Ik heb een veel beter idee: kom naar de BBQ, PS komt ook, is vast gezellig!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:22 schreef Mikkie het volgende:
PS, als je zo nog even doorgaat ga ik dadelijk allemaal topics teruglezen op zoek naar foto's
Heb je een hele reeks gemaakt met dat jurkje ofzo?
Ja, een paar foto'squote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:22 schreef Mikkie het volgende:
PS, als je zo nog even doorgaat ga ik dadelijk allemaal topics teruglezen op zoek naar foto's
Heb je een hele reeks gemaakt met dat jurkje ofzo?
Nee hoor, met excuses hoort het in elk geval te beginnen. De vraag of er iets van een compensatie bij hoort hangt dan af van de exacte situatie.quote:
Och kom, als ze echt schade heeft ondervonden, dan moet ze het aankaarten. Maar verder: kan gebeuren.quote:
Serieus? Nu baal ik wel dat ik niet kanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik heb een veel beter idee: kom naar de BBQ, PS komt ook, is vast gezellig!
Je kunt ze ook met een deegroller op je hardloopschoenen achtervolgenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:23 schreef Soempie het volgende:
Of gewoon excuses.![]()
Of zeg ik nu iets raars.
Hmmm, da's geen honderden topics waard, ik heb meer te doenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja, een paar foto'sMaar meer van anderen
Nou, echt schade misschien niet, maar ik vind het wel een redelijk kwalijke zaak als je tussen 10 en 1 thuis blijft en ze een keertje om 4 komen opdagen. En nogmaals: als het ging om een salontafeltje van 5 euro zou ik niet gauw miepenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:25 schreef Soempie het volgende:
Och kom, als ze echt schade heeft ondervonden, dan moet ze het aankaarten. Maar verder: kan gebeuren.
Ja zegquote:
Dat gaat me niet lukken vrees ik. Tim zal ook niet komen lijkt me? We komen dan begin v/d avond terug van de Carbagerun, dan trek ik het echt niet om nog een stuk te rijden en naar een BBQ te komen...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik heb een veel beter idee: kom naar de BBQ, PS komt ook, is vast gezellig!
Nou joh zo bijzonder ben ik ook weer niet hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Serieus? Nu baal ik wel dat ik niet kan.
Oh nee de andere foto's in het topic zijn ook vnml van mijquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je kunt ze ook met een deegroller op je hardloopschoenen achtervolgen
[..]
Hmmm, da's geen honderden topics waard, ik heb meer te doen. Hoe ben je zo'n wereldreizigster geworden eigenlijk? Want oorspronkelijk zat je gewoon in NL, toch? Stage in het buitenland ofzo? Of hele studie daar?
I know. Erg jammer. Maar ja, bij de eerste inventarisatieronde was er een duidelijke voorkeur voor deze datum. Wellicht een andere keer, maar zo vaak wordt er geen meet georganiseerd...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:28 schreef Mikkie het volgende:
Dat gaat me niet lukken vrees ik. Tim zal ook niet komen lijkt me? We komen dan begin v/d avond terug van de Carbagerun, dan trek ik het echt niet om nog een stuk te rijden en naar een BBQ te komen...Bovendien zijn er dan Zomerfeesten in Nijmegen.
Hoezo denk je dat? Je weet niet eens op welk gebied je beoordeeld zou gaan worden door mijquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nou joh zo bijzonder ben ik ook weer niet hoorIk ga volgens mij echt tegenvallen in het echt
Je kunt ook overdrijven. Het is nu toch opgelost? Ik begrijp niet waarom excuses niet genoeg is, maar dat er meteen compensatie in de vorm van geld of een bloemetje aan moet hangen. Leuk als ze zoiets doen hoor, maar om er nou om te vragen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, echt schade misschien niet, maar ik vind het wel een redelijk kwalijke zaak als je tussen 10 en 1 thuis blijft en ze een keertje om 4 komen opdagen. En nogmaals: als het ging om een salontafeltje van 5 euro zou ik niet gauw miepen
Wat voor studie doe je eigenlijk? En wat is dan de meerwaarde van de USA boven NL? Want studeren in de USA is wel een stuk duurder toch?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nou joh zo bijzonder ben ik ook weer niet hoorIk ga volgens mij echt tegenvallen in het echt
[..]
Oh nee de andere foto's in het topic zijn ook vnml van mijMaar niet in het rode jurkje, daar doelde ik op. En ja, ik ga nu het laatste jaar van mijn studie in de USA in.
Inderdaad,quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:33 schreef Soempie het volgende:
En het maakt toch niet uit om wat voor spul het gaat, maar om de afspraak? Vind het raar dat je om een salontafel anders zou doen.
Yup. Ik studeer psychologie en business. Ik wilde heel erg graag weg uit Nederland, niet vanwege Nederland, maar vanwege het relatief kleine groepje elitaire gymnasiasten waar ik zeven jaar mee opgescheept zat. Ik wilde er gewoon helemaal van weg, ik wilde niemand tegen komen die me aan die tijd kon herinneren. Mezelf 'opnieuw uitvinden'. Oorspronkelijk wilde ik naar Engeland, maar na een bezoekje aan de Internationale Studie Beurs in Utrecht bleef Amerika toch hangen... En toen na een oriėntatie gesprek bij het Fulbright Center werd ik toegelaten tot hun programma, dat mij ondersteunde bij het zoeken van een school e.d. Eigenlijk vanaf het moment dat ik besloot dat ik toch Amerika wilde, ging het héél snel.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat voor studie doe je eigenlijk? En wat is dan de meerwaarde van de USA boven NL? Want studeren in de USA is wel een stuk duurder toch?
Zeker en daarna mag je hem ook opdrinken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Soempie, ik ben net een tijd heel nuttig en druk bezig geweest. Mag ik dan nu een kop thee zetten?
Bij de vorige BBQ was je alleen maar aan het huilen...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik kom of de 14de heel laat aan of de 15de in de loop van de dag, dat weet ik nog niet. Wat ik wel weet is dat ik dan even geen zin heb in lange autorittenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat gaat me niet lukken vrees ik. Tim zal ook niet komen lijkt me? We komen dan begin v/d avond terug van de Carbagerun, dan trek ik het echt niet om nog een stuk te rijden en naar een BBQ te komen...Bovendien zijn er dan Zomerfeesten in Nijmegen.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zeker en daarna mag je hem ook opdrinken.![]()
oh ja!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij de vorige BBQ was je alleen maar aan het huilen...
Wat is er sindsdien dan veranderd?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
oh ja!Alweer vergeten
is de laatste keer dat ik dat gehad heb, trouwens. Volgens mij...
Een salontafel van 5 euro zou je niet laten bezorgen voor 48 euro. Die tafeltjes zijn ook zo klein dat je ze onder je arm mee kan nemen, en gaat het nou om het principe dat ze te laat zijn of ergens anders om?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, echt schade misschien niet, maar ik vind het wel een redelijk kwalijke zaak als je tussen 10 en 1 thuis blijft en ze een keertje om 4 komen opdagen. En nogmaals: als het ging om een salontafeltje van 5 euro zou ik niet gauw miepen
Minder last van hooikoorts denk ikquote:
Leuke combi wel, zowel de bedrijfs- als de zorgkant! Wat wil je ermee gaan doen?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Yup. Ik studeer psychologie en business. Ik wilde heel erg graag weg uit Nederland, niet vanwege Nederland, maar vanwege het relatief kleine groepje elitaire gymnasiasten waar ik zeven jaar mee opgescheept zat. Ik wilde er gewoon helemaal van weg, ik wilde niemand tegen komen die me aan die tijd kon herinneren. Mezelf 'opnieuw uitvinden'. Oorspronkelijk wilde ik naar Engeland, maar na een bezoekje aan de Internationale Studie Beurs in Utrecht bleef Amerika toch hangen... En toen na een oriėntatie gesprek bij het Fulbright Center werd ik toegelaten tot hun programma, dat mij ondersteunde bij het zoeken van een school e.d. Eigenlijk vanaf het moment dat ik besloot dat ik toch Amerika wilde, ging het héél snel.
* herkenbaar. Anderzijds is 't ook niet netjes om afspraken niet na te komen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:39 schreef Soempie het volgende:
Ik snap op zich wel wat je bedoelt: ze besteden veel geld nu daar. Maar aan de andere kant vind ik die hele instelling, waarbij om iets kleins al om compensatie wordt gevraagd niet fijn.
Ontstoken oogquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:49 schreef Mikkie het volgende:
En wat was er toen aan de hand, vraag ik me dan af
[..]
Ja dat alles achterlaten was juist precies wat ik wildequote:Leuke combi wel, zowel de bedrijfs- als de zorgkant! Wat wil je ermee gaan doen?
En is de USA nou ook een plek waar je wel wil blijven hangen na afloop van je studie of wil je dan terug naar NL komen en hier of in Europa iets gaan zoeken?
Lijkt me wel lastig hoor. Enerzijds leek zoiets in het buitenland me ook altijd wel tof, maar om hier alles achter te laten en gewoon te vertrekken, dat vond ik toch altijd wel een drempel
[..]
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:56 schreef Diaan73 het volgende:
Kom evenHet lijkt erop dat ik een nieuwe baan heb.
Ben net gebeld en ze hebben gezegd dat ze zeer enthousiast waren en graag met me verder willen. Begin volgende week gaan we een afspraak maken om de details verder te bespreken.
![]()
Oh, dan valt het mee. Ik dacht dat de mannen allemaal erg onaardig waren geweestquote:
Ben je een businessbitch ja?quote:[..]
Ja dat alles achterlaten was juist precies wat ik wildeIk weet nog niet zo goed wat ik daarna wil... Gedeeltelijk ben ik nog niet klaar met ontdekken en rondzwerven, maar het is zoveel makkelijker om terug naar Nederland te gaan.
Ik denk nu dat ik serieus de psychologie in wil, als therapeut, en dan voor kinderen en/of trauma gevallen. Al schijn ik erg goed te zijn in business... We zien wel waar de bal heen rolt
dankjewel!! Ik ben er erg blij mee... na het gesprek was ik nog een stuk enthousiaster. Ik heb er zin in.quote:
Waarom zou je dan niet miepen om een salontafel van 5 euro maar wel om een flinke lading vracht? De wachttijd is hetzelfdequote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:03 schreef iamredleader het volgende:
Jullie begrijpen mij verkeerd, denk ikhet gaat mij niet om een (monetaire) compensatie, puur om het niet-nakomen van afspraken. En ook niet over de hoogte van het bedrag waarvoor besteld is, maar om het feit dat een niet-gemeend "sorry" niet echt een excuus is voor het feit dat iemand nu uren heeft zitten wachten, wellicht andere afspraken heeft die nu weer in het gedrang komen, dus het levert ongemak op.
Nee die waren juist liefquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh, dan valt het mee. Ik dacht dat de mannen allemaal erg onaardig waren geweest
Een businessbitch, ja. Ik kan het wel ontkennen, maar dat doe ik dus nietquote:Ben je een businessbitch ja?Hou er rekening mee dat hier de banen in de psychologie niet voor het oprapen liggen. Een buitenlandse studie is misschien een pré, maar een GZ-opleiding is een must wil je als therapeute ofzo aan de slag kunnen.
--knip--quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waarom zou je dan niet miepen om een salontafel van 5 euro maar wel om een flinke lading vracht? De wachttijd is hetzelfde
U hoort het uit betrouwbare bron...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee die waren juist liefZelfs MM!
![]()
Ook alleen maar tot ik je weer aan het werk zet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Mama Soempie is de liefste mama van dit topic!
Diaan, top!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:56 schreef Diaan73 het volgende:
Ben net gebeld en ze hebben gezegd dat ze zeer enthousiast waren en graag met me verder willen. Begin volgende week gaan we een afspraak maken om de details verder te bespreken.
![]()
quote:
Morgen tegels sjouwen en 's avonds een bbq.quote:
Familieverplichtingen en een verjaardag in de stad. Zondag zal wel gevuld worden met nuttige dingen in huis.quote:
Oeh, gaaf.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:56 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
In elk geval één van beide dagen naar het Concours d'elegance op Het Loo.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee die waren juist liefZelfs MM!
![]()
Hmmm, bij jou moet ik uit de buurt blijven dus. Was die laatste foto dus toch wel passendquote:[..]
Een businessbitch, ja. Ik kan het wel ontkennen, maar dat doe ik dus nietEn ja ik wil dus ook wel doorstuderen, maar wellicht niet meteen...
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik zit weer het twee keer de helft topic te lezen door Mikkie's sig
Boodschappen, F1 quali, sporten en dan 's avonds uit eten en borrelen. Prima vooruitzicht dus!quote:
Ja ik zat ook al te kijken inderdaad. Als het zondag een beetje weer wordt ga ik eens kijken of Vriend daar zin in heeft.quote:
Nou, die van mij wil zondag op z'n kont zitten.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ja ik zat ook al te kijken inderdaad. Als het zondag een beetje weer wordt ga ik eens kijken of Vriend daar zin in heeft.
daar ga ik na 3 jaar wel, nu eens een keer niet heen denk ikquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
Aan de andere kant is er zondag ook Parkpop
Ja, het mooiste op het gebied van klassiekers in Nederland komt daar. Dit jaar inclusief een Spijker die recentelijk in de rimboe van Frans Guyana opgedoken is. (Eén van de 14 nog bestaande Spijkers.)quote:
Ik ben alweer even niet geweest, vroeger vierde ik mijn verjaardag altijd door naar Parkpop te gaan.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
daar ga ik na 3 jaar wel, nu eens een keer niet heen denk ik
Daarom laat ik me al een tijdje wijselijk niet meer zienquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ook alleen maar tot ik je weer aan het werk zet.
De quali sla ik denk ik over (misschien wel aan op de achtergrond). Valencia is niet het boeiendste circuit en ik heb nog wel genoeg te doen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Boodschappen, F1 quali, sporten en dan 's avonds uit eten en borrelen. Prima vooruitzicht dus!
Het is altijd wel een leuk feestjequote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ben alweer even niet geweest, vroeger vierde ik mijn verjaardag altijd door naar Parkpop te gaan.
Ik kan voor het eerst sinds tijden weer eens ongestoord kijken, dus dan is 't wel lekker. Valencia is inderdaad geen topcircuit, maar ach. Het is beter dan niksquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De quali sla ik denk ik over (misschien wel aan op de achtergrond). Valencia is niet het boeiendste circuit en ik heb nog wel genoeg te doen.
Oh dat zekerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik kan voor het eerst sinds tijden weer eens ongestoord kijken, dus dan is 't wel lekker. Valencia is inderdaad geen topcircuit, maar ach. Het is beter dan niks
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:45 schreef TradeMarkie het volgende:
amnesty international aan de deur, maar ik heb zelf een nog zieliger verhaal opgehangen en ze zijn weer weg
Wat goed!!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:56 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Wanneer ben je jarig dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ben alweer even niet geweest, vroeger vierde ik mijn verjaardag altijd door naar Parkpop te gaan.
1 juli dusquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
Volgens de OP ben ik de eerstvolgende, volgende week zondag
Dat is niet tofquote:
Nee joh, de kwalificatie is gewoon op zaterdag. Dat viel onder Mikkie's plannen voor het weekendquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:45 schreef MaJo het volgende:
Is parkpop zondagshit, daar wilde ik graag heen maar ik had net zo'n zin in een weekend helemaal niks
zondag maar even kijken wat voor weer het is en of we zin hebben
Waarom is de F1 kwalificatie vanavond in plaats van morgenWordt Valencia op zaterdag gereden ofzo? G zal wel balen, hij moet werken vanavond en heeft zowat alle kwalificaties dit jaar al gemist
![]()
Zaterdag maakt tegenwoordig toch ook onderdeel uit van het weekend?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee joh, de kwalificatie is gewoon op zaterdag. Dat viel onder Mikkie's plannen voor het weekend
neuh niet echt. Sort of. Voorlopig kan ik het zelf nog wel handlen.quote:
Nouja, als je er bang van wordt is dat niet echt prettig. Hopelijk valt 't mee dit keerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
neuh niet echt. Sort of. Voorlopig kan ik het zelf nog wel handlen.
Nooi echt iets specifieks gedaan, alleen geļntimideerd. Ook seksueel.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:26 schreef Soempie het volgende:
Naar PS. Weet even niet meer wat hij eerder heeft gedaan, dat je nu bang bent?
Etcie, hebben jullie alle IKEA spullen al in elkaar?
Ik neem aan dat je vrienden / kennissen op campus hiervan wel op de hoogte zijn?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nooi echt iets specifieks gedaan, alleen geļntimideerd. Ook seksueel.
werken, zaterdagnacht een proef in een fabriekquote:
Oh ik dacht dat hij zei dat het vanavond wasquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee joh, de kwalificatie is gewoon op zaterdag. Dat viel onder Mikkie's plannen voor het weekend
Je kan ook thee gaan drinken hequote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
werken, zaterdagnacht een proef in een fabriek
En om de vragen te beantwoorden (want quoten werkt weer niet)
- ben voorlopig wel weer klaar met symposia
Vandaag waren de vrije trainingen. Die zijn minder belangrijk, minder leuk en in Nederland ook niet op tv te zienquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij zei dat het vanavond wasmaar ik weet dus wel iets van F1
PS, ben ik in de war met een andere dude?
Inderdaadquote:
Mijn vriendje zegt "Donderdag!"quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vandaag waren de vrije trainingen. Die zijn minder belangrijk, minder leuk en in Nederland ook niet op tv te zien. Normaal is vrijdag voor vrije trainingen, zaterdag voor kwalificatie en zondag voor een race. In Monaco zijn de eerste vrije trainingen altijd op maandag en in Japan is de kwalificatie wel eens op zondagochtend geweest, omdat er een tyfoon op zaterdag over het circuit heen trok.
stop de tijd!quote:
Dat staat er toch ook?quote:
dat kanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij zei dat het vanavond wasmaar ik weet dus wel iets van F1
PS, ben ik in de war met een andere dude?
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat staat er toch ook?![]()
Waarom leest je vriend eigenlijk stiekem mee? Anyway,LordBlack!
Goed geregeldquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hij las niet mee, ik liet m zien waar ik soms mijn kennis over F1 vandaan haal(ik had m vlak daarvoor verbaasd door te vragen of ie morgen de training in Valencia wel kon zijn
)
Nu zit ie zelf in de auto, op weg naar Twente, en ik kijk Top Gear
Al gebeurd, ik woon in Friesland. Daar staat de tijd al tijden stil.quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Al gebeurd, ik woon in Friesland. Daar staat de tijd al tijden stil.
Dat vind ik wel netjes. Had je liever dat hij nog met een opgestoken middelvinger wegreed dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:24 schreef LadyBlack het volgende:
En dan heeft ie achteraf zn excuses aangeboden omdat ie ivm persoonlijke omstandigheden wat aangebrand reageerde. Uhuh, right. Leer mij zulke mensen kennen nu ik deze baan heb. Dit is een typisch geval van 'ik weet alles beter'.
Nee hij had het na afloop gedaan, dus voor de uitzending op tv kwam.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat vind ik wel netjes. Had je liever dat hij nog met een opgestoken middelvinger wegreed dan?
Nouja, laat ik het zo zeggen: ik heb zulke mensen regelmatig aan de telefoon, en je filtert diegenen er wel uit die per ongeluk iets eruit flappen waar ze spijt van krijgen, en mensen die aan grootheidswaan lijden en mij even de les willen lezen. (de enige soort klanten die ik echt niet uit kan staan)quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:53 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat hij wel echt spijt heeft dat hij zo gereageerd heeft. Hij was vast gepikeerd over de aanhouding, boos, dus daarom zegt hij die vervelende dingen die hij eigenlijk niet had willen zeggen.
Maar ik heb de uitzending helemaal niet gezien.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:26 schreef Soempie het volgende:
Etcie, hebben jullie alle IKEA spullen al in elkaar?
Maar bieden zij aan het eind van het gesprek jou hun excuses dan aan zoals deze man?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:56 schreef LadyBlack het volgende:
en mensen die aan grootheidswaan lijden en mij even de les willen lezen. (de enige soort klanten die ik echt niet uit kan staan)
Nee dat soort mensen biedt hun excuses niet aan. En ik geloof dus ook niet in de oprechte excuses van deze man.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar bieden zij aan het eind van het gesprek jou hun excuses dan aan zoals deze man?
Misschien wel.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:02 schreef LadyBlack het volgende:
Misschien word ik wel langzaam verpest door mn werk...![]()
Als je volgende week zaterdag nog in de knoei zit wil ik best even langskomenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:58 schreef Etcetera het volgende:
Zin om mee te helpen?![]()
We gaan morgen bezig, zondag ook wel waarschijnlijk. En ik zit nu op een LAN, dus daar gaan we weinig van meekrijgen
Heb ik iets gemist? Is de vriend van LB aangeklaagd?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik net in een tijdschrift een foto van iemand in het jurkje dat jij bij de verdediging van je vriend aan had.
Ja, tien jaar cel.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heb ik iets gemist? Is de vriend van LB aangeklaagd?
Op dat knielang na klopt de beschrijvingquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Misschien wel.
Zoals ik het hoor, denk ik dat de man wel spijt heeft, maar ik heb het natuurlijk niet gezien, dus het is puur nergens op gebaseerd.![]()
Volgens mij zag ik net in een tijdschrift een foto van iemand in het jurkje dat jij bij de verdediging van je vriend aan had. Mouwloos, knielang, A-lijn, lichtroze met bovenaan zwart borduursel toch?
Oei, da's niet prettig. Zo lang het dan maar bij intimidatie is gebleven, 'valt het mee'. Als het meer wordt dan dat, is het wel érg beangstigend...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nooi echt iets specifieks gedaan, alleen geļntimideerd. Ook seksueel.
Misselijk?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Misschien had ik toch geen schuimblokken moeten kopen
Verrek, dat weetje van Japan wist ik niet eens echtquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vandaag waren de vrije trainingen. Die zijn minder belangrijk, minder leuk en in Nederland ook niet op tv te zien. Normaal is vrijdag voor vrije trainingen, zaterdag voor kwalificatie en zondag voor een race. In Monaco zijn de eerste vrije trainingen altijd op donderdag en in Japan is de kwalificatie wel eens op zondagochtend geweest, omdat er een tyfoon op zaterdag over het circuit heen trok.
Lopen er zó veel achter je aan?quote:
Nice, waar ga je heen?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Goed geregeld. Ik heb net afgesproken volgende maand een autocross te gaan bezoeken
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Al gebeurd, ik woon in Friesland. Daar staat de tijd al tijden stil.
Heb 't niet gezien, maar da's inderdaad proberen je gezicht te redden.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:24 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit Wegmisbruikers te kijken.... wat een lulletje hebben ze nou te pakken zeg
"Heeft u dat niet op de Mavo geleerd meneer agent?" "Ik zou niet zulk zinloos werk willen doen voor die paar tientjes"
En dan heeft ie achteraf zn excuses aangeboden omdat ie ivm persoonlijke omstandigheden wat aangebrand reageerde. Uhuh, right. Leer mij zulke mensen kennen nu ik deze baan heb. Dit is een typisch geval van 'ik weet alles beter'.
Neequote:
quote:
quote:
Geen idee. Ik hoop het wel.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 03:43 schreef lubje25 het volgende:
o ja, kijk ik ook vaak. Heb nu echter vi oranje opstaanIs Ekdom al terug voor de freaknacht?
Zitten normaal doordeweeks in de nachten.quote:
ah ok, vandaar dan luister ik nooit naar 3fmquote:Op zaterdag 23 juni 2012 04:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zitten normaal doordeweeks in de nachten.
Ja, dan ken je ze niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 04:13 schreef lubje25 het volgende:
[..]
ah ok, vandaar dan luister ik nooit naar 3fm
quote:
Slim om vooraf naar een LAN te gaan. Ben je alle mogelijke frustratie al kwijt door het spelen van schietspellen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:58 schreef Etcetera het volgende:
Zin om mee te helpen?![]()
We gaan morgen bezig, zondag ook wel waarschijnlijk. En ik zit nu op een LAN, dus daar gaan we weinig van meekrijgen
Lekker.quote:
Nee joh, ik had hetzelfde idee. Die man flapte het er ook echt niet per ongeluk uit. 't Was echt een zak. Maargoed, ik heb natuurlijk wel zo'n beetje hetzelfde werk gedaan.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee dat soort mensen biedt hun excuses niet aan. En ik geloof dus ook niet in de oprechte excuses van deze man.
Die heeft zich waarschijnlijk gerealiseerd dat ie slecht overkomt zo, en wil voorkomen dat iedereen dat over hem gaat zeggen.
Misschien word ik wel langzaam verpest door mn werk...![]()
Het was gisteren vooral vermoeiendquote:Op zaterdag 23 juni 2012 08:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Slim om vooraf naar een LAN te gaan. Ben je alle mogelijke frustratie al kwijt door het spelen van schietspellen.
Dat zal inderdaad wel ff gek zijn! Toen ie naar de opvang ging was jij natuurlijk ook weg.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 08:54 schreef Soempie het volgende:
cracker met kaas en een met hagelslag. En thee.
Wiebel is net weg met WS. Gek gevoel, zo'n leeg huis. Maar om 2 uur komt er een vriendin bijkletsen.
Ah! Gelukkigquote:Op zaterdag 23 juni 2012 08:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee joh, ik had hetzelfde idee. Die man flapte het er ook echt niet per ongeluk uit. 't Was echt een zak. Maargoed, ik heb natuurlijk wel zo'n beetje hetzelfde werk gedaan.
Ik ga over 5 minuten eerst een flink stuk lopen. Dan boodschappen doen, beetje huishouden en daarna is het denk ik wel zo rond 2 uur.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 09:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad wel ff gek zijn! Toen ie naar de opvang ging was jij natuurlijk ook weg.
Maak er maar een genietdagje van
Ga je die in jullie huis ophangen?quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 08:33 schreef Cobra4 het volgende:
Nou, de PVV weer een paar zetels in de plus met dit idee?
http://www.telegraaf.nl/b(...)an_Kok_terug___.html
Dat dus.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
lijkt me een uitermate goed plan...
Dan verhogen we de belasting gewoon ergens anders....
Het lijkt de SP wel
quote:Goedemorgen
Eens.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik vind dat soort verbruiksbelastingen wel ok, beter dan nog meer belasting op inkomen
Ben ik het an sich ook mee eensquote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik vind dat soort verbruiksbelastingen wel ok, beter dan nog meer belasting op inkomen
Zit er nog niet genoeg accijns op zulke dingen dan? Ik weet niet hoeveel km's jullie jaarlijks rijden, maar voor mij is de lol er zo langzaamaan wel af.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vandaar ook dat ik zeg 'an sich', het concept van verbruiksbelastingen staat mij meer aan dan inkomensbelastingen. Hoe dat praktisch gezien uitgevoerd moet worden is natuurlijk een tweede.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zit er nog niet genoeg accijns op zulke dingen dan? Ik weet niet hoeveel km's jullie jaarlijks rijden, maar voor mij is de lol er zo langzaamaan wel af.
@deel 1: dat blijft nog een keuze, ik rij 35.000 per jaar en dat wordt niet goedkoper maar autorijden blijft een keuze die je de mogelijkheid geeft dingen sneller te doen. De tijd van goedkope energie is voorbij. Het zou me niet verbazen als we over 30 jaar zeggen "vroeger, toen kon je zomaar de auto pakken om wat leuks te gaan doen..."quote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zit er nog niet genoeg accijns op zulke dingen dan? Ik weet niet hoeveel km's jullie jaarlijks rijden, maar voor mij is de lol er zo langzaamaan wel af.
Ook leuk trouwens: word je wakker en ligt je hele hut vol vogelstront. Blijkt er een compleet opgejaagde vogel m'n hut te zijn binnengevlogen vannacht. Compleet panisch, moeilijk weg te krijgen, en daarna kun je eerst vijf minuten stront ruimen
Alles uit eigen zak? Al die leasers die het allemaal geen reet boeit zijn ook niet fair namelijk. Hoe harder zij doortrappen, hoe duurder de producten worden. Ik geloof dat tegenwoordig ook iets van 1/3 van de autogerelateerde belastingen terug in mobiliteit wordt geļnvesteerd. Waar gaat de rest heen dan? Da's puur om andere zaken te dekken.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
@deel 1: dat blijft nog een keuze, ik rij 35.000 per jaar en dat wordt niet goedkoper maar autorijden blijft een keuze die je de mogelijkheid geeft dingen sneller te doen. De tijd van goedkope energie is voorbij. Het zou me niet verbazen als we over 30 jaar zeggen "vroeger, toen kon je zomaar de auto pakken om wat leuks te gaan doen..."
quote:@deel 2, was het een schijtlijster?
Ik vind het an sich ook geen verkeerd plan, maar het plan loopt al. Als 75% van de prijs bestaat uit belasting en accijns betaalt de veelverbruiker al genoeg, het moet een keer klaar zijn. Maar het is een makkelijk iets om geld bij weg te schrapen, omdat men zo gewend is aan de mobiliteit dat het die niet gauw opgeeft.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Vandaar ook dat ik zeg 'an sich', het concept van verbruiksbelastingen staat mij meer aan dan inkomensbelastingen. Hoe dat praktisch gezien uitgevoerd moet worden is natuurlijk een tweede.
Ik wel, maar dat is volkomen mijn eigen schuld. Ik pak zo'n doos uit en verzamel alle onderdelen om mij heen, zonder te identificeren wat wat is. Als ik een schroefje laat vallen laat ik die eerst gewoon liggen waar die ligt en pak een nieuwe. Een kwartier later heb ik dat schroefje dan alsnog nodig en kan ik het niet vinden. Vervolgens ga ik wat mopperen en stom om me heen kijken. Ik weet dat het een stuk makkelijker zou gaan als ik bij het uitpakken alle onderdelen met post-its identificeer en op een volgorde zet en alle kleine onderdelen in een bakje bewaar, maar damnit, dit is traditie!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:13 schreef LadyBlack het volgende:
Wat moet er allemaal in elkaar gezet worden eigenlijk?
Ik snap de hele fuss om IKEAmeubels nooit zo, heb werkelijk nog nooit moeite of ruzie gehad met het in elkaar zetten![]()
Meen je dat echt?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:59 schreef LadyBlack het volgende:
En dan bedenk je je ineens dat je nog niet ontbeten hebt
Ik kan dus echt vol zitten van een kop cappuccino en een glas optimel
Dat zou ik echt niet kunnen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, idioot he?
Ben nu een eitje aan het koken, dan maar brunchen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Het heeft er bij mij mee te maken hoe lang ik heb geslapen. Als ik naar mn werk moet en vroeg opsta, heb ik direct razende honger. Als ik in het weekend uitslaap en relaxed naar bedenen ga, koffie zet en op de bank ga zitten, kan ik rustig een tijdje door op alleen koffiequote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik vind het niet gek hoor, 's morgens vroeg heb ik vaak genoeg aan wat fruit, pas een paar uur later wil ik echt eten.
Ik kan juist helemaal niet eten als ik niet rustig kan zitten, op werkdagen eet ik pas op mijn werk. (ik begin overigens meestal wel om half acht)quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het heeft er bij mij mee te maken hoe lang ik heb geslapen. Als ik naar mn werk moet en vroeg opsta, heb ik direct razende honger. Als ik in het weekend uitslaap en relaxed naar bedenen ga, koffie zet en op de bank ga zitten, kan ik rustig een tijdje door op alleen koffie
Doet me hieraan denken:quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het wel wat hebben
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Doet me hieraan denken:
[ afbeelding ]
Zou het werken?
Yep. Stress. Net als trillende spierren in armen of benen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:37 schreef Soempie het volgende:
Tim, dat heb ik ook een tijd gehad. Eigenlijk alleen als het een drukke tijd was: stress en vermoeidheid.Net als met m'n oogleden.
Whut? Citroen taart thee?quote:
quote:
Klinkt logisch, heb ook een milde hoofdpijn en een deadline binnenkort. Trillend ooglid heb ik nog geen last van gehadquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:37 schreef Soempie het volgende:
Tim, dat heb ik ook een tijd gehad. Eigenlijk alleen als het een drukke tijd was: stress en vermoeidheid.Net als met m'n oogleden.
Welles!quote:
30 dingen die je moet doen in 30 dagen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:46 schreef Soempie het volgende:
![]()
Ik ben m'n eigen 30 dagen project vandaag begonnen.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:46 schreef Soempie het volgende:
![]()
Do explain yourselfquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:46 schreef Soempie het volgende:
![]()
Elke dag doe je 1 ding.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
30 dingen die je moet doen in 30 dagen?
quote:
Ik vraag hetzelfde als de rest: wat zijn de plannen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Elke dag doe je 1 ding.
http://www.365dagenproject.nl/
Ik ga alleen 365 dagen niet volhouden, daarom 30.
Nou, ik wil afvallen. Dus nu heb ik bedacht dat ik elke dag een uur ga wandelen. En dat ik tijdens die wandeling elke dag 1 foto maak.quote:
Goed ideequote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Elke dag doe je 1 ding.
http://www.365dagenproject.nl/
Ik ga alleen 365 dagen niet volhouden, daarom 30.
Heel goed!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nou, ik wil afvallen. Dus nu heb ik bedacht dat ik elke dag een uur ga wandelen. En dat ik tijdens die wandeling elke dag 1 foto maak.
Foto's van afval.
Ik ben verpest door de huidige generatie. Ik las 'twitterende rechterduim'. Snapte er niks vanquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb de laatste tijd af en toe last van een twitchende rechterduim
quote:
Gooi dat doosje dan ook gewoon in een prullenbak.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:01 schreef Soempie het volgende:
Maar mensen kijken best raar als je een foto maakt van een hamburgerdoosje.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben verpest door de huidige generatie. Ik las 'twitterende rechterduim'. Snapte er niks van
Dat heb ik ook gedaan.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gooi dat doosje dan ook gewoon in een prullenbak.
Ik heb ooit een fotografiecursus gedaan maar liet me veel te veel tegenhouden door dat soort dingen...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:01 schreef Soempie het volgende:
Maar mensen kijken best raar als je een foto maakt van een hamburgerdoosje.
Hoe oud is dat zoontje?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:05 schreef Soempie het volgende:
http://ayearincharliespocket.blogspot.nl/
Die vond ik tof.
Elke dag maakt een moeder/ vader een foto van wat er in de broekzakken van het zoontje zit.
10 staat er.quote:
Ik krijg wel een reiskostenvergoeding, maar die is maar tot 30 km/dag en daarnaast is 10000 to 15000 km sowieso prive. Ik kies er voor verder van mijn werk weg te wonen en dus accepteer ik die kosten.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Alles uit eigen zak? Al die leasers die het allemaal geen reet boeit zijn ook niet fair namelijk. Hoe harder zij doortrappen, hoe duurder de producten worden. Ik geloof dat tegenwoordig ook iets van 1/3 van de autogerelateerde belastingen terug in mobiliteit wordt geļnvesteerd. Waar gaat de rest heen dan? Da's puur om andere zaken te dekken.
Natuurlijk is het een keuze, maar ik vind wel dat die keuze tegenwoordig onevenredig belast wordt. Er zijn voldoende mensen die knetterongezond leven en daar amper accijns voor betalen, maar die vervolgens wel in een zorginstelling verwachten dat ze gratis geholpen worden...
Ik vind het an sich ook geen verkeerd plan, maar het plan loopt al. Als 75% van de prijs bestaat uit belasting en accijns betaalt de veelverbruiker al genoeg, het moet een keer klaar zijn. Maar het is een makkelijk iets om geld bij weg te schrapen, omdat men zo gewend is aan de mobiliteit dat het die niet gauw opgeeft.
niks mis mee tochquote:
Vandaag hebben we gedaan:quote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:13 schreef LadyBlack het volgende:
Wat moet er allemaal in elkaar gezet worden eigenlijk?
Dat was de bedoeling wel dus jaquote:
Herkenbaar. Het staat ook zo arty-farty. En toch moet ik het weer eens gaan doen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb ooit een fotografiecursus gedaan maar liet me veel te veel tegenhouden door dat soort dingen...
Eerlijk gezegd geloof ik helemaal niet dat die jongen elke dag iets anders in zijn zakken heeft zitten, en dan ook nog altijd iets substantieels. Die jongen is gewoon geļnstrueerd en krijgt klappen als hij niks in zijn zakken stopt.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:05 schreef Soempie het volgende:
http://ayearincharliespocket.blogspot.nl/
Die vond ik tof.
Elke dag maakt een moeder/ vader een foto van wat er in de broekzakken van het zoontje zit.
Denk het ook, maar vond het evengoed leuk.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:41 schreef wyccie het volgende:
Eerlijk gezegd geloof ik helemaal niet dat die jongen elke dag iets anders in zijn zakken heeft zitten, en dan ook nog altijd iets substantieels. Die jongen is gewoon geļnstrueerd en krijgt klappen als hij niks in zijn zakken stopt.
Precies.quote:
Huilen niet. Maar het maakt me wel enorm blij.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Precies.
Prachtig.
Ik ben toch niet de enige die moet huilen om dat soort dingen?
Hormonaal gezien ben ik altijd zwanger.
Ik moest niet huilen, maar zat met een enorme grijns en kippenvel. Werd er ook een beetje emotioneel vanquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Precies.
Prachtig.
Zulke hadden wij ook in ons circusquote:
het is gortdroog en ik lees Hey voor het eerstquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:06 schreef Soempie het volgende:
B. dat ga je wel redden joh.Of is het echt heel moeilijke stof?
[..]
Denk het ook, maar vond het evengoed leuk.
Lenig.quote:
Was er een dijk doorgebroken?quote:Op zondag 24 juni 2012 00:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik ook, dreef mijn t-shirt uit in de fabriek
Dat dusquote:
Succes.quote:Op zondag 24 juni 2012 05:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ga maar weer eens een poging tot slapen doen
Ik moest ook huilen en de vorige keer ook al. En ik vind het ook een leuke man.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Precies.
Prachtig.
?quote:Op zondag 24 juni 2012 08:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zucht. Ik had bij mijn voornemen niet te drinken moeten blijven.
Ik wil naar Barbadosquote:Op zondag 24 juni 2012 08:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik moest ook huilen en de vorige keer ook al. En ik vind het ook een leuke man.![]()
er zit nu een klein kaboutertje in je hoofd?quote:Op zondag 24 juni 2012 08:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quote:Op zondag 24 juni 2012 09:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oh, en onder het genot van de King's singers, goedemorgern
Volgens mijn voornemen mag ik binnenkort juist weer drinkenquote:Op zondag 24 juni 2012 08:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quote:
Even kijken op wat voor vrouwen je valt...quote:Op zondag 24 juni 2012 09:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ik wil naar Barbados
Maar mooi filmpje
quote:Op zondag 24 juni 2012 11:31 schreef MadMaster het volgende:
Het klinkt misschien wat decadent, maar van digitale TV terug naar analoog geeft toch het gevoel of je contactlenzen niet meer op goede sterkte zijn...
Schaars gekleed.quote:Op zondag 24 juni 2012 11:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Even kijken op wat voor vrouwen je valt...
Barbados? Dat komt niet voor in het 2012 filmpje. Bedoel je Trinidad?quote:Op zondag 24 juni 2012 09:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ik wil naar Barbados
Maar mooi filmpje
Mijn ex en vriendin hebben een hond tegenwoordigquote:
Dan zit er iemand flink onder de plak.quote:Op zondag 24 juni 2012 11:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mijn ex en vriendin hebben een hond tegenwoordigDe logica snapt niemand, zelfs m'n ex niet - maar ze moest en zou blijkbaar
twijfelde al, maar had geen zin het op te zoekenquote:Op zondag 24 juni 2012 11:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Barbados? Dat komt niet voor in het 2012 filmpje. Bedoel je Trinidad?
Maar toch bedankt. Door jou heb ik het weer twee keer zitten kijken.
Graag gedaan.quote:Op zondag 24 juni 2012 11:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
twijfelde al, maar had geen zin het op te zoeken
quote:Op zondag 24 juni 2012 11:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan zit er iemand flink onder de plak.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 juni 2012 11:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
twijfelde al, maar had geen zin het op te zoeken
Yep. Trinidad.quote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 12:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik lees net op Twitter dat B. stamceldonor is geworden. Ik zeg goed bezig!
Nee, maar ik jou welquote:Op zondag 24 juni 2012 12:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]dat gaat snel
Btw, heb ik jou op twitter?
Voornemen? Bedoel je niet doktersadvies?quote:Op zondag 24 juni 2012 08:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Logica? Waarom logica? Je neemt toch een huisdier omdat het leuk is, niet omdat het logisch is?quote:Op zondag 24 juni 2012 11:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mijn ex en vriendin hebben een hond tegenwoordigDe logica snapt niemand, zelfs m'n ex niet - maar ze moest en zou blijkbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |