Dat zal krap zijnquote:
Hoe kom je daar nou bij? Die hele pruttel komt over een hele brede strook eraan.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:06 schreef fotostarter het volgende:
Via buienradar lijkt echt alles af te buigen richting de noordzee.
Is buienradar nu zo onbetrouwbaar?
Het Eindhoven-Shield is ook geactiveerd. Straks gaat de ene bui ten Westen van Breda, en de andere ten Oosten van Eindhoven. Zul je zien dat Tilburg as usual nog ff een locale zwarte pit krijgt...quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:29 schreef Green1 het volgende:
Het breda force field heeft al zijn uitwerking zie ik. Er begint al een gat te onstaan in de bui..
tuurlijk, wij moeten de zooi van Breda en Eindhoven opvangenquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:11 schreef Coelho het volgende:
[..]
Het Eindhoven-Shield is ook geactiveerd. Straks gaat de ene bui ten Westen van Breda, en de andere ten Oosten van Eindhoven. Zul je zien dat Tilburg as usual nog ff een locale zwarte pit krijgt...
Als die buien nu niet gaan minderen qua kracht kan ik dit keer wel eens geluk hebbenquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:11 schreef Green1 het volgende:
De mensen van het force-field zijn hard bezig zo te zien:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:11 schreef Coelho het volgende:
[..]
Het Eindhoven-Shield is ook geactiveerd. Straks gaat de ene bui ten Westen van Breda, en de andere ten Oosten van Eindhoven. Zul je zien dat Tilburg as usual nog ff een locale zwarte pit krijgt...
En waar woont meneequote:
Het is zeker wel boeiend;) En tegenwoordig word de kleinste onweersbui al noodweer genoemd door de media. Lees het bericht op knmi.nl maar eens goed.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:11 schreef SoldMayor het volgende:
Als ik op buienradar kijk is het niet zo boeiend.
Noodweer![]()
Afgelope maandag ochtend toen was het wel aardig slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |