Volgens mij is dat niet de eerste keer.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:41 schreef byah het volgende:
Historisch dieptepunt, de ns zet minder treinen rond schiphol, Utrecht en den haag door verwacht noodweer. Kan het nog erger in dit land..
Utrecht Centraalquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, rond de Randstad sws half uur vertraging nu
Ok, ik heb niks gezegd.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Gast
http://europa.buienradar.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur
Je weet wel dat de Europese radar sneller rode kleuren weergeeft dan de Benelux-variant? Het stelt minder voor dan je denkt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Gast
http://europa.buienradar.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur
quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:45 schreef tomaat52 het volgende:
http://www.zeegat.nl/
Joehoe, leeft zeeland nog?
Hallo plaatsgenoot. Regen inmidels stukken minder. Geen sirenes gehoord trouwens.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:37 schreef Lucky2011 het volgende:
Hier in dongen is het nog rustig.. het regent wat.
Nou ja rustig.. een hoop sirenes dat wel..
een bom gevonden hier op een school (tweede wereld)
Ik leef nog ja.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:45 schreef tomaat52 het volgende:
http://www.zeegat.nl/
Joehoe, leeft zeeland nog?
Waar is hier?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hier begint het te regenen nu...
Ik hoor ze hier ook ja.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:52 schreef Mascleta het volgende:
de hagelkanonnen doen het nog in Zeeland
Wie weet zit ie ergens in Limburgland...quote:
Ja hier ook, maar hier zal het as usual wel weer niets zijnquote:
Dat is de westerscheldequote:Op donderdag 21 juni 2012 18:48 schreef DennisDeBengel het volgende:
Best veel water in Vlissingen
http://www.webcamdelta.nl(...)&REFER1=&FIRST=&RFM=
Das een lekkerequote:Op donderdag 21 juni 2012 18:59 schreef Fredo55 het volgende:
Domburg meld een windstoot van 91,8 km/h.
Jawel, maar het ging om de richting.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:45 schreef zoem het volgende:
[..]
Je weet wel dat de Europese radar sneller rode kleuren weergeeft dan de Benelux-variant? Het stelt minder voor dan je denkt.
Ja centrum haha, dan zit je heel dicht in de buurt bij mij waarschijnlijkquote:
Het legenda balkje met die kleuren is anders wel hetzelfde..quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:45 schreef zoem het volgende:
[..]
Je weet wel dat de Europese radar sneller rode kleuren weergeeft dan de Benelux-variant? Het stelt minder voor dan je denkt.
Rare gedachte haha.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:02 schreef kree het volgende:
[..]
Ja centrum haha, dan zit je heel dicht in de buurt bij mij waarschijnlijk
Hier in Alkmaar blijf ik ook nog steeds hopenquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:02 schreef Dagoduck het volgende:
Zo rond 21 uur zal het hier (Den Helder) gaan regenen dan weer een uurtje droog ofzo en dan krijgen we toch nog dat onweer? wie weet..
Nou je zou zo op nog geen honderd meter kunnen wonen, zo ver weg en toch zo dicht bijquote:
neee den haag hahaquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wie weet zit ie ergens in Limburgland...
Ja iddquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:04 schreef kree het volgende:
[..]
Nou je zou zo op nog geen honderd meter kunnen wonen, zo ver weg en toch zo dicht bij
Leuk dat internet
zoemquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:05 schreef zoem het volgende:
Het is nu erg donker geworden en het regent en waait wat. Maar nog niet echt onweer, terwijl het volgens buienradar al hier zou moeten zijn.
Waar zit jij ook alweer?quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:05 schreef zoem het volgende:
Het is nu erg donker geworden en het regent en waait wat. Maar nog niet echt onweer, terwijl het volgens buienradar al hier zou moeten zijn.
Dat zal krap zijnquote:
Hoe kom je daar nou bij? Die hele pruttel komt over een hele brede strook eraan.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:06 schreef fotostarter het volgende:
Via buienradar lijkt echt alles af te buigen richting de noordzee.
Is buienradar nu zo onbetrouwbaar?
Het Eindhoven-Shield is ook geactiveerd. Straks gaat de ene bui ten Westen van Breda, en de andere ten Oosten van Eindhoven. Zul je zien dat Tilburg as usual nog ff een locale zwarte pit krijgt...quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:29 schreef Green1 het volgende:
Het breda force field heeft al zijn uitwerking zie ik. Er begint al een gat te onstaan in de bui..
tuurlijk, wij moeten de zooi van Breda en Eindhoven opvangenquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:11 schreef Coelho het volgende:
[..]
Het Eindhoven-Shield is ook geactiveerd. Straks gaat de ene bui ten Westen van Breda, en de andere ten Oosten van Eindhoven. Zul je zien dat Tilburg as usual nog ff een locale zwarte pit krijgt...
Als die buien nu niet gaan minderen qua kracht kan ik dit keer wel eens geluk hebbenquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:11 schreef Green1 het volgende:
De mensen van het force-field zijn hard bezig zo te zien:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:11 schreef Coelho het volgende:
[..]
Het Eindhoven-Shield is ook geactiveerd. Straks gaat de ene bui ten Westen van Breda, en de andere ten Oosten van Eindhoven. Zul je zien dat Tilburg as usual nog ff een locale zwarte pit krijgt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |