quote:Nick and Vanessa Lachey Expecting a Boy
Yitzhak Dalal/Hilton Media Group
It looks as though Vanessa Lachey is getting her wish.
“It’s a BOY. Nick and I are incredibly excited to share the news that we are expecting a baby boy,” the Wipeout host, 31, announced on her website Wednesday. “We can’t wait to meet him soon!!!”
She and her husband Nick Lachey – who recently snapped a sexy sunset photo of his expectant wife – will welcome their first child in September.
Although the couple just wanted “a healthy baby,” Lachey did reveal she had a bit of a preference.
“I’m excited either way! But I always wanted a boy first,” she Tweeted in March.
– Sarah Michaud
quote:Jessica Capshaw & Christopher Gavigan Welcome Baby No. 3: A Girl
Congratulations are in order for Jessica Capshaw and Christopher Gavigan!
The Grey’s Anatomy star, 35, and her author-environmentalist husband welcomed their third child – another girl – on Thursday (June 20).
Jessica’s proud siblings broke the news via Twitter, with her brother sharing a newborn image with the caption, “Uncle.” As well, Jessica’s sister shared a picture holding the new addition, writing, “Welcome niece.”
No further information has been announced at this time.
Jessica and Christopher were wed in May 2004 in a large ceremony at her family’s East Hampton estate. Her mother is actress Kate Capshaw, and her stepfather is famed film director, Steven Spielberg.
The pair are already parents to son Luke, nearly 5, and 1 1/2-year-old daughter Eve.
quote:Lisa Loeb Welcomes Son Emet Kuli
Baby is here — and it’s a boy!
Lisa Loeb and husband Roey Hershkovitz welcomed their second child, son Emet Kuli Loeb Herskovitz, on Friday, June 15 in Los Angeles, her rep tells PEOPLE exclusively.
Emet weighed in at 7 lbs., 7 oz. and is 20 inches long. He joins big sister Lyla Rose, 2½.
“We’re so happy to have a sweet, healthy baby,” the singer, author and eyewear designer, 44, tells PEOPLE. “Lyla is excited to be a big sister!”
Loeb wed Hershkovitz, 33, a music production supervisor for Conan, in January 2009. She shared her experience by blogging her pregnancy for PEOPLE Babies.
“Everyone asks how I feel … well, honestly, I’m so tired. Seriously. It’s like getting jet-lag randomly, and I feel the baby’s head just getting lower and lower,” Loeb wrote last week.
Dixiequote:Caleb Followill and Lily Aldridge Welcome Daughter Dixie Pearl
A king and his queen now have a little princess.
Kings of Leon frontman Caleb Followill and wife Lily Aldridge welcomed their first child, daughter Dixie Pearl Followill, on Thursday, June 21 in Nashville.
The baby girl arrived at 1 a.m., weighing in at 7 lbs., 11 oz. and measuring 22 inches long.
“Mom, Dad and baby are happy, healthy and enjoying their new addition,” a rep for the band tells PEOPLE.
The couple tied the knot in Santa Barbara in May 2011. Even then, the rocker was excited to start a brood with his Victoria’s Secret Angel bride.
“I can’t wait to raise a family with her because she’s a great woman,” the rocker, 30, told PEOPLE in August.
Caleb isn’t the first King to have a kid. His cousin Matthew Followill welcomed son Knox, 13 months, last May.
Die zal stiekem wel in Augustus bevallen als wij niks verwachtenquote:Op maandag 25 juni 2012 10:56 schreef juultje84 het volgende:
....en ze moet nog 2,5 maand.... (in september uitgerekend)
Nou, ze heeft geen onderkin, en check die enkels en die polsen, dat valt echt wel mee hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 10:56 schreef juultje84 het volgende:
Vanessa Minnillo, de nieuwe vrouw van Nick Lachey (ex van Jessica Simpson), doet ook een "Simpsonnetje"....
[ afbeelding ]
....en ze moet nog 2,5 maand.... (in september uitgerekend)
http://blog.zap2it.com/po(...)ples-second-son.htmlquote:Scott Wolf baby news: Wife Kelley pregnant with couple's second sonBy Drusilla Moorhouse
June 21, 2012 7:18 PM ET
"Party of Five" alum Scott Wolf's wife is pregnant with the couple's second child, a boy, the actor revealed Thursday (June 21) during an appearance on "The Talk."
"We're having another boy!" the actor, whose recent credits include "NCIS" and "V," told Sharon Osbourne, Julie Chen & Co.
"I'm not quite painting the room blue yet," he added, calling the ultrasound "semi-conclusive" because it was performed at their local Park City, Utah, mall.
Wolf and his wife, Kelley, who appeared on "Real World: New Orleans," have another son, Jackson, age 3.
Wolf said the couple planned to "wait a while" before sharing the news with their son -- until Jackson asked his mom, "What do you have in your tummy?" His reaction?
"I can't wait to be a big brother!"
He has about five months to go: The baby is due after Thanksgiving.
Meanwhile, you can catch Wolf -- or at least hear his voice -- in The Hub's new animated series, "Kaijudo: Rise of the Duel Masters."
"It actually matters to me as a parent in a whole new way, the kind of things I want to put out into the world," Wolf recently told Zap2it about choosing to work on the family-friendly program.
Dus bevestigd inmiddels? Waar komen die foto's vandaan?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:58 schreef ChatGirl het volgende:
Megan Fox & Brian Austin Green
[ afbeelding ]
Het is nog niet officieel bevestigd door henzelf, maar er valt ook weinig te ontkennen nuquote:Op maandag 25 juni 2012 22:59 schreef Poeke het volgende:
[..]
Dus bevestigd inmiddels? Waar komen die foto's vandaan?
Wat een leuke foto's.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:58 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Wauwquote:Op maandag 25 juni 2012 22:58 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 juni 2012 22:59 schreef Poeke het volgende:
[..]
Dus bevestigd inmiddels? Waar komen die foto's vandaan?
Ik bedoelde eigenlijk: Die foto's lijken zo geposeerd; ik dacht dat ze ergens uit een blad kamen met een artikel erbij waarin ze het officieel bevestigen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]Je had nog officiele bevestiging nodig?
bronquote:Zoontje voor Najib Amhali
AMSTERDAM - Najib Amhali (41) en zijn kersverse echtgenote Niama Le Boudoir zijn de trotse ouders van een zoon geworden.“Hij kwam om 14.33 in Amstelveen op de wereld, we zijn dolgelukkig met onze Noah Amhali, mama maakt het goed ben zo trots op hun beiden”, schrijft een zielsgelukkige Najib woensdagavond op Twitter. Dinsdag liet de grappenmaker annex acteur nog ongeduldig weten dat het kindje op zich liet wachten. “Klaar met mijn Italiaanse les voor @Valentinodefilm, de baby is al een dag te laat we wachten het af.” Najib en zijn zeven jaar jongere haarstyliste stapten in maart in het geniep in het huwelijksbootje.
dan help ik jequote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:29 schreef Pisces29 het volgende:
Sonja Bakker 14 weken zwanger...
Kan het artikel alleen niet mobiel plaatsen.
quote:Sonja Bakker is zwanger
AMSTERDAM - Sonja Bakker en haar vriend Jan Reus krijgen een kind. De dieetgoeroe is veertien weken zwanger.
"Samen een kindje krijgen is de diepste verbintenis die er is."
"Dit kindje is zo welkom", jubelt Bakker, die met haar ex twee zoons kreeg, tegenover De Telegraaf. "We hebben het onze kinderen vorige week verteld. Ze waren door het dolle heen."
.
Ook Sonja's huidige partner heeft twee kinderen uit een eerdere relatie. "Jan heeft een zoon, Jan, en dochtertje Puck. Ook zij waren helemaal in de gloria."
Hoewel de 37-jarige Bakker het geslacht van haar ongeboren baby al weet, wil ze dat nieuws niet met de buitenwereld delen. "Voor Jan en mij telt eigenlijk maar één ding: de gezondheid van de baby. Die is volgens de vlokkentest in orde, dus dat is een pak van ons hart."
Bakker en Reus wonen sinds enkele maanden samen. In april zei het stel nog niet aan gezinsuitbreiding te denken.
Nou ja op zich snap ik wel dat al die mensen dat zeggen. Leuk zal het niet zijn als je al ik-weet-niet-hoe-lang probeert en Jan en alleman weet dat. En hetzelfde geldt voor als je heel pril zwanger bent, dan zou ik het ook niet aan de grote Telegraaf-klok hangen die van je eventuele miskraam een smulverhaal met sensatiekop maakt.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:45 schreef Leandra het volgende:
14 weken zwanger en in april dachten ze nog niet aan gezinsuitbreiding
Dat dusquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:56 schreef Spees_Eend het volgende:
En hetzelfde geldt voor als je heel pril zwanger bent, dan zou ik het ook niet aan de grote Telegraaf-klok hangen die van je eventuele miskraam een smulverhaal met sensatiekop maakt.
quote:'Carla Bruni weer in verwachting'
PARIJS - Amper acht maanden na de geboorte van dochter Giulia is Carla Bruni weer zwanger. Dat verklapt een ingewijde aan het Franse blad Closer.
"Carla is erg voorzichtig dit keer. De kans dat er iets misgaat tijdens de zwangerschap is door haar leeftijd natuurlijk groter", zegt de bron.
"Artsen hebben haar aangeraden om zoveel mogelijk rust te pakken."
Bruni wordt sinds de geboorte van Giulia alleen nog maar in loszittende kleding gespot. Bovendien leek ze haar zwangerschapskilo's maar niet kwijt te kunnen raken. Ook meent Closer een beginnend buikje te zien bij de voormalig First Lady.
Bruni (44) en haar man Nicolas Sarkozy (57), oud-president van Frankrijk, hebben het gerucht nog niet bevestigd.
Ik zat ook al op 40 denk ikquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:04 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik dacht dat dat mens veeeeeeeeeeeel ouder was
Perez Hilton.quote:Adele Is Pregnant!!!
Details to come!!!
Tmz,quote:Adele's music might get a lot happier -- she's pregnant!
While Tom Cruise and Katie Holmes revealed they're headed for divorce today, Adele had much better news to share with her fans.
"Im delighted to announce that Simon and I are expecting our first child together," she said moments ago on her official website. "I wanted you to hear the news direct from me, obviously were over the moon and very excited but please respect our privacy at this precious time. Yours always, Adele xx."
Adele's baby daddy is 36-year-old boyfriend Simon Konecki, former financier who co-founded U.K. bottled water company Life Water.
The two met last summer. This will be their first child.
Congratulations!
Dit ja.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:03 schreef vencodark het volgende:
Die van Adele had ik niet zien aankomen!Leuk!
Bedoeld hij haar groeiende borsten niet?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:03 schreef Cee het volgende:
Robbie & vrouw krijgen een meisje! Tenminste, ik denk dat we dat uit deze link kunnen opmaken?
http://www.robbiewilliams.com/news-blogs/my-two-girls
Zou in dit geval kunnen maar volgens mij was al wel bekend dat ze een meisje krijgen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bedoeld hij haar groeiende borsten niet?(die ze zo vasthoudt).
Hoewel jouw gedachte waarschijnlijker is.
Inderdaad. Ze staat midden in haar carrière. Had haar echt nog niet achter de kinderwagen gezien. Voorlopig geen nieuw album dus?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Wow @ Adele, die laten er geen gras over groeien!
dat heeft ze laatst toch al laten weten?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze staat midden in haar carrière. Had haar echt nog niet achter de kinderwagen gezien. Voorlopig geen nieuw album dus?
Volgens mij heb ik dat inderdaad in april nog gepost, toen zou hij op zoek zijn geweest naar meisjesnamen op zijn websitequote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:13 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Zou in dit geval kunnen maar volgens mij was al wel bekend dat ze een meisje krijgen.
Dat heeft ze zó groots zitten verkondigen dat het al bijna op haar voorhoofd geschreven stond dat ze ging broedenquote:
Wat een leuke fotoquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bedoeld hij haar groeiende borsten niet?(die ze zo vasthoudt).
Hoewel jouw gedachte waarschijnlijker is.
de geruchten ontstonden omdat het Carla Bruni 'maar niet lukt om van haar zwangerschapskilo's af te komen' en in wijde kleding loopt. Ja inderdaad, ziet er niet uit, slobberkleren etc. Foto is van afgelopen week.quote:De Telegraaf bericht dat mevrouw Sarkozy weer zwanger is
'Carla Bruni opnieuw zwanger'
van onze redactie
AMSTERDAM - Carla Bruni (44) zou amper acht maanden na de geboorte van dochter Giulia weer in verwachting zijn.
Dat schrijft het Franse blad Closer.
"Carla wil erg voorzichtig zijn dit keer. Door haar leeftijd is de kans dat er iets misgaat tijdens de zwangerschap natuurlijk groter. Artsen hebben haar geadviseerd om zoveel mogelijk te rusten", vertelt een ingewijde in het tijdschrift.
Carla en haar man Nicolas Sarkozy (57) hebben de zwangerschap nog niet bevestigd. Mocht baby Giulia inderdaad een broertje of zusje krijgen, dan zullen haar ouders dat naar alle waarschijnlijkheid pas laat in de zwangerschap officieel bekendmaken.
ik herken haar hier bijna niet, ze lijkt hier wel op een vrouw van ver in de 40quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:14 schreef kvd het volgende:
waarschijnlijkwas Adele hier al zwanger, dus plaats ik hem hier maar, afgelopen mei
[ afbeelding ]
Ah onze huiszeikerd van het topic is ook weer gearriveerdquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:12 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik herken haar hier bijna niet, ze lijkt hier wel op een vrouw van ver in de 40
Als jij denkt dat ze hier ver in de veertig lijkt, zou ik wel eens willen weten hoe jouw kop eruit ziet. Wat een azijnpisser ben jij zegquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:12 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik herken haar hier bijna niet, ze lijkt hier wel op een vrouw van ver in de 40
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ah onze huiszeikerd van het topic is ook weer gearriveerd
wat een gelul, als jij haar hier uit vindtzien als een frisse meid van begin 20 dan wil ik niet weten hoe verlopen jouw kop daadwerkelijk uit ziet ..als we zo gaan beginnnen...kom op zeg wat een geneuzel hier..quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:19 schreef Melochan het volgende:
[..]
Als jij denkt dat ze hier ver in de veertig lijkt, zou ik wel eens willen weten hoe jouw kop eruit ziet. Wat een azijnpisser ben jij zeg
Either way, ben blij voor d'r, Adele
Geen idee.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 08:56 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat fijn dat mijn reactie is weggehaald.
Benieuwd of in het andere topic wel alles nog staat.
Zeer triest.
Welke fantieke mod was dit?
Mooiquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:41 schreef hexje het volgende:
De vrouw van Robbie Williams
Die stond hier boven ook alquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:41 schreef hexje het volgende:
De vrouw van Robbie Williams
Heb het nagevraagd bij collega's en FA's maar er is echt niets verwijderd hier...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 08:56 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat fijn dat mijn reactie is weggehaald.
Benieuwd of in het andere topic wel alles nog staat.
Zeer triest.
Welke fantieke mod was dit?
ik denk niet dat het een gerucht isquote:Op zondag 1 juli 2012 12:36 schreef J-net het volgende:
De zoon van Shilpa Shetty heeft Viaan Raj Kundra (Kundra is achternaam).
Op Eonline gaat het gerucht dat de dochter van Jessica Capshaw Poppy James zou heten.... maar het is de enige site die een naam heeft staan en met 'informally' erbij. Dus misschien een wilde gok van ze.
Het staat ook op meerdere sites vermeld, maar het is bevestigdquote:Grey’s Anatomy star Jessica Capshaw and her husband Christopher Gavigan welcomed daughter Poppy James Gavigan on Thursday (June 20), a rep for the star confirms to Us Weekly.
Continue reading the original post below.
Congratulations are in order for Jessica Capshaw and Christopher Gavigan!
The Grey’s Anatomy star, 35, and her author-environmentalist husband welcomed their third child – another girl – on Thursday (June 20).
Jessica’s proud siblings broke the news via Twitter, with her brother sharing a newborn image with the caption, “Uncle.” As well, Jessica’s sister shared a picture holding the new addition, writing, “Welcome niece.”
No further information has been announced at this time.
Jessica and Christopher were wed in May 2004 in a large ceremony at her family’s East Hampton estate. Her mother is actress Kate Capshaw, and her stepfather is famed film director, Steven Spielberg.
The pair are already parents to son Luke, nearly 5, and 1 1/2-year-old daughter Eve.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ah onze huiszeikerd van het topic is ook weer gearriveerd
Stellen jullie je nou zo aan alleen maar omdat sherezade het heeft gezegd?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:19 schreef Melochan het volgende:
[..]
Als jij denkt dat ze hier ver in de veertig lijkt, zou ik wel eens willen weten hoe jouw kop eruit ziet. Wat een azijnpisser ben jij zeg
Either way, ben blij voor d'r, Adele
Ik vind het erg meevallen qua gewicht. Het pakje daarentegen is vreselijkquote:Op zondag 1 juli 2012 16:54 schreef Spees_Eend het volgende:
Reese Witherspoon is al flink aangekomen, of een erg onflatteus pakske aan
[ afbeelding ]
Onzin, lightproducten worden helemaal niet afgeraden in de zwangerschap (althans niet door mensen die er verstand van hebben)quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:49 schreef purebliss het volgende:
Ja, ze zal vast niet weten dat lightproducten en cola afgeraden word in de zws. Om maar niet te spreken over het bier!
Dat sowieso. En anders is het vast voor dr vent of voor de publiciteitquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:48 schreef Leandra het volgende:
Ehm, als het om bier gaat dan is "light" in de VS gewoon de benaming voor alcoholvrij
Nee hoor, Coors light heeft een alcoholpercentage van 4.2. Light/Lite staat voor verminderd percentage maar vooral voor minder calorieën.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:48 schreef Leandra het volgende:
Ehm, als het om bier gaat dan is "light" in de VS gewoon de benaming voor alcoholvrij
Lekker snel conclusies trekkenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:49 schreef purebliss het volgende:
Ja, ze zal vast niet weten dat lightproducten en cola afgeraden word in de zws. Om maar niet te spreken over het bier!
precies,ik kocht tijdens mijn zwangerschap ook bier en sigaretten...voor mijn man dusquote:Op woensdag 4 juli 2012 08:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lekker snel conclusies trekkenWie weet had ze een feestje.
quote:This evening AJ and Rochelle took to twitter to announce the sex of their child.
IT'S A GIRL!! Baby Ava Jaymes.
This will be the first child for the couple and the first "Backstreet Girl" born to any of the Backstreet Boys.
Read more at ONTD: http://ohnotheydidnt.live(...)cutid1#ixzz1ze88OxOw
quote:Claire Danes in verwachting van eerste kind
AMSTERDAM - Claire Danes is zwanger. De Homeland-actrice en haar man Hugh Dancy verwachten hun eerst kind.
Dat meldt persbureau AP op basis van een verklaring van haar woordvoerder.
Danes werd als tiener bekend met de serie My So Called Life. Later speelde ze met Leonardo DiCaprio in 'Romeo and Juliet' en in films als 'The hours' en 'The family stone'.
In september is de 33-jarige actrice te zien in het tweede seizoen van de hitserie Homeland.
Ohhhhh wat leuk voor Claire!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |