abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 juni 2012 @ 19:56:09 #101
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_113476090
Ik draag Lientje met de Beco eigenlijk alleen maar op de rug, in de RS ook wel op mijn buik, dat draagt toch anders. Ze gaat in de RS ook nog echt tegen me aan hangen met haar pop en speen als ze moe is, in de Beco wil ze kijken en moet ik wiebelen en 'spoort' ze me aan om te lopen. _O-

Mijn lange doek ga ik op MP zetten, ben dr klaar mee, pak hem nooit. Het weekend heb ik een Amazonas en Lenny Lamb in mijn handen gehad, das veel prettiger.
pi_113476566
Ik draag peuterlief ook nog vaak. Sinds we de Boba hebben vooral, dan vraagt ze het zelf 'mag ik in de vogeltjes?'. Het is wel handig dat ze nog zo mini is, ze weegt nu 11 kilo. Wies is nu tegen de 9 kilo en past ook al goed in de Boba, dus dat is erg fijn.
Mette kan ik echt niet meer in de Beco dragen, dat is niet prettig.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_113476646
selene is 16 kilo. tandemdragen doe ik dus eigenlijk niet meer. het is te zwaar en vooral als ze dan gaan spelen en wat ruw worden is het geen doen :X
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_113503125
Even een vraag gepost namens mijn buurvrouw. Zij heeft haar 3-4 maanden oud kindje in een double hammock geknoopt. Alleen de banden op de schouder veroorzaken bloeduitstortingen zegt zij. Waar ligt dat aan en hoe kan zij het voorkomen?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_113503904
Dringend advies nodig. Ik ben lang, manlief is nog veel langer (2m+) en ik zoek een ssc welke voor hem en mij beiden een fijne optie is zonder heel veel verstellen.
Hij is nu 2,5 weken oud, en ik vind het niet erg als ik tzt als hij groter wordt een andere drager erbij moet kopen omdat die van nu dan te klein is.
Ik wil vandaag nog bestellen want mijn kleine man heeft veel last van krampjes en wil alleen maar bij ons hangen. Zo jammer dat je niet even een winkel kan bezoeken om te kijken wat prettig zit.

Helaas knoop ik nog steeds niet supergemakkelijk met de doek, gaan we zo wel doen hoor want het is zo zielig hem te zien worstelen :N
pi_113504066
Lunta, weet niet zo goed een advies voor de drager. Maar als je het ziet zitten, ben je van harte welkom op de draagmeet, ook met manlief. Dan kun je misschien je knoopkunsten wat oefenen. Wellicht is er ook iemand die je kan helpen met de storchenwiege? Ons meettopic!
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_113504239
Ik ga het tegen die tijd even aankijken, wellicht voel ik me dan wel goed genoeg om de reis te ondernemen ;) Thanks!
pi_113535749
Waar woon je, Lunta?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_113536000
Lunta, voor zo'n jonge baby worden volgens mij alleen de Storchenwiege carrier en de Bondolino aangeraden.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  vrijdag 29 juni 2012 @ 08:40:28 #110
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_113545548
Doekie te koop...

Ik heb enkel de Manduca eerder uitgeprobeerd maar blijf toch bij de Bondolino als ssc. Daar hoef je niks aan te verstellen. Gewoon omdoen en gaan, ook als je wisselt tussen personen...
Het enige wat ik graag nog eens zou uitproberen voor de verdere toekomst (lees: als Harry er niet meer in zou passen) is een Wompat...
Is er iemand/winkel die de Wompat uitleent?
  vrijdag 29 juni 2012 @ 09:04:02 #111
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_113545942
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 12:01 schreef Lunta het volgende:
Dringend advies nodig. Ik ben lang, manlief is nog veel langer (2m+) en ik zoek een ssc welke voor hem en mij beiden een fijne optie is zonder heel veel verstellen.
Hij is nu 2,5 weken oud, en ik vind het niet erg als ik tzt als hij groter wordt een andere drager erbij moet kopen omdat die van nu dan te klein is.
Ik wil vandaag nog bestellen want mijn kleine man heeft veel last van krampjes en wil alleen maar bij ons hangen. Zo jammer dat je niet even een winkel kan bezoeken om te kijken wat prettig zit.

Helaas knoop ik nog steeds niet supergemakkelijk met de doek, gaan we zo wel doen hoor want het is zo zielig hem te zien worstelen :N
Wij zijn ook beide lang al halen we net de 1.90m niet. We gebruiken de Bondolino maar ik weet niet hoe fijn die is met zo'n klein prulletje.
A grand adventure has begun.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 09:05:57 #112
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_113545973
Huubke is 2,5 maand oud en zit nu in maat 62 en die ging prima in de Bondolino.
Eerder hebben we niet geprobeerd...
  vrijdag 29 juni 2012 @ 09:13:12 #113
265732 Keshet
pi_113546095
Weet iemand misschien welke doek dit is?

Webkim, ik heb 'm van jouw site gejat. :*
pi_113546261
Zara Red
  vrijdag 29 juni 2012 @ 09:34:58 #115
265732 Keshet
pi_113546525
Ja! Dank je Pvoesss!

Hoe vinden jullie Zara's dragen vergeleken met Didymos Indio's?
pi_113547051
Iets dunner, knoopt steviger, als het zit, zit het perfect :)
Mijn indio is superzacht,dus die vind ik ook lief ;) Maar ik pak liever een zara.
Alleen voor een heel kleintje zou ik eerder een indio pakken. Zachter :)
  vrijdag 29 juni 2012 @ 18:36:53 #117
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_113567123
Ik wil even Macka bedanken voor de tip om eens een Girasol te proberen. Ik mocht er van NTS eentje lenen en ben er helemaal blij mee! Heb hem nu zelfs overgekocht (thnx NTS :* ). En mijn eigen doek (de Hoppediz Chicago waar ik rugklachten van kreeg) heb ik verkocht.

Vandaag was er een feest van Jespers psz en ik heb Sander ruim twee uur in de doek gedragen. Hij heeft heerlijk geslapen de hele tijd en ik heb totaal geen pijn gehad! *O*
pi_113568307
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 22:43 schreef Claudia_x het volgende:
Waar woon je, Lunta?
Regio Haaglanden.

Nog steeds aan het twijfelen over de drager, bah, ik haat twijfelen. Meneer houdt zich nu zo rustig dat we niet meer hebben gedragen gisteren. Morgen toch nog maar een keer oefenen :D
  vrijdag 29 juni 2012 @ 19:32:52 #119
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_113569074
Fee-nix, wat fijn! *O*
pi_113569512
Lunta ik woon in den haag. Als je wilt mag je mijn bondolino wel proberen?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_113572007
Heeft nog iemand wat tips om drukplekken/ bloeduitstortingen bij de banden te vermijden? Mijn buurvrouw had daar last van toen ze haar 3/4 maanden oude zoontje in een double hammock op de rug droeg. Het zag er niet uit alsof ze de banden had gespreid, maar dat weet ik niet zeker. Ze had alleen ook blote schouders. Zou het ook daardoor kunnen komen?
Carpe Diem- Pluk de Dag
  vrijdag 29 juni 2012 @ 21:06:58 #122
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_113572492
Als ik de banden niet goed spreid heb ik ook drukplekken, vooral bij een dunne doek. Goed spreiden en anders een dikkere doek gebruiken?
pi_113573507
Volgens mij is het juist een redelijk dikke doek, die ze gebruikte, volgens mij was het een girasol. Ik ga hem even opzoeken.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_113573671
Kwestie van snel blauwe plekken en niet netjes knopen gok ik..
Zeker de doublehammock zou je niet verwachten dat er veel op je schouder drukt.
pi_113573811
Het is wel een kind, dat best wel wat gewicht in de weegschaal gooit. Hij is nu volgens mij boven de 6kg. Aan de andere kant hier dragen veel moeders veel oudere kindjes, die zeker meer wegen. Misschien idd niet zo netjes geknoopt. Kun je bij de double hammock de bandjes ook goed spreiden?
Carpe Diem- Pluk de Dag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')