Ben benieuwd, heb nog maar bij twee films echt hard gejankt (en dat waren nog kinderfilms ookquote:
quote:
quote:
Ik huilde keihard bij Alexandra Burke d'r finalenummer, toen nadat ze gewonnen had.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:35 schreef Kally het volgende:
Maar ik jank al om een reclame
Dat ventje op het strand met MS, papa is je hart ook een spier
Oh wacht, ik heb ook keihard gejankt toen Ron uit Idols gingquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik huilde keihard bij Alexandra Burke d'r finalenummer, toen nadat ze gewonnen had.
Dat ze het eerste stuk zo slecht en vals zong door haar tranen
Ja maar dat snap ik, menselijke emotie is zo mooi om te zien, of nou ja je wordt er door geraaktquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik huilde keihard bij Alexandra Burke d'r finalenummer, toen nadat ze gewonnen had.
Dat ze het eerste stuk zo slecht en vals zong door haar tranen
dit dit dit.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:35 schreef Greys het volgende:
Ik had de reviews op imdb gelezen van Hachiko en (erg...![]()
) van die reviews moest ik al janken.
Puur omdat volwassen kerels daar schreven dat ze het ZO MOOI vonden dat ze er van moesten huilen.
Daarna durfde ik dus een maand of vier niet te kijken en toch aangedurfd
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:36 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Oh wacht, ik heb ook keihard gejankt toen Ron uit Idols ging
Oh, niet op het linkje klikken Greys, ga je weer huilen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:37 schreef Pheno het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hachiko
ben ook in dat museum geweest
die moet ik nog es kijken.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze was bij hoe heet die gast, Pisces had youtube ervan geplaatst, ze is wel hilarisch ook hoor
Zat ze samen met Katy Perry op de bank
Was echt leuk, buiten haar optreden dan.quote:
Nee dat kan ik zien.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, niet op het linkje klikken Greys, ga je weer huilen.
Iets wat al lang onder de grond had moeten liggenquote:
Yep 1 voor de 2e plekquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:40 schreef Karina het volgende:
Huh winnen ze daar 5 miljoen dollar! Wist ik niet eens, kolere.
Na een tel 'zang' ben ik daar nog steeds van overtuigd.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iets wat al lang onder de grond had moeten liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |