volgens mij zie ik wat rode pitjesquote:
Kijken of je komende winter nog zo praat!quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:27 schreef Apotheose het volgende:
en natuuuuuuuuuuuuuuurlijk gaat het weer langs friesland zeker.... Wat het weer betreft wil ik ook wel in t zuiden wonen
Als ik richting Dordrecht kijk, zie ik wel wat donkere luchten jaquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:33 schreef lipjes het volgende:
hier in moerdijk al gerommel te horen in de verte
ik ook, en buienradar laat zowar een lichte opleving zienquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:33 schreef Rabieluh het volgende:
Ik hoorde zowaar wat rommelen te Breda...
Ja he, ff uit het raam op de bovenste verdieping hangen.,quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
ik ook, en buienradar laat zowar een lichte opleving zien
Idd, het is de schuld van het knmi.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:38 schreef Dagkaart het volgende:
Hier weer helemaal niks in het zuid-oosten. Kut KNMI
De gemeente, de kern of de inwoners?quote:
Deze keer de gemeentequote:Op donderdag 21 juni 2012 19:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De gemeente, de kern of de inwoners?
Ja Tuurlijk heeft het KNMI het gedaan.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:38 schreef Dagkaart het volgende:
Hier weer helemaal niks in het zuid-oosten. Kut KNMI
Ik moet toch iemand de schuld gevenquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:38 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Idd, het is de schuld van het knmi.
Valt nog mee, verwachtte een pukkelpopachtige downburst, enorme hagelstenen, heel veel flitsen en dat soort werk.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:35 schreef Razor21 het volgende:
Zit nog steeds te wachten op zoiets in Nederland :
Dat geluid (vanaf 1:20 min.)
quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:41 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
Ik moet toch iemand de schuld geven
quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:40 schreef StateOfMind het volgende:
De gemeente, de kern of de inwoners?
hie ook iets wat op spetters leek. Het was dat ik toevallig ff in de tuin was anders had ik het niet eens gezienquote:
Het was inderdaad van korte duur. Iets van 20-25min waarvan 10-15min hevig.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:42 schreef DennisDeBengel het volgende:
Hier alweer voorbij lijkt het.. het begon zo mooi maar na 10 minuten was het voorbij
Hier alleen wat lichte knallen, het wordt ook al weer lichter lijkt het.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:43 schreef zoem het volgende:
[..]
Het was inderdaad van korte duur. Iets van 20-25min waarvan 10-15min hevig.
Zaten wel een paar mooie knallers bij, maar echt noodweer? Nah, daarvoor was de treksnelheid te hoog.
Zo ziet het er hier ongeveer ook uit, wordt opeens pikkedonker en volgens de buienradar komen er BLIKSEMS AAAAAANNNNquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:45 schreef junkiexp het volgende:
Dit komt eraan vanuit het westen:
[ afbeelding ]
Waar jij nu heen kijk dat is nu bij mij boven mijn hoofdquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:45 schreef junkiexp het volgende:
Dit komt eraan vanuit het westen:
[ afbeelding ]
foto ?quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:47 schreef kapiteintje het volgende:
Er hangt hier gewoon een hoefijzer boven Tilburg.
Een gloeiend hoefijzer waar een smid de vonken vanaf slaat?quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:47 schreef kapiteintje het volgende:
Er hangt hier gewoon een hoefijzer boven Tilburg.
Rotterdam west vanuit centrumquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:46 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Waar jij nu heen kijk dat is nu bij mij boven mijn hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |