bronquote:Zoontje voor Najib Amhali
AMSTERDAM - Najib Amhali (41) en zijn kersverse echtgenote Niama Le Boudoir zijn de trotse ouders van een zoon geworden.“Hij kwam om 14.33 in Amstelveen op de wereld, we zijn dolgelukkig met onze Noah Amhali, mama maakt het goed ben zo trots op hun beiden”, schrijft een zielsgelukkige Najib woensdagavond op Twitter. Dinsdag liet de grappenmaker annex acteur nog ongeduldig weten dat het kindje op zich liet wachten. “Klaar met mijn Italiaanse les voor @Valentinodefilm, de baby is al een dag te laat we wachten het af.” Najib en zijn zeven jaar jongere haarstyliste stapten in maart in het geniep in het huwelijksbootje.
dan help ik jequote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:29 schreef Pisces29 het volgende:
Sonja Bakker 14 weken zwanger...
Kan het artikel alleen niet mobiel plaatsen.
quote:Sonja Bakker is zwanger
AMSTERDAM - Sonja Bakker en haar vriend Jan Reus krijgen een kind. De dieetgoeroe is veertien weken zwanger.
"Samen een kindje krijgen is de diepste verbintenis die er is."
"Dit kindje is zo welkom", jubelt Bakker, die met haar ex twee zoons kreeg, tegenover De Telegraaf. "We hebben het onze kinderen vorige week verteld. Ze waren door het dolle heen."
.
Ook Sonja's huidige partner heeft twee kinderen uit een eerdere relatie. "Jan heeft een zoon, Jan, en dochtertje Puck. Ook zij waren helemaal in de gloria."
Hoewel de 37-jarige Bakker het geslacht van haar ongeboren baby al weet, wil ze dat nieuws niet met de buitenwereld delen. "Voor Jan en mij telt eigenlijk maar één ding: de gezondheid van de baby. Die is volgens de vlokkentest in orde, dus dat is een pak van ons hart."
Bakker en Reus wonen sinds enkele maanden samen. In april zei het stel nog niet aan gezinsuitbreiding te denken.
Nou ja op zich snap ik wel dat al die mensen dat zeggen. Leuk zal het niet zijn als je al ik-weet-niet-hoe-lang probeert en Jan en alleman weet dat. En hetzelfde geldt voor als je heel pril zwanger bent, dan zou ik het ook niet aan de grote Telegraaf-klok hangen die van je eventuele miskraam een smulverhaal met sensatiekop maakt.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:45 schreef Leandra het volgende:
14 weken zwanger en in april dachten ze nog niet aan gezinsuitbreiding
Dat dusquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:56 schreef Spees_Eend het volgende:
En hetzelfde geldt voor als je heel pril zwanger bent, dan zou ik het ook niet aan de grote Telegraaf-klok hangen die van je eventuele miskraam een smulverhaal met sensatiekop maakt.
quote:'Carla Bruni weer in verwachting'
PARIJS - Amper acht maanden na de geboorte van dochter Giulia is Carla Bruni weer zwanger. Dat verklapt een ingewijde aan het Franse blad Closer.
"Carla is erg voorzichtig dit keer. De kans dat er iets misgaat tijdens de zwangerschap is door haar leeftijd natuurlijk groter", zegt de bron.
"Artsen hebben haar aangeraden om zoveel mogelijk rust te pakken."
Bruni wordt sinds de geboorte van Giulia alleen nog maar in loszittende kleding gespot. Bovendien leek ze haar zwangerschapskilo's maar niet kwijt te kunnen raken. Ook meent Closer een beginnend buikje te zien bij de voormalig First Lady.
Bruni (44) en haar man Nicolas Sarkozy (57), oud-president van Frankrijk, hebben het gerucht nog niet bevestigd.
Ik zat ook al op 40 denk ikquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:04 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik dacht dat dat mens veeeeeeeeeeeel ouder was
Perez Hilton.quote:Adele Is Pregnant!!!
Details to come!!!
Tmz,quote:Adele's music might get a lot happier -- she's pregnant!
While Tom Cruise and Katie Holmes revealed they're headed for divorce today, Adele had much better news to share with her fans.
"Im delighted to announce that Simon and I are expecting our first child together," she said moments ago on her official website. "I wanted you to hear the news direct from me, obviously were over the moon and very excited but please respect our privacy at this precious time. Yours always, Adele xx."
Adele's baby daddy is 36-year-old boyfriend Simon Konecki, former financier who co-founded U.K. bottled water company Life Water.
The two met last summer. This will be their first child.
Congratulations!
Dit ja.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:03 schreef vencodark het volgende:
Die van Adele had ik niet zien aankomen!Leuk!
Bedoeld hij haar groeiende borsten niet?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:03 schreef Cee het volgende:
Robbie & vrouw krijgen een meisje! Tenminste, ik denk dat we dat uit deze link kunnen opmaken?
http://www.robbiewilliams.com/news-blogs/my-two-girls
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |