Intratuin. Bij afname van meer dan 500 stuks krijg je 5% korting. Daarom zie je vaak lange treintjes met bielzen rijden.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:23 schreef Anno1982 het volgende:
Bij welk tuincentrum ga je die bielzen halen?
Wat je overigens rechtsonder ziet branden, is een paalspoorstaafverbinding, afgekort PSV. Dit zorgt ervoor dat de stroom die zoals nu door de bovenleiding portalen loopt afgeleidt wordt naar de spoorstaaf.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:28 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Wel jammer dat net een paar jaar terug de lijnen Hlgh - Lw en Lw - Stv volledig vernieuwd zijn met TPRB. Ombouw naar V-CVL is niet zo heel moeilijk, maar sindsdien is helaas wel een (niet seinwezen-) project voorbijgekomen dat de straatkasten zo vol heeft gezet dat het ombouwen naar een V-CVL qua ruimte niet meer gaat...
Was deze overigens al gepost?
Dat dacht ik ook gelijk toen ik vanmiddag er een mailtje over kreeg.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
had ik een vooruitziende blik eerder vandaag?
Ook je foutenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:44 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook gelijk toen ik vanmiddag er een mailtje over kreeg.
Anyway, zo'n beetje mijn complete werk is nu dus live te volgen...
Gokje: Gratis knuffelen?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Free huggers op Utrecht Centraal? Is er iets te doen?
Jaaa dat snap ikquote:
het kan het voor jou misschien ook iets makkelijker makenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:44 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook gelijk toen ik vanmiddag er een mailtje over kreeg.
Anyway, zo'n beetje mijn complete werk is nu dus live te volgen...
mooi zo. Nu moeten ze nog ervoor zorgen dat ze bij concessies niet te goedkoop inschrijven. XX heeft iets dergelijks ook al aangekondigd, omdat ze bij een aantal concessies onder de kostprijs ingeschreven haddenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:55 schreef dennistd het volgende:
Syntus is gered: http://nos.nl/artikel/387176-syntus-gered-van-faillissement.html
Ik denk dat dat wel meevalt.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het kan het voor jou misschien ook iets makkelijker maken
Godzijdank zie je geen rijwegen...quote:
op je beeldschermen kun je anders weinig zien van een aantal van die trajectenquote:
Je ziet in het filmpje de sein ook van groen naar rood springen. Wat gebeurd er dan allemaal vanaf dat moment? Of komt het sein even later weer op groen?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:34 schreef b2py het volgende:
[..]
Wat je overigens rechtsonder ziet branden, is een paalspoorstaafverbinding, afgekort PSV. Dit zorgt ervoor dat de stroom die zoals nu door de bovenleiding portalen loopt afgeleidt wordt naar de spoorstaaf.
Ik heb nog meer manieren om te weten te komen waar een trein precies is. Het grootste deel van de tijd is het trouwens totaal niet nodig om dat op de meter nauwkeurig te weten, en anders kan een machinist me dat prima vertellen. Als er iets aan de hand is, heb ik die toch al aan de lijn.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
op je beeldschermen kun je anders weinig zien van een aantal van die trajecten
wellicht zou dennistd jou kunnen helpen. Ik meen dat hij wel eens iets in die richting had of er mee bezig was.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:05 schreef computergirl het volgende:
ik zoek een actueel bestand met GPS coördinaten van alle nederlandse treinstations. Google geeft tot nu toe geen resultaat, heeft iemand een tip?
Zoiets? http://openov.nl/haltes/data/spoorkaart.kmlquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:05 schreef computergirl het volgende:
ik zoek een actueel bestand met GPS coördinaten van alle nederlandse treinstations. Google geeft tot nu toe geen resultaat, heeft iemand een tip?
Bedankt voor de herinnering, ik wilde nog ff gaan kijken, dus gelijk maar ff gedaan. De psv hangt los, omdat waarschijnlijk de dsv ontploft is, getuige ook de brandsporen op de mast. Ook nog even naar boven gekeken, maar aan de bovenleiding is niets te zien.quote:
Ja zoiets idd.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:11 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zoiets? http://openov.nl/haltes/data/spoorkaart.kml
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |