abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 juni 2012 @ 22:25:42 #276
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_113212470
Ik deed een Cooki. }:|
A grand adventure has begun.
  donderdag 21 juni 2012 @ 22:41:30 #277
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_113213596
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 22:24 schreef Keshet het volgende:
Ik heb ook wel interesse Tinu! Mijn voorkeur gaat uit naar de zondag want dan kan Davinia vaak ook. :+
Ik wil graag leren rugdragen en ook zoek ik iemand die aan mijn peuter uit wil leggen dat dat heul leuk is. :Y

Ik heb trouwens een hoppediz/didymos (?) Miami ringsling, een bondolino en een girasol nogwattus. Oh, en de Simon maar die is op reis; ik weet niet of die op tijd terug is.

Phaidra, ik ging echt een beetje :'( van jouw foto. Ik heb ook zo'n doek en hopelijk straks ook een jochie voor erin. O+
*;

tinu is voor mij loopafstand, dus dan kan ik ook komen in principe. ;)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_113221741
quote:
Ik heb ook wel interesse Tinu! Mijn voorkeur gaat uit naar de zondag want dan kan Davinia vaak ook. :+
Ik wil graag leren rugdragen en ook zoek ik iemand die aan mijn peuter uit wil leggen dat dat heul leuk is. :Y

Ik heb trouwens een hoppediz/didymos (?) Miami ringsling, een bondolino en een girasol nogwattus. Oh, en de Simon maar die is op reis; ik weet niet of die op tijd terug is.

Phaidra, ik ging echt een beetje :'( van jouw foto. Ik heb ook zo'n doek en hopelijk straks ook een jochie voor erin. O+
O+ :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_113222221
Ik ga even nadenken of ik ook naar de meet kom, kan wel wat tips gebruiken voor het rugdragen, ik laat het even afhangen van de datum.
pi_113222933
Wij komen ook :)
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_113223403
Ik wil wel graag, maar weet nog niet of ik het tegen die tijd zie zitten om zo'n eind al alleen te rijden.. Ik kan sowieso de data in augustus niet.
En ik geloof niet dat er mensen uit mijn regio gaan he? (078)In verband met eventueel samen rijden?
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_113223464
Wat leuk dat zoveel van jullie graag willen komen. Dus als ik het goed begrijp dan kunnen 28/29 juli en ook 5/6 augustus zowat iedereen. Alleen 14 juli kunnen een aantal mensen niet. Dan kan ik dat datum vast schrappen.

Keshet vanaf welke leeftijd kun je de bondolino gebruiken? Vind het jammer dat de meeste dragers pas vanaf zo'n 3 of 4 maanden kunnen. Tegen die tijd is mijn jochie nog net geen 3 maanden.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_113223593
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 08:55 schreef Tinuviel het volgende:
Wat leuk dat zoveel van jullie graag willen komen. Dus als ik het goed begrijp dan kunnen 28/29 juli en ook 5/6 augustus zowat iedereen. Alleen 14 juli kunnen een aantal mensen niet. Dan kan ik dat datum vast schrappen.

Keshet vanaf welke leeftijd kun je de bondolino gebruiken? Vind het jammer dat de meeste dragers pas vanaf zo'n 3 of 4 maanden kunnen. Tegen die tijd is mijn jochie nog net geen 3 maanden.
Het zal toch ook afhangen van het kind zelf? Als jij een grote jongen hebt van 2 maanden en 3 weken lijkt het me toch wel mogelijk om het een kwartiertje uit te proberen? Of zeg ik nu iets heel stoms? Nu weet ik natuurlijk niet hoe groot jouw mini is.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_113223791
Bondolino kun je al eerder gebruiken tinu
pi_113223821
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 09:03 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Het zal toch ook afhangen van het kind zelf? Als jij een grote jongen hebt van 2 maanden en 3 weken lijkt het me toch wel mogelijk om het een kwartiertje uit te proberen? Of zeg ik nu iets heel stoms? Nu weet ik natuurlijk niet hoe groot jouw mini is.
Ik hen een heel gemiddeld jochie, was 3.390 gramm bij geboorte (38+6). Na ja bij sommige dragers moeten kinderen gewoon al hun hoofd rechtop kunnen houden. Als hij kwa grootte in de drager past, kan ik het misschien even proberen als ik zijn hoofd dan blijf ondersteunen terwijl hij erin zit.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  vrijdag 22 juni 2012 @ 09:22:19 #286
265732 Keshet
pi_113223982
Van de Hoppediz-site: You do not need any special insert for newborn babies when using the BONDOLINO®. It adapts to the baby’s size.

Als ik er ben mag je het natuurlijk gewoon proberen!
pi_113224149
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 09:22 schreef Keshet het volgende:
Van de Hoppediz-site: You do not need any special insert for newborn babies when using the BONDOLINO®. It adapts to the baby’s size.

Als ik er ben mag je het natuurlijk gewoon proberen!
Dankje Keshet. Die gelegenheid pak ik graag aan als die er is.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  vrijdag 22 juni 2012 @ 09:43:26 #288
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_113224531
pfff, ik had graag gekomen maar 2 uur enkele reis is me wat ver in mijn uppie met 2 hummeltjes in de auto...
pi_113224754
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 09:43 schreef Asyniur het volgende:
pfff, ik had graag gekomen maar 2 uur enkele reis is me wat ver in mijn uppie met 2 hummeltjes in de auto...
Begrijp ik Asy. Misschien met iemand anders samen rijden? Kan een iemand de kids entertainen. Howel ik me net bedenk, dat je niet nog een volwassenen en een kind achterin kwijt kan :P
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_113225204
Ik kan (zoals ik al ge-pm'd had) alleen het weekend van 4 / 5 augustus. En ik neem aan dat tegen die tijd m'n beco toch wel binnen is, dus die kan geprobeerd worden. Verder heb ik een hoppediz (hele fijne doek!) een meitai en een rekbare doek.

Tinu: voor eventjes proberen denk ik dat het wel kan met zijn hoofdje ondersteunen. En misschien even een rolletje maken van een spuugdoekje oid om in zijn nek te leggen?
  vrijdag 22 juni 2012 @ 10:38:32 #291
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_113226181
Wie o wie heeft er interesse in mijn Hoppediz Chicago? Ik wil graag een andere, dikkere doek aanschaffen. Deze doek is voor mij te dun. Ik heb een best zwakke rug en ik krijg er klachten van. Hij is nog zo goed als nieuw, nog maar een paar keer mee gedragen helaas.

Dit is m:

Hij kan aan twee kanten gedragen worden. Er is een grijze en een zwarte kant. Ik vind m nog steeds erg mooi, maar helaas... Als je een bod wilt doen, kun je me PM-en. Omdat ie nog zo nieuw is, zou ik het heel fijn vinden om zeer dicht bij de aanschafprijs (80 euro) te blijven.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 10:46:16 #292
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_113226427
Tinu, ik wil misschien ook wel op de meet komen! Kan ik eventueel mijn Yamo meenemen als iemand die wil proberen.

Je doek is mooi Fee-nix. Jammer dat hij niet goed voor je is.
.... met gevoel voor drama....
  vrijdag 22 juni 2012 @ 11:00:01 #293
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_113226867
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 10:46 schreef Kersjes het volgende:

Je doek is mooi Fee-nix. Jammer dat hij niet goed voor je is.
:Y Uhuh, kopen? ;)
pi_113227167
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 08:21 schreef bitterend het volgende:
Wij komen ook :)
Het lijkt mij ook erg leuk om te komen met mijn mini die dan zeker wel geboren zal zijn :P
Lijkt je dat leuk en kunnen we dan meerijden?

Ik heb een Girasol, Vatanai, tricot slen, Beco Gemini en een Hop Tye (overgekocht van Bitterend).
pi_113230088
Als er dan toch Hoppediz-en in de verkoop gaan...

Ik wil graag mijn Hoppediz Cairo ringsling verkopen. Niet veel gebruikt, dus zo goed als nieuw. Het is een mooie doek, maar een ringsling blijkt gewoon niet mijn ding te zijn. Ik zag dat 'ie bij slingomama.nl 55 euro kost. Ik wil er graag 45 euro voor, inclusief verzenden.

pi_113234461
quote:

........
Oh, en de Simon maar die is op reis; ik weet niet of die op tijd terug is.

als de meet eind juli/begin augustus is dan heb je de doek wel weer hoor:)
wij gaan 21 juli op vakantie dus dan kan ik em weer naar je toe sturen.
ik krijg em eind deze maand ergens.
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  vrijdag 22 juni 2012 @ 14:13:44 #297
265732 Keshet
pi_113234908
Lekker offtopic maar: Je mag 'm ook meenemen op vakantie hoor! Ik hoop 'm in november pas nodig te hbeben. ;)
pi_113240696
Even een vraagje, welke rugknoop is handig met een beweeglijke 9maander? Ik probeerde vandaag bwcc maar dat ging voor geen meter. Iedere keer ging hij tijdens het knopen zo opzij hangen dat hij helemaal scheef en in elkaar gedeukt zat. En bij de volgende keer proberen greep hij steeds de doek, waardoor alles door de war kwam :')

Ik heb een amazonas doek trouwens, klopt het dat die minder breed zijn?
Lotte!
Noah!
pi_113242510
SHBC, dan zitten ze gelijk vast!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_113242587
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 14:13 schreef Keshet het volgende:
Lekker offtopic maar: Je mag 'm ook meenemen op vakantie hoor! Ik hoop 'm in november pas nodig te hbeben. ;)
als de Simon mij bevalt (en het knopen me goed lukt), dan wil ik dat graag! maar dat laat ik je dan tzt nog wel weten.
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')