SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.![]()
Wooooo, net dus naar mijn werk gerend. Ik moest tijdens het lopen mijn route aanpassen, omdat ik anders tijdens de training aan zou komen. En ik ben baas, want ik kwam precies voor de ingang uit aan het eind.![]()
Distance - 5.95 km
Duration - 30m:08s
Avg Speed - 5:04 min/km
Was lekker, de wind in de rug en voorbij rijdende auto's/fietsers..
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Alsjeblieft, ik mag niet ziek worden!!
Ik hoop dat het gewoon uiting van vermoeidheid is, die hoofdpijn. Ik zit in een reïntegratietraject van m'n werk en zou vanaf deze week 28 uur werken (vorige week was 26 uur). Het is echter, door avond bijeenkomst en overwerk, 32 uur geworden. En ik denk dat het een beetje te veel van het goede was...
Twijfel nog over het lopen. Met hoofdpijn en moe zijn is het niet lekker, maar merk ook dat ik de laatste week een emo dweil benen dan helpt t lopen wel weer.
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Oke een update:
Ik heb deze wedstrijden in mijn to-do-list staan, welke moet ik eigenlijk ook ooit een keer gedaan hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
.
.
.
.
@Nero Netjes gedaan![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:02 schreef streamnl het volgende:
Oke een update:
Ik heb deze wedstrijden in mijn to-do-list staan, welke moet ik eigenlijk ook ooit een keer gedaan hebben?gewoon allemaal! TegelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
.
.
.
.
@Nero Netjes gedaan![]()
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Goed bezig!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:02 schreef Nero22 het volgende:
Wooooo, net dus naar mijn werk gerend. Ik moest tijdens het lopen mijn route aanpassen, omdat ik anders tijdens de training aan zou komen. En ik ben baas, want ik kwam precies voor de ingang uit aan het eind.![]()
Distance - 5.95 km
Was lekker, de wind in de rug en voorbij rijdende auto's/fietsers..♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:02 schreef Nero22 het volgende:
Distance - 5.95 km
Was lekker, de wind in de rug en voorbij rijdende auto's/fietsers..Goed bezig
En yuki, anders kijk je even hoe het gaat, desnoods plak je nog een rustdagje en ga je morgenochtend?![]()
Mooi tempo! Ik ook wilquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:02 schreef Nero22 het volgende:
Distance - 5.95 km
Was lekker, de wind in de rug en voorbij rijdende auto's/fietsers..![]()
![]()
Ja, sowieso eerst even wat emo shit uitvogelen op een andere manier straks. Daarna hardlopen of slapenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Goed bezig
En yuki, anders kijk je even hoe het gaat, desnoods plak je nog een rustdagje en ga je morgenochtend?
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, sowieso eerst even wat emo shit uitvogelen op een andere manier straks. Daarna hardlopen of slapen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Goed bezig
En yuki, anders kijk je even hoe het gaat, desnoods plak je nog een rustdagje en ga je morgenochtend?Danku, danku.quote:
En sterkte Yuki!![]()
It's funny
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, sowieso eerst even wat emo shit uitvogelen op een andere manier straks. Daarna hardlopen of slapenDoe lekker rustig aan meis. Anders lekker op de bank in hangmodus
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:22 schreef VKV het volgende:
[..]Dat is niet zo moeilijk.. als je in de buurt bent kom je maar een bakkie doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee? Oh ik dacht gewoon even een ontzettend flauw grapje te makenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk.. als je in de buurt bent kom je maar een bakkie doen
De eerste zenuwen heb ik al weer verwelkomd trouwensNog 5 uurtjes...
Maar eens even de route streetviewen![]()
![]()
Over een half uurtje met een maat even een stukje lopen om af te sluiten in de kroegen voor een lekker pintje.![]()
![]()
Spannend!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:28 schreef VKV het volgende:
[..]
Nee? Oh ik dacht gewoon even een ontzettend flauw grapje te maken
De eerste zenuwen heb ik al weer verwelkomd trouwensNog 5 uurtjes...
Maar eens even de route streetviewenIt's funny
Nog steeds ziek, zo komt m'n hele Evy schema in de warEn het ging nog wel zo goed. Misschien ga ik het vanavond toch maar even proberen, kan altijd omdraaien als het niet lukt
![]()
![]()
Mwhehe. Och, het is in elk geval wel waar voor je geld. Stel dat ze zeggen dat het 5 km is en het ineens 4,8 km is...!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:32 schreef VKV het volgende:
Godsamme die wegen zien er wel verdomd lang uit in streetview5km, they lieeed
It's funny
Dan klaag ik ze aan!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:35 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Mwhehe. Och, het is in elk geval wel waar voor je geld. Stel dat ze zeggen dat het 5 km is en het ineens 4,8 km is...!
Nee net even gedubbelchecked op afstandmeten.nl en het is echt precíes 5 kilometer.![]()
Kippensoepquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:33 schreef kwiwi het volgende:
Nog steeds ziek, zo komt m'n hele Evy schema in de warEn het ging nog wel zo goed. Misschien ga ik het vanavond toch maar even proberen, kan altijd omdraaien als het niet lukt
![]()
![]()
Behalve met koorts hequote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:33 schreef kwiwi het volgende:
. Dan moet je het aantal dagen dat je koorts hebt gehad, na je koorts nog wachten.
.
![]()
Dus als je één keer een binnenbochtje pakt, dan loop je minder. Ik heb dat al zovaak meegemaakt met trainingen...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:37 schreef VKV het volgende:
[..]
Dan klaag ik ze aan!
Nee net even gedubbelchecked op afstandmeten.nl en het is echt precíes 5 kilometer.Dacht ik precies 5 km te lopen, staat er later op het scherm: 4,95 km.
It's funny
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik weet
Zal ik straks ook wel even doen, als ik thuis ben
Waarom is dat?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Behalve met koorts he. Dan moet je het aantal dagen dat je koorts hebt gehad, na je koorts nog wachten.
.
![]()
![]()
Daar ga ik me ook niet altijd beter van voelen, maar misschien is het toch wel nodig straks. Kijk wel evenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:24 schreef GotC het volgende:
[..]Doe lekker rustig aan meis. Anders lekker op de bank in hangmodus
Thx
quote:Bron: http://www.dehardloopkrant.com/fysiek.php?page=91quote:Infecties gaan vaak gepaard met koorts. Van koorts wordt gesproken bij een lichaamstemperatuur boven de 38°C. Koorts is een uiting van het feit dat het lichaam alle zeilen bijzet om de infectie onder controle te krijgen. Het is dus logisch dat bij iemand die koorts heeft, het lichamelijk prestatie- en herstelvermogen is afgenomen. Bij de griep bestaat daarnaast ook nog het risico dat ook de hartspier geïnfecteerd raakt, waardoor er stoornissen in het hartritme kunnen optreden. Sporten met koorts moet dan ook met klem worden ontraden. Enkele dagen na het verdwijnen van de koorts kan de training geleidelijk weer worden opgepakt, maar de training zal vooral qua intensiteit en omvang aangepast dienen te worden. Uitputting moet absoluut worden vermeden en luisteren naar het lichaam is hierbij echt noodzakelijk! Uit onderzoek is gebleken dat het prestatievermogen tot tien dagen na de koortsende ziekte nog duidelijk afgenomen kan zijn. Daarna duurt het vaak nog weken voordat de sporter weer op het oude niveau kan trainen, laat staan weer op het oude wedstrijdniveau zit.
Yup, weer een linkje![]()
![]()
Leve mijn gebrek aan dat soort dingenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:42 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Dus als je één keer een binnenbochtje pakt, dan loop je minder. Ik heb dat al zovaak meegemaakt met trainingen...Dacht ik precies 5 km te lopen, staat er later op het scherm: 4,95 km.
[ afbeelding ]Kan in principe dus smokkelen wat ik wil
Maar dat doe ik niet want dan ben ik niet zo trots op mezelf.![]()
En hier nog wat meer info, incl de vuistregel bij hardlopen:
http://www.hardlooparchie(...)le&id=380&Itemid=480![]()
Ughquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:49 schreef Yuki het volgende:
Parfumwolk in de bus. Fijn, als je hoofdpijn hebtDat is al vreselijk als je geen hoofdpijn hebt..
![]()
![]()
Jup.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:51 schreef GotC het volgende:
[..]
UghDat is al vreselijk als je geen hoofdpijn hebt..
In combi met een letterlijk krijsende baby is het ondraaglijk
En de brug staat open dus ik kom niet dichterbij m'n bestemming
Checkquote:quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Behalve met koorts he. Dan moet je het aantal dagen dat je koorts hebt gehad, na je koorts nog wachten.
.
Daar heb ik helaas het geduld niet voor
O net je linkje gelezen.. Dan doe ik wel gewoon heel erg rustig aan![]()
![]()
Weer wat wijzerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:47 schreef GotC het volgende:
[..]
[..]
Bron: http://www.dehardloopkrant.com/fysiek.php?page=91
Yup, weer een linkjeMijn uk ookquote:die voelt zich ook wat beter weer
[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2012 14:54:14 ]![]()
Nja..ik zou gewoon wachten. Geduld of geen geduld, rustig aan doen of niet. Je kan jezelf namelijk bijzonder rap overtrainen op die manier..quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Check
[..]Daar heb ik helaas het geduld niet voor
O net je linkje gelezen.. Dan doe ik wel gewoon heel erg rustig aan![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Nja..ik zou gewoon wachten. Geduld of geen geduld, rustig aan doen of niet. Je kan jezelf namelijk bijzonder rap overtrainen op die manier..
Ik had er trouwens nog nooit van gehoord. Maar meestal doe je ook vanzelf niks als je je slecht voelt dus dan doe je het automatisch goed denk ik![]()
![]()
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had er trouwens nog nooit van gehoord. Maar meestal doe je ook vanzelf niks als je je slecht voelt dus dan doe je het automatisch goed denk ikHet is gewoon effe verstandig om, ook als je je weer top voelt, liever een dagje langer te wachten. Komt wel goed schatje
Even wat geduld opbrengen.
![]()
Al bijna een week niet gelopen vanwege m'n rugblessureben toch van plan morgen of zondag het weer te gaan proberen (bijna pijnvrij nu).
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Traangasbloemengeurquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:49 schreef Yuki het volgende:
Parfumwolk in de bus. Fijn, als je hoofdpijn hebt![]()
![]()
Net twee toiletten, de afwas gedaan, wasje draait en het garnituur ontkalkt. Bam! Nu al het volgende topic.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Jij durft van je computer weg te lopenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:13 schreef CantFazeMe het volgende:
Net twee toiletten, de afwas gedaan, wasje draait en het garnituur ontkalkt. Bam! Nu al het volgende topic.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat sowiesoHet is gewoon effe verstandig om, ook als je je weer top voelt, liever een dagje langer te wachten. Komt wel goed schatje
Even wat geduld opbrengen.
Ik zat toevallig aan de roosvicee toen ik dit las
![]()
![]()
iPhone met touchpen! Heb brakke armen/handenquote:.
Ergo; niet teveel doen op 1 dag. Toch wel max nu.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Toeval bestaat nietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ik zat toevallig aan de roosvicee toen ik dit las
![]()
![]()
![]()
Doe es nietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:30 schreef YUR het volgende:
Hee VKV, over 4 uur en een kwartier moeten we al starten!M'n buik gaat meteen raar doen
![]()
![]()
Vlindertjesssssssssss spanninnngggggggggggquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:31 schreef VKV het volgende:
[..]
Doe es nietM'n buik gaat meteen raar doen
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ik kan er niet mee omgaan iddquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:32 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Vlindertjesssssssssss spanninnnggggggggggg![]()
![]()
I knowquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:31 schreef VKV het volgende:
[..]
Doe es nietM'n buik gaat meteen raar doen
F means you're fucked![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:37 schreef kwiwi het volgende:
Straks moet ze de hele tijd plassen van alle theeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vervelend
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2012 15:42:55 ]![]()
Ik neem nog een kopje en dan stop ik.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:37 schreef kwiwi het volgende:
Straks moet ze de hele tijd plassen van alle thee![]()
![]()
haha, allemaal van die suikersmaken.. das ook niet goed voor je joh
Haal je toch zelf wat thee?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Neuh.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:45 schreef Jumparound het volgende:
haha, allemaal van die suikersmaken.. das ook niet goed voor je joh
Haal je toch zelf wat thee?
M'n stagebegeleider zei dat zenuwachtig zijn betekent dat je het belangrijk vindt dat iets goed gaat. Dus ik zie het als een goed teken![]()
![]()
ik als faalhaas herken dat wel jaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:46 schreef VKV het volgende:
[..]
Neuh.
M'n stagebegeleider zei dat zenuwachtig zijn betekent dat je het belangrijk vindt dat iets goed gaat. Dus ik zie het als een goed teken
Zit heel vaak over dingen in de rats en op het moment suprême gaat het dan kei-goed
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Waarom is mijn text only layout weg? Deed voorheen altijd goed█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Die is ff een rondje gaan hardlopenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:49 schreef CantFazeMe het volgende:
Waarom is mijn text only layout weg? Deed voorheen altijd goedF means you're fucked![]()
Wat een bullshit. Nu weer terug naar text only.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Werkt! Dank je wel DJMO.
[ Bericht 18% gewijzigd door CantFazeMe op 22-06-2012 16:01:28 ]█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Het was zulk kutweer dat ik niet eens door ben gelopen naar de hardloopwinkel toen ik in de stad was. Gun ook m'n lichaam nog één dagje herstel en dan morgen weer lopen
Wel een jurkje gekocht voor heel weinig en een fijne wandelbroek voor tijdens wandelvakantie volgende week
Ja doei.![]()
Pics!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:31 schreef motorbloempje het volgende:
Het was zulk kutweer dat ik niet eens door ben gelopen naar de hardloopwinkel toen ik in de stad was. Gun ook m'n lichaam nog één dagje herstel en dan morgen weer lopen
Wel een jurkje gekocht voor heel weinig en een fijne wandelbroek voor tijdens wandelvakantie volgende week█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Het staat je beeldig!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
*klik*
Ik wil zó graag weer lopen! Is 't al morgen!?Heel erg mooi, goede keus!
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Bedankt! Tegen de tijd dat ik 'm écht ga dragen (22 juli trouwdag) hoop ik dat er weer wat cm's af zijn van m'n (vooral boven)lichaam, maar helaas gaat dat met 'n sterk zwemverleden best moeilijkheb heel brede schouders en borstkas
Ja doei.![]()
Over 3 uur starten wequote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:31 schreef VKV het volgende:
[..]
Ik had een andere post verwacht op dat tijdstip![]()
![]()
fiet fieuw!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
*klik*
Ik wil zó graag weer lopen! Is 't al morgen!?
Thanks!![]()
Ook nog even in m'n handen gestaan met een sportjasje bij de Blacks here, was van The North Face, maar best prijzig en had ook al zo'n dure broek (55 pond) voor 't wandelen gekocht... even wachten maar![]()
Ja doei.![]()
You sexy mother... bloempjequote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
*klik*
Ik wil zó graag weer lopen! Is 't al morgen!?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Seht mahl gut aus Fraulein!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
*klik*
Ik wil zó graag weer lopen! Is 't al morgen!?![]()
![]()
Bedankt! leuk om te lezen
Koop nooit kleding, laat staan jurkjes
dus dan is dit wel leuk zo
![]()
Heb geen zin om terug te lezen trouwens, dusvoor iedereen die goed gelopen heeft,
voor iedereen met pijntjes en
en zulks
Ja doei.![]()
Mag je vaker doenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:58 schreef motorbloempje het volgende:
Bedankt! leuk om te lezen
Koop nooit kleding, laat staan jurkjes
dus dan is dit wel leuk zo
![]()
![]()
![]()
![]()
Kweet niet. Misschien ga ik toch eerst een jurkje kopen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:04 schreef motorbloempje het volgende:
BEDANKT! MAAR HET GAAT HIER OVER HARDLOPEN!
Gaan jullie nog vandaag of morgen?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Hoofdpijn combineert nu met misselijkheid.
Ik denk dat het tijd wordt om eens voor mezelf te zorgen en te gaan liggen zodra ik thuis ben.
Ik ren () mezelf een beetje voorbij geloof ik
Cute jurkje MobloStaat je goed hoor
Ik weet het nog steeds niet, ik neig eerder naar morgenochtend.. D'r staat me toch een puist wind hierquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:04 schreef motorbloempje het volgende:
BEDANKT! MAAR HET GAAT HIER OVER HARDLOPEN!
Gaan jullie nog vandaag of morgen?
[ Bericht 65% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2012 17:08:52 ]![]()
kilometers. 200
Spaarpotje. ¤40,-
![]()
![]()
Bewijs hier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beterschapjesquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:07 schreef Yuki het volgende:
Ik denk dat het tijd wordt om eens voor mezelf te zorgen en te gaan liggen zodra ik thuis ben.
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Help ik steek mensen aan via internetquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:07 schreef Yuki het volgende:
Beterschap
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:07 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Kweet niet. Misschien ga ik toch eerst een jurkje kopen.
Ochermquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:07 schreef Yuki het volgende:
Luister naar jezelf maar bedenk ook dat sporten juist kan helpen bij 'kwaaltjes'Dan doe ik morgenochtend meequote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:08 schreef LovelyLady het volgende:
Cute jurkje MobloStaat je goed hoor
[..]
Ik weet het nog steeds niet, ik neig eerder naar morgenochtend.. D'r staat me toch een puist wind hier
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:08 schreef streamnl het volgende:
kilometers. 200
Spaarpotje. ¤40,-
![]()
![]()
Bewijs hier:Good busy!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
Ik was tot een half uur geleden ook van plan om te lopen. Maar inmiddels dus ook misselijk... Te druk gehad op werk, weinig slaap, te hoge eisen stellen aan mezelf en wat emotionele shit... Nu echt beter om rust te nemen en morgen te gaan lopen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ocherm
Luister naar jezelf maar bedenk ook dat sporten juist kan helpen bij 'kwaaltjes'
Heb t gevoel dat ik zo over m'n nek ga, dus lopen is echt niet handig.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik heb inmiddels al mijn data van dit jaar in Endomondo gezet![]()
Leuk om te kunnen vergelijken, maar de website is niet erg overzichtelijk.![]()
Jij eet echt vaak pizzaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:46 schreef STING het volgende:
Zo lekker aan de pizzaen vanavond weer lopen, zo te zien voor de rest van de avond droog
![]()
![]()
even twee uur m'n pasta laten zakken en dan toch lekker lopen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
pastaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:02 schreef Dr.Sexy het volgende:
Favoriete voer in het hardlooptopic: Pizza![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Domino'squote:
(keuze van zoon, omdat ie morgen jarig is en ik door alle drukte van al het organiseren geen fut heb om te koken ) wat een straf![]()
![]()
Zo... laatste buien zijn overgetrokken. Straks naar buiten. Ik heb alleen plotseling een steek in mijn knie![]()
Heel maf in ieder geval.![]()
Vanmiddag les 3 met Evy gedaan. Viel me niet helemaal mee, kwam niet echt in m'n ritme en nog lichte last van mn knie (waar ik de vorige 2 keer geen last van had).![]()
Zo, gaan maar eens rustig aan richting Kwintsheul. Verslag volgt, dit keer zonder foto's!
Tisser in kwintsheul?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:25 schreef YUR het volgende:
Zo, gaan maar eens rustig aan richting Kwintsheul. Verslag volgt, dit keer zonder foto's!![]()
Die van mij gaat zo in de ovenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:02 schreef Dr.Sexy het volgende:
Favoriete voer in het hardlooptopic: Pizza![]()
![]()
![]()
![]()
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Succes!! Hoop dat het daar wat minder hard waait dan hier...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:25 schreef YUR het volgende:
Zo, gaan maar eens rustig aan richting Kwintsheul. Verslag volgt, dit keer zonder foto's!![]()
Klappen ze extra hard voor je.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:37 schreef GotC het volgende:
Tering, wat een woei buiten. Dat worden omhoog waai momenten met mn rokje..![]()
HM mag ook hequote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:41 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb nog geen marathon in de benen joh...dan maak ik meer stuk dan me lief is.
Oh, en ik ben niet goed genoeg voor campagnefoto's natuurlijk. Niet eens voor vakantiefoto's
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik twijfel nog. Op zich wil ik wel en aan de andere kant... weet nog niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Gebreselassie
* YUR vindt ook dat slacker mee moet doen met de Zevenheuvelenloop
Zit trouwens ook te denken om .de te laten voor wat het is en de 10 in Tilburg te gaan lopen. Lekker bij een vriendin crashen en familie bezoeken en lopen. En dan volgend jaar wel .de doen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
succes allemaal ! ik ga ook de wind trotseren
Veel plezierquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:49 schreef DJMO het volgende:
succes allemaal ! ik ga ook de wind trotseren
Daarom zit die capri eronder hèquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:37 schreef GotC het volgende:
Tering, wat een woei buiten. Dat worden omhoog waai momenten met mn rokje..![]()
Zet m op! En YUR en VKV ook
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Succes!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:49 schreef DJMO het volgende:
succes allemaal ! ik ga ook de wind trotseren█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Jammer, even nagevraagd bij een winkel en mijn Sigma hartslagmeter werkt dus niet op een Garmin. Ben stiekem een beetje verliefd geworden op de groene Garmin Forerunner 210 TealDus denk dat die het gaat worden. Komt mijn belastingteruggave ook gelijk goed terecht
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:11 schreef Maraca het volgende:
Jammer, even nagevraagd bij een winkel en mijn Sigma hartslagmeter werkt dus niet op een Garmin. Ben stiekem een beetje verliefd geworden op de groene Garmin Forerunner 210 TealDus denk dat die het gaat worden. Komt mijn belastingteruggave ook gelijk goed terecht
Leuk horloge idd
![]()
![]()
Zooo klaar met werken, weekend!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik ga zo maar weer eens op een schijttempo een uur proberen vol te maken. Nog ff een kwartiertje eten laten zakken.![]()
En dan lees je ook nog eens ditquote:
http://www.hartslagmetershop.nl/contents/nl/d1104.html
Helpt wel bij het maken van een keuze
Hopelijk komt je geld gauwquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
En dan lees je ook nog eens dit
Helpt wel bij het maken van een keuzeIk kan niet wachten. Ik hoop dat de postbode er morgen is
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik vind dat ik dit best even voor mezelf mag voorschietenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:23 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Hopelijk komt je geld gauwIk kan niet wachten. Ik hoop dat de postbode er morgen is
Cool! Gelijk bestellen dus?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vind dat ik dit best even voor mezelf mag voorschieten
Maar stiekem sta ik om de hoek te wachtenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:23 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Hopelijk komt je geld gauwIk kan niet wachten. Ik hoop dat de postbode er morgen is
Eventjes
op zn boze bolletje.
![]()
![]()
Haha, neig er wel naarquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
En dan lees je ook nog eens dit
Helpt wel bij het maken van een keuze.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Meh, ga denk ik toch elke keer even geld opzij leggen hiervoor. Het is een prachtdingMaar momenteel voelt het teveel als een 'hebbeding' dan iets wat ik echt nodig heb. Ga wel met mijn werktelefoon rennen voor de GPS
Luxequote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:40 schreef Maraca het volgende:
Meh, ga denk ik toch elke keer even geld opzij leggen hiervoor. Het is een prachtdingMaar momenteel voelt het teveel als een 'hebbeding' dan iets wat ik echt nodig heb. Ga wel met mijn werktelefoon rennen voor de GPS
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
En voor september is hij van mijquote:maar nu nog niet
Alhoewel mijn handen echt jeuken om hem te bestellen
Ik heb vandaag les 3 voor de tweede keer gedaan (de vorige keer werd ik duizelig en misselijk) en het ging nu heel goedquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:19 schreef InGebruik het volgende:
Vanmiddag les 3 met Evy gedaan. Viel me niet helemaal mee, kwam niet echt in m'n ritme en nog lichte last van mn knie (waar ik de vorige 2 keer geen last van had).. Dus gewoon nog een keer proberen over 2 dagen óf vrolijk doorgaan met les 4
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Gooi poeder over je handenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
En voor september is hij van mijmaar nu nog niet
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:46 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik heb vandaag les 3 voor de tweede keer gedaan (de vorige keer werd ik duizelig en misselijk) en het ging nu heel goed. Dus gewoon nog een keer proberen over 2 dagen óf vrolijk doorgaan met les 4
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Knap als je het volhoudtquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
En voor september is hij van mijmaar nu nog niet
Ik ben te vroeg gezwicht voor een hartslaghorloge, maar geen moment spijt van
![]()
![]()
Toppertjequote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:46 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik heb vandaag les 3 voor de tweede keer gedaan (de vorige keer werd ik duizelig en misselijk) en het ging nu heel goed. Dus gewoon nog een keer proberen over 2 dagen óf vrolijk doorgaan met les 4
Dit klinkt ook niet als mijquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:50 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Knap als je het volhoudtIk ben te vroeg gezwicht voor een hartslaghorloge, maar geen moment spijt van
Zou ik dan toch eindelijk volwassen worden?
Balen!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:49 schreef xzaz het volgende:
Last van me knie![]()
Zelfde klachten als vorige keer, in mindere mate.
Ja doei.![]()
Wellicht dat het een voorteken isquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dit klinkt ook niet als mijZou ik dan toch eindelijk volwassen worden?
![]()
![]()
VKV en Yur en GotC, have fun en 'break a leg'!
Kwiwi, beterschap en Yuki ook beterschap!
Dit topic gaat veel te snel om op iedereen te reageren, sorry
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Mee eens!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:55 schreef MaLo het volgende:
VKV en Yur en GotC, have fun en 'break a leg'!
Good busy!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:46 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja doei.![]()
Morgen gewoon voor het eerst 10 minuten lopen#zinin
Waarom gebeurde dat dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:46 schreef MaLo het volgende:
[..]
![]()
Coolquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:59 schreef Maraca het volgende:
. Hopelijk kan ik dat over een paar weken ook zeggen
.
En nu heeft mijn lieve vriendje een hazelnoot-schuimgebakje voor mij gekocht. Ik smikkel hem lekker op nu, ik sport toch niet om af te vallen
Gaat helemaal goed komen! Je hebt de eerste stappen gezet en je kunt alleen maar vooruit gaanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:02 schreef MaLo het volgende:
[..]
Cool. Hopelijk kan ik dat over een paar weken ook zeggen
.
En nu heeft mijn lieve vriendje een hazelnoot-schuimgebakje voor mij gekocht. Ik smikkel hem lekker op nu, ik sport toch niet om af te vallen
Ik weet het niet. Het kan een aantal oorzaken hebben. Ik liep 's ochtends vroeg, dat had ik nog niet eerder gedaan. Ik had de avond ervoor migraine gehad, dus was niet topfit. Ik was nog ongesteld.quote:
Het was echt niet grappig, was een uur na het lopen nog steeds niet lekker.
Geen idee wat het was dus. ben in ieder geval heel blij dat het nu goed ging.
Vandaag heb ik aan het begin van de avond gelopen en dat ging prima.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Oke, lijkt mij in dit geval de migraine? Daar heeft mijn lichaam altijd wel meer dan een nacht voor nodig om van bij te komen hoor!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:04 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Het kan een aantal oorzaken hebben. Ik liep 's ochtends vroeg, dat had ik nog niet eerder gedaan. Ik had de avond ervoor migraine gehad, dus was niet topfit. Ik was nog ongesteld.
Het was echt niet grappig, was een uur na het lopen nog steeds niet lekker.
Geen idee wat het was dus. ben in ieder geval heel blij dat het nu goed ging.
Vandaag heb ik aan het begin van de avond gelopen en dat ging prima.![]()
Cool is dat! Man, dat is voor mij ook nog niet eens lang geleden. Was zo vet om te zien dat het ook gewoon lukt.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:59 schreef Maraca het volgende:
10 minuten klinkt ook wel als een soort mijlpaal, zo'n mooi rond getalquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:09 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Cool is dat! Man, dat is voor mij ook nog niet eens lang geleden. Was zo vet om te zien dat het ook gewoon lukt.
Ja en nou visualiseer ik iemand die achteruit probeert te rennenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Gaat helemaal goed komen! Je hebt de eerste stappen gezet en je kunt alleen maar vooruit gaan
Het zou zomaar kunnenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:06 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oke, lijkt mij in dit geval de migraine? Daar heeft mijn lichaam altijd wel meer dan een nacht voor nodig om van bij te komen hoor!. Als ik weer een migraineaanval heb ga ik de dag erna wel als rustdag inplannen qua sporten, ik heb inderdaad ook altijd wel even nodig om weer bij te komen.
[ Bericht 35% gewijzigd door Arizona op 22-06-2012 20:26:45 ]You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ah, ik was gelukkig niet de enigequote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:16 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja en nou visualiseer ik iemand die achteruit probeert te rennen
Mijn god wat ging het kut. Ik moest nog net niet kotsen halverweg, maar ik moest wel in een enorm schijttempo.... 7.6km in 45 minuten. Nog nét boven de 10KM/u![]()
![]()
Ik vind het nog steeds hard!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Mijn god wat ging het kut. Ik moest nog net niet kotsen halverweg, maar ik moest wel in een enorm schijttempo.... 7.6km in 45 minuten. Nog nét boven de 10KM/u![]()
![]()
goed gedaan malo!
en macara : het is iig geen aankoop waar je spijt van krijgt![]()
ik ging langzaam dood vanavond. Was al niet lekker vanmorgen, paracetamol d'r in en 't ging wel weer, dus ik dacht dat ik ook wel 'lekker' kon lopenik had een jack mee tegen de wind, maar die heb ik op twee km ofzo om m'n middel geknoopt want te warm. Maar wat was ik blij dat ik hem bij me had toen ik begon met uitlopen
enige pluspunt is dat ik nu redelijk rondjes kan inschatten op afstand én afstand overhoudt om flink uit te lopen
toen ik thuiskwam eerst naar de wc geweest en toen een shake naar binnen gewerkt
![]()
http://connect.garmin.com/activity/191594681
(en voor de verandering is m'n workout op endo precies hetzelfde, aangezien m'n batter about to die was)
Maar... Maar... Je hebt het gehaald Swetsquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Mijn god wat ging het kut. Ik moest nog net niet kotsen halverweg, maar ik moest wel in een enorm schijttempo.... 7.6km in 45 minuten. Nog nét boven de 10KM/u.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
De aanhouder wintquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:28 schreef DJMO het volgende:
goed gedaan malo!
ik ging langzaam dood vanavond. Was al niet lekker vanmorgen, paracetamol d'r in en 't ging wel weer, dus ik dacht dat ik ook wel 'lekker' kon lopenik had een jack mee tegen de wind, maar die heb ik op twee km ofzo om m'n middel geknoopt want te warm. Maar wat was ik blij dat ik hem bij me had toen ik begon met uitlopen
enige pluspunt is dat ik nu redelijk rondjes kan inschatten op afstand én afstand overhoudt om flink uit te lopen
toen ik thuiskwam eerst naar de wc geweest en toen een shake naar binnen gewerkt
![]()
(en voor de verandering is m'n workout op endo precies hetzelfde, aangezien m'n batter about to die was)
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
En toch halen. Bikkelquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Mijn god wat ging het kut. Ik moest nog net niet kotsen halverweg, maar ik moest wel in een enorm schijttempo.... 7.6km in 45 minuten. Nog nét boven de 10KM/u
Ik ookquote:. Maar wel jammer dat je niet lekker liep Swetsenegger (Ik twitter teveel, ik wilde @Swetsenegger typen
)
Rust dan maar lekker uit vanavondquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:28 schreef DJMO het volgende:
goed gedaan malo!
![]()
Ja, die opmerking helpt niet hequote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:28 schreef DJMO het volgende:
goed gedaan malo!
![]()
Maar toch stoer dat je bent gaan lopen
jullie zijn lief
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:34 schreef GotC het volgende:
Was heeeeerlijk! Dik PR gelopennu wachten op Yur..
En VKVHoeveel in hoeveel?
Doe eens vertellen hoeveel danquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:34 schreef GotC het volgende:
En VKV
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wat goed, gefeliciteerdquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:34 schreef GotC het volgende:
En VKV
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:34 schreef GotC het volgende:
En VKV.
YUR nog niet gefinished?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Wat een verbetering
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:37 schreef GotC het volgende:
5 km in (naar mijn meting) 31:24. Vorige PR op de 5 km was 33:28 ofzo...
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
5 km in (naar mijn meting) 31:24. Vorige PR op de 5 km was 33:28 ofzo..![]()
![]()
Wat knapquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:37 schreef GotC het volgende:
Nee, ik wilde een uur. Maar na 3KM had ik wel door dat DAT 'm niet ging worden. NOu ja... zondag weer een kans.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:29 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Maar... Maar... Je hebt het gehaald Swets.
![]()
Super gedaan!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:37 schreef GotC het volgende:
5 km in (naar mijn meting) 31:24. Vorige PR op de 5 km was 33:28 ofzo..
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:34 schreef GotC het volgende:
En VKV![]()
Niet getreurd! Nieuwe kans op zondag inderdaadquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, ik wilde een uur. Maar na 3KM had ik wel door dat DAT 'm niet ging worden. NOu ja... zondag weer een kans..
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:37 schreef GotC het volgende:
5 km in (naar mijn meting) 31:24. Vorige PR op de 5 km was 33:28 ofzo..
![]()
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:45 schreef GotC het volgende:
Bericht voor slacker van Yur: word maar vast boos..![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:45 schreef GotC het volgende:
Bericht voor slacker van Yur: word maar vast boos..![]()
trots!!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
+1quote:
5 km in (naar mijn meting) 31:24. Vorige PR op de 5 km was 33:28 ofzo..tof!
Ik heb ook een verbetering gelopen vandaag, voor het eerst over de 3km. Ach ja, wie het kleine niet eert..
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
goed gedaan !!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]tof!
Ik heb ook een verbetering gelopen vandaag, voor het eerst over de 3km. Ach ja, wie het kleine niet eert..
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]tof!
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
en nu wachten op YUR's tijd!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oooh de spanning!!quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nicequote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]tof!
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]tof!
ACCESS DENIEDquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]tof!
![]()
Maar toch ben ik fier op u
al die prima tijden, Debsterrr en GotC beiden een PR...en wij maar wachten he Gup?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jaaa!! Kan niet meer wachten!! Maar ik kan geen PR lopen zondagquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
al die prima tijden, Debsterrr en GotC beiden een PR...en wij maar wachten he Gup?alleen een tijd zetten
Oh ja, ik ben een beetje privé omdat mijn ouders nog niet weten dat ik hardloop! Ben bang dat ze me anders ineens vinden.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
ACCESS DENIED![]()
Maar toch ben ik fier op uOnce in a while, I just wanna dance and feel good![]()
En ik vind dit zo'n leuk topic trouwens! Helpt voor mij ook zeker mee in de motivatie om te blijven lopen!Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Het helpt inderdaadquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:57 schreef Debsterr het volgende:
En ik vind dit zo'n leuk topic trouwens! Helpt voor mij ook zeker mee in de motivatie om te blijven lopen!![]()
dus meteen een PRquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jaaa!! Kan niet meer wachten!! Maar ik kan geen PR lopen zondagalleen een tijd zetten
ik heb iets wat ik altijd heb voor een wedstrijd....en dat is dat ik overal pijntjes voel'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja he! Alle begin is moeilijk maar door dit topic voel je toch een extra steuntje om het vol te houden, zeg maarquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:57 schreef Debsterr het volgende:
En ik vind dit zo'n leuk topic trouwens! Helpt voor mij ook zeker mee in de motivatie om te blijven lopen!
en wij vinden het leuk als je hier blijft posten!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:57 schreef Debsterr het volgende:
En ik vind dit zo'n leuk topic trouwens! Helpt voor mij ook zeker mee in de motivatie om te blijven lopen!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik kon vandaag mijn rondje niet rond lopen want de koeien waren aan het oversteken van weide.
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Ja, da's waar...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dus meteen een PR
ik heb iets wat ik altijd heb voor een wedstrijd....en dat is dat ik overal pijntjes voel
Voor een wedstrijd is het extra spannend, dan voel je opeens van alles. Maar je hebt niks hoor
weet ik maar ik wil morgen een goede tijd neer zetten om te kijken hoe het met mijn training gaat dus toch wel wat pre-race nervesquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, da's waar...
Voor een wedstrijd is het extra spannend, dan voel je opeens van alles. Maar je hebt niks hoor'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:01 schreef GotC het volgende:
Ok, Yur z'n tijd (gemeten via Garmin, dus niet officieel), op z'n Brooks: 48:30:01![]()
![]()
![]()
Ik heb ook pre-race nervesquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
weet ik maar ik wil morgen een goede tijd neer zetten om te kijken hoe het met mijn training gaat dus toch wel wat pre-race nervesen ik moet nog zo lang wachten!!
Hijsfijn!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:01 schreef GotC het volgende:
Ok, Yur z'n tijd (gemeten via Garmin, dus niet officieel), op z'n Brooks: 48:30:01Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
HOLY CRAP!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:01 schreef GotC het volgende:
Ok, Yur z'n tijd (gemeten via Garmin, dus niet officieel), op z'n Brooks: 48:30:01![]()
Op de 10km? Wauw!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:01 schreef GotC het volgende:
Ok, Yur z'n tijd (gemeten via Garmin, dus niet officieel), op z'n Brooks: 48:30:01
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:01 schreef GotC het volgende:
Wauw!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:01 schreef GotC het volgende:
Inschrijfformulier
ABN AMRO Zevenheuvelenloop 18 november 2012
Stap
8 van 8
Bedankt voor het inschrijven
oke!!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
TOF!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:04 schreef winterstorm666 het volgende:
Inschrijfformulier
Stap
8 van 8
oke!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Leuk!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:04 schreef winterstorm666 het volgende:
Inschrijfformulier
Stap
8 van 8
oke!!
Yur. Ik begin je nu echt vervelend te vinden.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:07 schreef slacker_nl het volgende:
Yur. Ik begin je nu echt vervelend te vinden.
en terechtquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:07 schreef slacker_nl het volgende:
Yur. Ik begin je nu echt vervelend te vinden.
thankxs!!! zit er ook over na te denken om de 10 van cuijk te doen als opstaprace in oktober.
lekker dichtbij ook weer.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ook voor jou eenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:07 schreef slacker_nl het volgende:
Yur. Ik begin je nu echt vervelend te vinden..
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Het wachten is nu op een rechtstreeks duel tussen YUR en slacker
Wat is jouw tijd op de 10 dan eigenlijk?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:07 schreef slacker_nl het volgende:
Yur. Ik begin je nu echt vervelend te vinden.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Het wachten is nu op een rechtstreeks duel tussen YUR en slacker
Soort dragracen, illegaal op een verlaten stuk weg, GotC die afzwaait op hoge hakken en met een vlag.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Het wachten is nu op een rechtstreeks duel tussen YUR en slackerOnce in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Met een Fok! vlagquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Soort dragracen, illegaal op een verlaten stuk weg, GotC die afzwaait op hoge hakken en met een vlag.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Soort dragracen, illegaal op een verlaten stuk weg, GotC die afzwaait op hoge hakken en met een vlag.deal
![]()
![]()
tot een 2 loopjes geleden 11 sec. sneller dan yur: 53.30.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:08 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wat is jouw tijd op de 10 dan eigenlijk?
Maar yur eet nu krachtvoer en die verrekte loopgroep van hem geven 'm vleugels.
@gup in delft, toen was ik sneller...In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Soort dragracen, illegaal op een verlaten stuk weg, GotC die afzwaait op hoge hakken en met een vlag.
Rematchquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:14 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
tot een 2 loopjes geleden 11 sec. sneller dan yur: 53.30.
Maar yur eet nu krachtvoer en die verrekte loopgroep van hem geven 'm vleugels.
@gup in delft, toen was ik sneller...
overigens .. voor de whey fanatiekelingen .. ik was vanmiddag bij m'n drogist en stond even te praten erover. Hij vertelde me dat als k er echt optimaal gebruik van wilde maken, 2 schepjes protifar (eiwitten) en twee schepjes fantomalt (proteine) moest doen (en dit is dan dat dieet shizzle van nutrilon). vanavond z'n advies maar even opgevolgd, en ik moet zeggen dat het lijkt of m'n benen minder zwaar voelen dan normaal. Ik vind de shakes van de tuinen nog net even te duur om daar aan te beginnen, dus eerst maar eens opmaken wat ik nog heb staan
Heb een nieuwe route getekend van 5km (ben een optimist). Even de fiets pakken en kijken of het een beetje loopbaar is
Grace Grease springs to mindquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Soort dragracen, illegaal op een verlaten stuk weg, GotC die afzwaait op hoge hakken en met een vlag.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Slacker....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Beter kan ik mijn TT-run nog aanpassen naar 1 rondje. 8,8 km wordt hem niet, of er moet een wonder gebeuren.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Kom op! Zet hem op!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:18 schreef Finland. het volgende:
Beter kan ik mijn TT-run nog aanpassen naar 1 rondje. 8,8 km wordt hem niet, of er moet een wonder gebeuren.
![]()
![]()
Geen whey vanavond...YUR en GotC don't need it...winners don't feel painquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:15 schreef DJMO het volgende:
overigens .. voor de whey fanatiekelingen .. ik was vanmiddag bij m'n drogist en stond even te praten erover. Hij vertelde me dat als k er echt optimaal gebruik van wilde maken, 2 schepjes protifar (eiwitten) en twee schepjes fantomalt (proteine) moest doen (en dit is dan dat dieet shizzle van nutrilon). vanavond z'n advies maar even opgevolgd, en ik moet zeggen dat het lijkt of m'n benen minder zwaar voelen dan normaal. Ik vind de shakes van de tuinen nog net even te duur om daar aan te beginnen, dus eerst maar eens opmaken wat ik nog heb staan'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik haalde altijd mijn spul van XXL Nutitrion. Fantomalt kennik niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:15 schreef DJMO het volgende:
overigens .. voor de whey fanatiekelingen .. ik was vanmiddag bij m'n drogist en stond even te praten erover. Hij vertelde me dat als k er echt optimaal gebruik van wilde maken, 2 schepjes protifar (eiwitten) en twee schepjes fantomalt (proteine) moest doen (en dit is dan dat dieet shizzle van nutrilon). vanavond z'n advies maar even opgevolgd, en ik moet zeggen dat het lijkt of m'n benen minder zwaar voelen dan normaal. Ik vind de shakes van de tuinen nog net even te duur om daar aan te beginnen, dus eerst maar eens opmaken wat ik nog heb staan█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
nou , ik ging langzaam dood met m'n kop vol watten vanavondquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Geen whey vanavond...YUR en GotC don't need it...winners don't feel painhad beter thuis kunnen blijven achteraf, maar ben toch wel blij dat ik er door heen gelopen heb.
Vanochtend perste ik er met moeite 4 km uit en eergisteren ook al, terwijl ik gewoon 4 mijl in drie kwartier kan lopen. Vreemd, maar we zien wel. Dank voor je steun iig.
Trouwens, de socialisten zitten achter me aan! Mijn startnummer is 1883.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
Endorfinequote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Geen whey vanavond...YUR en GotC don't need it...winners don't feel pain
en deze kwam ik ook nog tegen voor je GotC... en Gup voor zondag
Ik heb dat wel als ik naar de tandarts moetquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dus meteen een PR
ik heb iets wat ik altijd heb voor een wedstrijd....en dat is dat ik overal pijntjes voel![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Volledig mee eens!![]()
Sorry, maar ik vind het best stom dat je gaat lopen als je overduidelijk NIET fit bentquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
nou , ik ging langzaam dood met m'n kop vol watten vanavondhad beter thuis kunnen blijven achteraf, maar ben toch wel blij dat ik er door heen gelopen heb.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind het best stom dat je gaat lopen als je overduidelijk NIET fit bentZie ook mijn linkjes van vanmiddag ergens!
![]()
Hoeveel topics terug is dat?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:25 schreef GotC het volgende:
[..]Zie ook mijn linkjes van vanmiddag ergens!
Maar eens! Ben ook niet gegaan en kijk op z'n vroegst zondag of ik me weer fit genoeg voel.
![]()
mwoah.. het ging over de dag genomen best wel goed verder, stond alleen niet fit op vanmorgen (en dan was ik ook al twee uur eerder naar bed gaan dan normaal!) . Pas toen ik al onderweg was voelde ik me niet 'rustig' en dat is duidelijk terug te zien in m'n loop ook. mjah, goede les voor de volgende keer.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind het best stom dat je gaat lopen als je overduidelijk NIET fit bentIk heb er één en ik ben er trots op
Ach, dan doe je 3 kwart op training en een kwart op karakterquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:22 schreef Finland. het volgende:
Vanochtend perste ik er met moeite 4 km uit en eergisteren ook al, terwijl ik gewoon 4 mijl in drie kwartier kan lopen. Vreemd, maar we zien wel. Dank voor je steun iig.
Trouwens, de socialisten zitten achter me aan! Mijn startnummer is 1883.
Succes morgen!
![]()
en voelt iedereen niet wel eens wat? als ik elk snuffeltje of pijntje op ga schrijven wat ik voel tijdens het lopen dan is dit topic zo vol'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat bijvoorbeeld. Maar ook zonder koorts... Je hoofd helemaal vol, dat kan niet makkelijk zijn met ademen. En ademen is best noodzakelijk, tijdens het hardlopenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:25 schreef GotC het volgende:
[..]Zie ook mijn linkjes van vanmiddag ergens!
Geef jezelf toch wat rust om te herstellen, ipv jezelf te veel te forceren.
En ik weet hoe moeilijk het is. Wilde vandaag ook lopen, maar vond het niet verstandig gezien vermoeidheid, extreme hoofdpijn en misselijkheid. En nu ben ik blij dat ik niet gegaan ben, want rust + paracetamol geeft al verlichting.
Dikke kans dat het doorgezet zou hebben tot migraine als ik mezelf was gaan pushen.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
M'n ogen jeuken heel ergquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
en voelt iedereen niet wel eens wat? als ik elk snuffeltje of pijntje op ga schrijven wat ik voel tijdens het lopen dan is dit topic zo volmag ik nu wel rennen?
quote:![]()
![]()
Och en niet alleen tijdens het lopen. Kan op elk moment van de dag wel een steekje of pijntje voelen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
en voelt iedereen niet wel eens wat? als ik elk snuffeltje of pijntje op ga schrijven wat ik voel tijdens het lopen dan is dit topic zo vol![]()
jij zit sowieso in de taper fasequote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
M'n ogen jeuken heel ergmag ik nu wel rennen?
Beetje kinderachtig om steeds op 1 persoon te bashen.
Ik heb een startnummer voor de utregse meidenloop, nu maar eens bedenken of ik ga![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
jij zit sowieso in de taper fase
quote:![]()
Neem jij nog een koffie? Neem ik nog een colaatje
oefening baart kunst Yuki, keep on runningquote:
Jaaa VKV!! Doe haar tijd ook eensquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:32 schreef YUR het volgende:
En ik ben zo ongelooflijk trots op mijn vriendinnetje
En VKV:
Welk nummer heb jij?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:30 schreef Rammelaartje het volgende:
Ik heb een startnummer voor de utregse meidenloop, nu maar eens bedenken of ik ga
5 of 10 km?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Morgenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
oefening baart kunst Yuki, keep on running
Mijn tweede 5 kilometer heb ik in 23:29 gedaan![]()
Nu ben ik benieuwd wat ik kan als ik maar 5KM hoef te lopen...F means you're fucked![]()
1711 voor de 5km. Ik ga morgen proeflopen op de 5 met 7 min/km, als dat goed gaat doe ik mee en anders annuleer ik m. Of misschien wil iemand m hier overnemen ofzo. Ik had m gewonnenquote:![]()
![]()
Ook maar eens inschrijven voor een 5km dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:33 schreef YUR het volgende:
Mijn tweede 5 kilometer heb ik in 23:29 gedaan![]()
Nu ben ik benieuwd wat ik kan als ik maar 5KM hoef te lopen...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
dat. ik kan wel in m'n bed willen blijven liggen als ik een scheet moet laten, maar daar schiet m'n gezin niets mee op, en m'n training ook niet. als het echt niet had gegaan vanavond dan had ik ook omgekeerd. heb ik wel eerder gedaan als het (echt) niet ging. Ik ken verdikkeme m'n eigen lijf beter dan wie dan ook, en ik ben blij dat ik er op uit gegaan ben. Even goed zweten vannacht goed slapen en klaar. Morgen weer fit voor m'n dochter op te halenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
Och en niet alleen tijdens het lopen. Kan op elk moment van de dag wel een steekje of pijntje voelen.
Mag ze helemaal zelf doenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jaaa VKV!! Doe haar tijd ook eens
Ik loop (ook) de 5quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:33 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
1711 voor de 5km. Ik ga morgen proeflopen op de 5 met 7 min/km, als dat goed gaat doe ik mee en anders annuleer ik m. Of misschien wil iemand m hier overnemen ofzo. Ik had m gewonnen1109
Dacht dat ze nog bij jullie was. Dan heb ik nog even geduldquote:
GotC en ik zijn inmiddels lekker thuis. Biertje en wijntje hebben we verdiendquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dacht dat ze nog bij jullie was. Dan heb ik nog even geduld
Ho even, een pijntje vind ik iets anders dan een verkoudheidquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat. ik kan wel in m'n bed willen blijven liggen als ik een scheet moet laten, maar daar schiet m'n gezin niets mee op, en m'n training ook niet. als het echt niet had gegaan vanavond dan had ik ook omgekeerd. heb ik wel eerder gedaan als het (echt) niet ging. Ik ken verdikkeme m'n eigen lijf beter dan wie dan ook, en ik ben blij dat ik er op uit gegaan ben. Even goed zweten vannacht goed slapen en klaar. Morgen weer fit voor m'n dochter op te halen![]()
![]()
Vol![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: