abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113304888
Zoals reeds in het draagdoeken topic besproken ben ik van plan een draagdoeken meet in Amstelveen te organiseren.

Ik stel dan voor dat wij afspreken om de meet op zondag, 5 augustus bij mij thuis te doen. Adres zal ik nog laten weten. Wat vinden jullie van rond 11 uur beginnen. Als iemand dit niet red, is later aansluiten natuurlijk altijd een optie. Nog even bespreken wat wij voor lekkernijen knabbelspullen willen hebben. Zijn er bijzondere dieetwensen?

Ook wie komt en welke doeken mensen hebben of graag zouden proberen mag je gerust hier neerzetten. Na afloop kunnen wij ook de foto's hier posten mits niemand bezwaar heeft.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  zondag 24 juni 2012 @ 11:15:58 #2
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_113305045
Ik kom graag!

Ik neem mee: mijn hoppediz en Midas (en die is dan bijna 7 maanden :o )

Wil graag leren rugdragen en eventueel een draagzak uitproberen.

11.00 uur voor mij prima. Ik wil ook best wat lekkers meenemen maar we moeten wel een eindje rijden vanuit Arnhem dus taart of zo is niet heel handig.
pi_113305195
Ik kan zelf taart of brownies of zo maken. Ik eet dan zelf geen vlees, maar daar hoeft ook niet per se met mij rekening mee gehouden worden.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_113305517
Ik ben er ook! Neem mijn mini mee (als ze ooit uit mijn buik tevoorschijn wil komen...ben 26 juni uitgerekend).

Wat neem ik nog meer mee?
- Beco Gemini
- Hop Tye
- Girasol
- Vatanai

Ik wil vooral beter leren knopen en verschillende technieken uitproberen. Als het goed is rij ik met Bitterend mee vanuit Amsterdam. Dit alles onder voorbehoud want je weet nooit hoe het allemaal gaat lopen met de bevalling en zo'n nieuwe mini...
pi_113305708
Ik kom ook en neem mee:

Mijn lieve eigenwijze drol van dan 8 maanden :o O+
loeszie en dr mini als die ooit uit haar buik komt
-pfau 50% linnen
-ergo
-didy mystic hemp

en eventueel wat te drinken!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_113306468
Kyara, Loeszie, Bitterend en iedereen die nog komt. Ik verheug me al enorm op de meet.

Ik heb thuis dan mijn baby van tegen die tijd bijna 3 maanden en evtl. mijn peuter van 3. Kan zijn dat mijn man met de peuter op stap gaat als hij geen doeken wil proberen :P

Vanaf welke leeftijd of kunnen mag je de Beco Gemini gebruiken? Was dat vanaf 4 maanden of hoofdje omhoog kunnen houden? Ik breng de Beco's wellicht in de war.

Kwa doeken heb ik een rekbare doek, een Girasol nr.07 (geweven doek) en de Hoppediz Pune zomerdoek. Helaas geen dragers hier aanwezig, en daarvan zou ik er graag wat proberen. Met name waar mijn mini dan binnenkort in zou mogen. Yamo en Mai tei heb ik met de oudste al eens geprobeerd. Maar wellicht is het toch handig met een nieuw kindje opnieuw te proberen. Ben bijzonder nieuwsgierig ook naar Storchenwiege, Beco en Bondolino.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_113306588
Ik kan misschien ook wel komen, maar moet het terzijnertijd nog even bekijken. Mijn stash:

Didymos goldfische ringsling
Oscha Eden Bleu Ice
Ellevill Paisley grasshopper
Natibaby Provence
Beco Butterfly 2 (te koop)
Wompat baby

En dan heb ik ook nog een peutermeisje en een babymeisje :Y)
pi_113306675
Oh Octo zou wel leuk zijn als je kan komen!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_113306676
Ik kom ook, en neem mee

- mijn ventje van dan 6,5 maanden
- hoppediz cairo
- beco butterfly

Als er behoefte aan is, heb ik ook nog n zelfgemaakte meitai en n rekbare doek die ik mee kan nemen. En iets lekkers lukt wellicht ook nog, al moet ik wel met ov komen.
  zondag 24 juni 2012 @ 12:22:56 #10
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_113307055
Ik wil ook graag komen. Lekker dichtbij ;)

Dan neem ik mee:
- mijn Zara
- mijn Neobulle
- de Yamo, die ik eventueel kan uitlenen

En natuurlijk mijn baby van zo'n 3 a 4 weken oud O+
.... met gevoel voor drama....
pi_113307281
Leuk Octo, Bleie en Kersjes dat jullie er ook bij willen zijn. Ik zie het al Louszie en Kersjes gaan de strijd aan, wie de kleinste/jongste baby meebrengt :P
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zondag 24 juni 2012 @ 12:31:11 #12
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_113307366
Oh dat wordt rammelen met al die mini's O+
pi_113307744
Dat weekend van augustus kan ik echt niet, jammer!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_113308184
Oh dat is jammer, ik had niet begrepen dat je dan niet kon. Kon je 28/29 juli wel?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_113308233
ja, dat weekend kan ik wel!

Ik heb trouwens deze doeken: Didymos Indio Flieder 6, Ellipsen Aida 6, Natibaby zijden Elves red/white 6, Girasol Earthy Rainbow 6, Hoppediz Miami RS.
pi_113308367
Wat leuk, al die mini's!
pi_113308908
Ik kom ook! :)

Ik neem mijn mini mee uiteraard, dan is hij 1,5 maand oud. Ik heb alleen de Neobulle Simon in mt 4.

Ik wil graag wat verschillende doeken voelen / uitproberen en knopen oefenen. Ik probeerde net in m'n eentje de FWCC uit, maar bij het strak trekken moest ik toch een hulplijn inschakelen ;).

Ik heb ook interesse in dragers, maar daar gaat mijn uk nog niet in passen dan. Op termijn lijkt het me wel wat voor mijn lief. Hij ziet zeker de voordelen van dragen, maar ik denk niet dat hij het geduld heeft om te knopen ;).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_113309133
Ik kan trouwens allebei de weekenden 28/29 en 4/5
  zondag 24 juni 2012 @ 13:17:36 #19
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_113309211
weekje eerder kan ik ook :Y
pi_113309469
Het maakt mij niet uit, voorlopig heb ik vrij weinig afspraken buiten de deur :)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_113309511
Marjolijntje het was wel zo dat Bleie alleen het weekend van 4/5 augustus kon. Lukt jou 4 augustus ook niet? Ik wil ook wel 28/29 juli met jou samen afspreken. Ik kan je alleen misschien wat minder leren dan andere draagmoeders.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_113310524
Ik kan dat hele weekend in augustus niet, helaas!
  dinsdag 26 juni 2012 @ 20:20:32 #23
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_113427090
Ik kom ook. :) Even kijken wie er mee komt. Voor Eli is het mss te druk, maar hij blijft wel heerlijk liggen om rugknopen mee te demonstreren... Mss alleen met Aviva, en anders alleen.

tinu, ik neem dan iig mijn MT mee, kan je die proberen.
Ik zal de rest ook wel meesleuren. Is niet zoveel :)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 20:26:02 #24
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_113427382
Dit is het originele draagmeettopic:
Het Grote Draag Meeting Topic! #4
Maar die is al heel oud.

Toch mergen, of laat maar?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 27 juni 2012 @ 08:41:20 #25
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_113447474
5 augustus blijft dus staan?

Gezellig *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: