Hoiquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:01 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal vanuit DE goeie hoek
[ afbeelding ]
Hmmm, Labia Minora?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:01 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal vanuit DE goeie hoek
[ afbeelding ]
Omgquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:04 schreef Pagan het volgende:
[..]
Hmmm, Labia Minora?
![]()
http://www.hln.be/hln/nl/(...)n-seksspeeltje.dhtml
Het is net of hij een boeiend verhaal aan het vertellen is, en 'de jongens' zitten te luisteren, lekker op standje relaxquote:
quote:
Wat een lief stel zo, Piet is gewoon one of the guysquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:04 schreef Pagan het volgende:
[..]
Hmmm, Labia Minora?
![]()
http://www.hln.be/hln/nl/(...)n-seksspeeltje.dhtml
Nog 2 wekenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ben ik nou gek of heeft GTST geen zomerstop? Elke avond denk ik 'huh alle programma's zijn met zomerstop, maar dit blijft maar gaan'
Ah!quote:
It's you!quote:
Ik zat laatst wat oude bladen op te ruimen om naar het oud papier te doen en ik had ineens wel minstens 10 ideeën om voor jou te makenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:00 schreef oh-oh het volgende:
Yns, zoals in OUD lijkt het me niks, ik wil gewoon vrijbijvend, en alleen mensen in mn boekje die ik er zelf in wil hebben, en geen strakke schema´s die geheid in de soep draaien en zo
Hij is geen voetbalman dus..quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:51 schreef oh-oh het volgende:
De Griek is een no show hier, die is net thuis en rolt zo door zn nest in, morgen gaan we samen wandelen en eten na de cursus
Neuh, dat is een van zn pluspuntenquote:
Kattengejankquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:53 schreef oh-oh het volgende:
Potjandikkie, de hele dag zwarte wolken hier, geen regen, en net nu ineens blauwe lucht, die Rieu gaat dalijk kabaalmaken op t Vrijthof, jammer
welke saus?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:54 schreef Lutte het volgende:
TT klopt hier trouwens niet, bunker op dit moment leverworst naar binnenEn nou niet inkoppen
![]()
quote:
Neequote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:17 schreef Bos81 het volgende:
LUtje,
Ik heb Joel van Carry Slee op mijn e-reader gezet. Ken je dat boek?
Zal ik doen, Ik denk ook wel dat ik er morgen aan kan beginnen. Het boek wat ik nu aan het lezen ben, telt nog een bladzijde of 40 en ik moet morgen lang treinen dus..quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
NeeLaat je nog ff weten of het wat is?
Je vraagt het aan mij, dus neem ik aan dat je ook voor de wat steverige rock gaat: Van de andere stijlen heb ik echt geen know-how, Tja ik ken wel die namen, maar het is niet mijn muziek Ik ken lang niet alles van de rockacts, maar hier even een opsomming, wat ik zo van hun weet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:23 schreef Ynske het volgende:
Bos, wil je eens kijken op t programma van park city live.
Welke optredens moet ik zeker niet missen?
thnx!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je vraagt het aan mij, dus neem ik aan dat je ook voor de wat steverige rock gaat: Van de andere stijlen heb ik echt geen know-how, Tja ik ken wel die namen, maar het is niet mijn muziek Ik ken lang niet alles van de rockacts, maar hier even een opsomming, wat ik zo van hun weet.
Within Temptation is bekend genoeg om er iets over te zeggen, die zul je ook wel gewoon kennen, ga ik vanuit. NIet helemaal mijn stijl meer, mits ze echt het oude werk gaan spelen. Maar ik heb ze 10 jaar geleden gezien en mij begon de stem van SHaron halverwege enorm te irriteren..
VanderBuyst ken ik niet heel goed, maar ik hoor er heel erg goede verhalen over. Het komt wel eens voorbij op het wekelijks metaluurtje op Arrow en ik kan dat wel waarderen.
Delain, heeft wel een paar leuke nummers, maar een beetje te poppy wat mij betreft (vergelijk het met Within temptation, als ik het wel heb zit in Delain de broer van Robert van WT (de man van Sharon)
Peter Pan Speedrock is altijd wel goed voor een feestje. Het is best wel stevige muziek. en ze komen uit Eindhoven
My Favourite scar heb ik een keer in het voorprogramma van Epica gezien, klonk wel redelijk maar ik werd er niet door geraakt.
De rest van de acts zegt me niks, maar dat wil niets zeggen.
Toch de broer van Robert Westerholt? of vergis ik me daarin,,,:@quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:26 schreef DeZwabber het volgende:
Delain is dan ook begonnen door de oude keyboardist van WT he, niet zo heel gek
HIj komt op mij over alsof hij op Herman Brood wil lijken, maar daarin erg faalt..quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
The Deaf is trouwens een bijproject van de gitarist van Di-rect, Spike.
Best geinig bandje, Spike is alleen een beetje een flapdrol.
geen idee of het de broer is, zal wel. Martijn Westerholt is daquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toch de broer van Robert Westerholt? of vergis ik me daarin,,,:@
dat dus, maar het bandje is wel geinig verderquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
HIj komt op mij over alsof hij op Herman Brood wil lijken, maar daarin erg faalt..
Ja, dat is de broer vanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geen idee of het de broer is, zal wel. Martijn Westerholt is da
quote:Postbode uit Woerden houdt berg post achter
WOERDEN - PostNL heeft een 25-jarige postbode uit Woerden ontslagen die de afgelopen maanden grote hoeveelheden post heeft achtergehouden.
De onbestelde poststukken werden bij de man thuis aangetroffen. Alle post was ongeopend en onbeschadigd. Dat maakte een woordvoerder van PostNL vrijdag bekend.
De zaak kwam aan het rollen nadat PostNL steeds meer klachten had ontvangen over niet-bezorgde post. De klachten kwamen uit de postcodegebieden 3441 en 3443.
De ontslagen postbode was 1,5 jaar in dienst bij zijn werkgever. Hij zou het werk te zwaar hebben gevonden, maar had daar bij zijn leidinggevende niet over geklaagd.
Heel spijtig
PostNL betreurt het voorval. ''We vinden het heel spijtig'', aldus de woordvoerder. De achtergehouden post is vrijdag voor een deel bezorgd, met een excuusbrief. De rest volgt de komende dagen.
1 in het Zuiden en eentje bij Qweaquote:
Ik hoef niet naar links te kijken om te weten wie dit post Qweaquote:
Mee eens!quote:
Bronquote:Ongeval Diamantlaan Groningen
Groningen- - Vrijdag tegen de avond heeft er een ongeval plaatsgevonden aan de Diamantlaan ter hoogte van de brandweerkazerne en politiebureau. Hier was een scooter tegen een auto aangereden. De scooter wou richting de rotonde toen de auto het parkeerterrein op wou draaien. De ambulance heeft het slachtoffer meegenomen naar het ziekenhuis. De VOA deed onderzoek. De scooter werd gestald op het bureau wat om de hoek lag. De automobiliste moest blazen. Na een klein uurtje was alles weer vertrokken.
Ook die andere berichten zijn erg amateuristisch geschreven. Vooral opbouwend is het een drama en lijkt het net of een kind van 8 dit aan het vertellen is.quote:
En moggehquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:01 schreef Miniem het volgende:
2 nieuwe planten erbij.
Nu pas er echt niks meer bij![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:07 schreef Ynske het volgende:
Mocht t morgen gaan regenen, ik ben voorbereid
[ afbeelding ]
AccessDeniedAccess deniedquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:07 schreef Ynske het volgende:
Mocht t morgen gaan regenen, ik ben voorbereid
[ afbeelding ]
Fixed, ik moest die zin drie keer lezen. wat een lutsers.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:32 schreef Lutte het volgende:
De belastingdienstDe aanmaning sturen voor de eigenlijke rekening
Oei dat stond er krom jaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:39 schreef Pagan het volgende:
[..]
Fixed, ik moest die zin drie keer lezen. wat een lutsers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |