Wij zijn ook beide lang al halen we net de 1.90m niet. We gebruiken de Bondolino maar ik weet niet hoe fijn die is met zo'n klein prulletje.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:01 schreef Lunta het volgende:
Dringend advies nodig. Ik ben lang, manlief is nog veel langer (2m+) en ik zoek een ssc welke voor hem en mij beiden een fijne optie is zonder heel veel verstellen.
Hij is nu 2,5 weken oud, en ik vind het niet erg als ik tzt als hij groter wordt een andere drager erbij moet kopen omdat die van nu dan te klein is.
Ik wil vandaag nog bestellen want mijn kleine man heeft veel last van krampjes en wil alleen maar bij ons hangen. Zo jammer dat je niet even een winkel kan bezoeken om te kijken wat prettig zit.
Helaas knoop ik nog steeds niet supergemakkelijk met de doek, gaan we zo wel doen hoor want het is zo zielig hem te zien worstelen
Regio Haaglanden.quote:
+1!quote:
Nee, die van mij is maar 4.2 meterquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:49 schreef athlonkmf het volgende:
Hoe doen jullie het met een draagdoek en de auto dan? Kindje moet in maxicosi. Gaan jullie op plaats van bestemming (parkeergarage meestal, of op straat) zo'n 4,6 meter lange draagdoek omdoen?
Ben je dan niet bang dat je draagdoek vies wordt en zo?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:00 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nee, die van mij is maar 4.2 meter
Maar inderdaad, dan ga ik in de parkeergarage of op straat staan knopen
Dit probleem had ik ook. Bang dat mijn draagdoek vies zou worden, zelfs boos geworden op mijn man omdat het hem niet lukte om de draagdoek van de grond te houden toen hij op een parkeerplaats onze 2 weken oude baby in de draagdoek probeerde te knopen. Ik denk dat je je er bij moet neerleggen dat dat ding vies wordt. Goede reden om er nog een paar aan te schaffen.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:57 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Ben je dan niet bang dat je draagdoek vies wordt en zo?
nee, hij wordt gewoon vies, dus ik ben er niet bang voor. Ik heb een wasmachinequote:Op zondag 1 juli 2012 00:57 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Ben je dan niet bang dat je draagdoek vies wordt en zo?
Jawel hoor, hij stond wel onlinequote:Op maandag 2 juli 2012 16:02 schreef Marjolijntje het volgende:
Meh, toen had ik verzonnen dat ik die Colibri doek wilde van Natibaby, die om 3 uur vandaag in de webshop zou staan. Ja, niet dus. Hij staat gewoon nog steeds niet online.
Oh, dat vroeg ik me ook al af!quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:21 schreef Pvoesss het volgende:
om het op te rollen zodat je niet lange slierten hebt. en het zo blijft zitten en niet uitzakt als je draagt.
wat ik altijde deed/doe: kind in doek knopen, doek goed spreiden over de beentjes en dan met mijn vingers in elkaar gevlochten onder het kontje een wipje geven en dat vangen in de doek.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:52 schreef Tinuviel het volgende:
Hoe moet je dan knopen zodat de beentjes zo hoog zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als het lukt (niet dwingen) een van de zijpanden over het hoofdje. bij ravi lukte dat door je hand tegen zn hoofd te leggen. dan snuggelde hij vanzelf tussen hand en borstkas. dan de doek erover en was het goed.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:29 schreef Lunta het volgende:
Ziet er zo schattig uit zeg Gerberaatje.
Gisteren had de mini een beetje een rotdag. Veel last van zijn reflux en zijn darmen. Tegen de avond was ik zo moe dat ik hem in de doek heb gebonden en ben gaan wandelen. Ik had hem in die Wrap Cross Carry van Didymos, hij heeft er ruim twee uur in liggen slapen terwijl ik thee dronk bij een vriendin. Vind het wel een moeilijke knoop om netjes te spannen.
We hebben ook geprobeerd een FWCC te doen bij manlief, maar doordat de hummel steeds overstrekt wipt hij zich omhoog in de doek en dat knoopt erg lastig. Tips?
We krijgen hopelijk volgende week een Bondolino. Cadeau van het werk van manliefHij heeft echt een toffe baan
mss zijn knietjes nog wat hoger tov zijn billen doen?quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:51 schreef CrazyMoon het volgende:
ik had het in de draagdoeken op reis topic ook al gevraagd, maar daar leest bijna niemand merk ik
dus hier ook even:
Lucas had ik 2 weken geleden in de doek, maar na een tijdje werden z'n voetjes en beentjes ietwat blauw.
Het zat niet strak om zijn benen, kon namelijk mn hand nog onder z'n benen in de doek krijgen.
Hoe kan dat? komt dat omdat zijn beentjes een tijdje naar beneden hangen, of doe ik toch iets niet goed?
zijn voetjes voelden niet aan, alsof het opgezet was ofzo.
maar het zag er wel gek uit (een moeder die zei het tegen me)
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 08:42 schreef Gerberaatje het volgende:
Woensdag had ik Mientje al even in de ringsling... Echt het geknor wat eruit kwam
[ afbeelding ]
Ja. Tenminste, dat proberen we wel te maken. Maar voordat we daar zijn moet de doek wel geknoopt zijn. Met die didymos knoop is het ook overstrekken voordat hij zit, maar daarna direct slapen.quote:
Als ik em niet te lang kwijt ben mag je mijn ergo wel lenen? Hoe lang ga je weg?quote:Op maandag 16 juli 2012 14:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Is er iemand die een drager uit wil lenen om met puck de bergen in te gaan volgende week?
De bondolino voldoet niet meer helaas en ik wil ook niet overhaast iets aanschaffen.
Ik ben wel benieuwd welke drager wel fijn is bij smalle schouders, dus als je iets vindt hoor ik het graagquote:Op maandag 16 juli 2012 15:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hij zit er niet goed meer in om het prettig te laten zijn voor ons zelf en de bondolino is eigenlijk altijd te breed geweest voor mijn schouders.
Wat mij betreft geen probleem. Maar dan weet je nog niet of de ergo je bevalt natuurlijk..quote:
Het is best lastig om een foto van jezelf te maken hoorquote:Op maandag 16 juli 2012 11:47 schreef Keshet het volgende:
PE, leuke foto! Nu alletwee nog even oefenen op vrolijk kijken.
Leuk om te lezen. Gaat Rossman dan ook doeken, dragers of babyslings verkopen? Is er eigenlijk een prijsverschil van die dingen tussen Duitsland en Nederland?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:22 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Het is best lastig om een foto van jezelf te maken hoorEn ik heb geen spiegels
![]()
Sproetje
Wow, hoe goed! Kreeg net deze nieuwsbrief van Rossman;
http://www.rossmann.de/ba(...)BAUV-1V7OFDM-1B936HS
Heel verhaal over de draagdoek, en waar op te letten ed.![]()
Ze verkopen ze wel (wist ik niet eens);quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:01 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Leuk om te lezen. Gaat Rossman dan ook doeken, dragers of babyslings verkopen? Is er eigenlijk een prijsverschil van die dingen tussen Duitsland en Nederland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |