woord Texel alleen al
Is hij een poetserd? Hij ziet het vast nietquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:16 schreef oh-oh het volgende:
Blegh, ik moet echt ff verder met de schoonmaak, schiet niet op en over een uur is de man thuis![]()
Huptakeequote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:18 schreef oh-oh het volgende:
Nee maar ik wil vandaag klaar zijn, dan kan ik morgen gewoon niks doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Jaja, ik weet het, het is The Sun, maar tochquote:Cryos have now reached their capacity of 70 litres of semen, approximately 14,000 donations, and there are 600 donors on the waiting list.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:37 schreef DeZwabber het volgende:
Zouden ze het gewoon allemaal in een ton flikkeren, en dan als er iemand wat nodig heeft een soeplepel insteken?
Oh gawd, of ze verkopen het aan shoarmatentenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:37 schreef DeZwabber het volgende:
Zouden ze het gewoon allemaal in een ton flikkeren, en dan als er iemand wat nodig heeft een soeplepel insteken?
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga de uilen van mn collega hier ook ff spammen voor Baaf![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt afschuwelijk gruwelijk awesome toch???
Ik moet over 10 minuten beneden staan met de honden dus ik ga ze es even allemaal vangen nu
Ransapenuilen, geen twijfel mogelijkquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga de uilen van mn collega hier ook ff spammen voor Baaf![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt afschuwelijk gruwelijk awesome toch???
Ik moet over 10 minuten beneden staan met de honden dus ik ga ze es even allemaal vangen nu
Ik had 'm al gezien, prachtig ding. Maar de basis mag dan wel spotgoedkoop zijn, om er zo'n mod van te maken moet je wel aardig wat neerleggen, alleen al die 4-in-4 uitlaat zal handgevormd zijn. En dan heb je een blitse bike waar je niet eens plat de bocht mee door kanquote:
Haha, dan mag ik voorlopig alleen kinderen van 6 achterop nemen of zo, en laat ik dat maar niet doenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:51 schreef Barbaaf het volgende:
Afvallen is sowieso wel een goed idee, de maximale belasting van zo'n ding is zo'n 500 kg, inclusief de 320 kg. van de motor zelf. Mijn pak, helm, laarzen etc. weegt al bijna 20 kg. dus do the math
Niet dat die dan meteen door z'n veren zakt maar bv. de toch al nauwelijks voldoende remmen zullen het erg zwaar krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil ze allemaal gaan lezen, maar zoek iets om mee te beginnen en er weer ff in te komen.
Ik zie Heleen er nu pas tussen staanquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik schijt echt op van Rooyen, Grunberg en Giphart.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:38 schreef Lutte het volgende:
Hier zitten wel wat lezers.. Welke raden jullie me aan? Heb een tijdje niet echt gelezen, hooguit wat tijdschriften en kinderboeken.De passievrucht vond ik tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil ze allemaal gaan lezen, maar zoek iets om mee te beginnen en er weer ff in te komen.![]()
Jaquote:
Ik heb op aanraden van oh-oh eentje bij de kringloop gekocht, tijd terug, ik kan me niet herinneren iets te hebben gelezen, ben benieuwd nuquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:52 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind Maarten 't Hart echt verschrikkelijk
Dit staat hier in de kast (en heb ik nog niet gelezenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:58 schreef DeZwabber het volgende:
Moet het een nederlands boek zijn Lut?
Ik wacht op het mooie weer, als de zon schijnt ga ik als een trein.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:58 schreef Muis006 het volgende:
Ik wil deze zomer veel gaan lezen, te beginnen met Tonio. Daarna Great Expectations want die heb ik nooit uitgelezen.
Japin is een van mijn lievelingsschrijvers.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:52 schreef Lutte het volgende:
Die van Koch heb ik vandaag uitgelezen, dat was echt een super leuk boek jaHeerlijk zo'n cynisch wereldbeeld, alsof ik papa hoorde praten
Denk dat ik dan begin met De passievrucht en daarna Bleekers zomer.
Giphart en De gelukkige huisvrouw waren ook precies welke ik uit wilde stellen, de eerste vind ik een naar mannetje en van de tweede heb ik de film proberen te kijken maar wat was dat afgrijselijk
Thanks, van die achterkant word je niks wijzer, aan jullie heb ik ten minste iets![]()
ja lekker in de tuinquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wacht op het mooie weer, als de zon schijnt ga ik als een trein.
Tonio wil ik ook nog lezen, en Zomerhuis met zwembad. Great expectations hebben we voor Engels moeten lezen, heb 300 bladzijdes lang geklaagd in een andere SCquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:58 schreef Muis006 het volgende:
Ik wil deze zomer veel gaan lezen, te beginnen met Tonio. Daarna Great Expectations want die heb ik nooit uitgelezen.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tonio wil ik ook nog lezen, en Zomerhuis met zwembad. Great expectations hebben we voor Engels moeten lezen, heb 300 bladzijdes lang geklaagd in een andere SC![]()
Lezen is leuk, maar niet als een of andere zeikende Barbie je er toe dwingt.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:59 schreef Muis006 het volgende:
En nog es the Picture of Dorian Gray en Pride & Prejudice
Een schitterend gebrek heb ik gelezenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:00 schreef Strega het volgende:
[..]
Japin is een van mijn lievelingsschrijvers.Vaslav is ook een aanrader en " Een schitterend gebrek".
Heerlijk een van de fijnste plekken om te lezen! En mijn serre, die na achterstallig onderhoud van 3 jaar dat ik er niet kon komen, nu weer tiptop is!quote:
Was het ook!quote:
Klinkt super!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:05 schreef Strega het volgende:
[..]
Heerlijk een van de fijnste plekken om te lezen! En mijn serre, die na achterstallig onderhoud van 3 jaar dat ik er niet kon komen, nu weer tiptop is!![]()
Vandaag zijn wij even lekker gaan genieten van de " Kunst en Tuin tiendaagse van Groningen. Nog even gestopt bij de aspergeboer voor bio aardbeien en asperges. De bio boerderij had open dag, mooi rundvlees gekocht, morgen stifado maken. Daarna zijn we nog even doorgereden naar Muntendam, lekker op de dijk, bij de waddenzee en bij het vistentje in de haven lekker op het terras witbier en witte wijn met een vers gebakken visjeTopdag!
Neequote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:06 schreef oh-oh het volgende:
Great Expectations is zoooooo awesome![]()
Pip![]()
Heb je laatst die nieuwe miniserie ervan gezien op BBC Muis???
Met Gillian Anderson als Miss Havisham![]()
Oh zij is echt zo onwijs goed in kostuumdrama´s![]()
The Bleak House was ook zo goed
Moeten we hier nog bij een Aldi of Lidl kijken naar pillen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Klinkt super!
Wij waren nog ff met de honden naar de eeuwige grasvelden maar ik ging na anderhalf uur echt bijna dood van de hooikoorts, echt zo stom
Ik ga es ff tellen hoeveel strippen ik nog heb, momentjequote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:08 schreef Strega het volgende:
[..]
Moeten we hier nog bij een Aldi of Lidl kijken naar pillen?
Oscar Wildequote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:59 schreef Muis006 het volgende:
En nog es the Picture of Dorian Gray en Pride & Prejudice
Dat post ik netquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh heb je het nog nooit gelezen?
Ik op de middelbare, en in de UK hebben we hem nog es gedaan op de cursus die ik deed![]()
En daarna heb ik m nog es gelezen.
Die miniserie was vorig jaar rond kerst op tv.
Wat geslaagd, vooral dat laatste, op de dijk bij de waddenzeequote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:05 schreef Strega het volgende:
[..]
Heerlijk een van de fijnste plekken om te lezen! En mijn serre, die na achterstallig onderhoud van 3 jaar dat ik er niet kon komen, nu weer tiptop is!![]()
Vandaag zijn wij even lekker gaan genieten van de " Kunst en Tuin tiendaagse van Groningen. Nog even gestopt bij de aspergeboer voor bio aardbeien en asperges. De bio boerderij had open dag, mooi rundvlees gekocht, morgen stifado maken. Daarna zijn we nog even doorgereden naar Muntendam, lekker op de dijk, bij de waddenzee en bij het vistentje in de haven lekker op het terras witbier en witte wijn met een vers gebakken visjeTopdag!
Bleak House heb ik de dvds van, lenen???quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat post ik netnooit uitgelezen.
Maar de serie gaat ook op mijn to do list
Ik had wel een feestje maar doe ff een avondje rustig aan, komende week wordt ook al druk met diplomauitreiking, tandarts, drie feesten en een driedaags festivalquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:07 schreef Strega het volgende:
[..]
Was het ook!![]()
Jij geen feestje vanavond voor je examen?
Whut?quote:
Ja, mooi. Wist je trouwens dat z'n moeder heks was? (Of eigenlijk spiritiste/occultiste)quote:
Ik was echt zo fucking schijtziek net op de eeuwige grasvelden, ik had vanmorgen mn gewone pil al op, en ik heb er nog twee ingemikt net, en nog jeukt allesquote:
Ik download ze welquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bleak House heb ik de dvds van, lenen???
Ja, zo'n heerlijk plekje. Het tij was er nu niet goed voor, maar als het van de week mooi weer is gaan we nog eens. Pagan wil oesters rapenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat geslaagd, vooral dat laatste, op de dijk bij de waddenzee
Ahquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik was echt zo fucking schijtziek net op de eeuwige grasvelden, ik had vanmorgen mn gewone pil al op, en ik heb er nog twee ingemikt net, en nog jeukt alles![]()
Mn neus, oren, gehemelte![]()
Je wil niet weten hoe mijn ogen er uit zien
Dat is echt waardeloos. Je ogen vooral ook.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:17 schreef oh-oh het volgende:
Echt nasty was het vandaag ja.
Gelukkig regent het morgen weer![]()
![]()
We zijn echt vorig jaar of zo een keer na 10 minuten naar huis moeten racen toen we daar waren omdat ik echt zoooooooo ziek werd, zo uit het niks, ook hooikoorts, dat was echt bizar
Je had de Griek z'n broek moeten gebruiken!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:20 schreef oh-oh het volgende:
En ik had natuurlijk geen zakdoekjes bij me dus ik moest telkens mn neus snuiten in mn jurkje
![]()
Goddank komen we echt nooit mensen tegen daar
Ene voet voor de andere en blijven ademen. Je kunt het!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:20 schreef Ynske het volgende:
Dood, maar t was tof.
Hoe ik morgen ga doorkomen is nog de vraag
Maar wel leuk en goeie foto's hopelijk?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:20 schreef Ynske het volgende:
Dood, maar t was tof.
Hoe ik morgen ga doorkomen is nog de vraag
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:21 schreef Strega het volgende:
[..]
Je had de Griek z'n broek moeten gebruiken!
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik had zo een jurkje met watervalhals, keihandig hoor
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:20 schreef oh-oh het volgende:
En ik had natuurlijk geen zakdoekjes bij me dus ik moest telkens mn neus snuiten in mn jurkje
![]()
Goddank komen we echt nooit mensen tegen daar
Ja je moet wat hequote:
Of Sjonquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:21 schreef Strega het volgende:
[..]
Je had de Griek z'n broek moeten gebruiken!
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ene voet voor de andere en blijven ademen. Je kunt het!
Fijn dat het tof was
Alsof ik een andere kleur kleding hebquote:
Die kon ik heul nie vinden in t hoge grasquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alsof ik een andere kleur kleding heb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar het liep gewoon als water uit mn neus ( en ogen ) dus geen witte of groene klonten of slierten![]()
![]()
![]()
Mijn neus kriebelt al bij het zien van de foto, ik heb meteen een goeie impressie hoe het was daar voor jequote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:14 schreef oh-oh het volgende:
En het was eigenlijk kut want het gras stond veel te hoog, vorige keer dat we daar waren was het net gemaaid, nu kwamen alleen Bink en Billy er boven uit![]()
[ afbeelding ]
Maar Billeke heeft echt non stop lopen bouncen
quote:
ja, leuk ja. Ook wat bekenden tegen gekomen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:22 schreef Strega het volgende:
[..]
Maar wel leuk en goeie foto's hopelijk?
de muziek, maar de show stelt niet veel voorquote:
Nee, goede muziek heeft geen show nodigquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
de muziek, maar de show stelt niet veel voor
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:30 schreef oh-oh het volgende:
Nu zit ie hele verhalen te vertellen tegen Robijntje![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Grappig hoe ik éven een fractie van een seconde aan wat anders dacht
of je nu goede muziek maakt of niet, als je op een festival gaat staan is t wel zo fijn als men ook wat heeft om naar te kijken en niet 5 dode poppen op t podium hebt staanquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, goede muziek heeft geen show nodig![]()
Vandaar dat WT zo uit moet pakken wss
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Grappig hoe ik éven een fractie van een seconde aan wat anders dacht
Tenzij je blind bent.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
of je nu goede muziek maakt of niet, als je op een festival gaat staan is t wel zo fijn als men ook wat heeft om naar te kijken en niet 5 dode poppen op t podium hebt staan
Oh daar ben ik het echt helemaal niet mee eens hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
of je nu goede muziek maakt of niet, als je op een festival gaat staan is t wel zo fijn als men ook wat heeft om naar te kijken en niet 5 dode poppen op t podium hebt staan
Misschien moet hij de volgende keer een cape met glitters dragen en de pyroshow van Rammstein lenen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien moet hij de volgende keer een cape met glitters dragen en de pyroshow van Rammstein lenen?
welke quote?quote:
aaah diequote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:50 schreef oh-oh het volgende:
OMFG ik zie nu je quote pas Yns
in je sig
![]()
Ik wel. Niet alleen je oren willen wat, ook je ogen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh daar ben ik het echt helemaal niet mee eens hoor
Dit moet in m'n sig!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:56 schreef Qwea het volgende:
Als ik naar defqon ga ga ik OOK voor de show.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wel. Niet alleen je oren willen wat, ook je ogen.
Als ik naar defqon ga ga ik OOK voor de show.
Ja, dat is tof voor je dat jij dat geen muziekfestival noemtquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja maar dat noem ik dan ook geen muziekfestival
Het is en blijft een festival, popje.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:59 schreef oh-oh het volgende:
Jamaar een dancefestival is toch echt weer heel wat anders Q![]()
Ahahaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:58 schreef oh-oh het volgende:
Seasick Steve is awesome en die speelt op sigarendoosjes en zn drummer heeft geeneens schoenen
Ik kom voor de muziek op zo'n feest, maar ik was vergeten dat Defqon niet 's nachts is en meer een kijk-mijn-sixpack-en-bikini-en-hipster feestje is... Dus ik snap hetquote:
Oh kom, op Pinkpop en zo had je vroeger ook geen show nodig als je muziek kon maken.quote:
Ik ga ook voor de muziek. En liever goeie muziek dan een show, maar ik kan het toch bijzonder waarderen als er een toffe show bij zitquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:00 schreef oh-oh het volgende:
Naar Madonna zou ik voor de show gaan, voor de rest ga ik echt altijd voor de muziek hoor
Ik snap er nog steeds geen kut vanquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kom voor de muziek op zo'n feest, maar ik was vergeten dat Defqon niet 's nachts is en meer een kijk-mijn-sixpack-en-bikini-en-hipster feestje is... Dus ik snap het
Ja, standaarden veranderen tegenwoordig en iedereen krijgt meer eisen. En als ik moet kiezen tussen een festival met show of hetzelfde festival zonder show, doe dan maar met. En dat hoeft echt niet overdreven met dansers perse. Maar er als een verlepte zoutzak staan is wel het andere uiterstequote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh kom, op Pinkpop en zo had je vroeger ook geen show nodig als je muziek kon maken.
Mensen moeten tegenwoordig echt van alle kanten geentertained worden om de aandacht langer dan 10 seconden ergens op te kunnen vestigen lijkt het wel.
Blaudzun maakt toch ook echt geen muziek waar je een show bij moet zien of zo.
Gewoon ogen dicht en luisteren
1 en ik zit nu te niezenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:03 schreef oh-oh het volgende:
Pis, hoeveel pillen heb jij wel niet op dan vandaag???????
Ik kom kwam op een feest om te dansen en om de dj die lekker draait, en 3 geile danseresjes of show kunnen mij niet boeienquote:
Ja, wees dan gelijk duidelijkquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kom kwam op een feest om te dansen en om de dj die lekker draait, en 3 geile danseresjes of show kunnen mij niet boeienVuurwerk net zo min. Maar dat zeg ik; het is een hipsterfeestje, dus niet mijn ding, dus ik schat het verkeerd in kennelijk
75% van die namen:quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, wees dan gelijk duidelijk
Hipster feest valt opzich wel mee. Alhoewel er wel steeds meer mooiboys lopen. Maar ook een Qlimax, Sensation, Dance Valley, Decibel, Mysteryland, ect hebben allemaal shows. Dat zijn toch echt niet allemaal "hipster" feesten
Slaap lekker!quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Slaap lekker!
Ik moet ook maar eens op tijd
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ik had vandaag trouwens lekkere aardappels gemaakt![]()
Rode aardappels, en dan koud, met knoflook, citroen, olijfolie, thijm dr door, echt heerlijk
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:14 schreef oh-oh het volgende:
Q, waag het niet me weer wakker te smssen morgen hea
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:14 schreef oh-oh het volgende:
Q, waag het niet me weer wakker te smssen morgen hea
Sensationquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga wel een keer hipsteren met Qwea op Sensation enzo
Hou jij m'n handtas dan ff vast?quote:
Ja daarom, jij roept hipsteren, krijg jij mijn handtasquote:
quote:
Nu snap ik waarom hij altijd een muts/hoedje/petje draagt, zonder hoofddeksel lijkt hij 10 jaar ouder.quote:
Toegegeven; hij is wel lekker zichzelfquote:
Zo'n condoom- of douchemutsjequote:Op zondag 24 juni 2012 12:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je nu bij het lakken ook zo'n kek mutsje op Pisc, om je mooie haren te beschermen?
quote:
Oeh, zo'n blauwe met van die witte strepen aan de zijkant. Oude Adidas-tekentje?quote:Op zondag 24 juni 2012 12:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo'n condoom- of douchemutsjeNee. Wel trainingspak. Ik heb nu 6 omkleedsessies per dag, al sta ik nu even in m'n goeie kleding, dus op standje kalm bezig zijn. Normaal lekker doorschilderen en vingers afvegen op de broek
quote:
Is het Qwea?quote:
Mn neefje natuurlijk, jezus wat ben jij domquote:
Ha, die zijn wel leuk ja, die echte oude met dat tekentje jaquote:Op zondag 24 juni 2012 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oeh, zo'n blauwe met van die witte strepen aan de zijkant. Oude Adidas-tekentje?
Dank jequote:Op zondag 24 juni 2012 12:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mn neefje natuurlijk, jezus wat ben jij dom
Weer te mooi om mee te schilderen ook ja. Met Capu, nice!quote:Op zondag 24 juni 2012 12:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ha, die zijn wel leuk ja, die echte oude met dat tekentje jaNee, gewoon zwart basic pak met capuchun
Oh ik ben echt zielsgelukkig , weg hooikoortsquote:
Ja hij gaat de container in zodra het hier klaar is, dan weer hunten naar een nieuwequote:Op zondag 24 juni 2012 12:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Weer te mooi om mee te schilderen ook ja. Met Capu, nice!
Ik heb er hier nog een uit de jaren 60, van mn vader, donkerblauwquote:Op zondag 24 juni 2012 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oeh, zo'n blauwe met van die witte strepen aan de zijkant. Oude Adidas-tekentje?
regen ala, maar t hoeft toch niet de hele dag keihard te regenen om geen last meer te hebben van je hooikoortsquote:Op zondag 24 juni 2012 12:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik ben echt zielsgelukkig , weg hooikoorts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |