Nou, nou, nouquote:Op zondag 24 juni 2012 11:22 schreef computergirl het volgende:
[..]
volgens mij is het redelijk 'normaal' dat je al een vervang scharrel hebt voordat je de vorige de laan uit stuurt.
quote:Op zondag 24 juni 2012 11:51 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb vannacht over Badr gedroomd...het is officieel, dit topic stoort me in mijn leven overdag en is nu zelfs mijn dromen binnengedrongen
Ik ben vergolftast
Valt wel mee, hoor.quote:Op zondag 24 juni 2012 02:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Goh Cynix, je zou onderhand bijna gaan denken dat jij wat issues hebt met Marokkanen.
Of alle dames labiel (die optie zou ik ook niet uitsluitenquote:Op zondag 24 juni 2012 16:59 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Valt wel mee, hoor.
Maar het valt me op dat er eerst veel opmerkingen over zijn agressiviteit gemaakt worden en vervolgens beginnen alle dames te zwijmelen. Dat begrijp ik nooit zo goed.
Ik zal wel gewoon jaloers zijn.
Ja jij wil ook door Badr geslagen worden denk ik.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:59 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Valt wel mee, hoor.
Maar het valt me op dat er eerst veel opmerkingen over zijn agressiviteit gemaakt worden en vervolgens beginnen alle dames te zwijmelen. Dat begrijp ik nooit zo goed.
Ik zal wel gewoon jaloers zijn.
quote:Opgejaagde Gullit verlaat golfbaan als een speer
BEWAAR
ARTIKEL
12 REACTIES
Door: redactie
23-6-12 - 07:50 bron: AD Sportwereld
Oud-international Ruud Gullit tijdens het Van Lanschot Senior Open golftoernooi. Gullit doet dit jaar voor het eerst mee en is een van de 72 deelnemende amateurs. © epa.
Of het kwam omdat hij ruim vijfeneenhalf uur op de golfbaan had gelopen of doordat hij de media een beetje beu is; Ruud Gullit had gistermiddag na zijn eerste ronde tijdens het Lanschot Senior Open op de Koninklijke Haagsche Golf & Country Club geen zin meer om journalisten te woord te staan.
© anp.
© anp.
Ook niet over zijn golfspel, want de oud-voetballer stapte na zijn achttiende hole snel in een buggy om zich als een speer van de golfbaan in Wassenaar te laten vervoeren.
Het zit Ruud Gullit, die donderdagavond op televisie nog wel liet weten eventueel beschikbaar te zijn voor de functie van bondscoach, even niet mee.
Hij ligt in scheiding met zijn vrouw Estelle en is daardoor een prooi voor de paparazzi. Die waren dan ook aanwezig toen Gullit om half twee op hole tien moest starten.
Ruim vijfėneenhalf uur later kwam hij binnen, ruim een uur later dan normaal het geval zou zijn geweest.
Het stormde namelijk hard op de Haagsche. Soms werd windkracht acht gemeten tijdens de wedstrijd waaraan niet alleen profs, maar ook amateurs - zoals Gullit - meededen.
De 49-jarige Amsterdammer heeft handicap 6,6, maar dat kon hij gisteren onder deze 'omstandigheden' op de Wassenaarse golfbaan niet spelen.
Deze keer was hij tenminste wel op de golfbaan.quote:
Ik vermoed dat dit een charme-offensief is van Ruud voor de golftas.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze keer was hij tenminste wel op de golfbaan.
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:10 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit een charme-offensief is van Ruud voor de golftas.
quote:Ronald de Boer haalt grap uit met Gullit
Ronald de Boer heeft op Twitter een grap uitgehaald met Ruud Gullit. De oud-speler en tweelingbroer van Ajax-trainer Frank de Boer plaatste dit weekeinde een foto op Twitter met daarop Ruud Gullit afgebeeld in een kliko.
Dat deed Ronald de Boer naar aanleiding van de verhalen die rond de scheiding van Gullit naar buiten kwamen. Zo werd bekend dat Gullit zijn vrouw op Schiphol had bespioneerd vanachter een afvalcontainer.
Bron
Oh niet ver genoeg omhoog gescrolled, ik zie het nuquote:Op maandag 25 juni 2012 07:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
stond al in dit topic
Mooi het is weer maandag, hopelijk weer wat nieuwe ontwikkelingen
quote:FOOTBALL hero Ruud Gullit has told how he taped his wife calling him a dork then hid behind an airport rubbish bin to catch her cheating.
even wakker worden en dan komt ie rraanquote:Op maandag 25 juni 2012 07:30 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik wacht al een hele dag met smart....
Whaha achter die container!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:25 schreef Poeke het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn photoshopskillz zijn slecht maar dat heb ik ervan gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |