Ja centrum haha, dan zit je heel dicht in de buurt bij mij waarschijnlijkquote:
Het legenda balkje met die kleuren is anders wel hetzelfde..quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:45 schreef zoem het volgende:
[..]
Je weet wel dat de Europese radar sneller rode kleuren weergeeft dan de Benelux-variant? Het stelt minder voor dan je denkt.
Rare gedachte haha.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:02 schreef kree het volgende:
[..]
Ja centrum haha, dan zit je heel dicht in de buurt bij mij waarschijnlijk
Hier in Alkmaar blijf ik ook nog steeds hopenquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:02 schreef Dagoduck het volgende:
Zo rond 21 uur zal het hier (Den Helder) gaan regenen dan weer een uurtje droog ofzo en dan krijgen we toch nog dat onweer? wie weet..
Nou je zou zo op nog geen honderd meter kunnen wonen, zo ver weg en toch zo dicht bijquote:
neee den haag hahaquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wie weet zit ie ergens in Limburgland...
Ja iddquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:04 schreef kree het volgende:
[..]
Nou je zou zo op nog geen honderd meter kunnen wonen, zo ver weg en toch zo dicht bij
Leuk dat internet
zoemquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:05 schreef zoem het volgende:
Het is nu erg donker geworden en het regent en waait wat. Maar nog niet echt onweer, terwijl het volgens buienradar al hier zou moeten zijn.
Waar zit jij ook alweer?quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:05 schreef zoem het volgende:
Het is nu erg donker geworden en het regent en waait wat. Maar nog niet echt onweer, terwijl het volgens buienradar al hier zou moeten zijn.
Dat zal krap zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |