ditquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat wil ik OOIT in mijn leven doen.
Die neus van Hachi aanraken daar
Dat heb ik ook maanden geroepen.quote:
De juiste uitgang van het station wordt aangegeven door een bordje met hachiko erop. De hond is een legend!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat wil ik OOIT in mijn leven doen.
Die neus van Hachi aanraken daar
Grrr, nu word ik nieuwsgierig, maar wil niet de hele avond jankenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik ook maanden geroepen.
En toch blij dat ik gekeken heb. Richard Gere vond ik nooit zo wat, maar wat een mooie rol
Heel ingetogen. Mooi.
+1quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Grrr, nu word ik nieuwsgierig, maar wil niet de hele avond janken
Gewoon een keertje eh... kopen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze was bij hoe heet die gast, Pisces had youtube ervan geplaatst, ze is wel hilarisch ook hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:32 schreef Joooo-pi het volgende:
haha, ja dat optreden voor de koningin was verschrikkelijk
en janken ga je hoor... Ik heb zelf nog nooit zo ernstig gejankt bij een film, ik had het echt niet meer. Maar oh, wat was het het waard, zulks een parel van een verhaal!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Koop tissues, want ik ga je garanderen dat je gaat janken. Je moet een bikkel zijn om het droog te houden. yeah, I'm too soft for this shit.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wilde de bank zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze was bij hoe heet die gast, Pisces had youtube ervan geplaatst, ze is wel hilarisch ook hoor
Zat ze samen met Katy Perry op de bank
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon een keertje eh... kopen.
En dan wachten tot je denkt 'Ja, nu durf ik het aan'.
Zo'n avond dat je toch niet meer de deur uit hoeft, want dat kan je wel vergeten daarna
Serieus, beste jankfilm ook.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Gezellig op stap, met rode ogen, snotneus en vlekken
Oke, oke ik ben omquote:
Die kan wel, je lacht je tranen net zo hard weer wegquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:33 schreef Greys het volgende:
Zo ben ik momenteel de moed aan het verzamelen voor Intouchables
ha, je wist wel dat het over cheryl ging... m'n quote ging fout...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze was bij hoe heet die gast, Pisces had youtube ervan geplaatst, ze is wel hilarisch ook hoor
Zat ze samen met Katy Perry op de bank
Ja, snot all over the place. Gegarandeerd.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Gezellig op stap, met rode ogen, snotneus en vlekken
Ik ken jequote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:35 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ha, je wist wel dat het over cheryl ging... m'n quote ging fout...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |