SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:14 schreef Tinuviel het volgende:
Ik ga hem nu nog een keer neerzetten. Zoals beloofd de optie om een draagdoeken meet mee te maken in ons bescheiden huisje in Amstelveen. Ik heb ook even gekeken naar data: zaterdag 14 juli, zaterdag 28 juli, zondag 29 juli, zaterdag 4 augustus, zondag 5 augustus. Iedereen is welkom, nieuwe draagmoeders net zoals ervaren draagmoeders. Een goede mix zou mooi zijn, zodat de nieuwe draagmoeders veel kunnen leren. En daarnaast natuurlijk zoveel mogelijk verschillende doeken. Ik hoor graag welke data het beste schikken.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:55 schreef Tinuviel het volgende:
Wat leuk dat zoveel van jullie graag willen komen. Dus als ik het goed begrijp dan kunnen 28/29 juli en ook 5/6 augustus zowat iedereen. Alleen 14 juli kunnen een aantal mensen niet. Dan kan ik dat datum vast schrappen.
Keshet vanaf welke leeftijd kun je de bondolino gebruiken? Vind het jammer dat de meeste dragers pas vanaf zo'n 3 of 4 maanden kunnen. Tegen die tijd is mijn jochie nog net geen 3 maanden.
je kan ook de schuinr band zekeren onder de billen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:44 schreef Linda2205 het volgende:
Rucksack durf ik niet. Een keer met Lotte gedaan en toen opstap geweest en toen schoot het buideltje los en hing ze behoorlijk raar (lees: hele rugpand in dr nek)
Twinks, heb je een linkje naar die knoop?
en gefeliciteerd![]()
Maar dan zit hij nog niet direct vast? Mij lukten alle knopen waarbij wiebelwriemelafzetNiels niet direct vastzat niet, dan zat hij alweer ondersteboven op mijn rug zodra ik de doek over zijn rug wilde spreiden.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:59 schreef Asyniur het volgende:
Linda, je kan ook nog een Double Hammock proberen...
oh jaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:23 schreef Gerberaatje het volgende:
Kyara, in de OP staat een handig filmpje daarover
Maar hierbij zit hij toch ook niet meteen vast? Voordat ik dan die knoop erin heb, zou Harry ook allang losgefriemeld zijn. Bovendien met overstrekken van kindlief zou die kont er allang uitgefloept zijn. Bij een ruck heb ik dan de eerste schuine band al onder de kont door gehaald...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:48 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Maar dan zit hij nog niet direct vast? Mij lukten alle knopen waarbij wiebelwriemelafzetNiels niet direct vastzat niet, dan zat hij alweer ondersteboven op mijn rug zodra ik de doek over zijn rug wilde spreiden.
Ruck lukte wel op zich, als ik het heel snel deed want hij ging zich direct naar achteren strekken van mijn rug af. Maar die vond ik heel vervelend dragen.
Dit is wel een duidelijk filmpje van de SHBC, al vind ik dit kindje wel erg rustigIk moest de knoop er echt sneller in leggen en ook veel strakker aantrekken.
Dankjewel Linda
Ja, dat idee heb ik dus ook. Hopelijk meer vertrouwen na een draagmeet.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 09:54 schreef bitterend het volgende:
Kyara ik durfde rug dragen niet na echt 100de youtube films te hebben gezien, dan ben ik bij Davinia geweest en liet ze het zien en nu doe ik R op mijn rug met gemak! daarna nog goede tips van Pvoess gekregen en anderen op fb en gaat steeds beter!![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:53 schreef Bleie het volgende:
Het is echt zo jammer dat ergonomische dragers niet beter verkrijgbaar zijn (gewoon in d prenatal bijvoorbeeld)!
Is dat zo? Ik heb ze nog niet gezien...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:50 schreef Linda2205 het volgende:
Hier in Dld kan je ze wel gewoon in de winkel krijgen. Goeie zaak! Maar ondanks dat dragen hier veel normaler is als in NL, ben je toch wel een attractie
Jahoor, bijv. Spielemax en Babywalzquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:56 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb ze nog niet gezien...
Ook nog geen andere draagmoeders gezien hier trouwens...
quote:Op zondag 24 juni 2012 14:50 schreef Lunta het volgende:
[ afbeelding ]
Punten die ik zelf zie:
- Nekrol had hoger gemogen
- Aan de zijkant geknoopt omdat ik scheef uitkwam
Vind het moeilijk die neksteun te maken, blijf maar sjorren en het raakt maar niet strakkerOf hoort de bovenrand wat losser te zitten als je tot achter het hoofdje gaat om een nekrol te maken?
Meneer vond het overigens helemaal prima en viel als een blok in slaap
quote:Op maandag 25 juni 2012 17:35 schreef Phaidra het volgende:
Ik kom gewoon even jubelen omdat dragen zo fijn isZelf knopen (zonder hulp) gaat steeds beter en mijn ukkie vindt het heel fijn! Hij wordt meteen rustig en valt in slaap, terwijl ik gewoon de handen vrij heb. Wat is dat heerlijk
quote:Op maandag 25 juni 2012 17:35 schreef Phaidra het volgende:
Ik kom gewoon even jubelen omdat dragen zo fijn isZelf knopen (zonder hulp) gaat steeds beter en mijn ukkie vindt het heel fijn! Hij wordt meteen rustig en valt in slaap, terwijl ik gewoon de handen vrij heb. Wat is dat heerlijk
Je hebt natuurlijk ook een heerlijke doekquote:Op maandag 25 juni 2012 17:35 schreef Phaidra het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |