Ik heb een veel beter idee: kom naar de BBQ, PS komt ook, is vast gezellig!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:22 schreef Mikkie het volgende:
PS, als je zo nog even doorgaat ga ik dadelijk allemaal topics teruglezen op zoek naar foto's
Heb je een hele reeks gemaakt met dat jurkje ofzo?
Ja, een paar foto'squote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:22 schreef Mikkie het volgende:
PS, als je zo nog even doorgaat ga ik dadelijk allemaal topics teruglezen op zoek naar foto's
Heb je een hele reeks gemaakt met dat jurkje ofzo?
Nee hoor, met excuses hoort het in elk geval te beginnen. De vraag of er iets van een compensatie bij hoort hangt dan af van de exacte situatie.quote:
Och kom, als ze echt schade heeft ondervonden, dan moet ze het aankaarten. Maar verder: kan gebeuren.quote:
Serieus? Nu baal ik wel dat ik niet kanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik heb een veel beter idee: kom naar de BBQ, PS komt ook, is vast gezellig!
Je kunt ze ook met een deegroller op je hardloopschoenen achtervolgenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:23 schreef Soempie het volgende:
Of gewoon excuses.![]()
Of zeg ik nu iets raars.
Hmmm, da's geen honderden topics waard, ik heb meer te doenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja, een paar foto'sMaar meer van anderen
Nou, echt schade misschien niet, maar ik vind het wel een redelijk kwalijke zaak als je tussen 10 en 1 thuis blijft en ze een keertje om 4 komen opdagen. En nogmaals: als het ging om een salontafeltje van 5 euro zou ik niet gauw miepenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:25 schreef Soempie het volgende:
Och kom, als ze echt schade heeft ondervonden, dan moet ze het aankaarten. Maar verder: kan gebeuren.
Ja zegquote:
Dat gaat me niet lukken vrees ik. Tim zal ook niet komen lijkt me? We komen dan begin v/d avond terug van de Carbagerun, dan trek ik het echt niet om nog een stuk te rijden en naar een BBQ te komen...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik heb een veel beter idee: kom naar de BBQ, PS komt ook, is vast gezellig!
Nou joh zo bijzonder ben ik ook weer niet hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Serieus? Nu baal ik wel dat ik niet kan.
Oh nee de andere foto's in het topic zijn ook vnml van mijquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je kunt ze ook met een deegroller op je hardloopschoenen achtervolgen
[..]
Hmmm, da's geen honderden topics waard, ik heb meer te doen. Hoe ben je zo'n wereldreizigster geworden eigenlijk? Want oorspronkelijk zat je gewoon in NL, toch? Stage in het buitenland ofzo? Of hele studie daar?
I know. Erg jammer. Maar ja, bij de eerste inventarisatieronde was er een duidelijke voorkeur voor deze datum. Wellicht een andere keer, maar zo vaak wordt er geen meet georganiseerd...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:28 schreef Mikkie het volgende:
Dat gaat me niet lukken vrees ik. Tim zal ook niet komen lijkt me? We komen dan begin v/d avond terug van de Carbagerun, dan trek ik het echt niet om nog een stuk te rijden en naar een BBQ te komen...Bovendien zijn er dan Zomerfeesten in Nijmegen.
Hoezo denk je dat? Je weet niet eens op welk gebied je beoordeeld zou gaan worden door mijquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nou joh zo bijzonder ben ik ook weer niet hoorIk ga volgens mij echt tegenvallen in het echt
Je kunt ook overdrijven. Het is nu toch opgelost? Ik begrijp niet waarom excuses niet genoeg is, maar dat er meteen compensatie in de vorm van geld of een bloemetje aan moet hangen. Leuk als ze zoiets doen hoor, maar om er nou om te vragen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, echt schade misschien niet, maar ik vind het wel een redelijk kwalijke zaak als je tussen 10 en 1 thuis blijft en ze een keertje om 4 komen opdagen. En nogmaals: als het ging om een salontafeltje van 5 euro zou ik niet gauw miepen
Wat voor studie doe je eigenlijk? En wat is dan de meerwaarde van de USA boven NL? Want studeren in de USA is wel een stuk duurder toch?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nou joh zo bijzonder ben ik ook weer niet hoorIk ga volgens mij echt tegenvallen in het echt
[..]
Oh nee de andere foto's in het topic zijn ook vnml van mijMaar niet in het rode jurkje, daar doelde ik op. En ja, ik ga nu het laatste jaar van mijn studie in de USA in.
Inderdaad,quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:33 schreef Soempie het volgende:
En het maakt toch niet uit om wat voor spul het gaat, maar om de afspraak? Vind het raar dat je om een salontafel anders zou doen.
Yup. Ik studeer psychologie en business. Ik wilde heel erg graag weg uit Nederland, niet vanwege Nederland, maar vanwege het relatief kleine groepje elitaire gymnasiasten waar ik zeven jaar mee opgescheept zat. Ik wilde er gewoon helemaal van weg, ik wilde niemand tegen komen die me aan die tijd kon herinneren. Mezelf 'opnieuw uitvinden'. Oorspronkelijk wilde ik naar Engeland, maar na een bezoekje aan de Internationale Studie Beurs in Utrecht bleef Amerika toch hangen... En toen na een oriëntatie gesprek bij het Fulbright Center werd ik toegelaten tot hun programma, dat mij ondersteunde bij het zoeken van een school e.d. Eigenlijk vanaf het moment dat ik besloot dat ik toch Amerika wilde, ging het héél snel.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat voor studie doe je eigenlijk? En wat is dan de meerwaarde van de USA boven NL? Want studeren in de USA is wel een stuk duurder toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |