quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:41 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
Ik moet toch iemand de schuld geven
quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:40 schreef StateOfMind het volgende:
De gemeente, de kern of de inwoners?
hie ook iets wat op spetters leek. Het was dat ik toevallig ff in de tuin was anders had ik het niet eens gezienquote:
Het was inderdaad van korte duur. Iets van 20-25min waarvan 10-15min hevig.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:42 schreef DennisDeBengel het volgende:
Hier alweer voorbij lijkt het.. het begon zo mooi maar na 10 minuten was het voorbij
Hier alleen wat lichte knallen, het wordt ook al weer lichter lijkt het.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:43 schreef zoem het volgende:
[..]
Het was inderdaad van korte duur. Iets van 20-25min waarvan 10-15min hevig.
Zaten wel een paar mooie knallers bij, maar echt noodweer? Nah, daarvoor was de treksnelheid te hoog.
Zo ziet het er hier ongeveer ook uit, wordt opeens pikkedonker en volgens de buienradar komen er BLIKSEMS AAAAAANNNNquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:45 schreef junkiexp het volgende:
Dit komt eraan vanuit het westen:
[ afbeelding ]
Waar jij nu heen kijk dat is nu bij mij boven mijn hoofdquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:45 schreef junkiexp het volgende:
Dit komt eraan vanuit het westen:
[ afbeelding ]
foto ?quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:47 schreef kapiteintje het volgende:
Er hangt hier gewoon een hoefijzer boven Tilburg.
Een gloeiend hoefijzer waar een smid de vonken vanaf slaat?quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:47 schreef kapiteintje het volgende:
Er hangt hier gewoon een hoefijzer boven Tilburg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |