quote:RTL 4 met Het Beste Van X Factor Worldwide
De meest bijzondere optredens uit edities van X Factor over de hele wereld vormen in juli twee avonden lang een avondvullend programma op RTL 4. Op vrijdag 6 en 13 juli komt het station met Het Beste Van X Factor Worldwide. Dat blijkt uit uitzendschema’s. X Factor heeft wereldwijd veel bekende artiesten opgeleverd. Zo wisten de Britse Cher Lloyd en Leona Lewis een carrière op te bouwen, en bereikte de eerste Ameri- kaanse winnares Melanie Amaro vorig jaar de top van de charts.
Op 20 juli gaat RTL 4 verder met Het Beste van Got Talent Worldwide. De buitenlandse versies van Holland’s Got Talent leverden waarschijnlijk de meest opmerkelijke nieuwe sterren op, waaronder de veelbesproken Susan Boyle en Paul Potts.
De programma’s zullen van half negen tot half elf te zien zijn.
Dus 6 en 13 juli: 20:30 - 22:30uur -> Het beste van X Factorquote:RTL 4 neemt kijkje bij talenten over de grens
Deze sportzomer zijn er weinig talentenjachten op tv te zien. Reden voor RTL 4 om de beste audities van X Factor over de hele wereld uit te zenden.
X Factor
Het van oorsprong Engelse programma X Factor kennen we allemaal: drie juryleden bepalen of een showtalent door mag naar de volgende ronde. Eén jurylid kennen we ook maar al te goed: Simon 'No Mercy' Cowell, ook nog eens de bedenker van de show. Na 'Het Beste van X Factor Worldwide' wordt ook 'Het Beste van Got Talent Worldwide' uitgezonden, ook al een idee van Cowell.
Doorbraak
De shows betekenden voor veel gewone mensen hun doorbraak. Zonder Britain's Got Talent hoorden we nooit van Paul Potts, die eerst voor hongerloontje mobiele telefoons verkocht. En ook niet die gekke Susan Boyle, die met haar stem de twijfels over haar uiterlijk weg zong. Uit de Engelse versie van X Factor is Leona Lewis de bekendste winnares, die ooit als serveerster bij de Pizza Hut centjes bij elkaar moest sprokkelen voor studiotijd.
Hoewel de deelnemers uit Nederland niet echt van de grond kwamen (ok, Waylon dan een beetje), lijkt het dus een slimme zet eens even over de grenzen te gaan kijken naar aanstormend talent.
Nu is het ook hopen op een 'The Worst Of' van beide shows, want dat levert aardig leedvermaak op. Het Beste Van X Factor Worldwide wordt begin juli uitgezonden op de vrijdagavond.
bron: www.veronica.nl
Dat vraagt om een pollquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:26 schreef Cee het volgende:
Idols blijft de beste talentenjachtshow. Ik zeg Idols maar ik bedoel eigenlijk Starmaker, maar daar is maar 1 seizoen van geweest. En ik bedoel Starmaker maar wil eigenlijk Soundmixshow typen.
nee x factor is leukerquote:
Je kijkt toch wel he?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Verdorie die vrijdagavond altijd, zaterdagavond zou veel geschikter zijn voor mij.
Ja wel kijken hoor vanavond...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Verdorie die vrijdagavond altijd, zaterdagavond zou veel geschikter zijn voor mij.
jammurrrrr...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, ben er niet. Avond met vrienden. Zunde.
Oh jammerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, ben er niet. Avond met vrienden. Zunde.
das ook wel eens rustig, lekker makkelijk posten zonder de helft te moeten missenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jammer
Anders hebben wij het rijk alleen hier MissJ
Dat wel en ik heb natuurlijk wijn en M&M'squote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:24 schreef MissJ het volgende:
[..]
das ook wel eens rustig, lekker makkelijk posten zonder de helft te moeten missen
oehoe lekker!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wel en ik heb natuurlijk wijn en M&M'sgeen Crispy maar nieuwe, met extra donkere chocolade.
Oe dat klinkt goedquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:35 schreef Lutte het volgende:
Ik moet kijken hoor ik
Bosvruchtenranja met ijs en minimarsjes goed genoeg?
Ja. Ja. JAAAAAAAAAAA!quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:11 schreef Cee het volgende:
Dan moeten ze wel Josh Krznnananccikcyzickyckic laten zien. Anders faalt dit programma hard.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:35 schreef Lutte het volgende:
Ik moet kijken hoor ik
Bosvruchtenranja met ijs en minimarsjes goed genoeg?
jij bent ook overalquote:
niet overalquote:
quote:
De Britse, is al 8 seizoenen bezig.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
maar in 2006 was X-factor er nog niet .... Waarom dan die titel
ditquote:
Damn, mijn orenquote:
Lutte kan niet kijkenquote:
Geweldigquote:
ooow okquote:
ja echt een onwijze engnekquote:
Greysquote:
En vol van zichzelfquote:
Pat was stiekem vliefd op jouquote:
Meer kunnen ze nietquote:
Uhhhhhhhh isquote:
Come get some van Roosterquote:
Njah dat is te fixen, iig makkelijker dan vals zingenquote:
Thanks!quote:
Jaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:03 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Thanks!
Had wel wat anders verwacht trouwens met een heavy nummer
quote:
De liefde is geheel wederzijdsquote:
Echt?quote:We lijken op elkaar zegt hij
Ja meer in gedrag enzoquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
De liefde is geheel wederzijds
[..]
Echt?Maar dan in de duo Penotti uitvoering zeker, want jij bent blond, toch?
Heyyyy jijquote:
Brave Phenoquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:09 schreef Pheno het volgende:
Ah, Ph komt kijken, kudtreclame. Dat zeg ik, Gamma.
Ik ga voor Josh Krajcik uit USAquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:09 schreef ejiraM het volgende:
Ik hoop nog op Shayne Ward en Joe McElderry![]()
![]()
Maar dat zullen vast te saaie successverhalen zijn
Ik was er ook een hele tijd niet, maar dat vertel ik nog welquote:
Dit is het beste worldwidequote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:11 schreef Joooo-pi het volgende:
gaat het niet alleen over de Nederlandse ?
Ik vermoed zomaar dat dit wel eens de finalist kan zijn tegen het jochie dat we net zagenquote:
Wat snap je niet aan X Factor Worldwide?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:11 schreef Joooo-pi het volgende:
gaat het niet alleen over de Nederlandse ?
Ik zat al te denken, die gaat verrassen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:11 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ik vermoed zomaar dat dit wel eens de finalist kan zijn tegen het jochie dat we net zagen
Hij is nerveusquote:
Pak je shotgunquote:
En een 'lelijke tatoe' girl!quote:
Ik heb serieus geen ideequote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:12 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ow
maar komen de Nederlandse helden nog wel vorbij dan?
Je zit in de koelkast?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:13 schreef tong80 het volgende:
Erg leuk om te zien. Dingen uit Australië enzo. Nu weer een kippenvel moment
Zoals?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:12 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ow
maar komen de Nederlandse helden nog wel vorbij dan?
Ik denk zomaar Sumeraquote:
hak niet gezienquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan X Factor Worldwide?
Dat was toch Idols?quote:
Dat was Idols toch?quote:
Nee net geneuktquote:
Oh, die had van die schommel moeten flikkeren.quote:
Beats the fridgequote:
Ah, het beruchte sigarettenmoment.quote:
Of met een frigide vrouw.quote:
Waar je pik als een ijslollie uitkomt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah dat kan ook nog natuurlijk. Zo een plank.
quote:
quote:
Het is maar goed dat ik geen microfoon in de douche hebquote:
We moeten ze dankbaar zijnquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:18 schreef Lutte het volgende:
Heerlijk dat er mensen hun leven in het teken zetten van het zo hard mogelijk laten lachen van anderen
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:18 schreef Bos81 het volgende:
Ach Baccara had ook succes met Yes Sir I can Boogie![]()
Of een microfoonstaandaard in zijn aars stoppen. Al vind hij dat lekker, gok ik zoquote:
Bigger and more, meestal TE veelquote:
Waar is dit in LA dan?quote:
Je bent daar geweest?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:24 schreef Pheno het volgende:
Even opgezocht, dit is idd Galen. Lol, ik moet minder vaak naar beurzen
Twee keer.quote:
Het boeide me niet echt, dozijn stemquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:25 schreef Karina het volgende:
mmm dat tweede wat hij deed was toch niet zo slecht.
Die drukte valt mee. Het zijn allemaal gamenerdsquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
WauwIndrukwekkend lijkt me!
Word je niet knettergek van de drukte?
Ja als je hem wilt helpen, blaft hij je afquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
maar niet de reden dat hij eruit ging, dat kapsonesgedoe deed hem de das om.
Oh de E3? of Blizzard dinges.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die drukte valt mee. Het zijn allemaal gamenerds
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die drukte valt mee. Het zijn allemaal gamenerds
Huh over wie heb jij het?quote:
Oke Pat had gelijkquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:27 schreef Greys het volgende:
Ik moet dat emo gelul eens afleren, ik schiet nou alweer vol
E3, Galen wordt gebruikt door Microsoft voor hun persconferentie. Dit jaar een optreden van Usherquote:
Beetje dubbel gevoel. Hij mag niet doorgaan vanwege het verhaal.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:27 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Huh over wie heb jij het?![]()
Gunfactor, deze gozer
Ik denk een bepaald jury lid?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:27 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Gunfactor, deze gozer
Cheryl!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:27 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Gunfactor, deze gozer
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:28 schreef Joooo-pi het volgende:
in de buitenlandse series zit er bijna altijd wel een lekker wijf in de jurie, en wij hebben Stacey
Mijn lid, die jury!quote:
Jaquote:
Ga Hachiko kijkenquote:
Huh, dus deze is niet door omdat zijn broer dood is?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje dubbel gevoel. Hij mag niet doorgaan vanwege het verhaal.
Nee das waar. Bij dit soort verhalen hoop ik altijd heel hard dat ze kunnen zingen, laat ik het zo zeggenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje dubbel gevoel. Hij mag niet doorgaan vanwege het verhaal.
omg toen heb ik echt ZOOOO gejankt he... wat een film zeg..quote:
Ze ziet me niet staan. Bitch!quote:
Done. Tien minuten droog gehouden, rest van de avond hoofdpijn gehad van het gejank.quote:
Daar is de muteknop voor.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:29 schreef Kally het volgende:
Eerlijk is eerlijk Cheryl is een lief en leuk mens, zingen is niet haar sterkste kant maar ach
I khad hem nog niet gehoord he? Ik bedoel, dat ze hem niet door moeten laten gaan omdat hij zielig is. maar gelukkig zong hij goed.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh, dus deze is niet door omdat zijn broer dood is?
herkenbaar. We zijn dit jaar weer bij het beeldje buiten shibuya geweest. Altijd druk. vrouw jankte bijna weerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Done. Tien minuten droog gehouden, rest van de avond hoofdpijn gehad van het gejank.
Oh die kijk ik dus nietquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. En nog waar gebeurd ook.
Nou, veeg mij maar op dan![]()
Dat wil ik OOIT in mijn leven doen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
herkenbaar. We zijn dit jaar weer bij het beeldje buiten shibuya geweest. Altijd druk. vrouw jankte bijna weerMaar ze staat ermee op de foto, omdat het kan
En bij goed gebruik het beeldje aangeraakt, zoals de Jpanners ook doen
Zijn neefjequote:
Ken ik niet, maar over een paar uur nu welquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. En nog waar gebeurd ook.
Nou, veeg mij maar op dan![]()
De variant van Richard Gere kijken. Morgen!quote:
ditquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat wil ik OOIT in mijn leven doen.
Die neus van Hachi aanraken daar
Dat heb ik ook maanden geroepen.quote:
De juiste uitgang van het station wordt aangegeven door een bordje met hachiko erop. De hond is een legend!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat wil ik OOIT in mijn leven doen.
Die neus van Hachi aanraken daar
Grrr, nu word ik nieuwsgierig, maar wil niet de hele avond jankenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik ook maanden geroepen.
En toch blij dat ik gekeken heb. Richard Gere vond ik nooit zo wat, maar wat een mooie rol
Heel ingetogen. Mooi.
+1quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Grrr, nu word ik nieuwsgierig, maar wil niet de hele avond janken
Gewoon een keertje eh... kopen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze was bij hoe heet die gast, Pisces had youtube ervan geplaatst, ze is wel hilarisch ook hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:32 schreef Joooo-pi het volgende:
haha, ja dat optreden voor de koningin was verschrikkelijk
en janken ga je hoor... Ik heb zelf nog nooit zo ernstig gejankt bij een film, ik had het echt niet meer. Maar oh, wat was het het waard, zulks een parel van een verhaal!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Koop tissues, want ik ga je garanderen dat je gaat janken. Je moet een bikkel zijn om het droog te houden. yeah, I'm too soft for this shit.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wilde de bank zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze was bij hoe heet die gast, Pisces had youtube ervan geplaatst, ze is wel hilarisch ook hoor
Zat ze samen met Katy Perry op de bank
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon een keertje eh... kopen.
En dan wachten tot je denkt 'Ja, nu durf ik het aan'.
Zo'n avond dat je toch niet meer de deur uit hoeft, want dat kan je wel vergeten daarna
Serieus, beste jankfilm ook.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Gezellig op stap, met rode ogen, snotneus en vlekken
Oke, oke ik ben omquote:
Die kan wel, je lacht je tranen net zo hard weer wegquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:33 schreef Greys het volgende:
Zo ben ik momenteel de moed aan het verzamelen voor Intouchables
ha, je wist wel dat het over cheryl ging... m'n quote ging fout...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze was bij hoe heet die gast, Pisces had youtube ervan geplaatst, ze is wel hilarisch ook hoor
Ja, snot all over the place. Gegarandeerd.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Gezellig op stap, met rode ogen, snotneus en vlekken
Ik ken jequote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:35 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ha, je wist wel dat het over cheryl ging... m'n quote ging fout...
Ben benieuwd, heb nog maar bij twee films echt hard gejankt (en dat waren nog kinderfilms ookquote:
quote:
quote:
Ik huilde keihard bij Alexandra Burke d'r finalenummer, toen nadat ze gewonnen had.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:35 schreef Kally het volgende:
Maar ik jank al om een reclame
Dat ventje op het strand met MS, papa is je hart ook een spier
Oh wacht, ik heb ook keihard gejankt toen Ron uit Idols gingquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik huilde keihard bij Alexandra Burke d'r finalenummer, toen nadat ze gewonnen had.
Dat ze het eerste stuk zo slecht en vals zong door haar tranen
Ja maar dat snap ik, menselijke emotie is zo mooi om te zien, of nou ja je wordt er door geraaktquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik huilde keihard bij Alexandra Burke d'r finalenummer, toen nadat ze gewonnen had.
Dat ze het eerste stuk zo slecht en vals zong door haar tranen
dit dit dit.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:35 schreef Greys het volgende:
Ik had de reviews op imdb gelezen van Hachiko en (erg...![]()
) van die reviews moest ik al janken.
Puur omdat volwassen kerels daar schreven dat ze het ZO MOOI vonden dat ze er van moesten huilen.
Daarna durfde ik dus een maand of vier niet te kijken en toch aangedurfd
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:36 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Oh wacht, ik heb ook keihard gejankt toen Ron uit Idols ging
Oh, niet op het linkje klikken Greys, ga je weer huilen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:37 schreef Pheno het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hachiko
ben ook in dat museum geweest
die moet ik nog es kijken.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Was echt leuk, buiten haar optreden dan.quote:
Nee dat kan ik zien.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, niet op het linkje klikken Greys, ga je weer huilen.
Iets wat al lang onder de grond had moeten liggenquote:
Yep 1 voor de 2e plekquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:40 schreef Karina het volgende:
Huh winnen ze daar 5 miljoen dollar! Wist ik niet eens, kolere.
Na een tel 'zang' ben ik daar nog steeds van overtuigd.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iets wat al lang onder de grond had moeten liggen
Oh, ik kom naar een meet!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:41 schreef Greys het volgende:
Allejezus wat is die Cheryl toch mooi.
Ik wil haar zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |