Wij zijn ook beide lang al halen we net de 1.90m niet. We gebruiken de Bondolino maar ik weet niet hoe fijn die is met zo'n klein prulletje.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:01 schreef Lunta het volgende:
Dringend advies nodig. Ik ben lang, manlief is nog veel langer (2m+) en ik zoek een ssc welke voor hem en mij beiden een fijne optie is zonder heel veel verstellen.
Hij is nu 2,5 weken oud, en ik vind het niet erg als ik tzt als hij groter wordt een andere drager erbij moet kopen omdat die van nu dan te klein is.
Ik wil vandaag nog bestellen want mijn kleine man heeft veel last van krampjes en wil alleen maar bij ons hangen. Zo jammer dat je niet even een winkel kan bezoeken om te kijken wat prettig zit.
Helaas knoop ik nog steeds niet supergemakkelijk met de doek, gaan we zo wel doen hoor want het is zo zielig hem te zien worstelen
Regio Haaglanden.quote:
+1!quote:
Nee, die van mij is maar 4.2 meterquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:49 schreef athlonkmf het volgende:
Hoe doen jullie het met een draagdoek en de auto dan? Kindje moet in maxicosi. Gaan jullie op plaats van bestemming (parkeergarage meestal, of op straat) zo'n 4,6 meter lange draagdoek omdoen?
Ben je dan niet bang dat je draagdoek vies wordt en zo?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:00 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nee, die van mij is maar 4.2 meter
Maar inderdaad, dan ga ik in de parkeergarage of op straat staan knopen
Dit probleem had ik ook. Bang dat mijn draagdoek vies zou worden, zelfs boos geworden op mijn man omdat het hem niet lukte om de draagdoek van de grond te houden toen hij op een parkeerplaats onze 2 weken oude baby in de draagdoek probeerde te knopen. Ik denk dat je je er bij moet neerleggen dat dat ding vies wordt. Goede reden om er nog een paar aan te schaffen.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:57 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Ben je dan niet bang dat je draagdoek vies wordt en zo?
nee, hij wordt gewoon vies, dus ik ben er niet bang voor. Ik heb een wasmachinequote:Op zondag 1 juli 2012 00:57 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Ben je dan niet bang dat je draagdoek vies wordt en zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |