SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.
[ Bericht 0% gewijzigd door kwiwi op 21-06-2012 22:06:56 ]![]()
Omdat ze zo leuk zijn, nog een keertje in de rewind:
Ik moet ook niet op de Zalando site kijken
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Een broekje in een broekje? Broekjeception?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:42 schreef Guppyfriend het volgende:
Omdat ze zo leuk zijn, nog een keertje in de rewind:
Ik moet ook niet op de Zalando site kijken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Is het zo onschuldig.. De rest van mijn benen deed ook wel mee, maar dat was na woensdag wel over.. Mijn schenen bleven zeuren. Zelfs bij gewoon wandelen..quote:
Ach, op naar Evy 3 zaterdag![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:43 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Een broekje in een broekje? Broekjeception?![]()
![]()
Er zit zeg maar een soort korte tight in. Tegen het schuren en zulksquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:43 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Een broekje in een broekje? Broekjeception?Jaaa... Zal ik op 'bestel' drukkken?quote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Jaaa... Zal ik op 'bestel' drukkken?![]()
![]()
Zou er wel wat mee oppassenquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:44 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Is het zo onschuldig.. De rest van mijn benen deed ook wel mee, maar dat was na woensdag wel over.. Mijn schenen bleven zeuren. Zelfs bij gewoon wandelen..
Ach, op naar Evy 3 zaterdagMisschien een extra rustdag. Scheenblessures schijnen wat hardnekkig te zijn
![]()
![]()
👍quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Er zit zeg maar een soort korte tight in. Tegen het schuren en zulks
[..]
Jaaa... Zal ik op 'bestel' drukkken?█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Aaaahhh weer wat wijzerquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Er zit zeg maar een soort korte tight in. Tegen het schuren en zulks![]()
Vind ik net nog pannekoekenmix in een la, heb ik geen melk meer![]()
![]()
![]()
Jaaaaaquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Er zit zeg maar een soort korte tight in. Tegen het schuren en zulks
[..]
Jaaa... Zal ik op 'bestel' drukkken?![]()
![]()
Kwiwi . kan jij deze er nog bij zetten op 14 augustus?quote:Beste DJMO
Hartelijk dank voor uw inschrijving voor de 10 kilometer. Uw startnummer is straks gekoppeld aan een persoonlijke chip voor tijdregistratie. Kijk regelmatig op http://www.rondevanwest.nl voor de laatste informatie over de Ronde van West.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Uiteraardquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:49 schreef DJMO het volgende:
Kwiwi . kan jij deze er nog bij zetten op 14 augustus?
[..]![]()
Moment hoor, nog niet eerder gedaan![]()
![]()
thanksquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Moment hoor, nog niet eerder gedaan
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Nee hoorquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:48 schreef CantFazeMe het volgende:
Als je je vriend niet boos mee maakt?het is meer dat ik eigenlijk voor een Garmin wil sparen
dillema's!!
Mag ik erbij bij de Utregse Meidenloop op 30 juni, op 14 okt. bij HM Eindhoven en bij de Zevenheuvelenloop op 18 nov. Kwiwi?Hardloper.
IG @webkim![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:56 schreef Webkim het volgende:
Mag ik erbij bij de Utregse Meidenloop op 30 juni, op 14 okt. bij HM Eindhoven en bij de Zevenheuvelenloop op 18 nov. Kwiwi?hoeveel km trouwens?
![]()
Zooooooo herkenbaarquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee hoorhet is meer dat ik eigenlijk voor een Garmin wil sparen
dillema's!!
![]()
![]()
Sparen voor Garmin!quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee hoorhet is meer dat ik eigenlijk voor een Garmin wil sparen
dillema's!!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Toch wel he... Besides, het is toch kutweer in NL, ik zou dit toch niet aankunnenquote:
Jaaa... Zal ik op 'bestel' drukkken?
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Volgens mij klopt het nuquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:02 schreef Webkim het volgende:
[..]
5en 21
en 15 maar dan met heuvels. zéven.
![]()
![]()
Ik wil ook meedoen met de 7HLMaar nog wat te snel.
Bekijk het tzt nog wel, kan waarschijnlijk weer via mn werk lopen. Nu nog uitzoeken of Yur ook via mn werk mag lopen![]()
![]()
Cool!! Ik wil het ook nog wel een keertje proberen, maar ik denk nog niet dit jaar...quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:10 schreef GotC het volgende:
Bekijk het tzt nog wel, kan waarschijnlijk weer via mn werk lopen. Nu nog uitzoeken of Yur ook via mn werk mag lopen[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Oe! Zevenheuvelenloop lijkt me ook wel cool om te doen. En in twee maanden van 10 naar 15 lijkt me ook te doenquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:10 schreef GotC het volgende:
Bekijk het tzt nog wel, kan waarschijnlijk weer via mn werk lopen. Nu nog uitzoeken of Yur ook via mn werk mag lopen
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik probeer mezelf wat in te houdenzou het dolgraag willen doen, en het is pas over 5 mnd..maarja
Sowieso volgend jaarGup, u ook?
![]()
Laten we dat doenquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:30 schreef GotC het volgende:
Ik probeer mezelf wat in te houdenzou het dolgraag willen doen, en het is pas over 5 mnd..maarja
Sowieso volgend jaarGup, u ook?
goed plan
het gaat niet goed hier, dit topic gaat zo langzaam dat ik zelfs tijd heb om te werken.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oh jee, en dan gaan wij zo ook nog naar bed
quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:42 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh jee, en dan gaan wij zo ook nog naar bed
Konijn wil niet in d'r hokquote:ik ben nog wel even bezig dus
Zo, alles is gepakt. Komende week maar eens wat kilometertjes verslinden in NL. Hier was het de afgelopen dagen 30 graden om 10 uur 's avonds met een luchtvochtigheid van 85%. Dat zal in NL vast beter gaan
Neerkomen wel!![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Konijn wil niet in d'r hokik ben nog wel even bezig dus
MoBlo
Ja, zo ongeveer jaquote:maar ze zit erin hoor. Eventjes tandjes poetsen en dan lekker in bed
Morgen weer een poging tot een lekker loopje doenHet is in ieder geval weer goed afgekoeld en heb morgenochtend nog een beetje een programma met rondfietsen enzo, dus kan alvast een beetje op gang komen enzo.
Ja doei.![]()
welterusten @ ya'llIk heb er één en ik ben er trots op
quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:54 schreef kwiwi het volgende:
Hier onweert het ook eindelijk een beetjeonweer
was hier terwijl we lop de spinfiets zaten, zag er best heavy uit. Ook aardige regen zo over de atletiekbaan (waar we op uitkijken.. best frustrerend, al die jonge hardlopers daar met a) prima techniek en b) snelheid
)
Ja doei.![]()
de oudere garde moet het van karakter hebben..quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
best frustrerend, al die jonge hardlopers daar met a) prima techniek en b) snelheid'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nou ja, als mijn ouders me op atletiek hadden geschopt had ik dat geen probleem gevonden, achteraf
Ja doei.![]()
mijn sportcarriere werd op 10 jarige leeftijd door mijn broer de grond in geboort, mijn vader overleed op zeer jonge leeftijd dus mijn broer was kostwinner en toen ik, toen ik 10 was op voetbal wilde, werd mij door hem verteld.... "daar had je op je 8ste aan moeten beginnen,die achterstand haal je nooit meer in, daar ga ik geen paar voetbalschoenen voor kopen" ...quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:04 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, als mijn ouders me op atletiek hadden geschopt had ik dat geen probleem gevonden, achteraf![]()
profcarriere
Ok, het regende dus. En goed ook. Rond 20:00 uur stonden we met z'n allen geduldig te wachten voor het startsein, en we zagen de Cumulonimbus al recht op ons af komen. Het begin van de wolk was net over ons heen, het startschot volgde, waarna de wolk volledig werd open gezet. Deze kraan ging pas dicht na 10 kilometer.
Toch ging het redelijk goed, want er waren flink wat gaatjes bij de start om wat terrein te winnen. Verder heb ik geprobeerd bij groepjes aan te sluiten, want ik vond het onweer niet altijd even prettig op de kale stukken weg. Er was alleen veel water, heel erg veel water. Stukken straat stonden volledig blank, waardoor het ontwijken van de plassen niet eens meer nodig was. Ik heb het volgens mij nog nooit zó hard zien regenen.
Ik heb het overigens over de eerste editie van de Inner Circle Run, die vanavond plaatsvond. Ik heb de 10k afgelegd in 45:03, en dat is mijn op één na snelste tijd op deze afstand (ondanks de regen, dus). Toch ook wel respect voor de verkeersregelaars, die eveneens de regen moesten trotseren, en ons toch aanmoedigden. Alleen jammer dat we geen medaille kregen als aandenken.
Ik heb er nu al wel wat wedstrijden op zitten, maar deze zal ik niet snel vergeten denk ik zo.
http://runkeeper.com/user/Mitchel/activity/96748446Get stoned![]()
da's zondequote:Op donderdag 21 juni 2012 23:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
mijn sportcarriere werd op 10 jarige leeftijd door mijn broer de grond in geboort, mijn vader overleed op zeer jonge leeftijd dus mijn broer was kostwinner en toen ik, toen ik 10 was op voetbal wilde, werd mij door hem verteld.... "daar had je op je 8ste aan moeten beginnen,die achterstand haal je nooit meer in, daar ga ik geen paar voetbalschoenen voor kopen" ...![]()
profcarriere
Ja doei.![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:12 schreef Hinder het volgende:
Ok, het regende dus. En goed ook. Rond 20:00 uur stonden we met z'n allen geduldig te wachten voor het startsein, en we zagen de Cumulonimbus al recht op ons af komen. Het begin van de wolk was net over ons heen, het startschot volgde, waarna de wolk volledig werd open gezet. Deze kraan ging pas dicht na 10 kilometer.
Lap tekst.
http://runkeeper.com/user/Mitchel/activity/96748446![]()
![]()
LOL ben echt nat geworden, drijfnat zat op de fiets enoooooe plensbui!█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
je kunt je ook enoooooo aanstellenquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:16 schreef CantFazeMe het volgende:
LOL ben echt nat geworden, drijfnat zat op de fiets enoooooe plensbui!![]()
![]()
Nee! Was echt drijfnat. Natter dan nat! Zo nat dat je het niet kunt voorstellen.quote:█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
achteraf maar goed ook hoor MoBlo, want ik heb een motoriek van nul komma nulquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
prachtige tijd Hinder!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Haha, maar je had het wellicht wel héél leuk gevondenquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
achteraf maar goed ook hoor MoBlo, want ik heb een motoriek van nul komma nulik ben ook geen hardloopwonder, maar vind 't wel leuk. Zelfde geldt voor kickboksen (wat ik ook nog 's een keer ga oppakken na mijn introductiecursus een paar jaar geleden)
Ja doei.![]()
Had je toch mooi bij Oranje gekundquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
achteraf maar goed ook hoor MoBlo, want ik heb een motoriek van nul komma nul
quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Had je toch mooi bij Oranje gekund![]()
zit net even de weersberichten voor zondag te bekijken, droog en koel en licht windje in de rug .... overweeg een serieuze poging om een scherpe tijd neer te zetten'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Gaat je vast lukkenquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
zit net even de weersberichten voor zondag te bekijken, droog en koel en licht windje in de rug .... overweeg een serieuze poging om een scherpe tijd neer te zetten![]()
Ik ben slapen
hoop het ook maar heb een tijd in gedachte waar ik zeker onder wil komen...alles sneller dan dat is een bonusquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Gaat je vast lukken![]()
Ik ben slapen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Kan niet slapen door de jeuk van alle muggenbulten op m'n enkelsGeen enkelsokken meer dus.
Heb besloten dat ik vooral een koud weer loper ben, want dan zijn die kut insecten dood![]()
![]()
in de duisternis van de nacht weet je dat RD altijd het nachtlampje voor jullie aanhoudt hier....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
in de duisternis van de nacht weet je dat RD altijd het nachtlampje voor jullie aanhoudt hier....
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Gelukkig maar, ben bang in het donkerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
in de duisternis van de nacht weet je dat RD altijd het nachtlampje voor jullie aanhoudt hier....![]()
![]()
deze schaapjes moeten bij mij nog even wachten.
de laatste nachtdienst.
ik ga als het goed is ook meedoen met de zeven heuvelen loop.
ik heb hem al een keer gelopen en geloof me..
die zeven heuvelen vallen mee.
het zit hem vooral in het laatste stuk vals plat richting nijmegen.
daar ga je kapot!!!
tegen heuvels kun je vechten tegen vals plat niet.
maar het is een geweldige wedstrijd om te lopen.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
QFT.... heuvels "grin" je , stuk voor stuk en dan heuvel af weer herstellen.... maar vals plat, inderdaad niet prettigquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:49 schreef winterstorm666 het volgende:
tegen heuvels kun je vechten tegen vals plat niet.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
hier ook tijd om te gaan slapen.. veels te laat
Blegh
dan maar dromen over de 7heuvelen loop
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
haha wat een grappige wedstrijd!
het is weer eens wat anders.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:53 schreef Maraca het volgende:
Hier had GotC het onlangs over. Mijn handen jeuken om me in te schrijvengrappig
![]()
ja lijkt me voor de afwisseling wel eens een keer leuk om aan zo iets mee te doen.quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nou, m'n geniale plan begint te werkenIk dacht hoe krijg ik die muggenbulten, en vooral de jeuk, nou zo snel mogelijk weg... Iets dat het vocht uit je huid trekt zou moeten helpen. Dus daarstraks hardnekkig spul gehaald bij de apotheek dat normaal wordt gebruikt om puistjes uit te drogen, en verrek! Het werkt volgens mij want de jeuk is inmiddels af aan het nemen
I'm a happy panda.
![]()
itchy panda is itchyquote:
quote:zo lig ik er gelukkig nog net niet bij
![]()
![]()
Wat een prestatie, Hinder!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Ik heb vanavond echt lekker gelopen met m'n loopgroepjewe waren maar met z'n 4-en maar dat maakte helemaal niet uit. Na de warmingup liepen we 5, 5, 10, 5 en dat ging zo lekker
de hele tijd kunnen praten gewoon, dat is echt voor het eerst! Normaal krijg ik het wel erg moeilijk na een tijdje. Ik ben content.
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
En nu ga ik maar slapen want het is achterlijk laat
Ziggy played guitar
Wel fijn dat je gewoon kunt blijven praten. Goed teken!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:38 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb vanavond echt lekker gelopen met m'n loopgroepjewe waren maar met z'n 4-en maar dat maakte helemaal niet uit. Na de warmingup liepen we 5, 5, 10, 5 en dat ging zo lekker
de hele tijd kunnen praten gewoon, dat is echt voor het eerst! Normaal krijg ik het wel erg moeilijk na een tijdje. Ik ben content.
Dat denk ik ook! Ik had nog wel even doorgekund zelfsquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wel fijn dat je gewoon kunt blijven praten. Goed teken!
Ziggy played guitar
HalloWaarom ben ik op dit tijdstip nog aan het werk?
.
Hardlopen is em de laatste dagen niet echt geworden, gisteren geen tijd wegens werk en vanavond dikke vette onweer (en werk). Hopelijk morgen wel!
[ Bericht 10% gewijzigd door IbeBen op 22-06-2012 02:27:26 ]![]()
als werk in de weg komt te staan van het lopen dan gaat er iets verkeerdquote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:17 schreef IbeBen het volgende:
HalloWaarom ben ik op dit tijdstip nog aan het werk?
.
Hardlopen is em de laatste dagen niet echt geworden, gisteren geen tijd wegens werk en vanavond dikke vette onweer (en werk :p). Hopelijk morgen wel!
Ik vrees toch n beetje dat dat niet als valide argument wordt gezien om het werk niet te doen...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als werk in de weg komt te staan van het lopen dan gaat er iets verkeerd![]()
Ja, die is leuk! Niet voor een snelle tijd gaan iigquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:53 schreef Maraca het volgende:
Hier had GotC het onlangs over. Mijn handen jeuken om me in te schrijven![]()
Misschien toch ook maar inschrijven..mm..![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 06:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Misschien toch ook maar inschrijven..mm..
en relatief laag inschrijfgeld voor zo'n uniek evenement'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik kon ook niet slapenmaar ik heb m'n iPhone laten liggen. Anders lukte t zeker niet
Jaaa... Zal ik op 'bestel' drukkken?Ik wilde gaan slapen, en ik kan niet slapen zonder de spullen in de koffer.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die bui is zo over, kun je erna toch wel halen?
Goedemorgen trouwens!![]()
![]()
Joehoe!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 07:11 schreef Wiehoe het volgende:
Nog een dagje, morgen mijn eerste wedstrijd[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Spannend!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 07:11 schreef Wiehoe het volgende:
Nog een dagje, morgen mijn eerste wedstrijd
zow WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND!!!!!
uche uche!
net uit de nachtdienst gerold.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Spannend!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 07:11 schreef Wiehoe het volgende:
Nog een dagje, morgen mijn eerste wedstrijd![]()
![]()
Even een vraagje voor de dames. Hoe doen jullie het met hardlopen tijdens de menstruatie? Wacht je dan een dagje tot het minder is of denk je "Niet zoeren! Gaan met die banaan?"
Succesvandaag Wiehoe!![]()
Niet zeuren en gaanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 07:21 schreef Silmarwen het volgende:
Even een vraagje voor de dames. Hoe doen jullie het met hardlopen tijdens de menstruatie? Wacht je dan een dagje tot het minder is of denk je "Niet zoeren! Gaan met die banaan?"
Succesvandaag Wiehoe!kan ook prima
Als je behoorlijke krampen hebt zou ik toch wachten tot het ergste voorbij is. Lijkt me niet prettigquote:Op vrijdag 22 juni 2012 07:21 schreef Silmarwen het volgende:
Succesvandaag Wiehoe!
Verder kan ik er niet over oordelen nog.. mijn menstruatie doet een beetje vaag![]()
![]()
Tofquote:Op vrijdag 22 juni 2012 07:11 schreef Wiehoe het volgende:
Nog een dagje, morgen mijn eerste wedstrijdzenuwachtig?
![]()
Straks wedstrijd, en ik ben ongesteldquote:Op vrijdag 22 juni 2012 07:21 schreef Silmarwen het volgende:
Succesvandaag Wiehoe!Laat me zeker niet tegenhouden erdoor. Kijk, lig je verkrampt van de pijn op de bank en moet je paracetamol nemen tegen de pijn: sla een dagje over.
Anders: bewegen helpt tegen de pijn.![]()
Jullie vanavond ook he! In Kwintsheuvelquote:
Oh jaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 07:35 schreef Viking84 het volgende:
Kwintsheul toch?
Succes en veel plezier YUR en GotC!
Heb er wel zin inquote:Op vrijdag 22 juni 2012 07:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jullie vanavond ook he! In KwintsheuvelLekker tussen de kassen hobbelen
![]()
dat weet ik alleen maar omdat ik zelf ook tig keer kwintsheuvel heb getypt.quote:
Niet meer actief op Fok!![]()
Alvast veel plezierquote:Op vrijdag 22 juni 2012 07:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Heb er wel zin inLekker tussen de kassen hobbelen
![]()
![]()
mensen met wedstrijden: succes!
mensen die gewoon gaan lopen: veel plezier!
De rest ook een fijne dag
ik weet nog niet of ik kan lopen vanavond, ging gisteren twee uur eerder dan normaal naar bed, ben nu half uurtje wakker en heb het koud, koppijn en een kop vol watten. kortom blegh dus.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik was om 2 uur thuis van m'n werk na een drukke avond.. m'n voeten vinden hardlopen niet leuk nu .. Morgen dus
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ohja, vanavond! Mja, op zich wel hoor. Lekker ff 10km aan mn totaal toevoegenquote:F means you're fucked![]()
Toen ik vanmorgen iets voor 6'en even wakker werd was het prachtig weer buiten. Had ik toen maar gaan lopen
Nou ja, hopelijk is het vanavond ook weer mooi.![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:13 schreef YUR het volgende:
[..]
Ohja, vanavond! Mja, op zich wel hoor. Lekker ff 10km aan mn totaal toevoegen
Veel plezier!♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Same here, en in hoeverre ik me voel.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Toen ik vanmorgen iets voor 6'en even wakker werd was het prachtig weer buiten. Had ik toen maar gaan lopen
Nou ja, hopelijk is het vanavond ook weer mooi.
Er staat ook aardig wat wind....
Maar geen smoesjes.... Ik ga vanavond![]()
That's the spirit LoLa
quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hier ook weer vanavond
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
een goede groenteboer vaart ook door de rode zee?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 07:21 schreef Silmarwen het volgende:
Succesvandaag Wiehoe!
Ecosia
Dat gaat de goede kant opquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:38 schreef MissBliss het volgende:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:12 schreef Hinder het volgende:
Ik heb het overigens over de eerste editie van de Inner Circle Run, die vanavond plaatsvond. Ik heb de 10k afgelegd in 45:03, en dat is mijn op één na snelste tijd op deze afstand (ondanks de regen, dus). Toch ook wel respect voor de verkeersregelaars, die eveneens de regen moesten trotseren, en ons toch aanmoedigden. Alleen jammer dat we geen medaille kregen als aandenken.
Ik heb er nu al wel wat wedstrijden op zitten, maar deze zal ik niet snel vergeten denk ik zo.
http://runkeeper.com/user/Mitchel/activity/96748446Mooie tijd!!!
![]()
Die zeurt minder?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:33 schreef Jumparound het volgende:
[..]
een goede groenteboer vaart ook door de rode zee?
Ik was van plan vanavond ook te gaan lopen. Vandaag eerst na de spa, dan ben ik wel relaxt genoeg om te gaan lopen.![]()
![]()
Op zich wel zin. Nog geen duidelijk plan, behalve: Lekker fanatiek van start gaan en kijken hoe ik me voelquote:F means you're fucked![]()
Ik wil vandaag VKV, GotC & YUR veel succes wensen bij de Oranjeloop in Kwintsheul.
En Jumparound bij de Midzomercross in het Amsterdamse Bos.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voordeel van een shopaholic zijn:zouden ze echt oprecht menen dat ze me echt weer willen zien of willen ze alleen dat ik wat koop?quote:Hi Rudi,
Here is your $50 voucher to spend at Shoe Clinic!
Congratulations, you have earned yourself a $50 loyalty reward voucher!
Thank you very much for your support and we look forward to seeing you again in store.
Dat was gisterenquote:
inderdaad een action packed weekend voor iedereen!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:36 schreef streamnl het volgende:
Ik wil vandaag VKV, GotC & YUR veel succes wensen bij de Oranjeloop in Kwintsheul.
![]()
![]()
Ik denk dat ze je heel lief vindenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
voordeel van een shopaholic zijn:
[..]
zouden ze echt oprecht menen dat ze me echt weer willen zien of willen ze alleen dat ik wat koop?
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je heel lief vinden![]()
Gisteren was het zusje van mijn vrouw aan het klagen bij ICI Paris waarom mijn vrouw veel meer kortingsbonnen thuis krijgt dan zij. Hun antwoord: Dat ligt aan je shopgedrag.. Hoe meer je koopt, hoe meer bonnen je thuis krijgt....quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
voordeel van een shopaholic zijn:
[..]
zouden ze echt oprecht menen dat ze me echt weer willen zien of willen ze alleen dat ik wat koop?
Evil zijn ze!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: Ik ben wel blij wanneer hun trouwdag voorbij is, wat een gestres hebben die drie (Moeder en de twee dochters)![]()
hier krijg je bij elke $500.- een $50.- voucher....verzacht toch weer de pijn bij het volgende paar schoenen.
maar meestal is het dan al besteed aan andere goodies
Thanksquote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:36 schreef streamnl het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ecosia
Dat hebben ze mij ooit geleerd bij marketing. En het werkt.. Want je vind het zonde om die voucher te laten liggen en meestal koop je toch meer dan dat bedrag.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
hier krijg je bij elke $500.- een $50.- voucher....verzacht toch weer de pijn bij het volgende paar schoenen.
maar meestal is het dan al besteed aan andere goodies![]()
Hetzelfde met 3 halen, 2 betalen.
Ik weet dat ze het doen. Maar ondertussen doe ik gewoon mee![]()
![]()
QFTquote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:47 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik weet dat ze het doen. Maar ondertussen doe ik gewoon mee'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zit net het NYC Marathon motivatiefilmpje te kijken dat Runnersworld gisteren op FB had gepost.
Dat MOET ik ook! ik MOET ik MOET ik MOET!F means you're fucked![]()
Mag ik een applausje voor ons allemaal?
Ik zat net op endomondo te kijken en ik zag dat ik op nummer 11 sta met 24.36 km.
Dat was een aantal weken genoeg om bovenaan te staan!!
En op pagina 5 begint pas de (No applicable workouts).
Wij zijn goed bezig met z'n allen!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Zie nu pas dat er een endo groep is, ook maar aanvraag tot joinen verstuurd
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:54 schreef YUR het volgende:
Zit net het NYC Marathon motivatiefilmpje te kijken dat Runnersworld gisteren op FB had gepost.
Dat MOET ik ook! ik MOET ik MOET ik MOET!
The Killers!![]()
En ja. Ooit.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
volgend jaar yur ;-)quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:54 schreef YUR het volgende:
Dat MOET ik ook! ik MOET ik MOET ik MOET!
wat is het inschrijfgeld voor die marathon?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
quote:quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:22 schreef GotC het volgende:
Hinder, supergoed! erg snelle tijd neergezet!quote:quote:Dankjulliewel!quote:Get stoned![]()
fly in from both ways and meet in the middle?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:54 schreef YUR het volgende:
Dat MOET ik ook! ik MOET ik MOET ik MOET!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Is het raar om kippenvel te krijgen wanneer hun over de finish lopen??quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:54 schreef YUR het volgende:
Dat MOET ik ook! ik MOET ik MOET ik MOET!![]()
Paar honderd dollar geloof ik. En je moet nog ingeloot worden ook, maar dás logischquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:04 schreef Jumparound het volgende:
[..]
volgend jaar yur ;-)
wat is het inschrijfgeld voor die marathon?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
fly in from both ways and meet in the middle?
Nee hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:05 schreef streamnl het volgende:
[..]
Is het raar om kippenvel te krijgen wanneer hun over de finish lopen??
F means you're fucked![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Paar honderd dollar geloof ik. En je moet nog ingeloot worden ook, maar dás logischquote:For United States residents who are not club members, the fee increased to $255, from $196. International applicants, if accepted, will pay $347, up from $281.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Voor mij gaat het in ieder geval niet 2013 worden. Eerst mijn avondschool afmaken. Daarna heb ik pas tijd om ervoor te gaan trainen.Zal ergens in 2015/2016 worden.
En qua prijzen enzo is "geen probleem" want mijn vrouw gaat graag mee (lees ze wil dolgraag shoppen daar). Dus gaan we daar ons vakantie houden daarna. We zijn nog nooit in Amerika op vakantie geweest.
/toekomstmuziek![]()
Zo ver ben ik nog niet...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:10 schreef YUR het volgende:
[..]
Yep. Maar ik zou het er zo voor neerleggen![]()
ik ookquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:10 schreef YUR het volgende:
[..]
Yep. Maar ik zou het er zo voor neerleggen
Ecosia
Wat voor wedstrijd is er in Kwintsheul dan? Woon er ongeveer naast maar heb er niks van gehoord.
Ach zo lang ben ik ook nog niet aan het lopen en aan wedstrijden al helemaal niet gedacht.![]()
![]()
Even een vraagje tussendoor. Ik heb nu een Sigma hartslagmeter en ik overweeg toch naar een Garmin omdat ik merk dat mijn 3 jaar oude iPhone het eigenlijk niet meer trekt om én muziek én Endomondo te draaien. En ik was niet van plan om een nieuwe telefoon hiervoor te kopenHeb nu de Garmin Forerunner 110Un op het oog, maar die heeft geen hartslagsensor. Die is wel los verkrijgbaar. Nu heb ik dus wel zo'n band van Sigma. Zou dat te combineren zijn? Scheelt toch aardig in de prijs als ik het zo met elkaar vergelijk
http://www.oc-kwintsheul.nl/page11.phpquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:13 schreef InGebruik het volgende:
Wat voor wedstrijd is er in Kwintsheul dan? Woon er ongeveer naast maar heb er niks van gehoord.
Ach zo lang ben ik ook nog niet aan het lopen en aan wedstrijden al helemaal niet gedacht.F means you're fucked![]()
Als je 400 dollar moet betalen om mee te lopen in een marathon, lopen ze 'm dan ook voor je?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik loop m wel voor jequote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:22 schreef slacker_nl het volgende:
Als je 400 dollar moet betalen om mee te lopen in een marathon, lopen ze 'm dan ook voor je?
Geen idee eigenlijk...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:16 schreef Maraca het volgende:
Even een vraagje tussendoor. Ik heb nu een Sigma hartslagmeter en ik overweeg toch naar een Garmin omdat ik merk dat mijn 3 jaar oude iPhone het eigenlijk niet meer trekt om én muziek én Endomondo te draaien. En ik was niet van plan om een nieuwe telefoon hiervoor te kopenHeb nu de Garmin Forerunner 110Un op het oog, maar die heeft geen hartslagsensor. Die is wel los verkrijgbaar. Nu heb ik dus wel zo'n band van Sigma. Zou dat te combineren zijn? Scheelt toch aardig in de prijs als ik het zo met elkaar vergelijk
Aanmoedigen magquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:13 schreef InGebruik het volgende:
Ach zo lang ben ik ook nog niet aan het lopen en aan wedstrijden al helemaal niet gedacht.![]()
![]()
Ergens denk ik dat het wel zou moeten kunnen. In de sportschool herkent de polar loopband mijn sigma ookquote:maar ja, zeker weten doe ik het niet..
NY is voor mensen van buiten de US, US$347.-'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat stond hierboven ook al, maar ik begrijp dat dat bericht door het tijdverschil nog niet is aangekomen bij jequote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
NY is voor mensen van buiten de US, US$347.-
koken en Fok!ken gaat eigenlijk niet samen blijkt wel...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:30 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat stond hierboven ook al, maar ik begrijp dat dat bericht door het tijdverschil nog niet is aangekomen bij je
enne we lopen voor hier, niet achter!!
Over dat laatste kunnen we discussierenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
koken en Fok!ken gaat eigenlijk niet samen blijkt wel...
enne we lopen voor hier, niet achter!!
niet als we GMT als basis nemenquote:
24 juni is as zondag? je kan nog steeds proberen?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:35 schreef YUR het volgende:
http://www.prorun.nl/prod(...)cs-marathon-campagne
Kans gemistIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Uitstekend plan!quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik heb nog geen marathon in de benen joh...dan maak ik meer stuk dan me lief is.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:39 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
24 juni is as zondag? je kan nog steeds proberen?
Oh, en ik ben niet goed genoeg voor campagnefoto's natuurlijk. Niet eens voor vakantiefoto's
Dan niet inderdaadquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
niet als we GMT als basis nemen
hoe laat moeten jullie aan de bak YUR?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
19.45 uur. 5 en 10 starten tegelijkquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
hoe laat moeten jullie aan de bak YUR?F means you're fucked![]()
en ga je hazen of zelf voor een goede tijd?quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Blijft toch een mooie filmquote:![]()
En damn ik kom me toch verrot uit bed rollen zegZo maar even een stukje wandelen denk ik.
![]()
Ik ga voor mezelf lopen. Ik heb nog geen tijd in mn hoofd...is allemaal afhankelijk van hoe het gaat op mn Brooks. Voor het eerst langer dan 40 minuten op die dingenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en ga je hazen of zelf voor een goede tijd?
Pardon?? Hoef jij niet te werken of zo?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:57 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Blijft toch een mooie film![]()
En damn ik kom me toch verrot uit bed rollen zegZo maar even een stukje wandelen denk ik.
Wordt niet wandelen maar hardlopen dan![]()
![]()
Was vandaag vrijquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:00 schreef streamnl het volgende:
[..]
Pardon?? Hoef jij niet te werken of zo?Hardlopen terwijl ik me zo verrot voel gaat hem niet worden
![]()
![]()
quote:Bevestiging van de order
Produktgegevens Naam Prijs BTW Subtotaal
1 x Garmin Forerunner 610 GPS-HRM ¤ 309,00 ¤ 49,34 ¤ 309,00
In dat geval beterschap!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:01 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Was vandaag vrijHardlopen terwijl ik me zo verrot voel gaat hem niet worden
![]()
![]()
Dan kan ik hem 2 september in het echie zienquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:04 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
http://www.hartslagmetershop.nl
Tsjup tsjup!I haz a happy.
![]()
![]()
Beterschapjesquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:01 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:![]()
Voor de genen die vandaag gaan lopen, heel veel plezier en hopelijk houden jullie het een beetje droog!
Ik heb net rondje bos gedaan met een vriendin, gezellig lopen kletsen en daardoor wel een nog trager dan slakken tempo, maar gezellig was het wel![]()
![]()
Was jij vorige week niet ook al ziek? Wel op jezelf passen hoor!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:01 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
![]()
or drink more concrete to toughen up...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Was jij vorige week niet ook al ziek? Wel op jezelf passen hoor!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dank u!quote:En dank u ook !quote:Nee hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Was jij vorige week niet ook al ziek? Wel op jezelf passen hoor!
очень хорошо!quote:Krijg ik eerder het: ''You'll sleep with the fishes tonightquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
or drink more concrete to toughen up..." gevoel bij. Maar will do.
Misschien ligt het ook wel aan dat ik echt al een paar dagen geen suiker meer heb gehad? Afkickverschijnselen.![]()
zat net nog even dat filmpje te bekijken van de NYC marathon...
massaal, maar.. you never walk alone'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:
Ecosia
Daar kan je ook goed beroerd van zijnquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:33 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dank u!
[..]
En dank u ook !
[..]
Nee hoor
[..]
очень хорошо!
[..]
Krijg ik eerder het: ''You'll sleep with the fishes tonight" gevoel bij. Maar will do.
Misschien ligt het ook wel aan dat ik echt al een paar dagen geen suiker meer heb gehad? Afkickverschijnselen.Ze noemt je een schaapquote:![]()
![]()
Zou ongeveer wel kloppen aangezien ik lichtelijk krullend haar hebquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar kan je ook goed beroerd van zijn
[..]
Ze noemt je een schaap![]()
Niks tegen schapenKebab
al sla ik dat nu maar even af
![]()
Ook namens mij beterschap.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:01 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Inderdaad een zeer mooi filmpje!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
zat net nog even dat filmpje te bekijken van de NYC marathon...
massaal, maar.. you never walk alone
Vanmiddag maar even Evy les 3 lopen, hopen dat ik morgen niet of nauwelijks spierpijn heb want dan de hele dag festival. Defqon.1![]()
![]()
Krullenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:39 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Zou ongeveer wel kloppen aangezien ik lichtelijk krullend haar heb![]()
Niks tegen schapenKebab
al sla ik dat nu maar even af
I has a jealous
![]()
![]()
![]()
Gisteren overleefd, nu net wakkerGaat wel weer wat beter volgens mij. Kan alleen nog niet zo goed inschatten wanneer ik weer kan lopen. Straks eens kijken hoeveel energie stofzuigen kost
![]()
![]()
Aaahh, ghehe. Sterkte.quote:![]()
Ik kreeg kippenvel van dat filmpje van de marathon.
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Werd wakker met migraine en ben fucked up misselijk. Lig je in bed en dan gaat je bed draaien en de deur wordt kleiner. Terwijl je hoofd bonkt alsof je continu die harde rechts directe van die lompe buffel uit de dojo krijgt. Zo voelde hetquote:
Twee ibuprofen d'r in gaat het wel weer.
En holy shit het hoost in leeuwarden!![]()
Dat ligt aan hoeveel Watt hij is. Dus welk energie label hij heeftquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:49 schreef LieLie het volgende:
![]()
Gisteren overleefd, nu net wakkerGaat wel weer wat beter volgens mij. Kan alleen nog niet zo goed inschatten wanneer ik weer kan lopen. Straks eens kijken hoeveel energie stofzuigen kost
/Flauwzijn.
I.i.g. Succes en hopelijk valt het mee.![]()
Klinkt als een goede kater.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:52 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Werd wakker met migraine en ben fucked up misselijk. Lig je in bed en dan gaat je bed draaien en de deur wordt kleiner. Terwijl je hoofd bonkt alsof je continu die harde rechts directe van die lompe buffel uit de dojo krijgt. Zo voelde het
Twee ibuprofen d'r in gaat het wel weer.
En holy shit het hoost in leeuwarden!![]()
It's funny
Leeuwarden is een beetje traag he?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:53 schreef Dr.Sexy het volgende:
Dus daar is de onweer gebleven waar jullie het gister over haddenDat krijg je als je aan de 'andere kant' woont
![]()
![]()
Nou ja en nu is de lucht weer blauwquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Leeuwarden is een beetje traag he?Dat krijg je als je aan de 'andere kant' woont
![]()
![]()
Eens kijken of ik vandaag nog zin kan maken om te gaan lopen.
Ben een beetje veel lui vandaagen vanavond sowieso ook weer 1,5 uur trainen.
![]()
Ik moet zo wel gaan lopen, want mijn fiets staat nog op mijn werk omdat ik gister met de auto terug ben gegaan.Ach, is wel weer een kilometer of 5, 6. Past precies in mijn les van Renate van vandaag. En ik had er al rekening mee gehouden gistermiddag, want ik heb nu mijn kleren in mijn kluis liggen daar.
![]()
It's funny
Mweh.. Als ik dit bekijk moet ik nog even niet sporten.
http://www.hardlooparchie(...)ikelen/neckcheck.jpg![]()
goed bezigquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:03 schreef Nero22 het volgende:
Ik moet zo wel gaan lopen, want mijn fiets staat nog op mijn werk omdat ik gister met de auto terug ben gegaan.Ach, is wel weer een kilometer of 5, 6. Past precies in mijn les van Renate van vandaag. En ik had er al rekening mee gehouden gistermiddag, want ik heb nu mijn kleren in mijn kluis liggen daar.
![]()
Duurt nog wel even voor mij dat ook lukt ;-)
(86 km!)
Ecosia
Lopen van werk naar huis staat hier ook op de planning. Op dit moment is dat 16km, is goed te doen dusF means you're fucked![]()
Hahaha, effies 86 km lopen. Als je dan 's avonds eindelijk thuis bent kun je weer beginnen aan de terugreis.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:11 schreef Jumparound het volgende:
[..]
goed bezig
Duurt nog wel even voor mij dat ook lukt ;-)
(86 km!)
It's funny
Gewoon in Keniaantjestempo doen. Goed vier uurtjesquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:14 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Hahaha, effies 86 km lopen. Als je dan 's avonds eindelijk thuis bent kun je weer beginnen aan de terugreis.
Der zit iemand op Facebook te hinten volgens mij zodat ik de 7heuvelenloop ook ga lopen, krijg gewoon dit linkje in m'n PM:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Gebreselassiequote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:27 schreef slacker_nl het volgende:
Der zit iemand op Facebook te hinten volgens mij zodat ik de 7heuvelenloop ook ga lopen, krijg gewoon dit linkje in m'n PM:
* YUR vindt ook dat slacker mee moet doen met de ZevenheuvelenloopF means you're fucked![]()
18-11, moet kunnen
Ecosia
Yur, ga jij nog dat maldens makkie lopen? of in die regio?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Doe je ook mee?quote:Molenhoeks makkie ga ik zelf niet lopen. Maar GotC en ik zijn straks 3 weken op een camping aan de Zevenheuvelenweg....en da's vlakbij dat parcours van Molenhoeks Makkie, en direct aan het parcours van de zevenheuvelenloopquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:45 schreef Jumparound het volgende:
Yur, ga jij nog dat ... makkie lopen? of in die regio?F means you're fucked![]()
Leuke RW trouwens deze maand. Vond hem vorige keer meh, maar nu is 'ie wel leuk. Maar denk niet dat ik een abbo wil. Ben meer van de hardloopboeken, denk ik, van die mensen zoals ik die vertellen wat hardlopen met hen doet enzo. Herkenning alom
.
wellicht, ik denk het welquote:
Ecosia
Over twee weken zit ik een week in Amersfoort en mijn zus woont zowat naast het park. Dus daar ga ik dan fijn hobbelen
. Denk dat ik na m'n loopje van morgen wel twee weken rust neem, want de voorkant van m'n schenen voelt toch niet helemaal fijn. Ga ik hier even niet posten en een paar sportschoolsessies inplannen om ook niet in de verleiding te komen
.
Ja, lijkt mij dus ook cool om te doen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:27 schreef slacker_nl het volgende:
Der zit iemand op Facebook te hinten volgens mij zodat ik de 7heuvelenloop ook ga lopen, krijg gewoon dit linkje in m'n PM:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Inschrijven dusquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:50 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij dus ook cool om te doen.
oke, veel plezier daarquote:
Misscien dat ik die hoek ook maar eens moet opzoeken om wat te rennen ;-)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ik heb me net samen met een vriendin in een impuls opgegeven voor de 4mijl dtd via de viva aktie.
Eind van de maand weet ik of we of 1 van ons erbij zitten.![]()
Nice! Succes!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:56 schreef Shravani het volgende:
Ik heb me net samen met een vriendin in een impuls opgegeven voor de 4mijl dtd via de viva aktie.
Eind van de maand weet ik of we of 1 van ons erbij zitten.
Leukquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:56 schreef Shravani het volgende:
Eind van de maand weet ik of we of 1 van ons erbij zitten.succes!
![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:58 schreef Shravani het volgende:
Tis ook zo aanstekelijk al die leuke verhalen hier
Ecosia
Dat doen we goed he?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:58 schreef Shravani het volgende:
Tis ook zo aanstekelijk al die leuke verhalen hier
Morgen dus thuis!quote:Naam Prijs BTW Subtotaal
1 x Garmin Forerunner 610 GPS-HRM
Betaling: Betaald
Status verzending: Verstuurd
goed bezigquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:56 schreef Shravani het volgende:
Eind van de maand weet ik of we of 1 van ons erbij zitten.
Moet je niet even de vuilnisbak buiten gaan zetten als ze komen hè, dan kun je nog een dag wachten.quote:
It's funny
Ik ga mijn duurloop doen van Renate, naar mijn werk. Ben benieuwd hoe het lopen is. Normaal loop ik altijd over een rustig fietspad over de dijk of langs het kanaal of door een park, en nu moet ik ineens langs de grote weg gaan lopen... Ik zal vast wel onbewust harder gaan lopen dan.
It's funny
zevenheuvelenloop
Bij het inschrijfgeld is inbegrepen (¤ 15,25)
een startnummer met je eigen naam
een of meer persoonlijke actie-foto's via internet
filmopnames van jouzelf in actie
een medaille
een fles AA Drink High Energy
een SMS- of e-mailbericht van je finishtijd en tussentijden
Lijkt me heel apart om dat terug te zien
Bij het inschrijfgeld is NIET inbegrepen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door streamnl op 22-06-2012 12:18:56 ]![]()
We hadden het besproken en zou nog iets te snel zijnquote:Al eis ik 'm volgend jaar wel op als haas
![]()
![]()
Ha, dan lopen wij die waarschijnlijk samen volgend jaar.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:21 schreef GotC het volgende:
[..]
We hadden het besproken en zou nog iets te snel zijnAl eis ik 'm volgend jaar wel op als haas
Ik vind deze ook nog iets te vroeg voor mij. Maar hij staat wel op mijn lijstje voor volgend jaar![]()
![]()
Gezelligquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:22 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ha, dan lopen wij die waarschijnlijk samen volgend jaar.
Ik vind deze ook nog iets te vroeg voor mij. Maar hij staat wel op mijn lijstje voor volgend jaar![]()
![]()
Euh? Eisen?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:21 schreef GotC het volgende:
[..]
We hadden het besproken en zou nog iets te snel zijnAl eis ik 'm volgend jaar wel op als haas
Oeh leukquote:waar heb je hem besteld?
Als jullie niet van de weg worden geblazen als ik langs flitsquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:30 schreef YUR het volgende:
[..]
Tegen die tijd loop jij zo vreselijk hard dat je mij mag gaan hazen![]()
![]()
![]()
![]()
En anders is het wel van de wind....quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:32 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Als jullie niet van de weg worden geblazen als ik langs flits![]()
![]()
Als ik me vanavond nog zo voel als nu dan ga ik niet lopen... boh buikpijn![]()
![]()
Beterschapquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En anders is het wel van de wind....
Als ik me vanavond nog zo voel als nu dan ga ik niet lopen... boh buikpijn![]()
![]()
Dat zou een stunt zijnquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:30 schreef YUR het volgende:
[..]
Tegen die tijd loop jij zo vreselijk hard dat je mij mag gaan hazen![]()
![]()
Aanstellerij natuurlijk, ik wil gewoon lopen...quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2012 12:41:07 ]![]()
Strafrondjequote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Aanstellerij natuurlijk, ik wil gewoon lopen...en 50 spiderman push ups achteraf , beide kanten
![]()
![]()
![]()
Nee ... en wat zijn spidermand push-ups?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:42 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Strafrondjeen 50 spiderman push ups achteraf , beide kanten
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ... en wat zijn spidermand push-ups?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:44 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan zo op de grond gaan liggen, maar om dan op te drukken![]()
![]()
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:22 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ha, dan lopen wij die waarschijnlijk samen volgend jaar.
Ik vind deze ook nog iets te vroeg voor mij. Maar hij staat wel op mijn lijstje voor volgend jaarik wil ook in 2013!!
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:44 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]Ik zie liever dat andere voorbeeld die jij laatst gebruikte...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door streamnl op 22-06-2012 12:58:26 (Moest van LoLa ;)) ]![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wat hij zegtik wil ook in 2013!!
![]()
![]()
![]()
Wat GotC zegt: Gezellig![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:56 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik zie liever die dat andere voorbeeld die jij laatst gebruikte...![]()
quote:Beste Guppy,
Je startnummer voor de Zomerklassieker van Brabant is 1422.
Om het afhalen van startnummers vlot te laten verlopen verzoeken wij u om deze mail mee te nemen of uw startnummer te onthouden.
Met vriendelijke groet,
Organisatie De Zomerklassieker van Brabant
www.dezomerklassiekervanbrabant.nl
quote:
Ecosia
Oke dit zijn de wedstrijden die sowieso op mijn to-do-list staan.
Welke mag ik eigenlijk ook niet vergeten??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo. Weekend.
Ik weet niet of lopen straks nog wat wordt. Ben moe en heb koppijn.
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:![]()
Ziet er goed uit.
@ Yuki, veel beterschap
Het lijkt wel of iedereen nu ziek is of aan het worden is..![]()
Ik heb hem er ook bij gezetquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:50 schreef GotC het volgende:
[..]
En CPCPuur omdat er zoveel Fok!kers aan mee gaan doen
En nog 260 dagen wachten maar![]()
![]()
![]()
Het heerst ookquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:50 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
Ziet er goed uit.
@ Yuki, veel beterschap
Het lijkt wel of iedereen nu ziek is of aan het worden is..![]()
Buikgriep, koorts en opgezette klieren, hoesten ...
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2012 13:52:43 ]![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:46 schreef streamnl het volgende:
Oke dit zijn de wedstrijden die sowieso op mijn to-do-list staan.
Welke mag ik eigenlijk ook niet vergeten??Marathon van RotterdamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: