SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.![]()
Alleen sinas splits, sorryquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:43 schreef MaLo het volgende:
[..]
* MaLo neemt een Festini Peerijsje aan en dankt Viking hartelijk.
Niet meer actief op Fok!![]()
quote:![]()
.
Wel leuk dat je dat zelf doorhebt.
Geen zin om er wat van te zeggen nml.
Dat zei je er niet bijquote:maar die lust ik ook graag
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Kan je nagaan hoe scherp ik wasquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
.
Wel leuk dat je dat zelf doorhebt.
Geen zin om er wat van te zeggen nml.
![]()
Jammer genoeg 1 sec te laat![]()
Oh, even heel off topic. Ik moet even bloed laten prikken en een urinemonster inleveren. Kan ik dan gewoon een ziekenhuis inlopen? Of hoe werkt dat?Tijdje geleden voor mij
.
Ja alleen jammer dat je wedstrijddag daardoor in de verdrukking kwam in dat hersengebiedjequote:Op woensdag 20 juni 2012 21:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe scherp ik was![]()
Jammer genoeg 1 sec te laat.
Ziekenhuis in -> Stickers laten maken (zorgverzekeringspas+ID mee) -> route naar lab volgen. Mits je al een formulier hebt hequote:Op woensdag 20 juni 2012 21:46 schreef Viking84 het volgende:
Oh, even heel off topic. Ik moet even bloed laten prikken en een urinemonster inleveren. Kan ik dan gewoon een ziekenhuis inlopen? Of hoe werkt dat?Tijdje geleden voor mij
.
![]()
![]()
Van wie moet dat? Huisarts?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:46 schreef Viking84 het volgende:
.
Dan is er vaak een lab- en trombosedienst die bij de praktijk zelf prikt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Wedstrijdenquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja alleen jammer dat je wedstrijddag daardoor in de verdrukking kwam in dat hersengebiedje.
![]()
![]()
Ja hoor, gewoon melden bij het afnamelabquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:46 schreef Viking84 het volgende:
.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Hier hebben we STAR. Weet niet of ze ook zoiets in jullie regio hebben.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:46 schreef Viking84 het volgende:
.
![]()
Heb formulier idd en mag het gewoon bij de huisarts laten doen of in het ziekenhuis. Thx.
als je een doorverwijzing hebt van een arts kun je gewoon tijdens het prikuur/dagdeel whatever je melden bij de balie en dan doen ze datquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:46 schreef Viking84 het volgende:
.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!![]()
Oké, even uitzoeken wanneer het prikuur is dan. Nu weet ik genoeg hoor
. Wil het topic niet kapen
.
Man, deze topics gaan harder dan ik bij kan houden.
Over bij houden gesproken, ik heb net met mapmyfitness (volgens mij heet het tegenwoordig zo tenminste) gekeken hoe ver ik loop met zo'n start to run les.
Stiekem viel het me wel een beetje tegen omdat ik weet dat ik zoveel langer en verder kon lopen. En dan baal ik dat ik dat zo heb laten versloffen.![]()
Ja en je krijgt er zoveel energie vanquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zag dat je op het strand gelopen had?![]()
Even verder terug lezen....![]()
![]()
^^quote:.
Lekker dan: willen gaan slapen en een kwakje van de kat in je bed vinden, woei!.
Nou ja, welterusten dus.
Sommige dingen willen we niet weten hoorquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
^^.
Lekker dan: willen gaan slapen en een kwakje van de kat in je bed vinden, woei!.
Nou ja, welterusten dus.
truste!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en je krijgt er zoveel energie vanHoofdpijn is niet tof.. sterkte popSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zag dat je op het strand gelopen had?![]()
Even verder terug lezen....
Ja! Was leukHeerlijk, die zeelucht. Wel een stuk zwaarder dan je denkt
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:57 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Sommige dingen willen we niet weten hoor
truste!Nou en
. Drinkpoep hoefde ik ook niet te weten
.
Des te meer reden om weer lekker op te bouwenquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:56 schreef GimmeGore het volgende:
Man, deze topics gaan harder dan ik bij kan houden.
Over bij houden gesproken, ik heb net met mapmyfitness (volgens mij heet het tegenwoordig zo tenminste) gekeken hoe ver ik loop met zo'n start to run les.
Stiekem viel het me wel een beetje tegen omdat ik weet dat ik zoveel langer en verder kon lopen. En dan baal ik dat ik dat zo heb laten versloffen.Easy does it!
![]()
Ik snap dat wel.. Zand is stukken zwaarderquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Hoofdpijn is niet tof.. sterkte pop
Ja! Was leukHeerlijk, die zeelucht. Wel een stuk zwaarder dan je denkt
Maar het strand is zo heerlijkzolang ik er niet hoef te liggen bakken
Wandelen is fijn..
![]()
Zo teruggelezen.
Zonder iemands prestatie tekort te willen doen, want we zijn allemaal toppers natuurlijk, wil ik even 1 ding zeggen:MoBlo
Tevens: Leidinggeven sucks, daarom solliciteer ik nu naar wat andersF means you're fucked![]()
Op het strand LIGGEN!quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik snap dat wel.. Zand is stukken zwaarder
Wandelen is fijn..
![]()
Op het strand SPORTEN!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Lopen ook!quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik snap dat wel.. Zand is stukken zwaarder
Wandelen is fijn..
Maar wat je zegt, het is zwaarder. Goed om in te trainen!
Ik zag dat je wel mooi had gelopen! Les 5 en dan al 3 km
Die peptalks![]()
![]()
Ik had ook een fartlektraining vanavond, met interessante oefeningen.
1 voorbeeldje:
Midden in een mega zandkuil in de duinen gaan staan. 2 mensen pakken je bij je polsen beet. Terwijl deze twee mensen je tegenhouden, moet je toch volle sprint door het mulle zand de zandkuil uit.
F means you're fucked![]()
Ik zou geloof ik in de kuil blijvenquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:03 schreef YUR het volgende:
Ik had ook een fartlektraining vanavond, met interessante oefeningen.
1 voorbeeldje:
Midden in een mega zandkuil in de duinen gaan staan. 2 mensen pakken je bij je polsen beet. Terwijl deze twee mensen je tegenhouden, moet je toch volle sprint door het mulle zand de zandkuil uit.
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik wil resultaat!quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Des te meer reden om weer lekker op te bouwenEasy does it!
En terug naar de tijd dat ik met een coopertest meer dan 2km liep (tegen net iets meer dan 3km die ik net heb gelopen)
(en nieuwe schoenen, maar daarvoor moet ik wachten tot ik jarig ben)![]()
Hee, zonder hard werken en veel zweet: Geen resultaatquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:04 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik wil resultaat! En terug naar de tijd dat ik met een coopertest meer dan 2km liep (tegen net iets meer dan 3km die ik net heb gelopen). Heb geduld, train regelmatig, goede schoenen, luister naar je lichaam en neem je rust. Komt wel goed schatje
![]()
![]()
Ik hou niet zo van al dat zand en dan OVERALquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:00 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Op het strand LIGGEN!![]()
Op het strand SPORTEN!nee dan gewoon een strandwandeling
Zal wel goed voor je kuiten zijnquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Lopen ook!Maar wat je zegt, het is zwaarder. Goed om in te trainen!
Ik zag dat je wel mooi had gelopen! Les 5 en dan al 3 km
Die peptalks
Ja les 5 ging ook weer erg lekker
Die peptalk van Swets was erg grappig japsies toen er een man voorbij fietste en ik dus in de lach schoot.
Yur, balen van je gesprek, misschien valt het achteraf wel mee.![]()
Nou, ik tik nog een paracetamol achterover en ga slapen. Heb klieren waar je 'u' tegen zegt
Morgen laaaange dag, maar wel met twee bedrijfsuitjes, 's middags van mezelf, 's avonds van meneer's werk![]()
![]()
Zo, 3e les deze week en wéér een stukje sneller gelopen
En dan volgende week weer rustig starten aangezien de les iets langer duurt. Nu even douche, pff..![]()
Rustig aan doen meisquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:06 schreef LieLie het volgende:
Nou, ik tik nog een paracetamol achterover en ga slapen. Heb klieren waar je 'u' tegen zegt
Morgen laaaange dag, maar wel met twee bedrijfsuitjes, 's middags van mezelf, 's avonds van meneer's werkLekker proberen te gaan slapen.
![]()
denk dat ik daar ombewust toch even aan moet denken als ik de volgende keer mijn chocolade shake neemquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]Nou en
. Drinkpoep hoefde ik ook niet te weten
.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
denk dat ik daar ombewust toch even aan moet denken als ik de volgende keer mijn chocolade shake neem![]()
![]()
Whehehe, er zijn stranden vol zand door mijn doucheputje gespoeld. Vooral van toen ik beachvolleybaldequote:Op woensdag 20 juni 2012 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van al dat zand en dan OVERALnee dan gewoon een strandwandeling
[..]
Zal wel goed voor je kuiten zijn
We hadden dus een soort voedingpakket gekregen van de Runnersworld. Enige wat er nog van over was: 2 zakjes 'recovery'. Wij, allebei: Mmm, lekker zo'n citroenfris drankje.
Is t friggin' whey.![]()
![]()
Sommige van jullie vinden de graphs interessant:
De dip is een plaspauze van m'n loopmaatje.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Mooiquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:08 schreef slacker_nl het volgende:
[ afbeelding ]Hoe ging t? En hoe vond je het, met je Garmin
?
![]()
Oe! Binnenkort ook zulke graphsquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:08 schreef slacker_nl het volgende:
[ afbeelding ]
De dip is een plaspauze van m'n loopmaatje.![]()
![]()
Die plaspauze is geinig om te zien ja
Slaap lekker, hopelijk voel je je morgen al wat beterquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:06 schreef LieLie het volgende:
Morgen laaaange dag, maar wel met twee bedrijfsuitjes, 's middags van mezelf, 's avonds van meneer's werkVolleybalquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:08 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Whehehe, er zijn stranden vol zand door mijn doucheputje gespoeld. Vooral van toen ik beachvolleybaldeOok gedaan vroeger... Tot ik heel hard een servicebal op mijn gok kreeg.. toen was ik er klaar mee
![]()
![]()
mooi rustig gelopen Slacker en mooie constante hartslag'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Beterschap en veel plezier morgen!quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:06 schreef LieLie het volgende:
Morgen laaaange dag, maar wel met twee bedrijfsuitjes, 's middags van mezelf, 's avonds van meneer's werkYou won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
vanvond weer clubtraining.... na afgelopen dinsdag hoop ik dat vanavond het er iets rustiger aan toe gaat'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik mag toch aannemen dat hij je niet weer al die trappen over jaagt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
vanvond weer clubtraining.... na afgelopen dinsdag hoop ik dat vanavond het er iets rustiger aan toe gaatZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Vast wel toch?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
vanvond weer clubtraining.... na afgelopen dinsdag hoop ik dat vanavond het er iets rustiger aan toe gaatEffe lekker relaxed lopen.
Vind t wel handig dat we een schema hebben wat we gaan lopen met de loopgroepMentale voorbereiding
![]()
![]()
Heb anderhalf uur gepraat over werk, boedhisme, hardlopen en aan het einde liet ik 'm zien. En toen hadden we het even over RK, Endo, Garmin. Maar de grafiekjes nuquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:09 schreef GotC het volgende:
[..]
MooiHoe ging t? En hoe vond je het, met je Garmin
?
Trainingseffect
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Bij mij was dat het gevolg toen ik de laatste traptrede miste en keihard op mijn voet landdequote:Op woensdag 20 juni 2012 22:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Pijn aan de buitenzijde van je enkel, net onder die grote "bal"... was da?. Mijn voet werd schuin onder/naast die bal aan de buitenzijde ook heel dik. Niet om je te ontmoedigen, maar ik heb er maanden last van gehad
met een trainer die zelf zo'n 120km per week loopt is het nooit rustig aan, afgelopen dinsdag ging de 2km warming up met een gangetje van 4.40min/km...dat mag vanvond van mij wel even langzamerquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Vast wel toch?Effe lekker relaxed lopen.
Thanks YUR!![]()
En jammer dat 't gesprek niet zo puik was als je had gehoopt. Wel lekker gelopen?
Ja doei.![]()
120 km per week?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
met een trainer die zelf zo'n 120km per week loopt is het nooit rustig aan, afgelopen dinsdag ging de 2km warming up met een gangetje van 4.40min/km...dat mag vanvond van mij wel even langzamer
Die gast is ziek
tis niet dik. voel het alleen als ik mijn voet in een bepaalde stand hou/hebquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:14 schreef MaLo het volgende:
[..]
Bij mij was dat het gevolg toen ik de laatste traptrede miste en keihard op mijn voet landde. Mijn voet werd schuin onder/naast die bal aan de buitenzijde ook heel dik. Niet om je te ontmoedigen, maar ik heb er maanden last van gehad
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Pijn aan de buitenzijde van je enkel, net onder die grote "bal"... was da?
Daar waar posterior staat?![]()
nee hoor, die gast heeft passie...quote:
en dat is als hij niet officieel in training is, dan gaat het richting de 160km'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Lekker chill lopen, daar doe je het toch voor. Die gast waarmee ik nu loopt is zeg maar de moblo/swets, die loopt omdat ie het leuk vind en verders boeit 't hem niet. En dan is er nog een andere die zich vooral op de 42km richt en als we samenlopen is het leuk!! Dan heb je drie totaal verschillende mensen die om totaal verschillende dingen lopen en toch he, toch lopen we heel chill op hetzelfde tempo. Is leuk.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
mooi rustig gelopen Slacker en mooie constante hartslagIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
nee, de andere kant dus. buitenzijde voetquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:16 schreef GotC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar waar posterior staat?![]()
![]()
peesaanhechting die wat belast is?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
tis niet dik. voel het alleen als ik mijn voet in een bepaalde stand hou/heb'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oh ja, buitenkantquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
nee, de andere kant dus. buitenzijde voet![]()
Excuus!
![]()
Zulks een afgebladderde nagellakquote:. Zo ga je toch niet op de foto
ja zoiets denk ik ook. koelen en rustiger lopen. ff niet op snelheid lopen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
peesaanhechting die wat belast is?
Tis niet mijn achillespees, zit meer naar voren. Op google word ik niet veel wijzer.![]()
Oh dat scheeltquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
tis niet dik. voel het alleen als ik mijn voet in een bepaalde stand hou/heb. Ik denk een verrekte enkelband.
Edit: google maar op plaatjes
Wat ben je aan het doen Swets?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
inderdaad...maar spreken jullie wel vooraf af wat het "doel" is van jullie loop?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:17 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Lekker chill lopen, daar doe je het toch voor. Die gast waarmee ik nu loopt is zeg maar de moblo/swets, die loopt omdat ie het leuk vind en verders boeit 't hem niet. En dan is er nog een andere die zich vooral op de 42km richt en als we samenlopen is het leuk!! Dan heb je drie totaal verschillende mensen die om totaal verschillende dingen lopen en toch he, toch lopen we heel chill op hetzelfde tempo. Is leuk.
Dus niet dat de een met een bloedgang wil en en andere wil lekker rustig lopen.
Onze clubtraining is iedere puur op snelheid gebaseerd, fartlek, interval en dat weet iedereen, dus als je naar de clubtraining ga dan weet je dat je aan de bak moet... een LDL kan je zelf in het weekend doen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
O ja, vliegjesheb een deel van de tijd m'n adem ingehouden om die dingen niet per ongeluk in te slikken
Dat loopt niet zo lekker, maar goed.
![]()
Vliegende eiwitten!quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:21 schreef kwiwi het volgende:
O ja, vliegjesheb een deel van de tijd m'n adem ingehouden om die dingen niet per ongeluk in te slikken
![]()
![]()
![]()
Extra vleesch!quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:21 schreef kwiwi het volgende:
Ja doei.![]()
Tis, he ik ga dan en dan zoveel km lopen, heb je zin om mee te gaan? En dan is het ja/nee/misschien. Geen doel, geen overleg, gewoon gezamelijk lopen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad...maar spreken jullie wel vooraf af wat het "doel" is van jullie loop?
Dus niet dat de een met een bloedgang wil en en andere wil lekker rustig lopen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
bleeegh.. af en toe kwam ik van die hele zwermen tegen. Daar ben ik met ogen en mond dicht doorheen gesprintquote:![]()
![]()
De laatste tijd heb ik gewoon monden vol vliegjes in die parken waar ik me doorheen worstel.
Maar ja dan denk ik altijd maar aan "Echte mannen eten geen honing maar kauwen op bijen".![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
op de bank hangen? Met chips en colaNee, met je gegoogle. Blessures krijgen is niet goed he
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik fiets zomers ook altijd met een zonnebril op, of de zon nu schijnt of niet. Ik krijg die beestjes al-tijd in mijn ogen. En dan ga ik wrijven en dan verander ik in een panda, door alle makeup-vegenquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
bleeegh.. af en toe kwam ik van die hele zwermen tegen. Daar ben ik met ogen en mond dicht doorheen gesprint
Voor extra luie mensenquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:22 schreef motorbloempje het volgende:
.. en eiwitten! Wat wil je nog meer. Vliegende Whey![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:23 schreef slacker_nl het volgende:
[..]Nee, met je gegoogle. Blessures krijgen is niet goed he
Nou ik was ff benieuwd wat het kon zijn. Tis meer irrtant dan pijnlijk. Maar ik heb de laatste tijd wel allerlei kleine irritaties dus wel ff goed opletten, wat meer rekken en strekken enzo. Die halve marathon is niet ver meer weg
![]()
![]()
Ik zie jou nu al kauwend door een park rennen...quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:23 schreef Swetsenegger het volgende:
De laatste tijd heb ik gewoon monden vol vliegjes in die parken waar ik me doorheen worstel.
Maar ja dan denk ik altijd maar aan "Echte mannen eten geen honing maar kauwen op bijen".![]()
Meer *hoest* *schraap* *rochel*quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie jou nu al kauwend door een park rennen...![]()
Grommend en met zijn tanden die beestjes aan flarden scheurend...quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie jou nu al kauwend door een park rennen...You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Lui?! Je moet er toch zeker voor rennenquote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:06 schreef littledrummergirl het volgende:
allemaal aan de whey en garmins my minions
Feyenoord!!! * Barça![]()
jullie kunnen trots op me zijn.
zombierun door het bos. Goeddeels over onverharde paden, door de bagger. Gade geslagen door een buizerd en een havil ZONDER in een zombie te veranderen.
Fuck wat is dat zwaar! Kolere, dit zal me nog lang heugen
Mag ik het trailrunning noemen? ja dat mag ik
http://www.endomondo.com/workouts/65347466Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Fuck, het is niet echt lente geweest en ook nog geen zomer, maar wel muggen binnen
quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:37 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja, de 200 gepasseerd! Gewoon al vanaf hier naar voorbij Zwolle gerend dit jaar.
over de 400![]()
sinds februari
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ik heb er ook al een paar te pakken.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:37 schreef Yuki het volgende:
Fuck, het is niet echt lente geweest en ook nog geen zomer, maar wel muggen binnen![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:37 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja, de 200 gepasseerd! Gewoon al vanaf hier naar voorbij Zwolle gerend dit jaar.
Ecosia
Nog 100km en ik heb m'n afstand van vorig jaar geevenaard. Ownage!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
awww, sorryquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:43 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja hoor, laat mijn prestatie maar weer verbleken......![]()
Maar toch, keitof voor je!
Ecosia
Zo, ik stond inmiddels zonder afstand in het FOK Endomondo team èn ik stond in de min in de challenge. Dat kon zo niet langer, dus vanavond er maar weer een ruime 10km bij gelopen :-)
Ik moet zeggen: het liep Heerlijk!
(oh ja, en naaktslakken......)![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:44 schreef GlenHighland het volgende:
Zo, ik stond inmiddels zonder afstand in het FOK Endomondo team èn ik stond in de min in de challenge. Dat kon zo niet langer, dus vanavond er maar weer een ruime 10km bij gelopen :-)
Ik moet zeggen: het liep Heerlijk!
(oh ja, en naaktslakken......)
He, die zag ik net ook ineens heel veel naaktslakken. Is dat een bepaalde tijd van het jaar? Kijk wel naar de grond met lopen, lijkt me zo'n akelig geluid geven als je daar op gaat staan. Of dat je er over uitglijdt....
Adem ook altijd door mijn mond en merk nu ook het nadeel. Al menig insekt ingeslikt...![]()
![]()
Hier zitten ze elke keer (de naaktslakken) als het geregend heeft.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:47 schreef bloodymary1 het volgende:
He, die zag ik net ook ineens heel veel naaktslakken. Is dat een bepaalde tijd van het jaar? Kijk wel naar de grond met lopen, lijkt me zo'n akelig geluid geven als je daar op gaat staan. Of dat je er over uitglijdt....
Adem ook altijd door mijn mond en merk nu ook het nadeel. Al menig insekt ingeslikt...![]()
@mossel...je bent toch niet van schrik in je schelp gekropen he?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
nee nee. Ik was andere dingen doen. (like I have social life)quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
@mossel...je bent toch niet van schrik in je schelp gekropen he?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
hoaxquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
heel FOK! is een hoaxquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
hardlopen is een hoaxquote:
Ecosia
ik DM wel met een paar mensen die heel normaal en realistich overkomen hoorquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hoax!quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik DM wel met een paar mensen die heel normaal en realistich overkomen hoorInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Allemaal scripts om je te hersenspoelen terwijl je in de matrix zit om de alienmachine te broedenquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik DM wel met een paar mensen die heel normaal en realistich overkomen hoor![]()
![]()
echt??.....schit, dat ik dat niet eerder heb in gezienquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:03 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Allemaal scripts om je te hersenspoelen terwijl je in de matrix zit om de alienmachine te broeden'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
mooi man, ben gewoon 4 keer verdwaald in mn eigen achtertuin
Ecosia
Ik DM helemaal niet....quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik DM wel met een paar mensen die heel normaal en realistich overkomen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat is op zich wel knapquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:10 schreef Jumparound het volgende:
mooi man, ben gewoon 4 keer verdwaald in mn eigen achtertuin![]()
![]()
#/usr/bin/env perl
use warnings;
use strict;
$matrix = "world";
printf "This is the %s", $matrix;In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
wil je dat ik je een DM stuur om je bloedend hart te stelpen?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Laat ik eens proberen daadwerkelijk wat rust te pakken, zoals ik al van plan was vanavond... Denk namelijk ook dat het lopen zo zwaar was omdat ik simpelweg te moe was om echt lekker te kunnen lopen.
Nog bijna 8 uur slaap voor de boeg, welterusten!!
ja, was helemaal van het padquote:
Ecosia
Heb er al eentje gehad van slackerquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
wil je dat ik je een DM stuur om je bloedend hart te stelpen?![]()
![]()
![]()
quote:
wie had er hier nou ervaring met (sport)massages?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Heb jij ook zoveel onkruid?quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:10 schreef Jumparound het volgende:
Geven of krijgen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:24 schreef DJMO het volgende:
wie had er hier nou ervaring met (sport)massages?![]()
Deze topics gaan inderdaad wel heel erg hard. Vandaag toch les 2 van Evy wezen doen. 10 minuutjes lopen en 10 wandelen uit m'n hoofd gezegd. Misschien eigenwijs maar geen last meer gehad van de spierpijn en van de knie. Daarna nog even mee gedaan met de voetbaltraining en ook geen narigheid ondervonden. Vrijdag lesje 3 dan maar en als ik zo doorga sta ik aan de start van de competitie eindelijk eens met een fatsoenlijke conditie!![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:27 schreef InGebruik het volgende:
Deze topics gaan inderdaad wel heel erg hard. Vandaag toch les 2 van Evy wezen doen. 10 minuutjes lopen en 10 wandelen uit m'n hoofd gezegd. Misschien eigenwijs maar geen last meer gehad van de spierpijn en van de knie. Daarna nog even mee gedaan met de voetbaltraining en ook geen narigheid ondervonden. Vrijdag lesje 3 dan maar en als ik zo doorga sta ik aan de start van de competitie eindelijk eens met een fatsoenlijke conditie!![]()
![]()
nice!quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:27 schreef InGebruik het volgende:
Deze topics gaan inderdaad wel heel erg hard. Vandaag toch les 2 van Evy wezen doen. 10 minuutjes lopen en 10 wandelen uit m'n hoofd gezegd. Misschien eigenwijs maar geen last meer gehad van de spierpijn en van de knie. Daarna nog even mee gedaan met de voetbaltraining en ook geen narigheid ondervonden. Vrijdag lesje 3 dan maar en als ik zo doorga sta ik aan de start van de competitie eindelijk eens met een fatsoenlijke conditie!krijgenquote:
-edit- ik ben vooral benieuwd naar de kosten. ik kwam bij surfen een praktijk in de buurt tegen, maar wil voor ik zoiets uberhaupt in overweging neem, weten of het niet te duur is.Ik heb er één en ik ben er trots op
Lotje+onequote:Op woensdag 20 juni 2012 23:24 schreef DJMO het volgende:
wie had er hier nou ervaring met (sport)massages?![]()
woont helaas te ver weg voor mequote:anders: no doubt!
Indicatie (van eentje hier in de buurt):quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
nice!
[..]
krijgen
-edit- ik ben vooral benieuwd naar de kosten. ik kwam bij surfen een praktijk in de buurt tegen, maar wil voor ik zoiets uberhaupt in overweging neem, weten of het niet te duur is.
Sportmassage
1½ uur (volledig) ¤ 57,50
1 uur (bovenlichaam) ¤ 37,50
½ uur (schouders/nek of rug of benen) ¤ 27,50![]()
35 - 50 euro per uur is normale prijs.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ja man, een heel bos volquote:
Ecosia
is nog een prijzige bedoening.. echt iets wat je niet elke week laat doen volgens mijquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:45 schreef slacker_nl het volgende:
35 - 50 euro per uur is normale prijs.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mwah, 35 euro voor een uur is best schappelijkquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
is nog een prijzige bedoening.. echt iets wat je niet elke week laat doen volgens mij(ik deed het 1x in de 2 weken).
Zelfde prijzen als fysiotherapie ongeveer. En niet heel raar als je bedenkt dat het een 1-op-1 behandeling is.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
is nog een prijzige bedoening.. echt iets wat je niet elke week laat doen volgens mij![]()
ja, qua "uurloon" is het een normale prijs en ik begrijp dat ze dit qua kosten etc. waarschijnljik ook gewoon nodig hebben, maar om elke keer 35 euro op te hoesten vind ik een dure bedoeling wordenquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:51 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Mwah, 35 euro voor een uur is best schappelijk'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
nou ja, ik wilde het één keer laten doen .. mede omdat het tijdens m'n lopen flink in m'n rug schoot, (echt, nogmaals, lang leve endorfine's die vrijkomen tijdens het rennen!) en ik normaal al vrij veel last van m'n onderrug heb, dat ik er op ging zoeken. Maar 30 25 euro voor een half uur is dus redelijk gangbaar begrijp ik?Ik heb er één en ik ben er trots op
Een goede massage is priceless.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja, qua "uurloon" is het een normale prijs en ik begrijp dat ze dit qua kosten etc. waarschijnljik ook gewoon nodig hebben, maar om elke keer 35 euro op te hoesten vind ik een dure bedoeling wordenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Maar ja heeft 1x een sportmassage wel zin in dat geval?quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:53 schreef DJMO het volgende:
nou ja, ik wilde het één keer laten doen .. mede omdat het tijdens m'n lopen flink in m'n rug schoot, (echt, nogmaals, lang leve endorfine's die vrijkomen tijdens het rennen!) en ik normaal al vrij veel last van m'n onderrug heb, dat ik er op ging zoeken. Maar 30 euro voor een half uur is dus redelijk gangbaar begrijp ik?![]()
Jep, mss kan je er nog wat vanaf praten.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:53 schreef DJMO het volgende:
nou ja, ik wilde het één keer laten doen .. mede omdat het tijdens m'n lopen flink in m'n rug schoot, (echt, nogmaals, lang leve endorfine's die vrijkomen tijdens het rennen!) en ik normaal al vrij veel last van m'n onderrug heb, dat ik er op ging zoeken. Maar 30 euro voor een half uur is dus redelijk gangbaar begrijp ik?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Het is in elk geval voor een paar dagen weer lekker los. Dus ja. Dat heeft zinquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar ja heeft 1x een sportmassage wel zin in dat geval?
Dat snap ik, maar ik doelde eigenlijk meer op de lange termijn, omdat ze zegt vaker last van d'r rug te hebbenquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:54 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Het is in elk geval voor een paar dagen weer lekker los. Dus ja. Dat heeft zinOf dat "erin schieten" moet nu gewoon toevallig een eenmalig iets zijn geweest door een verkeerde beweging o.i.d., dan heeft het wel nut inderdaad.
![]()
dat, en misschien kan ik nog wat extra tips krijgen om de boel niet weer vast te laten lopen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:54 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Het is in elk geval voor een paar dagen weer lekker los. Dus ja. Dat heeft zin
ja, maar laten we eerlijk zijn....we zijn hier geen proffesionele topsporters he...quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:54 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Het is in elk geval voor een paar dagen weer lekker los. Dus ja. Dat heeft zin
het mag lekker zijn maar is het op ons nivo ook echt nodig?
Volgens mij net zoals bijv. garmin, een luxe die er ons veroorloven maar of we het nu onherroepelijk nodig hebben...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
de 'last' die ik normaal heb, is irritant, regelmatig aanwezig, maar niet belemmerend. Dat was dit incidentje wel, alsof m'n spieren in de knoop zitten doordat ik een betere houding heb gekregen door het hardlopen (tijdens normale bezigheden heb ik namelijk geen last meer van m'n rug.) dit voelt meer als een 'knoop' in een rugspier die ik niet eerder gehad heb.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik doelde eigenlijk meer op de lange termijn, omdat ze zegt vaker last van d'r rug te hebbenOf dat "erin schieten" moet nu gewoon toevallig een eenmalig iets zijn geweest door een verkeerde beweging o.i.d., dan heeft het wel nut inderdaad.
Oh..quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja, maar laten we eerlijk zijn....we zijn hier geen proffesionele topsporters he...Ik voelde me nochtans een professional terwijl ik al vliegjes etend door een bosje rende.
![]()
Dit! We voelen ons wel pro! Ook al lopen wel als slakkenquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh..Ik voelde me nochtans een professional terwijl ik al vliegjes etend door een bosje rende.
Nodig? Zonder Garmin zou ik niet meer adem kunnen halen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja, maar laten we eerlijk zijn....we zijn hier geen proffesionele topsporters he...
het mag lekker zijn maar is het op ons nivo ook echt nodig?
Volgens mij net zoals bijv. garmin, een luxe die er ons veroorloven maar of we het nu onherroepelijk nodig hebben...
Overigens denk ik dat elke amateursporter zo nu en dan een massage moet scoren. Het ontspant je lichaam op een heel andere manier dan je normaal zou doen. Na een HM ga ik op 100% zeker weten een massage scoren. NIks uitlopen, gewoon liggen en genieten van twee handen die je even laten zien wat een hemel op aarde nu eigenlijk is. En daarna, minder last van spierpijn en stijfheid.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
haha.... ik voel me nog steeds een beginner hoor, voornamelijk omdat ik soms (en dit is een klassieke beginnersfout i.m.o.) nog steeds qua bepaalde dingen zelf het wiel opnieuw uit wil vinden.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh..Ik voelde me nochtans een professional terwijl ik al vliegjes etend door een bosje rende.
Volgens mij is dat gewoon menselijkquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
haha.... ik voel me nog steeds een beginner hoor, voornamelijk omdat ik soms (en dit is een klassieke beginnersfout i.m.o.) nog steeds qua bepaalde dingen zelf het wiel opnieuw uit wil vinden.![]()
![]()
misschien wel maar met ervaring komt ook het besef dat sommige dingen qua training etc. gewoon gedaan worden op de manier zoals ze gedaan worden voor een bepaalde reden die al jaren bekend isquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Is dat beginnersgedrag? Elke sporter probeert nieuwe dingen uit en probeert eruit te halen wat erin zit. Dan zijn zelfs de pro's beginners als je zo redeneert...quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
haha.... ik voel me nog steeds een beginner hoor, voornamelijk omdat ik soms (en dit is een klassieke beginnersfout i.m.o.) nog steeds qua bepaalde dingen zelf het wiel opnieuw uit wil vinden.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
zeg .. heb jij 7-7 al wat te doen?quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:04 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Is dat beginnersgedrag? Elke sporter probeert nieuwe dingen uit en probeert eruit te halen wat erin zit. Dan zijn zelfs de pro's beginners als je zo redeneert...
Zorg voortaan ook dat ze tussen je tanden komen, heb je voor na 't lopen ook nog watquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Truste dames en heren! Slapen!
Ja doei.![]()
ik denk dat beginners eerder de drang hebben om gedegen advies naast zich neer te leggen, ook als een stukje zelfbescherming tegen een "overload" aan informatiequote:Op donderdag 21 juni 2012 00:04 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Is dat beginnersgedrag? Elke sporter probeert nieuwe dingen uit en probeert eruit te halen wat erin zit. Dan zijn zelfs de pro's beginners als je zo redeneert...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
als je dat zo goed weet, waarom reken je er dan beginners op hun beginnersfouten af?quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik denk dat beginners eerder de drang hebben om gedegen advies naast zich neer te leggen, ook als een stukje zelfbescherming tegen een "overload" aan informatieIk heb er één en ik ben er trots op
Of juist naar mensen stappen van wie je wel wat wil aannemen, omdat je door al die internetbomen het bos niet meer zo goed ziet.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik denk dat beginners eerder de drang hebben om gedegen advies naast zich neer te leggen, ook als een stukje zelfbescherming tegen een "overload" aan informatieZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
om een voorbeeld te geven: voordat ik bji mijn club ging trainen vond ik herstelloopjes ook niet echt nodig maar heb er nu duidelijk voordeel van... maar een beginner zou mischien zoiets hebben van "ja, maar dan moet ik de volgende morgen vroeg op en alweer lopen"'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
HAMSTEREEEEEEEEEEEEN!quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zorg voortaan ook dat ze tussen je tanden komen, heb je voor na 't lopen ook nog wat
Truste dames en heren! Slapen!
Truste![]()
![]()
dit. maar het door onvermogen nog niet helemaal kunnen, door te weinig training, door te weinig kennis van het eigen vermogen niet lukt om zich aan de adviezen te houden bv.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:07 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Of juist naar mensen stappen van wie je wel wat wil aannemen, omdat je door al die internetbomen het bos niet meer zo goed ziet.Ik heb er één en ik ben er trots op
7-7? wat is er dan?quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
we missen één loper voor de ekiden in Rotterdam. 5 of 10 km. met schuiven binnen het team is er ook nog 7,nogwat km beschikbaar.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Denk dat men in het begin enorm veel problemen heeft met het te snel willen. Dat tempogevoel moet zich ontwikkelen, maar je moet ook als beginner gewoon leren op een rem trappen (hoe moeilijk dat ook is).quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:08 schreef DJMO het volgende:
dit. maar het door onvermogen nog niet helemaal kunnen, door te weinig training, door te weinig kennis van het eigen vermogen niet lukt om zich aan de adviezen te houden bv.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
is idd verdomde moeilijk .Het meest idiote is nog wel dat het me tijdens een duurloop wél lukt om tempo in te houden (want lange afstand = krachten sparen) maar tijdens korte afstanden (<5 kim) niet lukt om in te houden, alsof m'n benen/lichaam weten dat ik toch niet zo ver hoef te lopen en dus al m'n energie kan gebruiken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:10 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Denk dat men in het begin enorm veel problemen heeft met het te snel willen. Dat tempogevoel moet zich ontwikkelen, maar je moet ook als beginner gewoon leren op een rem trappen (hoe moeilijk dat ook is).Ik heb er één en ik ben er trots op
Nope, als ik interesse had gehad dan had je al veel eerder een inschrijving gezien.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:10 schreef DJMO het volgende:
we missen één loper voor de ekiden in Rotterdam. 5 of 10 km. met schuiven binnen het team is er ook nog 7,nogwat km beschikbaar.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Je weet het, dus je kan het aanpassen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
is idd verdomde moeilijk .Het meest idiote is nog wel dat het me tijdens een duurloop wél lukt om tempo in te houden (want lange afstand = krachten sparen) maar tijdens korte afstanden (<5 kim) niet lukt om in te houden, alsof m'n benen/lichaam weten dat ik toch niet zo ver hoef te lopen en dus al m'n energie kan gebruiken.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
inderdaad, van voeding en hardlopen heb ik bjiv. minder verstand maar ik weet bijv van Slakcer dat die het intresante materie vind en zich er in verdiept heeft.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:07 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Of juist naar mensen stappen van wie je wel wat wil aannemen, omdat je door al die internetbomen het bos niet meer zo goed ziet.
Dus is dat mijn adres voor mformatie over dit onderwerp maar ik kan begrijpen dat een beginner denk: eiwitten, KH'en, het zal allemaal wel en het naast zich neer legt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik weet het, ik heb een garmin die m'n snelheid aangeeft, en toch lukt het me verdomd moeilijk om op de <5 m'n tempo aan te passenquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:13 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je weet het, dus je kan het aanpassen.echt iets om te trainen dus.
en dat bedoel ik dus.... je weet dat het moet, je doet het niet en dat zijn "beginnersfouten"quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik weet het, ik heb een garmin die m'n snelheid aangeeft, en toch lukt het me verdomd moeilijk om op de <5 m'n tempo aan te passenecht iets om te trainen dus.
Als je een garmin hebt, kijk er regelmatig op. Of probeer de cadans die je hebt op een lange afstand te vinden. Dat je veel wisselt in het begin omdat je het tempo niet kan vinden snap ik. Daar heb ik ook nog last van, maar als je zoekende bent ga je niet 1min/km sneller, dan zit je op 30sec/km oid sneller/langzamer, en zoiets moet je proberen aan te houden. Ga je sneller dan 1min/km dan is het simpel: tempo verlagen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:14 schreef DJMO het volgende:
ik weet het, ik heb een garmin die m'n snelheid aangeeft, en toch lukt het me verdomd moeilijk om op de <5 m'n tempo aan te passenecht iets om te trainen dus.
Ik ga deze discussie morgen af lezen. Nu is het bedtijd. Welterusten!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
vandaag had ik toevallig een interval (quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:19 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Als je een garmin hebt, kijk er regelmatig op. Of probeer de cadans die je hebt op een lange afstand te vinden. Dat je veel wisselt in het begin omdat je het tempo niet kan vinden snap ik. Daar heb ik ook nog last van, maar als je zoekende bent ga je niet 1min/km sneller, dan zit je op 30sec/km oid sneller/langzamer, en zoiets moet je proberen aan te houden. Ga je sneller dan 1min/km dan is het simpel: tempo verlagen.) maar normaal als ik op m'n horloge kijk dan zit ik (voor mijn gevoel) redelijk stabiel. Als ik dan achteraf de stats bekijk dan fluctueer ik als een malle, terwijl m'n rondetijden toch vlakbij elkaar liggen uiteindelijk.
Bij een intervaltraining moet je daar niet op letten. Duurlopen wel. Bij een intervaltraining doe je bijv. 200m in 60 seconden (voorbeeld!!) of een 1000m in 5:04 min daarna ga je over in rust en rinse repeat. Dan zijn je km-tijden gewoon kut, want de klok blijft tikken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
vandaag had ik toevallig een interval () maar normaal als ik op m'n horloge kijk dan zit ik (voor mijn gevoel) redelijk stabiel. Als ik dan achteraf de stats bekijk dan fluctueer ik als een malle, terwijl m'n rondetijden toch vlakbij elkaar liggen uiteindelijk.
komt bekend voor Slacker... je zult zien dat je op een gegeven moment je cadans tot 10sec/min kunt "fine tunen" om de juiste cadans te vinden (denk dat jou dat sowieso al aardig lukt) ... 5.30 is bijv te langzaam en voelt ook zo maar 5.20 loopt heerlijk.... of voor een LDL 6.00 t.o.v. 5.45quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:19 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Als je een garmin hebt, kijk er regelmatig op. Of probeer de cadans die je hebt op een lange afstand te vinden. Dat je veel wisselt in het begin omdat je het tempo niet kan vinden snap ik. Daar heb ik ook nog last van, maar als je zoekende bent ga je niet 1min/km sneller, dan zit je op 30sec/km oid sneller/langzamer, en zoiets moet je proberen aan te houden. Ga je sneller dan 1min/km dan is het simpel: tempo verlagen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ook bij duurlopen behaal ik nog niet de stabiele lijn die ik zou willen zien. Vandaar dat ik nu ook eens wil laten kijken naar m'n rug (mijn grootste spelbreker als het op beweging aankomt) door een sportmasseur.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:25 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Bij een intervaltraining moet je daar niet op letten. Duurlopen wel. Bij een intervaltraining doe je bijv. 200m in 60 seconden (voorbeeld!!) of een 1000m in 5:04 min daarna ga je over in rust en rinse repeat. Dan zijn je km-tijden gewoon kut, want de klok blijft tikken.Ik heb er één en ik ben er trots op
ik heb ook het idee dat mensen soms te snel met interval beginnen... ik zou zeggen, ga eerst een half jaar lopen en leer hard te lopen en naar je lichaam luisteren voordat je naar deze intensieve vorm van training overstapquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:25 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Bij een intervaltraining moet je daar niet op letten. Duurlopen wel. Bij een intervaltraining doe je bijv. 200m in 60 seconden (voorbeeld!!) of een 1000m in 5:04 min daarna ga je over in rust en rinse repeat. Dan zijn je km-tijden gewoon kut, want de klok blijft tikken.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik zat laatst (een tijdje geleden) te kutten om 6:22 te lopen, ging van 6:30 naar 6:10 naar 6:40 naar 6:15 maar niks in de buurt van 6:20 hoor. Maar goed, je ziet me dan niet 5:50 lopen of 7:00. En dat is mijn punt, je doet direct wat met de feedback die je garmin/endo/rk je geeft en zo leer je een tempo pakken. Het vergt wat ervaring.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
komt bekend voor Slacker... je zult zien dat je op een gegeven moment je cadans tot 10sec/min kunt "fine tunen" om de juiste cadans te vinden (denk dat jou dat sowieso al aardig lukt) ... 5.30 is bijv te langzaam en voelt ook zo maar 5.20 loopt heerlijk.... of voor een LDL 6.00 t.o.v. 5.45In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Daar gaat een massage niks aan veranderen hoor.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
ook bij duurlopen behaal ik nog niet de stabiele lijn die ik zou willen zien. Vandaar dat ik nu ook eens wil laten kijken naar m'n rug (mijn grootste spelbreker als het op beweging aankomt) door een sportmasseur.
En wat jij wilt doen mag een een sportmasseur niet doen, dus ga dan direct naar een fysio/ergotherapeut.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Niks mis mee, ben er ook sinds dag 1 mee bezig (start to run groepslessen zijn feitelijk intervaltrainingen).quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik heb ook het idee dat mensen soms te snel met interval beginnen... ik zou zeggen, ga eerst een half jaar lopen en leer hard te lopen en naar je lichaam luisteren voordat je naar deze intensieve vorm van training overstapIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:33 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Daar gaat een massage niks aan veranderen hoor.
En wat jij wilt doen mag een een sportmasseur niet doen, dus ga dan direct naar een fysio/ergotherapeut.die laatste 2 hebben mij ook geholpen met m'n rug, een massage en wat tips zijn geen oplossing wat dat betreft.
![]()
M'n maatje had foto's gemaakt na onze run:
zie ik toch wel anders, dus jij zegt dat Evy in principe ook interval is?quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:34 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Niks mis mee, ben er ook sinds dag 1 mee bezig (start to run groepslessen zijn feitelijk intervaltrainingen).
In mijn ogen is er pas sprake van inteval als je boven een bepaald inspanningsnivo komt waar dat is een kwestie van interpretatie'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ziet uit als een lazy hazy day for a runquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:38 schreef slacker_nl het volgende:
M'n maatje had foto's gemaakt na onze run:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor iemand met 0,0 conditie is Evy les 1 ook behoorlijk inspannend hoorquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zie ik toch wel anders, dus jij zegt dat Evy in principe ook interval is?
In mijn ogen is er pas sprake van inteval als je boven een bepaald inspanningsnivo komt waar dat is een kwestie van interpretatie![]()
![]()
ik zie interval als niets anders dan je conditie een flinke boost geven. en daar vallen de trainingen van RW/evy ook onder. interval - tempowisselingen. Evy en RW doen toch niets anders dan dat?
Ik zeg dat de groepslessen van Start to Run, zoals de NL atletiekunie ze geeft, een intervaltraining is. Zo heb ik ze iig wel ervaren. Misschien dat andere loopgroepen een iets andere insteek hadden, maar ik heb toch ook vaartspellen gedaan met 20% tot die boom, naar 30% naar die boom, naar 40, 50, 60, 70, 80% etc.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zie ik toch wel anders, dus jij zegt dat Evy in principe ook interval is?
In mijn ogen is er pas sprake van inteval als je boven een bepaald inspanningsnivo komt waar dat is een kwestie van interpretatieIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
tuurlijk, ben ik helemaal met je eens maar dat schaar ik toch onder "leren hardlopen" i.p.v. intervaltraining.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor iemand met 0,0 conditie is Evy les 1 ook behoorlijk inspannend hoor
Intervaltraining heeft in mijn ogen echt als doen om op snelheid te trainen, iets waar bij les 1 van Evy nog geen sprake is
bedtijdmorgen vroeg jan weer hardlopend naar school toe brengen
ik dacht dat je ooit eens iets zei als dat interval trainingen ook op de lange duurlopen effect hebben? conditieboost = langer uithoudingsvermogen op de ldl, meer kracht op de korte springjtes ..quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
tuurlijk, ben ik helemaal met je eens maar dat schaar ik toch onder "leren hardlopen" i.p.v. intervaltraining.
Intervaltraining heeft in mijn ogen echt als doen om op snelheid te trainen, iets waar bij les 1 van Evy nog geen sprake isIk heb er één en ik ben er trots op
interval past gewoon in het gehele plaatje.... ik gebruik de stelregel dat de driehoek als volgt is: snelheid (fartlek/interval) / snelle korte duurloop/ lange langzame duurloop.
Haal je een van deze drie uit de driehoek dan stort hij in...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Heeft het ook, maar denk dat RD wilt zeggen dat het in het begin belangrijker is om je te focussen op aan een stuk door 5km kunnen lopen en vervolgens de focus op snelheid (intervaltraining) te gooien. En niet en/en doen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik dacht dat je ooit eens iets zei als dat interval trainingen ook op de lange duurlopen effect hebben? conditieboost = langer uithoudingsvermogen op de ldl, meer kracht op de korte springjtes ..In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
precies...!!quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:52 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Heeft het ook, maar denk dat RD wilt zeggen dat het in het begin belangrijker is om je te focussen op aan een stuk door 5km kunnen lopen en vervolgens de focus op snelheid (intervaltraining) te gooien. En niet en/en doen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
en wat dat betreft is Evy of RW natuurlijk een prachtig hulpmiddel voor een beginnende loper, het "leert" mensen om hard te lopen.
interval of fartlek, puur om je snelheid om hoog te krijgen, is iets waar je, imo, aan begint als je bijv Evy 5-10 achter de rug hebt'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik moet zeggen dat ik persoonlijk mezelf nooit tot een interval training kan zetten. Ik heb wel 1x per week dat ik uit mezelf stukken harder en zachter loop tijdens m'n duurlopen.![]()
Kan ook best als je 5km kan lopen. Vind dat die keuze afhankelijk is van je doelen. Als jij je een jaar lang wilt focussen op de korte afstand kan je perfect interval doen nadat je 5km kan lopen. Dat is ook precies de reden waarom ik intervaltraining bij mensen die net beginnen ook helemaal niet zo erg vind. Al moet 90% vd focus op het uitbreiden van de afstand liggen en 5% bij interval. En de andere 5% die mag je hebbenquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
en wat dat betreft is Evy of RW natuurlijk een prachtig hulpmiddel voor een beginnende loper, het "leert" mensen om hard te lopen.
interval of fartlek, puur om je snelheid om hoog te krijgen, is iets waar je, imo, aan begint als je bijv Evy 5-10 achter de rug hebt
ik ook niet, ik haat het, en dat is ook een van de redenen dat ik bij een club ben gaan trainen want dan is er geen ontkomen aan.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:58 schreef kapiteintje het volgende:
Ik moet zeggen dat ik persoonlijk mezelf nooit tot een interval training kan zetten. Ik heb wel 1x per week dat ik uit mezelf stukken harder en zachter loop tijdens m'n duurlopen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
het gaat me nu met die interval nog niet eens zo zeer om snelheid, al is dat een leuke bijkomstigheid, dan wel om de conditieboost die ik krijg. alleen al het volhouden van, imo matige, intervaltraining, geeft me al meer energie dan snelheid atm.
ik heb vandaag wel gemerkt dat interval absoluut m'n favo bezigheid niet is, geef mij maar wat langere loopjes ,dan kan ik mezelf teminste inhouden in de wetenschap dat ik nog zoveel km moet ...Ik heb er één en ik ben er trots op
Als er iets is waar ik een nog grotere hekel aan heb dan intervaltraining dan is het iemand die voor me uit loopt. Daar krijg ik gewoon slappe benen van op een of andere manier, heel raar. Echt zo'n soort prestatiedruk waardoor ik ineens een soort van wedstrijdzenuwen krijg.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ook niet, ik haat het, en dat is ook een van de redenen dat ik bij een club ben gaan trainen want dan is er geen ontkomen aan.![]()
![]()
geen hater .. eerder een ik doe het omdat het nuttig is op de lange termijnquote:hij staat hier ook maar eens in de zoveel tijd op de planning hoor
Wat sowieso echt een heerlijk gevoel geeft is om zo tussen de 75 en 80 % van je kunnen te lopen, dus echt ff het Afrikaantje uithangen en op stevige fietssnelheid een kilometertje of anderhalf af te leggen.![]()
![]()
daar heb je gelijk in Slacker, ik kijk puur vanuit het oogpunt van een langeafstandloper.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:59 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Kan ook best als je 5km kan lopen. Vind dat die keuze afhankelijk is van je doelen. Als jij je een jaar lang wilt focussen op de korte afstand kan je perfect interval doen nadat je 5km kan lopen. Dat is ook precies de reden waarom ik intervaltraining bij mensen die net beginnen ook helemaal niet zo erg vind. Al moet 90% vd focus op het uitbreiden van de afstand liggen en 5% bij interval. En de andere 5% die mag je hebben
5km heeft niet mijn interesse, ik denk dat het ook een kwestie van leeftijd is... je ziet vaak dat naar mate men ouder wordt (en dus langzamer) de focus verschuift van snelheid naar afstand (HM etc.)'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
25km per uur?quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:01 schreef kapiteintje het volgende:
Wat sowieso echt een heerlijk gevoel geeft is om zo tussen de 75 en 80 % van je kunnen te lopen, dus echt ff het Afrikaantje uithangen en op stevige fietssnelheid een kilometertje of anderhalf af te leggen.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
PresentNiks voor mij, wil gewoon een paar keer per week op m'n gemak een rondje lopen
volgens mij komt het ook neer dat een ieder moet trainen op de manier die hj/zij plezier vind en denkt te zullen leiden naar het doel waar voor getrained wordt.
Als je dat doel niet haal zal je toch je manier van trainen moeten aanpassen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Kun je mij misschien nog wat tips geven om die afstand wat meer te rekken? Is het puur meer trainen (zowel in de zin van frequentie als gewoon in absolute zin, dat er tijd overheen moet gaan).quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in Slacker, ik kijk puur vanuit het oogpunt van een langeafstandloper.
5km heeft niet mijn interesse, ik denk dat het ook een kwestie van leeftijd is... je ziet vaak dat naar mate men ouder wordt (en dus langzamer) de focus verschuift van snelheid naar afstand (HM etc.)
Ik blijf nu zo qua comfortabel lopen bungelen rond de 10/11 km. Ik kan wrs wel een 14 aantikken met veel pijn, maar daar houdt het wel bij op denk ik. Ben al zo'n 4 maanden bezig met serieus lopen maar de laatste maand zit er niet veel rek meer in lijkt het.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2012 01:07:15 ]![]()
oooopppsss, quote me niet... maar om te beginnen zal je je tempo omlaag moeten brengen denk ik.quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kun je mij misschien nog wat tips geven om die afstand wat meer te rekken? Is het puur meer trainen (zowel in de zin van frequentie als gewoon in absolute zin, dat er tijd overheen moet gaan). Ik blijf nu zo qua comfortabel lopen bungelen rond de 10/11 km. Ik kan wrs wel een 14 aantikken met veel pijn, maar daar houdt het wel bij op denk ik.
Ik loop een snelle 10km rond de 5.15-5.20min/km terwijl ik een LDL (rond de 25km) in 5.45-5.50 loop.
Voor afstand moet je een tempo aanhouden waarbij je benen niet of heel langzaam verzuren.
Ik denk dat heel veel mensen en lange duurlop te snel lopen, het is geen race, het gaat bij een lange duurloop niet om snelheid maar om "kilometers in de benen"'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
vergeet ook niet dat ik in de gelegenheid ben om 5-6 x per week te lopen, vooral vanaf Juni t/m December en ik altijd vroeg opsta.
Dit zorgt er bijv. voor dat ik op zondag ongeveer om 9 uur ga lopen en dan om half 12 klaar ben met mijn LDL , dus nog genoeg tijd om aan andere dingen te besteden.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Pakt Honselaar boek erbij. Wat loop je nu op een 10km?quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kun je mij misschien nog wat tips geven om die afstand wat meer te rekken? Is het puur meer trainen (zowel in de zin van frequentie als gewoon in absolute zin, dat er tijd overheen moet gaan).
Ik blijf nu zo qua comfortabel lopen bungelen rond de 10/11 km. Ik kan wrs wel een 14 aantikken met veel pijn, maar daar houdt het wel bij op denk ik. Ben al zo'n 4 maanden bezig met serieus lopen maar de laatste maand zit er niet veel rek meer in lijkt het.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik loop 'm ook absoluut niet te snel, het is meer het gebrek aan taaiheid wat me opbreekt op het einde dan een puur gebrek aan conditie.quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
oooopppsss, quote me niet... maar om te beginnen zal je je tempo omlaag moeten brengen denk ik.
Ik loop een snelle 10km rond de 5.15-5.20min/km terwijl ik een LDL (rond de 25km) in 5.45-5.50 loop.
Voor afstand moet je een tempo aanhouden waarbij je benen niet of heel langzaam verzuren.
Ik denk dat heel veel mensen en lange duurlop te snel lopen, het is geen race, het gaat bij een lange duurloop niet om snelheid maar om "kilometers in de benen"![]()
Ik klok niks (ja ik weet 't, gewoon geen geld voor een stopwatch oid), maar ben binnen iets minder dan een uur altijd thuis.quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:11 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Pakt Honselaar boek erbij. Wat loop je nu op een 10km?
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2012 01:13:02 ]![]()
Dus voor het gemak zeggen we... 60 min/10km?quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik klok niks (ja ik weet 't, gewoon geen geld voor een stopwatch oid), maar ben binnen iets minder dan een uur altijd thuis.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zoiets ja.quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:14 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dus voor het gemak zeggen we... 60 min/10km?![]()
Kijk aan zo doe ik het de laatste tijd ook. Een intervaltraining, een snelle loop, en een lange langzame duurlopen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
interval past gewoon in het gehele plaatje.... ik gebruik de stelregel dat de driehoek als volgt is: snelheid (fartlek/interval) / snelle korte duurloop/ lange langzame duurloop.
Haal je een van deze drie uit de driehoek dan stort hij in...
Ik merk al dat mijn duurloop sneller zijn geworden. De Hm tijdens de duurloopjes van 2:16 naar iets onder de 2:10.![]()
en dit is denk ik iets wat heel persoonlijk is, ik heb bjiv. niet het mentale kunnen om de EM op volle snelheid af te raffelen terwijl voor mijn lopen begint vanaf zo'n 7km en ik echt ga genietenquote:Op donderdag 21 juni 2012 01:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik loop 'm ook absoluut niet te snel, het is meer het gebrek aan taaiheid wat me opbreekt op het einde dan een puur gebrek aan conditie.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik bedoel niet zozeer een mentale kwestie (alhoewel dat natuurlijk ook erbij komt kijken), maar echt puur taaiheid qua spieren. M'n kuiten lopen gewoon tegen hun grens aan bij 10km...quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en dit is denk ik iets wat heel persoonlijk is, ik heb bjiv. niet het mentale kunnen om de EM op volle snelheid af te raffelen terwijl voor mijn lopen begint vanaf zo'n 7km en ik echt ga genieten
Ik geniet ook pas vanaf een km of 5 hoor, als je er een beetje doorheen rolt en je niet meer op je passen focust maar gewoon aan niks denkt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2012 01:19:02 ]![]()
je zult merken dat als je langzamer loopt dat dit vanzelf beter gaat, Honselaar heeft het bijv .over snelheden van 7min/km (klopt dat Slacker?) voor een lange duurloopquote:Op donderdag 21 juni 2012 01:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik bedoel niet zozeer een mentale kwestie (alhoewel dat natuurlijk ook erbij komt kijken), maar echt puur taaiheid qua spieren. M'n kuiten lopen gewoon tegen hun grens aan bij 10km...
Ik geniet ook pas vanaf een km of 5 hoor, als je er een beetje doorheen rolt en je niet meer op je passen focust maar gewoon aan niks denkt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ook niet.quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:19 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Kapiteintje heb je een hartslagmeter?Ik moet echt eens gaan investeren, ik weet 't.
![]()
en wat die passen betreft... ik let altijd onbewust op mijn passen want dat is voor mij een goede indicatie of ik te snel loop.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Owja, de algemene schema's werken met HFmax.
Ja, maar das afhankelijk van je basissnelheid en je schema.quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
je zult merken dat als je langzamer loopt dat dit vanzelf beter gaat, Honselaar heeft het bijv .over snelheden van 7min/km (klopt dat Slacker?) voor een lange duurloopIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
oke, maar je begrijpt wat ik bedoelde.... in ieder geval langzaam (ten opzichte van een normale snelle duurloop) ... even ter illustratie, het merendeel van de posters hier haalt dit tempo tijdens hun Evy lessenquote:Op donderdag 21 juni 2012 01:23 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ja, maar das afhankelijk van je basissnelheid en je schema.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Trouwens, ik had het vanmiddag over HARDLOOP ezelsbruggetje, die staat toevallig bovenaan op de pagina met de schema's.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
En nu ga ik slapen, morgen weer rijlessen en moet op tijd op werk zijn. Later!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik hoor 't als een bonken op de achtergrond, maar 't integreert ook in je ademhaling dus je bent je er altijd wel bewust van.quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
en wat die passen betreft... ik let altijd onbewust op mijn passen want dat is voor mij een goede indicatie of ik te snel loop.![]()
ik denk dat ik die zelf aardig in acht neem, sommige punten zouden verbeterd kunnen worden maar vooral herstel en rust probeer ik zo serieus mogelijk te nemen, de balans vinden tussen efficent trainen en toch voldoende rust krijgen.....mijn grootste angst is ook een blessure maar ja daar zal je je dan ook over heen moeten zetten, herstellen en trainen voor de volgende gelegenheid om een soortgelijk evenement te lopenquote:Op donderdag 21 juni 2012 01:28 schreef slacker_nl het volgende:
Trouwens, ik had het vanmiddag over HARDLOOP ezelsbruggetje, die staat toevallig bovenaan op de pagina met de schema's.
[ Bericht 11% gewijzigd door rechtsedirecte op 21-06-2012 04:23:17 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
voor alle vroege (loop)vogels en andere roadrunners alvast een wakkerwordnummer:
enjoy your run!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ze wil weer gaan slapenquote:Op donderdag 21 juni 2012 05:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
voor alle vroege (loop)vogels en andere roadrunners alvast een wakkerwordnummer:
enjoy your run!
Nou ja.. naar bed![]()
rust is ook trainenquote:Op donderdag 21 juni 2012 05:36 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Ze wil weer gaan slapen
Nou ja.. naar bed
Succes en plezier!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Goeiemorgen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
echoquote:
Wie gaan er lopen vandaag?![]()
Ik ga zaterdag of zondag weer, afhankelijk van hoeveel spierpijn ik morgen krijg in de sportschool.
Ik zondagquote:Op donderdag 21 juni 2012 06:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
echo
Ik ga zaterdag of zondag weer, afhankelijk van hoeveel spierpijn ik morgen krijg in de sportschool.
![]()
Heb besloten dat ik me de rest van deze week ga toeleggen op core stability oefeningeneens kijken hoe dat is, ik zal er toch een keer aan moeten beginnen
Bah, werd netjes om 5.20 (ok 20 min later dan gepland, maar nog steeds binnen range) wakker.. doe even mijn ogen dicht en het is 5.50. Toch maar wezen lopen omdat de klant toch wel redelijk in de buurt zitWas vandaag Evy les 18 en dus de laatste les van deze "week". Vrijdag begint les 19 en die is al een stuk pittiger
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Maar toch nog gelopenquote:Op donderdag 21 juni 2012 06:43 schreef Maraca het volgende:
Bah, werd netjes om 5.20 (ok 20 min later dan gepland, maar nog steeds binnen range) wakker.. doe even mijn ogen dicht en het is 5.50. Toch maar wezen lopen omdat de klant toch wel redelijk in de buurt zitWas vandaag Evy les 18 en dus de laatste les van deze "week". Vrijdag begint les 19 en die is al een stuk pittiger
![]()
![]()
om dat tijdstip hoop ik me toch nog wel een paar keer om te draaienquote:Op donderdag 21 juni 2012 06:43 schreef Maraca het volgende:
respect dat je zo vroeg kunt lopen
(ook voor al die andere vroege vogels .. ik kan het écht niet
)
JazekersAfspraak is afspraak
En de afgelopen dagen was ik niet voor 8 uur 's avonds thuis dus dat maakt 's morgens lopen al een stuk noodzakelijker
Mijn rondje
https://www.polarpersonal(...)de2179df553780e3cadd
Ben tevreden. Laatste stuk van mijn warmingup mijn hartslag niet geheel onder controle, maar dat kwam omdat ik al bukkent door een bospaadje liep omdat het groen zo laag zat. En dan zaten er ook nog allemaal spinnenwebben![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2012 06:49 schreef Wiehoe het volgende:
Mijn rondje
Ben tevreden. Laatste stuk van mijn warmingup mijn hartslag niet geheel onder controle, maar dat kwam omdat ik al bukkent door een bospaadje liep omdat het groen zo laag zat. En dan zaten er ook nog allemaal spinnenwebben
Toch heel netjes!!
Ziet eruit als een leuk rondje Wiehoequote:Op donderdag 21 juni 2012 06:49 schreef Wiehoe het volgende:
Mijn rondje
Ben tevreden. Laatste stuk van mijn warmingup mijn hartslag niet geheel onder controle, maar dat kwam omdat ik al bukkent door een bospaadje liep omdat het groen zo laag zat. En dan zaten er ook nog allemaal spinnenwebben
Dat was hij zeker. Beetje de leuke bospaadjes genomen en vervolgens de rest door het centrum.
Volgende rondje de TT-Run zaterdag. Nou ja, 3 rondjes
![]()
![]()
Die douche na het hardlopen
Als 't lukt tussen werk en de voorspelde onweersbuien! Hopelijk valt het mee, of komen ze pas redelijk laat hier aan (midden v/h land).quote:Op donderdag 21 juni 2012 06:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
echo
![]()
Ze komen pas rond 20:00 - 22:00 uurquote:Op donderdag 21 juni 2012 07:22 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Als 't lukt tussen werk en de voorspelde onweersbuien! Hopelijk valt het mee, of komen ze pas redelijk laat hier aan (midden v/h land).
Holy crap. volgens mijn iPhone gaat het vandaag gewoon 24 graden worden
Ha, da's fijn! kleine heeft vandaag sportdag en ik ga helpen. Sta liever de hele dag op het veld dan in een sporthalquote:Op donderdag 21 juni 2012 07:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ze komen pas rond 20:00 - 22:00 uur![]()
![]()
Broeierig warmquote:Op donderdag 21 juni 2012 07:25 schreef Maraca het volgende:
Holy crap. volgens mijn iPhone gaat het vandaag gewoon 24 graden wordenvoor de onweer van vanavond
? Bedoel je thuis of in het topic?quote:Op donderdag 21 juni 2012 07:15 schreef GotC het volgende:
Morning
Wat was het hier gezellig gisteravond*kuch*
Hierquote:Op donderdag 21 juni 2012 07:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
? Bedoel je thuis of in het topic?. Interessante discussie.
![]()
Met trein erbij ben ik vaak pas rond 1900 thuisquote:Op donderdag 21 juni 2012 07:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ze komen pas rond 20:00 - 22:00 uur![]()
![]()
Het zal vast wel meevallenquote:Op donderdag 21 juni 2012 07:27 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Met trein erbij ben ik vaak pas rond 1900 thuisdoet het meestal wel
Ik ben vandaag om 17.50 thuis als ik niet eerder wegga. Houd het wel even in de gaten.
LOL, ja, dat zat ik gisteren te denken, als ze enorm hebben lopen waarschuwen blijft 't bij drie druppelsquote:Op donderdag 21 juni 2012 07:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het zal vast wel meevallendoet het meestal wel
Alleen Maandag, toen hadden ze wel gelijk met de chaos die het kon veroorzaken, moest ook werken en was 4 uur later dan gepland, 3 uur te laat ingeklokt
Dus soms hebben ze toch wel gelijk
Nou ja, ik zie 't vanavond wel, nu tijd voor de heenreis, die zou nog normaal moeten zijn... 'gewone' vertragingen vallen gelukkig enorm mee de laatste weken *klopt even af*
![]()
Het is zomer!
En je dan druk maken of je nog op tijd thuis kan zijn met de fiets voor het noodweer losbarst
Ik las trouwens iets grappigs gisteren. Mijn vader zegt altijd dat een marathon marathon heet omdat dat de afstand is tussen Marathon en Athene. Maar die afstand is 'slechts' 40 km. Het werd pas 42,195 km tijdens de OS in Londen in 1908, omdat de koningin destijds wilde dat de finish vlak voor haar neus was.
Is mij ook een keer overkomen toen ik voor het eerst in Utrecht ging lopen. Ik had blijkbaar de borden "Ring A2" moeten volgen. Maar goed, ik heb dus 3km omgelopen...quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:10 schreef Jumparound het volgende:
![]()
Gisteren nog les 1 gelopen
Ging eigenlijk te makkelijk tevens nergens last van maar ga mijzelf maar aan het schema houden
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Ah, ik ben dus niet de enige die last heeft van die *#(*$)@# vliegjes.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
![]()
![]()
net terug van een 7 km rondje
yuno mijn hond aan de heupgordel voor me.
net uit de nachtdienst gaan hardlopen maar voelt vreemd.
een beetje heel wazig high verdoofd vermoeidheids gevoel.
als of ik er niet echt bij was.
maar de 7km is weer een keer gehaald.
effe uitpuffen en dan naar bed naar bed.......zzzz
http://runkeeper.com/user/storm666/activity/96612060home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Wow, lol! Die Queens ookquote:Op donderdag 21 juni 2012 08:09 schreef Viking84 het volgende:
Ik las trouwens iets grappigs gisteren. Mijn vader zegt altijd dat een marathon marathon heet omdat dat de afstand is tussen Marathon en Athene. Maar die afstand is 'slechts' 40 km. Het werd pas 42,195 km tijdens de OS in Londen in 1908, omdat de koningin destijds wilde dat de finish vlak voor haar neus was.
En goed gedaan Solique! Fijn dat je nergens last van had.
Ik denk dat ik wil gaan lopen, dit weekend graspop dus geen tijd meer tot dinsdag. Maar tja, eerst eens ontbijten. Hoop dat het nog mee valt met de warmte.![]()
Wow, snel zeg! En lijkt me leuk om met de hond te lopen!quote:Op donderdag 21 juni 2012 08:27 schreef winterstorm666 het volgende:
http://runkeeper.com/user/storm666/activity/96612060
Slaap lekker!![]()
owww graspop wat gaaf.
is zo`n leuk festival!!
ja het is geweldig lopen met de hond. alleen af en toe ruzie over de richting van waar we heen willen.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Poëziequote:Op donderdag 21 juni 2012 08:27 schreef winterstorm666 het volgende:
http://runkeeper.com/user/storm666/activity/96612060.
Slaap ze!Niet meer actief op Fok!![]()
hihi, ik zie je al staan..quote:Op donderdag 21 juni 2012 08:33 schreef winterstorm666 het volgende:
owww graspop wat gaaf.
is zo`n leuk festival!!
ja het is geweldig lopen met de hond. alleen af en toe ruzie over de richting van waar we heen willen.
Nee, ik wil naar links
Woef!
Li-hinks
Woef!
oke, rechts dan maar
Ecosia
Haha ja, en dan een veel meer lopen dan je eigenlijk gewild hadquote:Op donderdag 21 juni 2012 08:43 schreef Jumparound het volgende:
[..]
hihi, ik zie je al staan..
Nee, ik wil naar links
Woef!
Li-hinks
Woef!
oke, rechts dan maar![]()
![]()
nou dat gebeurd hoor hahaha met een 30 kilo herder aan de lijn!!
maar ik heb hem na een hartig gesprek en de belofte van een koekje toch de neus in de goede richting laten wijzen ahum!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
lol
Even een vraagje voor de gebruikers van het "Fitness" gedeelte van endomondo.
Vullen jullie ook alleen maar het gewicht in als je weer wat bent afgevallen?
Ecosia
Wat fijn!quote:Op donderdag 21 juni 2012 08:20 schreef Solique het volgende:
Gisteren nog les 1 gelopen
Ging eigenlijk te makkelijk tevens nergens last van maar ga mijzelf maar aan het schema houden![]()
Goedemorgen..
In mijn hoofd is er al noodweer![]()
![]()
Mogguh. Als het vanavond noodweer is, sla ik een loop over. Evn al mijn kleine irritatie-tjes extra rust geven.![]()
Miss sws wel een goed ideequote:Op donderdag 21 juni 2012 08:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Mogguh. Als het vanavond noodweer is, sla ik een loop over. Evn al mijn kleine irritatie-tjes extra rust geven.. Een irritatietjes in meervoud? Wat is er allemaal dan?
.
Ja, ging goed.quote:Op donderdag 21 juni 2012 08:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat fijn!![]()
Goedemorgen..
In mijn hoofd is er al noodweer
Wel goed je rust pakken
Af en toe een pijntje in mijn knie, hoewel ik die sinds dinsdag eigenlijk niet meer voel. En wat geneuzel in mijn enkel.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Miss sws wel een goed idee. Een irritatietjes in meervoud? Wat is er allemaal dan?
.
Allemaal niks heel spannends.![]()
$W)%**( dikke blaar onder mn voet... En ik MOET (lees: wil) vrijdag lopen...
argh!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Wel irritant als je dat soort dingen niet gewend bent.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Af en toe een pijntje in mijn knie, hoewel ik die sinds dinsdag eigenlijk niet meer voel. En wat geneuzel in mijn enkel.
Allemaal niks heel spannends.Niet meer actief op Fok!![]()
Hoe? Rust?quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, ging goed.
Wel goed je rust pakken![]()
![]()
Geen idee, iets om onweer in je hoofd tot rust te manen.quote:
Even in de herhaling voor de nieuwelingenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:34 schreef VKV het volgende:
Ik las dat GotC me op de foto heeft? Heb jou en YUR helaas niet gezien
Nou even een verslagje van m'n eerste hardloopwedstrijdLiep samen met iemand en daar was ik uiteindelijk zó ontzettend blij mee! Diegene bleef me motiveren om door te lopen, ondanks dat ik een giga steek in m'n zij kreeg en nog nooit 5 km in één stuk had doorgerend. "Ik wil even wandelen" "Nee, we gaan door, je loopt maar rustiger maar we blijven doorlopen" "Okeuj"
Wat er door m'n hoofd ging:
Eerste kilometer: Dit gaat gooooed! Allemaal mensen ingehaald, supertof! En nog helemaal nergens last van!
Tweede kilometer: Shit, dat Chinese eten van vanavond had ik misschien niet moeten doen...
Derde kilometer: Kutstrandopgang, stom zacht zand, ik haat het strand, ik wil niet meer, steek in m'n zij
Vierde kilometer: Ooooh nog maar een stukje en hier is het een beetje hard zand weer, ok het moet lukken, steek in m'n zij is weer weg, ik kan het!
4,5 kilometer: Ik ga dood. Ik red het nooit, die strandopgang weer. Aaaargh!!
4,8 kilometer: Muziek! Ze juichen! Omg al die mensen moedigen me aan![]()
Supervett!!
Wat zat ik net nou te klagen?!
5 kilometer: Ik ben zó trots op mezelf!!!!
HahaMisschien 22 juni 5 km lopen in Kwintsheul
Als het echt niet uit te houden is neem ik wel wat inquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen idee, iets om onweer in je hoofd tot rust te manen.![]()
![]()
Omgquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:27 schreef Viking84 het volgende:
Even in de herhaling voor de nieuwelingen
[..]![]()
![]()
Goede repostquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:27 schreef Viking84 het volgende:
Even in de herhaling voor de nieuwelingen
[..]![]()
![]()
![]()
Ik vul het zo eens in de zoveel tijd in. Ook als het omhoog gaatquote:Op donderdag 21 juni 2012 08:51 schreef Jumparound het volgende:
lol
Even een vraagje voor de gebruikers van het "Fitness" gedeelte van endomondo.
Vullen jullie ook alleen maar het gewicht in als je weer wat bent afgevallen?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: