abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113429210
Ik gun mijn Ellaroo-Christiane een nieuw adresje, waar deze meer gebruikt gaat worden.

Deze is het in maatje L (5 meter):

Hier verder geen huisdieren, geen rokers, poosje te leen geweest bij schoonzusje, maar er is niet veel mee gedragen (Chris 5 keer, Daan 5 keer en mijn neefje 10 keer?).

Iets van 45 euro? PM maar, want ik kom niet zo vaak hier ;)
pi_113429329
Zo, net eens even de hele instructie-dvd van beco bekeken. Heb er zo veel zin in. Ook eens kijken of ik morgen de peuter over kan halen om het te proberen.

Ik twijfel een beetje of de baby-insert nog nodig is. Hij is denk ik wel meer dan 7 kg (was drie weken geleden 6,9), en iets van 64 cm lang.
pi_113453623
Zo, vanochtend weer even geoefend met de baby én met de peuter. Peuter vond het ook prachtig, ze werd boos toen ze er weer uit moest (13 kg op je rug is best zwaar, als je er niet aan gewend bent). Maar zij zit er echt bij lange na niet van knie tot knie in. Is dat erg voor een kind van 2 jr en 8 maanden?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 27 juni 2012 @ 12:13:01 #64
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_113453948
Ik heb zelf geen idee. Ik heb trouwens gisteren toch maar wel jordy eens op mn rug geknoopt :P Vond het eigenlijk best een grappig idee ;)

Foto;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hij zei gelijk, 'morgen weer?' ehmm...daar moet mama nog ff over nadenken :+

Ik had verwacht dat het heel zeer zou doen aan je rug en schouders, heb alleen wat last gehad van mn schouders...mn ru totaal niet.

Overigens vandaag wel last van mn schouders, omdat ik Cristel heb gedragen .... :?
pi_113454551
Ziet er leuk uit PE!
pi_113454568
Staat er in de beschrijving van de Beco dat je die voor peuters kunt gebruiken, Bleie? Ik heb altijd begrepen dat die voor baby's en dreumesen was. Degenen die hier posten gingen veelal op een Boba over voor hun peuter.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_113454627
:D Zo'n enorme lange lude op je rug :D
Denk dat je met secuur knopen ook nog wel de schouderpijn kan voorkomen trouwens PE.

Bleie, volgens mij moeten alle kindjes als ze gedragen worden van knie tot knie ondersteund worden, ongeacht hoe oud ze zijn zeg maar..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_113455403
De omschrijving heeft t over kindjes tot 20 kg, en dat is ze echt nog lang niet. Maar goed, hij is in eerste instantie bedoeld voor de baby.
  woensdag 27 juni 2012 @ 13:10:09 #69
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_113455926
PE :D

quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 12:33 schreef Morretje het volgende:
Bleie, volgens mij moeten alle kindjes als ze gedragen worden van knie tot knie ondersteund worden, ongeacht hoe oud ze zijn zeg maar..
Nou volgens mij hoeven ze niet van knie tot knie ondersteund te worden, maar gaat het erom dat de heupen in de goede stand staan. Daarom hebben ze bij een enkele andere drager die voetsteuntjes bedacht. Je zou ook haar voetjes kunnen ondersteunen.
Deze wijsheid heb ik laatst hier ergens gelezen van Macka
pi_113456994
quote:
2s.gif Op woensdag 27 juni 2012 13:10 schreef Asyniur het volgende:
PE :D

[..]

Nou volgens mij hoeven ze niet van knie tot knie ondersteund te worden, maar gaat het erom dat de heupen in de goede stand staan. Daarom hebben ze bij een enkele andere drager die voetsteuntjes bedacht. Je zou ook haar voetjes kunnen ondersteunen.
Deze wijsheid heb ik laatst hier ergens gelezen van Macka
Je hebt gelijk. En dat bereik door of van knie tot knie te ondersteunen, of voetsteuntjes idd.
pi_113457871
Maar dan kloppen die gewichtsaanduidingen toch voor geen meter? Ik heb die vraag hier eerder ook al gesteld omdat zelfs Dot met haar 16 mnd en 10+ kilo al niet meer knie tot knie zit in de beco.
Kan natuurlijk ook niet lang, anders zou ie weer te breed zijn voor een kleintje.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_113460322
Die gewichtsaanduiding gaat er volgens mij om dat het materiaal in principe zoveel gewicht aankan. De Tula drager kan 20 kg aan, maar Niels is er ook te groot voor aan het worden (13,7 kg).
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_113460362
hihi PE :D Stoer hoor! Vond hij het ook leuk?
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  woensdag 27 juni 2012 @ 15:31:29 #74
100412 mefke79
komt goed!
pi_113462581
Ik vroeg me dat laatst ook af ja, van die ondersteuning bij peuters. Ook omdat Beco inderdaad aangeeft dat hij tot minimaal drie jaar gebruikt kan worden. Nou, dat haalde mijn peuter dus echt niet en dat is een lichte voor zijn leeftijd. Maar, Macka gaf al of zelf ondersteunen of breder zitvlak. Daarom is de Wompat Pre-School dus ook breder.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_113462822
Ah, oké. Ondersteunen dus voor de peuter. Nou ja, die zal er toch niet zo vaak in zitten.
pi_113463778
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2012 13:59 schreef Vanyel het volgende:
Maar dan kloppen die gewichtsaanduidingen toch voor geen meter? Ik heb die vraag hier eerder ook al gesteld omdat zelfs Dot met haar 16 mnd en 10+ kilo al niet meer knie tot knie zit in de beco.
Kan natuurlijk ook niet lang, anders zou ie weer te breed zijn voor een kleintje.
Dat zei je pas inderdaad ook al, dat je er toch logischerwijs niet vanuit kunt gaan dat een voorgevormde drager die geschikt is voor een baby ook geschikt is voor een peuter. En daar sluit mijn gezonde verstand zich bij aan. Ik vind de Beco nu al niet meer zo fijn voor Lena; die gaat in de Wompat.

Zijn er hier nog mensen die hun peuter dragen? In wat voor situaties doe je dat dan?
pi_113463815
Toch jammer hoor. Dat maakt zo'n ding wel enorm veel minder inzetbaar. Hoewel ik gelukkig nog wel de indruk heb dat de heupstand ok is, ondanks dat de stof niet helemaal meer de knieholtes haalt.

En dan hebben wij de beco ook nog pas een kleine twee maanden...
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_113463862
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2012 15:54 schreef Vanyel het volgende:
Toch jammer hoor. Dat maakt zo'n ding wel enorm veel minder inzetbaar. Hoewel ik gelukkig nog wel de indruk heb dat de heupstand ok is, ondanks dat de stof niet helemaal meer de knieholtes haalt.
Ik vind dat voor best veel dingen gelden die je voor je baby koopt: ze zijn even heel fijn en geschikt, maar daarna gebruik je ze nooit meer. Denk aan een wieg, wandelwagen (in veel gevallen), badje, box, en zo kan ik nog wel even doorgaan.
pi_113463903
Zie mijn edit -O-
pi_113463989
Ik zag laatst een peuter van ruim 2 jaar in een Beco en het leek net een babybungel, zo bungelden haar lange benen uit de drager.

Ik draag Niels nog ;) Als we op de markt of op een beurs zijn (zoals zaterdag), in situaties met veel mensen dus of als het zo ver lopen is dat hij moe wordt (dierentuin bv). Ik zou eigenlijk wel een wompat willen hebben, omdat de Tula te klein aan het worden is. Maar ja, ze zijn zo duur, helemaal omdat ik een aangepaste maat moet hebben (kleine maat schouderbanden en heupband).
pi_113463993
Nog een kind nemen dan maar.
pi_113464166
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 15:59 schreef Twinkly het volgende:

Ik draag Niels nog ;) Als we op de markt of op een beurs zijn (zoals zaterdag), in situaties met veel mensen dus of als het zo ver lopen is dat hij moe wordt (dierentuin bv). Ik zou eigenlijk wel een wompat willen hebben, omdat de Tula te klein aan het worden is. Maar ja, ze zijn zo duur, helemaal omdat ik een aangepaste maat moet hebben (kleine maat schouderbanden en heupband).
Ivan loopt in dat soort situaties. Nu ben ik daarmee begonnen omdat ik het fijn vond mijn handen vrij te hebben voor Lena, maar inmiddels is het een gewoonte geworden. Bovendien vind ik hem erg zwaar, maar dat is natuurlijk een kwestie van gewenning (of beter gezegd het gebrek daaraan).

Gister miste ik voor het eerst sinds tijden een drager voor Ivan. Hij was heel moe, wou niet in de bolderkar bij de andere kinderen en ik had geen buggy bij me. Gelukkig luistert hij tegenwoordig vrij goed naar instructies als "klem je benen om mijn middel en je armen om mijn nek", anders waren we nooit thuisgekomen. :')
  woensdag 27 juni 2012 @ 16:04:00 #83
100412 mefke79
komt goed!
pi_113464239
Driekus wil echt niet op mijn rug zonder drager. Dus tja. Mijn man zet em dan op zijn nek, maar dat trek ik dan weer niet. Dus voor die situaties zou een drager ideaal zijn. Ik wil nog steeds proberen om voor onze vakantie (eind juli) een grotere MT te maken voor Driekus. Dan kunnen we op vakantie gaan wandelen in de bergen. Tienus kan in de huidige MT, maar de benen van Driekus zijn te lang daarvoor.
pi_113464338
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:02 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ivan loopt in dat soort situaties. Nu ben ik daarmee begonnen omdat ik het fijn vond mijn handen vrij te hebben voor Lena, maar inmiddels is het een gewoonte geworden. Bovendien vind ik hem erg zwaar, maar dat is natuurlijk een kwestie van gewenning (of beter gezegd het gebrek daaraan).
Raakt hij dan niet overprikkeld zo tussen alle mensen? Ik merk dat bij Niels wel, hij wilde ook al na 2 uur naar huis zaterdag, hij vond het veel te druk.
pi_113464357
Mefke, Ivan zou gewoon meewandelen. En op stukken waarbij dat niet kan zou ik hem niet op de rug willen hebben. Dat vind ik toch te gevaarlijk. Vind jij het niet eng?
pi_113464427
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:06 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan zou gewoon meewandelen. En op stukken waarbij dat niet kan zou ik hem niet op de rug willen hebben. Dat vind ik toch te gevaarlijk. Vind jij het niet eng?
Ik snap niet wat je bedoelt :D
Oh en Niels wandelt echt niet mee, die loopt weg.
pi_113464456
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:06 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Raakt hij dan niet overprikkeld zo tussen alle mensen? Ik merk dat bij Niels wel, hij wilde ook al na 2 uur naar huis zaterdag, hij vond het veel te druk.
Na 2 uur wil ik ook naar huis, dus ach. :+

Het komt eenvoudigweg niet voor dat ik Ivan een hele dag op sleeptouw neem zonder een pauze. Ik probeer hem altijd een dutje te laten doen (het liefst in de auto) en als dat niet kan of lukt dan rusten we tussentijds uit. Het lijkt me wel heel fijn als je peuter nog in een drager wil slapen! Doet Niels dat?
pi_113464498
Ja, hij slaapt nog steeds in de drager/doek, als we lang genoeg weg zijn :) Maar wat bedoelde je nou met gevaarlijk en eng? Dat je zelf naar achteren valt door het gewicht?
pi_113464709
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:09 schreef Twinkly het volgende:
Ja, hij slaapt nog steeds in de drager/doek :) Maar wat bedoelde je nou met gevaarlijk en eng? Dat je zelf naar achteren valt door het gewicht?
Nou, we hebben op vakantie een flink stuk gewandeld op heuvelachtig terrein en ik merkte dat ik me vrij makkelijk verstapte. Nu ben ik ook geen ervaren wandelaar, hoor, en ik had er al helemaal geen professionele uitrusting voor. Maar ik zou het dus niet doen om eenzelfde reden als ik niet een kind in een drager op de fiets mee zou nemen.

Ik zou het daarnaast ook veel te zwaar en onhandig vinden.
pi_113464797
Oh nou ja ik heb nog nooit een berg beklommen met Niels op mijn rug :+ Voor een gewone wandeling heb ik er totaal geen last van, maar ik ben dan ook getraind 8-)
pi_113464884
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:15 schreef Twinkly het volgende:
Oh nou ja ik heb nog nooit een berg beklommen met Niels op mijn rug :+ Voor een gewone wandeling heb ik er totaal geen last van, maar ik ben dan ook getraind 8-)
Haha. En dat scheelt ook echt, dat je getraind bent.

Ik kan me wel voorstellen dat het fijn is een strandwandeling te maken in je eigen tempo, bijvoorbeeld. Aangezien Ivan meeloopt, lopen we altijd minder hard en minder ver dan we zonder hem zouden doen. Da's een aardige metafoor voor ons leven sinds we kinderen hebben. :Y)
pi_113465113
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 15:54 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat zei je pas inderdaad ook al, dat je er toch logischerwijs niet vanuit kunt gaan dat een voorgevormde drager die geschikt is voor een baby ook geschikt is voor een peuter. En daar sluit mijn gezonde verstand zich bij aan. Ik vind de Beco nu al niet meer zo fijn voor Lena; die gaat in de Wompat.

Zijn er hier nog mensen die hun peuter dragen? In wat voor situaties doe je dat dan?
selene is al bijna pkleuter en die wordt nog geregeld graag gedragen. doorgaans wil ze gedragen worden als we onbekend terrein opgaan. dus bv laatst bij de bbq van sangdrax zn werk. zodra selene even rondgekeken heeft vanaf bij mij wil ze wel los. dan laten we ze doorgaans allebei even los en als ravi moe wordt takelen we die dan bij mij achterop. ze gaan op het moment trouwens allebei in de roze bloemenmeitai trouwens

wat ik met selene doe voor de knieen: ik draag vrijwel altijd met een mei tai en achterop. dan haal ik de banden achterlangs gekruisd onder kont en knieen door en knoop voor tibetaans af. gaat prima. geen bungelbenen :)

edit: tijdens het knopen laat ik haar haar benen rond mijn middel doen. ze is ook een flinkerd qua lengte. sommige mensen gelove niet dat ze pas in augustus 4 wordt :X :P

[ Bericht 2% gewijzigd door simmu op 27-06-2012 19:25:07 ]
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 27 juni 2012 @ 17:06:26 #93
100412 mefke79
komt goed!
pi_113467374
Ik heb goede wandelschoenen dus ik maak me niet zo druk om het terrein. Bovendien, we gaan nooit echt de paden af, dat doe ik ook niet zonder de kinderen, dus laat staan met. Driekus is een luilak, die wil gewoon niet zo lang lopen. Mijn man is dan vrij simpel, die zet em op zijn nek, maar dan ben je dus echt je evenwicht kwijt. Als ik langere stukken loop met beide jongens gaat Tienus in de wagen en neem ik voor de zekerheid altijd de kidsit mee.

Voor het gewicht hoef ik het nog niet te laten, het heeft zijn voordelen zo'n kind dat een tijdje niet groeide. Hij is pas 13,5 kilo (Tienus is er 10,3) dus dat trekt mijn rug wel. En ik maak inderdaad een kruis met de MT, dat werkt prima tegen bungelbenen.
pi_113468553
Ik draag Isabel ook nog best regelmatig. Bijv als ik het dorp in ga met de fiets, en geen zin in heb in drama's omdat ze bij het speelgoed weg moet oid in een winkel.
Maar ook als we echt zelf even willen uitwaaien, wandelen. Meestal begint ze dan wel zelf, maar wordt ze na een klein half uur wel moe, en dan draag ik verder. Tot 2 maand geleden deed ik dat nog in de ergo, nu wordt dat met buik wat lastig, dus doek. Ze wil ook absoluut niet op m'n rug of nek zonder doek of drager. Afgelopen weekend hadden we een druk familieweekend, en ik had in al mijn wijsheid :{ besloten dat er geen doek of drager mee hoefde, want 'we gaan toch niet lopen'. Fail. Ze heeft me toch geplakt aan me. :P Dus dat doen we niet weer..
pi_113470070
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 15:54 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Mijne is nóg net geen peuter :P maar qua lengte en gewicht zeker wel :P en ik draag haar ook nog wel (zelfs nu nog, maar dat is echt heel minimaal..mijn banden vinden het niet zo leuk momenteel :P)

Nou loopt mijn dame nog niet zolang, en dus ook nog niet zover... dus als ze het echt niet meer trekt, mag ze tot de auto bijv. op mijn rug. Als we met zijn 3-en weg zijn gaat ze dan in de Wompat bij meneer op zijn rug. Maar ze vraagt er ook echt nog om :Y ik zie mezelf straks ook nog wel dubbeldragen :D
  woensdag 27 juni 2012 @ 18:17:07 #96
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_113470902
Harry kan heel goed lopen maar wordt ook nog heel graag gedragen. Momenteel voornamelijk door papa.
Vanmiddag kreeg ik een BB sling binnen en toen sliep Huubke. Heb ik hem even met Harry uitgetest maar die wilde er eigenlijk niet meer uit :D

Ervaren ringslingdragers, is er een trucje voor het verdelen van de doek door de ringen zodat ik goed kan aanspannen?
  woensdag 27 juni 2012 @ 18:36:54 #98
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_113471897
Dank je wel!
Ik ga de sling even op het droogrek hangen. Kan ik het morgen uitproberen.
Het is deze O+
  woensdag 27 juni 2012 @ 19:01:46 #99
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_113473150
Asy, tof!
Ik heb er ook zo een in het donkerblauw, hij is heel dun en klein en soepel, dus mijn 'mee in de tas' RS. Ik heb er ook een van Girasol, maar dat is duidelijk meer doek.
pi_113473540
Lotte vind het ook nog weleens fijn in de doek, pas bijvoorbeeld even in de dierentuin. Jelle aan de hand lopen en Lotte even op de rug. Na 10 min vond ik het zelf wel wat zwaar worden die 16 kilo. En soms even bij het koken, al doe ik dat liever niet want dan staat de ander aan m'n benen te hangen ;)
Jelle draag ik met gemak nog een hele tijd op de rug. Op de buik zondag gedaan, in de regen onder de plu en dat was ik na een uur toch wel zat ;)
  woensdag 27 juni 2012 @ 19:56:09 #101
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_113476090
Ik draag Lientje met de Beco eigenlijk alleen maar op de rug, in de RS ook wel op mijn buik, dat draagt toch anders. Ze gaat in de RS ook nog echt tegen me aan hangen met haar pop en speen als ze moe is, in de Beco wil ze kijken en moet ik wiebelen en 'spoort' ze me aan om te lopen. _O-

Mijn lange doek ga ik op MP zetten, ben dr klaar mee, pak hem nooit. Het weekend heb ik een Amazonas en Lenny Lamb in mijn handen gehad, das veel prettiger.
pi_113476566
Ik draag peuterlief ook nog vaak. Sinds we de Boba hebben vooral, dan vraagt ze het zelf 'mag ik in de vogeltjes?'. Het is wel handig dat ze nog zo mini is, ze weegt nu 11 kilo. Wies is nu tegen de 9 kilo en past ook al goed in de Boba, dus dat is erg fijn.
Mette kan ik echt niet meer in de Beco dragen, dat is niet prettig.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_113476646
selene is 16 kilo. tandemdragen doe ik dus eigenlijk niet meer. het is te zwaar en vooral als ze dan gaan spelen en wat ruw worden is het geen doen :X
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_113503125
Even een vraag gepost namens mijn buurvrouw. Zij heeft haar 3-4 maanden oud kindje in een double hammock geknoopt. Alleen de banden op de schouder veroorzaken bloeduitstortingen zegt zij. Waar ligt dat aan en hoe kan zij het voorkomen?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_113503904
Dringend advies nodig. Ik ben lang, manlief is nog veel langer (2m+) en ik zoek een ssc welke voor hem en mij beiden een fijne optie is zonder heel veel verstellen.
Hij is nu 2,5 weken oud, en ik vind het niet erg als ik tzt als hij groter wordt een andere drager erbij moet kopen omdat die van nu dan te klein is.
Ik wil vandaag nog bestellen want mijn kleine man heeft veel last van krampjes en wil alleen maar bij ons hangen. Zo jammer dat je niet even een winkel kan bezoeken om te kijken wat prettig zit.

Helaas knoop ik nog steeds niet supergemakkelijk met de doek, gaan we zo wel doen hoor want het is zo zielig hem te zien worstelen :N
pi_113504066
Lunta, weet niet zo goed een advies voor de drager. Maar als je het ziet zitten, ben je van harte welkom op de draagmeet, ook met manlief. Dan kun je misschien je knoopkunsten wat oefenen. Wellicht is er ook iemand die je kan helpen met de storchenwiege? Ons meettopic!
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_113504239
Ik ga het tegen die tijd even aankijken, wellicht voel ik me dan wel goed genoeg om de reis te ondernemen ;) Thanks!
pi_113535749
Waar woon je, Lunta?
pi_113536000
Lunta, voor zo'n jonge baby worden volgens mij alleen de Storchenwiege carrier en de Bondolino aangeraden.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 08:40:28 #110
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_113545548
Doekie te koop...

Ik heb enkel de Manduca eerder uitgeprobeerd maar blijf toch bij de Bondolino als ssc. Daar hoef je niks aan te verstellen. Gewoon omdoen en gaan, ook als je wisselt tussen personen...
Het enige wat ik graag nog eens zou uitproberen voor de verdere toekomst (lees: als Harry er niet meer in zou passen) is een Wompat...
Is er iemand/winkel die de Wompat uitleent?
  vrijdag 29 juni 2012 @ 09:04:02 #111
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_113545942
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 12:01 schreef Lunta het volgende:
Dringend advies nodig. Ik ben lang, manlief is nog veel langer (2m+) en ik zoek een ssc welke voor hem en mij beiden een fijne optie is zonder heel veel verstellen.
Hij is nu 2,5 weken oud, en ik vind het niet erg als ik tzt als hij groter wordt een andere drager erbij moet kopen omdat die van nu dan te klein is.
Ik wil vandaag nog bestellen want mijn kleine man heeft veel last van krampjes en wil alleen maar bij ons hangen. Zo jammer dat je niet even een winkel kan bezoeken om te kijken wat prettig zit.

Helaas knoop ik nog steeds niet supergemakkelijk met de doek, gaan we zo wel doen hoor want het is zo zielig hem te zien worstelen :N
Wij zijn ook beide lang al halen we net de 1.90m niet. We gebruiken de Bondolino maar ik weet niet hoe fijn die is met zo'n klein prulletje.
A grand adventure has begun.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 09:05:57 #112
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_113545973
Huubke is 2,5 maand oud en zit nu in maat 62 en die ging prima in de Bondolino.
Eerder hebben we niet geprobeerd...
  vrijdag 29 juni 2012 @ 09:13:12 #113
265732 Keshet
pi_113546095
Weet iemand misschien welke doek dit is?

Webkim, ik heb 'm van jouw site gejat. :*
pi_113546261
Zara Red
  vrijdag 29 juni 2012 @ 09:34:58 #115
265732 Keshet
pi_113546525
Ja! Dank je Pvoesss!

Hoe vinden jullie Zara's dragen vergeleken met Didymos Indio's?
pi_113547051
Iets dunner, knoopt steviger, als het zit, zit het perfect :)
Mijn indio is superzacht,dus die vind ik ook lief ;) Maar ik pak liever een zara.
Alleen voor een heel kleintje zou ik eerder een indio pakken. Zachter :)
  vrijdag 29 juni 2012 @ 18:36:53 #117
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_113567123
Ik wil even Macka bedanken voor de tip om eens een Girasol te proberen. Ik mocht er van NTS eentje lenen en ben er helemaal blij mee! Heb hem nu zelfs overgekocht (thnx NTS :* ). En mijn eigen doek (de Hoppediz Chicago waar ik rugklachten van kreeg) heb ik verkocht.

Vandaag was er een feest van Jespers psz en ik heb Sander ruim twee uur in de doek gedragen. Hij heeft heerlijk geslapen de hele tijd en ik heb totaal geen pijn gehad! *O*
pi_113568307
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 22:43 schreef Claudia_x het volgende:
Waar woon je, Lunta?
Regio Haaglanden.

Nog steeds aan het twijfelen over de drager, bah, ik haat twijfelen. Meneer houdt zich nu zo rustig dat we niet meer hebben gedragen gisteren. Morgen toch nog maar een keer oefenen :D
  vrijdag 29 juni 2012 @ 19:32:52 #119
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_113569074
Fee-nix, wat fijn! *O*
pi_113569512
Lunta ik woon in den haag. Als je wilt mag je mijn bondolino wel proberen?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')