Ik heb een veel beter idee: kom naar de BBQ, PS komt ook, is vast gezellig!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:22 schreef Mikkie het volgende:
PS, als je zo nog even doorgaat ga ik dadelijk allemaal topics teruglezen op zoek naar foto's
Heb je een hele reeks gemaakt met dat jurkje ofzo?
Ja, een paar foto'squote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:22 schreef Mikkie het volgende:
PS, als je zo nog even doorgaat ga ik dadelijk allemaal topics teruglezen op zoek naar foto's
Heb je een hele reeks gemaakt met dat jurkje ofzo?
Nee hoor, met excuses hoort het in elk geval te beginnen. De vraag of er iets van een compensatie bij hoort hangt dan af van de exacte situatie.quote:
Och kom, als ze echt schade heeft ondervonden, dan moet ze het aankaarten. Maar verder: kan gebeuren.quote:
Serieus? Nu baal ik wel dat ik niet kanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik heb een veel beter idee: kom naar de BBQ, PS komt ook, is vast gezellig!
Je kunt ze ook met een deegroller op je hardloopschoenen achtervolgenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:23 schreef Soempie het volgende:
Of gewoon excuses.![]()
Of zeg ik nu iets raars.
Hmmm, da's geen honderden topics waard, ik heb meer te doenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja, een paar foto'sMaar meer van anderen
Nou, echt schade misschien niet, maar ik vind het wel een redelijk kwalijke zaak als je tussen 10 en 1 thuis blijft en ze een keertje om 4 komen opdagen. En nogmaals: als het ging om een salontafeltje van 5 euro zou ik niet gauw miepenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:25 schreef Soempie het volgende:
Och kom, als ze echt schade heeft ondervonden, dan moet ze het aankaarten. Maar verder: kan gebeuren.
Ja zegquote:
Dat gaat me niet lukken vrees ik. Tim zal ook niet komen lijkt me? We komen dan begin v/d avond terug van de Carbagerun, dan trek ik het echt niet om nog een stuk te rijden en naar een BBQ te komen...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik heb een veel beter idee: kom naar de BBQ, PS komt ook, is vast gezellig!
Nou joh zo bijzonder ben ik ook weer niet hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Serieus? Nu baal ik wel dat ik niet kan.
Oh nee de andere foto's in het topic zijn ook vnml van mijquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je kunt ze ook met een deegroller op je hardloopschoenen achtervolgen
[..]
Hmmm, da's geen honderden topics waard, ik heb meer te doen. Hoe ben je zo'n wereldreizigster geworden eigenlijk? Want oorspronkelijk zat je gewoon in NL, toch? Stage in het buitenland ofzo? Of hele studie daar?
I know. Erg jammer. Maar ja, bij de eerste inventarisatieronde was er een duidelijke voorkeur voor deze datum. Wellicht een andere keer, maar zo vaak wordt er geen meet georganiseerd...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:28 schreef Mikkie het volgende:
Dat gaat me niet lukken vrees ik. Tim zal ook niet komen lijkt me? We komen dan begin v/d avond terug van de Carbagerun, dan trek ik het echt niet om nog een stuk te rijden en naar een BBQ te komen...Bovendien zijn er dan Zomerfeesten in Nijmegen.
Hoezo denk je dat? Je weet niet eens op welk gebied je beoordeeld zou gaan worden door mijquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nou joh zo bijzonder ben ik ook weer niet hoorIk ga volgens mij echt tegenvallen in het echt
Je kunt ook overdrijven. Het is nu toch opgelost? Ik begrijp niet waarom excuses niet genoeg is, maar dat er meteen compensatie in de vorm van geld of een bloemetje aan moet hangen. Leuk als ze zoiets doen hoor, maar om er nou om te vragen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, echt schade misschien niet, maar ik vind het wel een redelijk kwalijke zaak als je tussen 10 en 1 thuis blijft en ze een keertje om 4 komen opdagen. En nogmaals: als het ging om een salontafeltje van 5 euro zou ik niet gauw miepen
Wat voor studie doe je eigenlijk? En wat is dan de meerwaarde van de USA boven NL? Want studeren in de USA is wel een stuk duurder toch?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nou joh zo bijzonder ben ik ook weer niet hoorIk ga volgens mij echt tegenvallen in het echt
[..]
Oh nee de andere foto's in het topic zijn ook vnml van mijMaar niet in het rode jurkje, daar doelde ik op. En ja, ik ga nu het laatste jaar van mijn studie in de USA in.
Inderdaad,quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:33 schreef Soempie het volgende:
En het maakt toch niet uit om wat voor spul het gaat, maar om de afspraak? Vind het raar dat je om een salontafel anders zou doen.
Yup. Ik studeer psychologie en business. Ik wilde heel erg graag weg uit Nederland, niet vanwege Nederland, maar vanwege het relatief kleine groepje elitaire gymnasiasten waar ik zeven jaar mee opgescheept zat. Ik wilde er gewoon helemaal van weg, ik wilde niemand tegen komen die me aan die tijd kon herinneren. Mezelf 'opnieuw uitvinden'. Oorspronkelijk wilde ik naar Engeland, maar na een bezoekje aan de Internationale Studie Beurs in Utrecht bleef Amerika toch hangen... En toen na een oriėntatie gesprek bij het Fulbright Center werd ik toegelaten tot hun programma, dat mij ondersteunde bij het zoeken van een school e.d. Eigenlijk vanaf het moment dat ik besloot dat ik toch Amerika wilde, ging het héél snel.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat voor studie doe je eigenlijk? En wat is dan de meerwaarde van de USA boven NL? Want studeren in de USA is wel een stuk duurder toch?
Zeker en daarna mag je hem ook opdrinken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Soempie, ik ben net een tijd heel nuttig en druk bezig geweest. Mag ik dan nu een kop thee zetten?
Bij de vorige BBQ was je alleen maar aan het huilen...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik kom of de 14de heel laat aan of de 15de in de loop van de dag, dat weet ik nog niet. Wat ik wel weet is dat ik dan even geen zin heb in lange autorittenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat gaat me niet lukken vrees ik. Tim zal ook niet komen lijkt me? We komen dan begin v/d avond terug van de Carbagerun, dan trek ik het echt niet om nog een stuk te rijden en naar een BBQ te komen...Bovendien zijn er dan Zomerfeesten in Nijmegen.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zeker en daarna mag je hem ook opdrinken.![]()
oh ja!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij de vorige BBQ was je alleen maar aan het huilen...
Wat is er sindsdien dan veranderd?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
oh ja!Alweer vergeten
is de laatste keer dat ik dat gehad heb, trouwens. Volgens mij...
Een salontafel van 5 euro zou je niet laten bezorgen voor 48 euro. Die tafeltjes zijn ook zo klein dat je ze onder je arm mee kan nemen, en gaat het nou om het principe dat ze te laat zijn of ergens anders om?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, echt schade misschien niet, maar ik vind het wel een redelijk kwalijke zaak als je tussen 10 en 1 thuis blijft en ze een keertje om 4 komen opdagen. En nogmaals: als het ging om een salontafeltje van 5 euro zou ik niet gauw miepen
Minder last van hooikoorts denk ikquote:
Leuke combi wel, zowel de bedrijfs- als de zorgkant! Wat wil je ermee gaan doen?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Yup. Ik studeer psychologie en business. Ik wilde heel erg graag weg uit Nederland, niet vanwege Nederland, maar vanwege het relatief kleine groepje elitaire gymnasiasten waar ik zeven jaar mee opgescheept zat. Ik wilde er gewoon helemaal van weg, ik wilde niemand tegen komen die me aan die tijd kon herinneren. Mezelf 'opnieuw uitvinden'. Oorspronkelijk wilde ik naar Engeland, maar na een bezoekje aan de Internationale Studie Beurs in Utrecht bleef Amerika toch hangen... En toen na een oriėntatie gesprek bij het Fulbright Center werd ik toegelaten tot hun programma, dat mij ondersteunde bij het zoeken van een school e.d. Eigenlijk vanaf het moment dat ik besloot dat ik toch Amerika wilde, ging het héél snel.
* herkenbaar. Anderzijds is 't ook niet netjes om afspraken niet na te komen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:39 schreef Soempie het volgende:
Ik snap op zich wel wat je bedoelt: ze besteden veel geld nu daar. Maar aan de andere kant vind ik die hele instelling, waarbij om iets kleins al om compensatie wordt gevraagd niet fijn.
Ontstoken oogquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:49 schreef Mikkie het volgende:
En wat was er toen aan de hand, vraag ik me dan af
[..]
Ja dat alles achterlaten was juist precies wat ik wildequote:Leuke combi wel, zowel de bedrijfs- als de zorgkant! Wat wil je ermee gaan doen?
En is de USA nou ook een plek waar je wel wil blijven hangen na afloop van je studie of wil je dan terug naar NL komen en hier of in Europa iets gaan zoeken?
Lijkt me wel lastig hoor. Enerzijds leek zoiets in het buitenland me ook altijd wel tof, maar om hier alles achter te laten en gewoon te vertrekken, dat vond ik toch altijd wel een drempel
[..]
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:56 schreef Diaan73 het volgende:
Kom evenHet lijkt erop dat ik een nieuwe baan heb.
Ben net gebeld en ze hebben gezegd dat ze zeer enthousiast waren en graag met me verder willen. Begin volgende week gaan we een afspraak maken om de details verder te bespreken.
![]()
Oh, dan valt het mee. Ik dacht dat de mannen allemaal erg onaardig waren geweestquote:
Ben je een businessbitch ja?quote:[..]
Ja dat alles achterlaten was juist precies wat ik wildeIk weet nog niet zo goed wat ik daarna wil... Gedeeltelijk ben ik nog niet klaar met ontdekken en rondzwerven, maar het is zoveel makkelijker om terug naar Nederland te gaan.
Ik denk nu dat ik serieus de psychologie in wil, als therapeut, en dan voor kinderen en/of trauma gevallen. Al schijn ik erg goed te zijn in business... We zien wel waar de bal heen rolt
dankjewel!! Ik ben er erg blij mee... na het gesprek was ik nog een stuk enthousiaster. Ik heb er zin in.quote:
Waarom zou je dan niet miepen om een salontafel van 5 euro maar wel om een flinke lading vracht? De wachttijd is hetzelfdequote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:03 schreef iamredleader het volgende:
Jullie begrijpen mij verkeerd, denk ikhet gaat mij niet om een (monetaire) compensatie, puur om het niet-nakomen van afspraken. En ook niet over de hoogte van het bedrag waarvoor besteld is, maar om het feit dat een niet-gemeend "sorry" niet echt een excuus is voor het feit dat iemand nu uren heeft zitten wachten, wellicht andere afspraken heeft die nu weer in het gedrang komen, dus het levert ongemak op.
Nee die waren juist liefquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh, dan valt het mee. Ik dacht dat de mannen allemaal erg onaardig waren geweest
Een businessbitch, ja. Ik kan het wel ontkennen, maar dat doe ik dus nietquote:Ben je een businessbitch ja?Hou er rekening mee dat hier de banen in de psychologie niet voor het oprapen liggen. Een buitenlandse studie is misschien een pré, maar een GZ-opleiding is een must wil je als therapeute ofzo aan de slag kunnen.
--knip--quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waarom zou je dan niet miepen om een salontafel van 5 euro maar wel om een flinke lading vracht? De wachttijd is hetzelfde
U hoort het uit betrouwbare bron...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee die waren juist liefZelfs MM!
![]()
Ook alleen maar tot ik je weer aan het werk zet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Mama Soempie is de liefste mama van dit topic!
Diaan, top!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:56 schreef Diaan73 het volgende:
Ben net gebeld en ze hebben gezegd dat ze zeer enthousiast waren en graag met me verder willen. Begin volgende week gaan we een afspraak maken om de details verder te bespreken.
![]()
quote:
Morgen tegels sjouwen en 's avonds een bbq.quote:
Familieverplichtingen en een verjaardag in de stad. Zondag zal wel gevuld worden met nuttige dingen in huis.quote:
Oeh, gaaf.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:56 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
In elk geval één van beide dagen naar het Concours d'elegance op Het Loo.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee die waren juist liefZelfs MM!
![]()
Hmmm, bij jou moet ik uit de buurt blijven dus. Was die laatste foto dus toch wel passendquote:[..]
Een businessbitch, ja. Ik kan het wel ontkennen, maar dat doe ik dus nietEn ja ik wil dus ook wel doorstuderen, maar wellicht niet meteen...
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik zit weer het twee keer de helft topic te lezen door Mikkie's sig
Boodschappen, F1 quali, sporten en dan 's avonds uit eten en borrelen. Prima vooruitzicht dus!quote:
Ja ik zat ook al te kijken inderdaad. Als het zondag een beetje weer wordt ga ik eens kijken of Vriend daar zin in heeft.quote:
Nou, die van mij wil zondag op z'n kont zitten.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ja ik zat ook al te kijken inderdaad. Als het zondag een beetje weer wordt ga ik eens kijken of Vriend daar zin in heeft.
daar ga ik na 3 jaar wel, nu eens een keer niet heen denk ikquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
Aan de andere kant is er zondag ook Parkpop
Ja, het mooiste op het gebied van klassiekers in Nederland komt daar. Dit jaar inclusief een Spijker die recentelijk in de rimboe van Frans Guyana opgedoken is. (Eén van de 14 nog bestaande Spijkers.)quote:
Ik ben alweer even niet geweest, vroeger vierde ik mijn verjaardag altijd door naar Parkpop te gaan.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
daar ga ik na 3 jaar wel, nu eens een keer niet heen denk ik
Daarom laat ik me al een tijdje wijselijk niet meer zienquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ook alleen maar tot ik je weer aan het werk zet.
De quali sla ik denk ik over (misschien wel aan op de achtergrond). Valencia is niet het boeiendste circuit en ik heb nog wel genoeg te doen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Boodschappen, F1 quali, sporten en dan 's avonds uit eten en borrelen. Prima vooruitzicht dus!
Het is altijd wel een leuk feestjequote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ben alweer even niet geweest, vroeger vierde ik mijn verjaardag altijd door naar Parkpop te gaan.
Ik kan voor het eerst sinds tijden weer eens ongestoord kijken, dus dan is 't wel lekker. Valencia is inderdaad geen topcircuit, maar ach. Het is beter dan niksquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De quali sla ik denk ik over (misschien wel aan op de achtergrond). Valencia is niet het boeiendste circuit en ik heb nog wel genoeg te doen.
Oh dat zekerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik kan voor het eerst sinds tijden weer eens ongestoord kijken, dus dan is 't wel lekker. Valencia is inderdaad geen topcircuit, maar ach. Het is beter dan niks
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:45 schreef TradeMarkie het volgende:
amnesty international aan de deur, maar ik heb zelf een nog zieliger verhaal opgehangen en ze zijn weer weg
Wat goed!!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:56 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Wanneer ben je jarig dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ben alweer even niet geweest, vroeger vierde ik mijn verjaardag altijd door naar Parkpop te gaan.
1 juli dusquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
Volgens de OP ben ik de eerstvolgende, volgende week zondag
Dat is niet tofquote:
Nee joh, de kwalificatie is gewoon op zaterdag. Dat viel onder Mikkie's plannen voor het weekendquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:45 schreef MaJo het volgende:
Is parkpop zondagshit, daar wilde ik graag heen maar ik had net zo'n zin in een weekend helemaal niks
zondag maar even kijken wat voor weer het is en of we zin hebben
Waarom is de F1 kwalificatie vanavond in plaats van morgenWordt Valencia op zaterdag gereden ofzo? G zal wel balen, hij moet werken vanavond en heeft zowat alle kwalificaties dit jaar al gemist
![]()
Zaterdag maakt tegenwoordig toch ook onderdeel uit van het weekend?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee joh, de kwalificatie is gewoon op zaterdag. Dat viel onder Mikkie's plannen voor het weekend
neuh niet echt. Sort of. Voorlopig kan ik het zelf nog wel handlen.quote:
Nouja, als je er bang van wordt is dat niet echt prettig. Hopelijk valt 't mee dit keerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
neuh niet echt. Sort of. Voorlopig kan ik het zelf nog wel handlen.
Nooi echt iets specifieks gedaan, alleen geļntimideerd. Ook seksueel.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:26 schreef Soempie het volgende:
Naar PS. Weet even niet meer wat hij eerder heeft gedaan, dat je nu bang bent?
Etcie, hebben jullie alle IKEA spullen al in elkaar?
Ik neem aan dat je vrienden / kennissen op campus hiervan wel op de hoogte zijn?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nooi echt iets specifieks gedaan, alleen geļntimideerd. Ook seksueel.
werken, zaterdagnacht een proef in een fabriekquote:
Oh ik dacht dat hij zei dat het vanavond wasquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee joh, de kwalificatie is gewoon op zaterdag. Dat viel onder Mikkie's plannen voor het weekend
Je kan ook thee gaan drinken hequote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
werken, zaterdagnacht een proef in een fabriek
En om de vragen te beantwoorden (want quoten werkt weer niet)
- ben voorlopig wel weer klaar met symposia
Vandaag waren de vrije trainingen. Die zijn minder belangrijk, minder leuk en in Nederland ook niet op tv te zienquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij zei dat het vanavond wasmaar ik weet dus wel iets van F1
PS, ben ik in de war met een andere dude?
Inderdaadquote:
Mijn vriendje zegt "Donderdag!"quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vandaag waren de vrije trainingen. Die zijn minder belangrijk, minder leuk en in Nederland ook niet op tv te zien. Normaal is vrijdag voor vrije trainingen, zaterdag voor kwalificatie en zondag voor een race. In Monaco zijn de eerste vrije trainingen altijd op maandag en in Japan is de kwalificatie wel eens op zondagochtend geweest, omdat er een tyfoon op zaterdag over het circuit heen trok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |