quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:53 schreef Bleie het volgende:
Het is echt zo jammer dat ergonomische dragers niet beter verkrijgbaar zijn (gewoon in d prenatal bijvoorbeeld)!
Is dat zo? Ik heb ze nog niet gezien...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:50 schreef Linda2205 het volgende:
Hier in Dld kan je ze wel gewoon in de winkel krijgen. Goeie zaak! Maar ondanks dat dragen hier veel normaler is als in NL, ben je toch wel een attractie
Jahoor, bijv. Spielemax en Babywalzquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:56 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb ze nog niet gezien...
Ook nog geen andere draagmoeders gezien hier trouwens...
quote:Op zondag 24 juni 2012 14:50 schreef Lunta het volgende:
[ afbeelding ]
Punten die ik zelf zie:
- Nekrol had hoger gemogen
- Aan de zijkant geknoopt omdat ik scheef uitkwam
Vind het moeilijk die neksteun te maken, blijf maar sjorren en het raakt maar niet strakkerOf hoort de bovenrand wat losser te zitten als je tot achter het hoofdje gaat om een nekrol te maken?
Meneer vond het overigens helemaal prima en viel als een blok in slaap
quote:Op maandag 25 juni 2012 17:35 schreef Phaidra het volgende:
Ik kom gewoon even jubelen omdat dragen zo fijn isZelf knopen (zonder hulp) gaat steeds beter en mijn ukkie vindt het heel fijn! Hij wordt meteen rustig en valt in slaap, terwijl ik gewoon de handen vrij heb. Wat is dat heerlijk
quote:Op maandag 25 juni 2012 17:35 schreef Phaidra het volgende:
Ik kom gewoon even jubelen omdat dragen zo fijn isZelf knopen (zonder hulp) gaat steeds beter en mijn ukkie vindt het heel fijn! Hij wordt meteen rustig en valt in slaap, terwijl ik gewoon de handen vrij heb. Wat is dat heerlijk
Je hebt natuurlijk ook een heerlijke doekquote:Op maandag 25 juni 2012 17:35 schreef Phaidra het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |