Ouderwetsch! Ik zag een paar weken terug nog een oude trailer van ze rijdenquote:
Ik kwam er vorige week op mijn werk een pallet van tegenquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Ouderwetsch! Ik zag een paar weken terug nog een oude trailer van ze rijden
Kwaliteitspallet dus, houdt het al lang vol!quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik kwam er vorige week op mijn werk een pallet van tegen
Ik ben benieuwd naar de hele filmquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Ouderwetsch! Ik zag een paar weken terug nog een oude trailer van ze rijden
Whehe, jij hebt de lolbroek weer aanquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de hele film
Geef mij twee houten kamelen en je hoort me de hele middag niet meerquote:
Ja, die was geinig, ben benieuwd naar het volgende standjequote:Op woensdag 20 juni 2012 18:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Geef mij twee houten kamelen en je hoort me de hele middag niet meer
Of eigenlijk juist wel
Doe er iets leuks mee! Ik ga de hele avond op de bank hangen, kan ik wel een lachje bij gebruikenquote:
Hoi!quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:11 schreef Paul het volgende:
Hoi ik had het net over dat er wel heel weinig variatie zit in de muziek bij de Coen en Sander show, zijn jullie het met mij eens of niet?
Daarmee bedoel ik, elke dat zo'n beetje dezelfde platen.
Dat heb ik met heel 3fm doordeweeks overdag wel hoor.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:11 schreef Paul het volgende:
Hoi ik had het net over dat er wel heel weinig variatie zit in de muziek bij de Coen en Sander show, zijn jullie het met mij eens of niet?
Klopt, zit met sommige platen redelijk veel herhaling in... maar dat is in de show van Giel ook zo. Mensen die onderweg zijn van of naar werk/huis moet je niet teveel onbekende platen voorschotelen, want dan zappen ze weg. Dat is nou juist de 'sandwichformule' van 3FM, onbekende platen 'verpakken' tussen bekende nummers.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:11 schreef Paul het volgende:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoi!
Geen idee, ik luister slechts sporadisch naar Coen en Sander.
Gr Gr
Dank je! Ik zat al 21 minuten in ondoenlijke onzekerheid...quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Helemaal niks!! Ik vind je post hilarisch
Helemaal top!quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:15 schreef henkde_j het volgende:
Morgen begint de zomer!
<<Tijd voor een nieuwe UI bitchezz!
Ja, de radio is uitquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:41 schreef minthy het volgende:
Zit iedereen klaar voor wobwob-woensdag??
Hier staat 'ie nog niet eens aan en ik twijfel of ik hem uberhaupt wel aan ga zettenquote:
Ik luister nu op een LP 'Mountain - Stormy Monday' a 20 minuten...quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier staat 'ie nog niet eens aan en ik twijfel of ik hem uberhaupt wel aan ga zetten
Onwijs veel plezier daarmee!quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik luister nu op een LP 'Mountain - Stormy Monday' a 20 minuten...
Skrillex vind ik dan wel weer geinigquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:49 schreef Parallellogram het volgende:
Ik ga wel even luisteren naar de wobwobwoensdag, maar als ze alleen maar Skrillex gaan draaien doe ik de radio gauw weer uit.
Nouja één liedje van Skrillex kan ik nog wel aanquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Onwijs veel plezier daarmee!
[..]
Skrillex vind ik dan wel weer geinig
Nou, daar heb je hem gelijk al!quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:58 schreef Parallellogram het volgende:
[..]
Nouja één liedje van Skrillex kan ik nog wel aan![]()
En nu the xx
Ik jas liever herhaaldelijk een hete breinaald door m'n trommelvliezen!quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:41 schreef minthy het volgende:
Komt volgens mij aardig overeenquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik jas liever herhaaldelijk een hete breinaald door m'n trommelvliezen!![]()
quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:41 schreef minthy het volgende:
Daar blijf ik ook nog even voor hangen, wat ze nu draait vind ik niet zoveel aanquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:16 schreef Parallellogram het volgende:
Oké ik ben toch wel benieuwd naar het Skrillex koor.
quote:
UKF?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:42 schreef Moos. het volgende:
Op een paar tracks na, niet meer dan het standaard UKF geruft gehoord...
Ik vind dat standaard geruft prima aan te horenquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:42 schreef Moos. het volgende:
Op een paar tracks na, niet meer dan het standaard UKF geruft gehoord...
Het blijft 3FM hè, een grote landelijke zenderquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:44 schreef Moos. het volgende:
http://www.youtube.com/user/ukfdubstep
Een platform voor alle agressieve harde dubstep.
Tuurlijk kunnen ze dat wel, ze gingen toch "de diepte in" zei Roosquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het blijft 3FM hè, een grote landelijke zenderZe kunnen niet zomaar 3 uur lang allerlei underground dubstep gaan draaien, da's wel erg veel lef hebben
Ik ga straks wel zelf even kijken op je link.
Dat heb ik niet gehoord dan, ik stond onder de douche toen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Tuurlijk kunnen ze dat wel, ze gingen toch "de diepte in" zei Roos
En dan Chase & Status draaienopzich niets mis mee maar dat is niet "de diepte in"
Twitter Roos eensquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:05 schreef naatje_1 het volgende:
Wanneer komt er een uurtje Drum 'n Bass op 3fm, dat zou ook eens leuk zijn...
Nog beter ja!quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:05 schreef naatje_1 het volgende:
Wanneer komt er een uurtje Drum 'n Bass op 3fm, dat zou ook eens leuk zijn...
Ik heb in een opwelling de BBC essential mix van Noisia gedowndquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:12 schreef wolfrolf het volgende:
Godverdegodver als je die "muziek" een uur lang hoort wordt je er echt volledig mesjogge van.
Ik was al geen fan, maar dubstep is en blijft kansloze baggerneuroten takkenherrie.
Nou, dat.
Het koortje was wel dik oké.
Ik merk dat ik ook begin af te haken nu... Toch langer volgehouden dan het half uurtje dat ik in gedachten hadquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:12 schreef wolfrolf het volgende:
Godverdegodver als je die "muziek" een uur lang hoort wordt je er echt volledig mesjogge van.
Ik was al geen fan, maar dubstep is en blijft kansloze baggerneuroten takkenherrie.
Nou, dat.
Het koortje was wel dik oké.
Noisia heeft wel meegeholpen met het samenstellen van de muziek van de wobwobwoensdag, dus wie weet draaien ze nog wat van Noisia zelf?quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb in een opwelling de BBC essential mix van Noisia gedownd(2010) Ik begin nu pas met dat wereldje in aanraking te komen, maar het is zulks een ontzettend fijne muziek!
Noisia was net aan de foon... Maar Noisia maakt tegenwoordig ook dubstepquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:15 schreef Parallellogram het volgende:
[..]
Noisia heeft wel meegeholpen met het samenstellen van de muziek van de wobwobwoensdag, dus wie weet draaien ze nog wat van Noisia zelf?
twitter:DeNater twitterde op woensdag 20-06-2012 om 23:13:24@3voor12 Dubstepgerelateerde genres, betekent dat ook terug naar de oorsprong: Drum 'n Bass? reageer retweet
twitter:3voor12 twitterde op woensdag 20-06-2012 om 23:15:54@DeNater komt ook langs! #wobwob reageer retweet
Nou, eerder moe! Ik had verdorie vanavond bij Babysitters Circus kunnen staan of naar de Belgische Keizer gekund met wat collega's. Alles afgezegd, had er geen zin inquote:
O mooi! Dan blijf ik nog even hangenquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:17 schreef naatje_1 het volgende:
twitter:DeNater twitterde op woensdag 20-06-2012 om 23:13:24@3voor12 Dubstepgerelateerde genres, betekent dat ook terug naar de oorsprong: Drum 'n Bass? reageer retweet
twitter:3voor12 twitterde op woensdag 20-06-2012 om 23:15:54@DeNater komt ook langs! #wobwob reageer retweet
Er zijn toch veel meer zenders dan die 3?quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:16 schreef wolfrolf het volgende:
Sorry voor de negatieve noot, maar in de auto ben ik aangewezen op 3FM... en Qmusic of 538 met zijn rukroddels en vingerfeiten (?????) hield ik maar 3 minuten vol.
Ik word oud
Sky Radio!quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:16 schreef wolfrolf het volgende:
Sorry voor de negatieve noot, maar in de auto ben ik aangewezen op 3FM... en Qmusic of 538 met zijn rukroddels en vingerfeiten (?????) hield ik maar 3 minuten vol.
Ik word oud
Dat ging me idd. ook net wat te ver...quote:
zeg t eensquote:
Als je mij echt knettersjagrijnig wilt hebben, moet je Sky opzetten... Instant-moodswingquote:
Pinguin radioquote:
Bestwelquote:
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:26 schreef naatje_1 het volgende:
Over Muse gesproken: is dat al uitverkocht?
Toen ze laatst Toto - Can't stop loving you draaide gingen de voetjes wel van de vloer hoorquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Als je mij echt knettersjagrijnig wilt hebben, moet je Sky opzetten... Instant-moodswing
Die zit toch niet op FMquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:27 schreef Pino112 het volgende:
Aardbeving!
Goedenavond!
Net ingeschakeld, kijken hoelang ik het volhou.
Langs de grens gaan wonenquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:28 schreef naatje_1 het volgende:
Als stubru nou gewoon in Nederland te ontvangen was...
Draaien ze op Q ook nog regelmatig, moet ik op het werk meestal naar luisterenquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Toen ze laatst Toto - Can't stop loving you draaide gingen de voetjes wel van de vloer hoor
[..]
Wees blij dat 't geen Radio Veronica is. Wat een prutszender vind ik dat.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Draaien ze op Q ook nog regelmatig, moet ik op het werk meestal naar luisteren
En daarvoor is nou internet uitgevondenquote:
Datalimietenquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
En daarvoor is nou internet uitgevonden![]()
Dat vind ik af en toe nog best te pruimenquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wees blij dat 't geen Radio Veronica is. Wat een prutszender vind ik dat.
Weet niet precies waar je woont maar tot aan Vught is ie iig via de ether te ontvangenquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:28 schreef naatje_1 het volgende:
Als stubru nou gewoon in Nederland te ontvangen was...
De 90s top 750quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wees blij dat 't geen Radio Veronica is. Wat een prutszender vind ik dat.
quote:
Die dj'squote:
Op mijn mobiel. In de auto hèquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
in welk jaar leef jij, 1997?
Ik heb geen hip apparaat dat buitenshuis internet heeft en ik woon in Gouda.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:31 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Weet niet precies waar je woont maar tot aan Vught is ie iig via de ether te ontvangen
en anders: http://internetradio.vrt.(...)ayer.html?qsbrand=41
balenquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb geen hip apparaat dat buitenshuis internet heeft en ik woon in Gouda.
Hee ik zag vandaag je broertje Kubus voorbijlopenquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:35 schreef Parallellogram het volgende:
[..]
Die is toch al voorbij gekomen het vorige uur? Of bedoel je nóg een keer?
Niet gehoord, ik stond toch ongeveer kwart over 10 onder de douchequote:Op woensdag 20 juni 2012 23:35 schreef Parallellogram het volgende:
[..]
Die is toch al voorbij gekomen het vorige uur? Of bedoel je nóg een keer?
Auw, dat vind ik een chanant grapjequote:Op woensdag 20 juni 2012 23:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hee ik zag vandaag je broertje Kubus voorbijlopen
lolloloroflffllssssswhgigigi!!111
Over eenzijdig gesproken... Dat nieuwe ding van Sigur Ros vond ik me een partij eentonig.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:37 schreef Timo20 het volgende:
damn ik ben wel van de dubstep en de garage maar dit trek ik toch echt niet meer![]()
te eenzijdig dit...
[ afbeelding ]
Tijd om verder te gaan met t beluisteren van de nieuwe LP Valtari van Sigur Rós![]()
Oh ja verrekquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Dit is toch Fok!? Chanant, famfare...
Famfare? Die heb ik nog niet voorbij zien komenquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Dit is toch Fok!? Chanant, famfare...
Hee Pienmasterquote:
Geeft niks, jong! Zou die eend inmiddels al weer eens naar de kapper moeten?quote:
Steen was groot hehquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Famfare? Die heb ik nog niet voorbij zien komen
Yupquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Famfare? Die heb ik nog niet voorbij zien komen
Dankuwalquote:
Alle vormen van 'sowieso'. En ja, ik spel em gelijk maar juistquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Yup![]()
En er was er nog een, maar die weet ik niet meer
Nee want dat past niet hihahoquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dankuwal
Ik moet je niet in een hokje stoppen zie ik al
WEHEHHWehWwEINZZWEIPOLIZEI
Ja, die zijn ook geestig...quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Alle vormen van 'sowieso'. En ja, ik spel em gelijk maar juist
Mijn ouders zeggen allebei "zo en zo", onbewustquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, die zijn ook geestig...![]()
Collega van mij zegt "zoberzo", maar die komt van oorsprong uit Limburg
Wil je ze nooit slaan, dan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mijn ouders zeggen allebei "zo en zo", onbewust![]()
Je ouders willen slaan, foeiquote:
O dubbele ontkenningen! Verschrikkelijkquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je ouders willen slaan, foeiAlhoewel ik ook altijd m'n ouders wil verbeteren, een veel gehoorde is de dubbele ontkenning. 'Nooit geen'.
Heel typisch ook voor rasechte Groningers, want dat zijn ze (en ik ook). Groningers hebben er echt een handje van overal een dubbele ontkenning van te makenquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:46 schreef Parallellogram het volgende:
[..]
O dubbele ontkenningen! Verschrikkelijk
Dialect hequote:
Inderdaadquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je ouders willen slaan, foeiAlhoewel ik ook altijd m'n ouders wil verbeteren, een veel gehoorde is de dubbele ontkenning. 'Nooit geen'.
Verbeteren doe ik niet meer aan, ik maak zelf ook wel eens een fout, ik word dan genadeloos teruggepakt! (en terecht)quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
trusten en FapFapze!quote:
Que?? Nimmerquote:
moet je een keer netpantys proberen! das lachenquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Que?? Nimmer
Ik ben heel netjes, ik doe dat altijd in een schone sok
Mocht er wat stuk gaan, m'n broer heeft een eigen bedrijfje in de plafondplatenbusinessquote:
RCTquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:55 schreef Parallellogram het volgende:
[..]
Dank!
Ik moest trouwens lachen om 'achtbaan1 is voor mij te intens'
Goed om te weten, zal 't doorgeven aan de verhuurderquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Mocht er wat stuk gaan, m'n broer heeft een eigen bedrijfje in de plafondplatenbusiness
quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Mocht er wat stuk gaan, m'n broer heeft een eigen bedrijfje in de plafondplatenbusiness
quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ow, gaan we haten op Sigur Rós? dat kan nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Over eenzijdig gesproken... Dat nieuwe ding van Sigur Ros vond ik me een partij eentonig.
Alles kan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ow, gaan we haten op Sigur Rós? dat kan niet
Ik haat niet, alleen ik vond zijn vorige platen beter.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
In dit topic haten we overal op, dat weet je nu toch wel?quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:58 schreef CindieY het volgende:
Dit vind ik dus echt een toffe plaat, zo even kijken hoe ie heet.
quote:
Ik zag 't.quote:
Nou, ik moet zeggen da'k geen bol broekje krijg van dat nieuwe album, dus ik hoop op veel oud werk in Paradiso...quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens ja!quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, ik moet zeggen da'k geen bol broekje krijg van dat nieuwe album, dus ik hoop op veel oud werk in Paradiso...
Het is dan ook zomerquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:03 schreef minthy het volgende:
Ze hebben de lieve lente-lammetjes bovenaan de pagina weggehaald, daar gaat mijn vreugde...
quote:Op [url=[quote]
[b]Op woensdag 20 juni 2012 23:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik haat niet, alleen ik vond zijn hun vorige platen beter.
Snap ik, maar ik vind met de beste wil van de wereld niets schattigs aan een strandstoelquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is dan ook zomerNouja, zo noemen ze 't.
Trustequote:
Ik zie gras met bloemetjesquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik vind met de beste wil van de wereld niets schattigs aan een strandstoel
nee duh, heb je dat ooit wel al eens gekregen van hun muziek? oh nee wacht,dat wil ik helemaal niet wetenquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, ik moet zeggen da'k geen bol broekje krijg van dat nieuwe album, dus ik hoop op veel oud werk in Paradiso...
Ik ook, het is nog steeds de periode waarin ik niet zo heel blij word van grasquote:
Ja, dan kan ik het me voorstellen dat je die zooi niet hoeft te zienquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ook, het is nog steeds de periode waarin ik niet zo heel blij word van gras
Yellow Clawquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:11 schreef CindieY het volgende:
Ik weet niet of ik dit nou kut moet vinden of niet't Heeft wel wat.
Zo klinkt 't ook wel, ja. Ik zou 't tijdens 't stappen zeker goed trekken, maar zo op de radio ben ik er nog niet over uitquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Yellow Claw.
Kunnen een goed feessie bouwen hoor![]()
.
Het kabbelt teveel. Ik wil opbouw! Popplagio, dat werk.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nee duh, heb je dat ooit wel al eens gekregen van hun muziek? oh nee wacht,dat wil ik helemaal niet weten
Het is een prachtig rustig album dat t heel goed doet op een zwoele zomeravond, heerlijk![]()
"Snoller!" schijnt het te zijnquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:13 schreef CindieY het volgende:
Is dat nou mijn verbeelding of roepen ze 'Zwolle'?
Ik vind het niet sjiller.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat is dan wel de sjillere dubstep?
Altijd kut als het in de kroeg gedraaid wordt, en dat dan ineens niemand een idee heeft hoe er op te dansen.quote:
Gewoon luisteren en dansen. Dansen kan op alle muziek, hoe dan ook.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Altijd kut als het in de kroeg gedraaid wordt, en dat dan ineens niemand een idee heeft hoe er op te dansen.
Nee, ik vond dat nummer gewoon crap.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, je wilt er perse chiller zien staan, of wat?
Ja, maar welke beat moet je pakkenquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gewoon luisteren en dansen. Dansen kan op alle muziek, hoe dan ook.
Heerlijk. Zoals nu, alleen thuis en dan de LP aan op de achtergrondquote:
Nouja, je kunt ook gewoon een biertje halen in de tussentijdquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:24 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja, maar welke beat moet je pakken
Ligt eraan wat er gedraaid wordt, maar over het algemeen is het gewoon heen en weer met dat lijf.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:24 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja, maar welke beat moet je pakken
Komt 't in de meeste kroegen sowieso wel op neer, want ruimtegebrek.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat er gedraaid wordt, maar over het algemeen is het gewoon heen en weer met dat lijf.
twitter:
Supernummer!quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:07 schreef Sersjee het volgende:
twitter:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:08 schreef borisz het volgende:
Goede politieke avond gehad. TK12 en GR14 komen eraan
Tweede kamer verkiezingen '12 en GemeenteRaad '14quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:23 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Prachtige afkortingen, maar geen idee of ik er bang van moet worden of dat ze juist tof zijn
Zal het die Lieke Veld zijn, die denkt dat ze enorm grappig is altijd?quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:27 schreef Evertjan het volgende:
Weet iemand wie de opvolger is van Bert van Lent. Hij had vanmorgen in zijn show erover dat er een vrouwelijke DJ komt tussen 4-6
Doodgedraaid, maar nog steeds een topplaatquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:00 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Niet met dat zeiknummer Nothing else matters.
M83 MH volgens hem?quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:40 schreef alors het volgende:
Verklapt Timur hier nu de megahit??
Anyway, M83![]()
Mooi!quote:
Jup achter de schermen schijnen ze te werken ze aan andere versies van ACTA.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mooi!
Maar ze gaan het vast weer op een andere manier proberen door te drukken, stelletje fascisten.
Ja, volgens mij was je als enige enthousiastquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Hoorde je mij?
Ik kondigde hem aan, was mijn request
Hier niet, slaapdienst en er wordt onweer voorspeldquote:
Ik moet 't eerst nog maar eens zien, altijd dat geroep over noodweer in Nederlandquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier niet, slaapdienst en er wordt onweer voorspeld
Gaat vanmiddag opwarmen, buien gaan boven Frankrijk ontstaan. Van mij mag het meevallenquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik moet 't eerst nog maar eens zien, altijd dat geroep over noodweer in Nederland
Het zal er komen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik moet 't eerst nog maar eens zien, altijd dat geroep over noodweer in Nederland
Poe poe, gezellige collega's heb jij johquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Hoorde je mij?
Ik kondigde hem aan, was mijn request
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |