quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:24 schreef Keshet het volgende:
Ik heb ook wel interesse Tinu! Mijn voorkeur gaat uit naar de zondag want dan kan Davinia vaak ook.![]()
Ik wil graag leren rugdragen en ook zoek ik iemand die aan mijn peuter uit wil leggen dat dat heul leuk is.![]()
Ik heb trouwens een hoppediz/didymos (?) Miami ringsling, een bondolino en een girasol nogwattus. Oh, en de Simon maar die is op reis; ik weet niet of die op tijd terug is.
Phaidra, ik ging echt een beetjevan jouw foto. Ik heb ook zo'n doek en hopelijk straks ook een jochie voor erin.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:24 schreef Keshet het volgende:
Ik heb ook wel interesse Tinu! Mijn voorkeur gaat uit naar de zondag want dan kan Davinia vaak ook.![]()
Ik wil graag leren rugdragen en ook zoek ik iemand die aan mijn peuter uit wil leggen dat dat heul leuk is.![]()
Ik heb trouwens een hoppediz/didymos (?) Miami ringsling, een bondolino en een girasol nogwattus. Oh, en de Simon maar die is op reis; ik weet niet of die op tijd terug is.
Phaidra, ik ging echt een beetjevan jouw foto. Ik heb ook zo'n doek en hopelijk straks ook een jochie voor erin.
Het zal toch ook afhangen van het kind zelf? Als jij een grote jongen hebt van 2 maanden en 3 weken lijkt het me toch wel mogelijk om het een kwartiertje uit te proberen? Of zeg ik nu iets heel stoms? Nu weet ik natuurlijk niet hoe groot jouw mini is.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:55 schreef Tinuviel het volgende:
Wat leuk dat zoveel van jullie graag willen komen. Dus als ik het goed begrijp dan kunnen 28/29 juli en ook 5/6 augustus zowat iedereen. Alleen 14 juli kunnen een aantal mensen niet. Dan kan ik dat datum vast schrappen.
Keshet vanaf welke leeftijd kun je de bondolino gebruiken? Vind het jammer dat de meeste dragers pas vanaf zo'n 3 of 4 maanden kunnen. Tegen die tijd is mijn jochie nog net geen 3 maanden.
Ik hen een heel gemiddeld jochie, was 3.390 gramm bij geboorte (38+6). Na ja bij sommige dragers moeten kinderen gewoon al hun hoofd rechtop kunnen houden. Als hij kwa grootte in de drager past, kan ik het misschien even proberen als ik zijn hoofd dan blijf ondersteunen terwijl hij erin zit.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:03 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Het zal toch ook afhangen van het kind zelf? Als jij een grote jongen hebt van 2 maanden en 3 weken lijkt het me toch wel mogelijk om het een kwartiertje uit te proberen? Of zeg ik nu iets heel stoms? Nu weet ik natuurlijk niet hoe groot jouw mini is.
Dankje Keshet. Die gelegenheid pak ik graag aan als die er is.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:22 schreef Keshet het volgende:
Van de Hoppediz-site: You do not need any special insert for newborn babies when using the BONDOLINO®. It adapts to the baby’s size.
Als ik er ben mag je het natuurlijk gewoon proberen!
Begrijp ik Asy. Misschien met iemand anders samen rijden? Kan een iemand de kids entertainen. Howel ik me net bedenk, dat je niet nog een volwassenen en een kind achterin kwijt kanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:43 schreef Asyniur het volgende:
pfff, ik had graag gekomen maar 2 uur enkele reis is me wat ver in mijn uppie met 2 hummeltjes in de auto...
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:46 schreef Kersjes het volgende:
Je doek is mooi Fee-nix. Jammer dat hij niet goed voor je is.
Het lijkt mij ook erg leuk om te komen met mijn mini die dan zeker wel geboren zal zijnquote:
als de meet eind juli/begin augustus is dan heb je de doek wel weer hoor:)quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:24 schreef Keshet het volgende:
........
Oh, en de Simon maar die is op reis; ik weet niet of die op tijd terug is.
als de Simon mij bevalt (en het knopen me goed lukt), dan wil ik dat graag! maar dat laat ik je dan tzt nog wel weten.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:13 schreef Keshet het volgende:
Lekker offtopic maar: Je mag 'm ook meenemen op vakantie hoor! Ik hoop 'm in november pas nodig te hbeben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |