Ja z'n gangetje...quote:
Op internetquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:03 schreef alf89 het volgende:
Ik zag net in beeldspraak (via de webcam of 101tv) een filmpje over feelgood hidden camera tv. Weet iemand waar ik dat hele filmpje kan vinden?
YO WASSAP MOTHAFUCKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Ja, maar ik was inmiddels al een stuk verder geredenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is spaans!! Oui bedoel je gekkertje
Yoyoyo!! Er zijn van die dingen die ik niet met mijn moeder doe...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
YO WASSAP MOTHAFUCKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Sorry
Relwiggerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
YO WASSAP MOTHAFUCKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Sorry
Nee joh, ik ben gewoon de echte Hank Moodyquote:
Neequote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar ik was inmiddels al een stuk verder gereden
quote:
Jonge jochies, baard nog niet in de keelquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:45 schreef CindieY het volgende:
Volgens mij hebben ze allemaal een flinke trap in de ballen gehad, net vrouwen
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Jonge jochies, baard nog niet in de keel
WTF, dan zingen ze ook over dingen waar ze nul verstand van hebben.quote:Ultimate Kaos is in 1992 opgericht. De meeste leden waren nog erg jong. Haydon Eshun was zelfs pas 9 jaar oud. Het duurde jaren voor dat ze uiteindelijk bekend werden. Het nummer Casanova dat in 1994 al eens uit werd gebracht werd in 1998 pas een grote hit over geheel Europa.
Ja, of ze waren er extreem vroeg bijquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
WTF, dan zingen ze ook over dingen waar ze nul verstand van hebben.
Ik denk dat ik die op de deur van het kantoor hang...quote:
Ik zou het op de deur van het toilet hangen, straks komt iedereen bij je op kantoor kakkenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die op de deur van het kantoor hang...
Ik ben geloof ik de enige die dat doet
Ik moet wel, met die apparaten die ik er soms neerleg
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zou het op de deur van het toilet hangen, straks komt iedereen bij je op kantoor kakken
India hè. Nuff said.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:01 schreef minthy het volgende:
Het hoofd van je dochter afhakken, omdat ze zich onbehoorlijk gedroeg naar mannen... Wat een sicko
quote:
quote:
Zeg, jij pist ook buiten de pot. Mag ik ook een keertje?quote:
Buiten de pot pissen? Ik schijt er zelfs naastquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg, jij pist ook buiten de pot. Mag ik ook een keertje?
Viespeuk!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Buiten de pot pissen? Ik schijt er zelfs naast
Verder OT: dit nummer![]()
![]()
Ik vind het vanaf dag 1 al een kutband met kutmuziekquote:
Kutmuziek? Pussyfarts?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind het vanaf dag 1 al een kutband met kutmuziek
Anyway, hoe is't met je (.) (.)???
Hangt er prima bij!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind het vanaf dag 1 al een kutband met kutmuziek
Anyway, hoe is't met je (.) (.)???
Er zitten verdomme klanten in de kantine met m'n baas, kunnen we niet etenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Oranje oogst wereldwijd lof met boycot Oekraïne.
De Speld![]()
Iets over drugs...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:23 schreef CindieY het volgende:
Geen idee wat ze nou vertelde, maar... Muse
Hoop ik deze zomer nog eens rond te sjouwen, bij voorkeur op de Waddenquote:
American Pie muziekquote:
Dat zou ik nooit doen, ik ben niet zo'n naar wijf!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik wort jaloerz want je negeert mij op MSN
De Martquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:22 schreef CindieY het volgende:
Mart Smeets op bezoek? Dat wordt zeker veel geleuter en weinig muziek.
quote:
Gadget en geen levensbehoefte, dus speelgoed. Wel tof speelgoedquote:
Ja maar, die plaat isquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:54 schreef minthy het volgende:
Wat leuk dat ze die plaat van John Williams draaien!
Welke stagiair heeft dat plaatje in elkaar gedraaid dan?quote:
Thomas Delsing als ik Roos' Twitter moet gelovenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Welke stagiair heeft dat plaatje in elkaar gedraaid dan?
Ik gok dat ik dat een half uur ga volhouden...quote:
Natterman!quote:
ik weet nog niet eens of ik ga luisteren...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik gok dat ik dat een half uur ga volhouden...
Ik zie 't jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik gok dat ik dat een half uur ga volhouden...
twitter:JohndenBraber twitterde op dinsdag 19-06-2012 om 20:20:35Journaalmedewerker: 'Waar zat die Van Royen eigenlijk?' Collega: 'Weet ik veel..' #journaal #nos
reageer retweet
Whahaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:35 schreef Pino112 het volgende:
twitter:JohndenBraber twitterde op dinsdag 19-06-2012 om 20:20:35Journaalmedewerker: 'Waar zat die Van Royen eigenlijk?' Collega: 'Weet ik veel..' #journaal #nos [ afbeelding ] reageer retweet
![]()
Balkon was even interessanter, heerlijk weer nog buitenquote:
Ouwe vogel!quote:
He! Je hebt je UI veranderd!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Balkon was even interessanter, heerlijk weer nog buiten
Aan die ellende had ik nog niet eens gedachtquote:
Nope, sorry.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
He! Je hebt je UI veranderd!
Niet liever deze?:
[ afbeelding ]
Akelig naar rotjong!!!quote:
Clip ken ik niet, maar ik blijf dit een prachtnummer vindenquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Akelig naar rotjong!!!![]()
En ik maar denken dat je zelf iets leuks had ingezongen...
Whehe, jammer voor je joh!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]Ik heb vanmiddag ook wel een slechte grap gemaakt, maar die was ineens verdwenen
Kan de chatgeschiedenis niet meer tevoorschijn krijgen
Ja. 2 tellen geluisterd, tot de conclusie gekomen dat je stiekem toch een eikel bent en toen heb ik Winamp afgeslotenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Maar je hebt mijn plage audio dingetje wel ontvangen?
Stiekem vindt je me gewoon liefquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja. 2 tellen geluisterd, tot de conclusie gekomen dat je stiekem toch een eikel bent en toen heb ik Winamp afgesloten
Waarom zou ik dat moeten vinden? Je behandelt me als stront!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Stiekem vindt je me gewoon liefWant gewoon
Nee! Het was bedoelt als een plagerijtjequote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat moeten vinden? Je behandelt me als stront!
Leuke woordspeling, "plage-rijtje"quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee! Het was bedoelt als een plagerijtje
Ik heb je ook dat fantastische album van Maroon 5 gestuurd!!
Pino is tof, die mag best meekijken!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jawel, volgens mij kijkt Pino effe opzij
Ken ik niet, zal wel iets met voetbal te maken hebben...quote:
Ik ken hem ook niet, maar toen Knife Party net kwam kijken maakte Lantinga heel de tijd grappen over Gerard de Knijfquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ken ik niet, zal wel iets met voetbal te maken hebben...
Oh...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ken hem ook niet, maar toen Knife Party net kwam kijken maakte Lantinga heel de tijd grappen over Gerard de Knijf
Sorry, ik zal het nooit meer doen...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:33 schreef wolfrolf het volgende:
Clash of The Titans gezien vanavond trouwens.
Het gevecht met "The Kraken" viel dik tegen. Het werd aan het begin van de film aangekondigd als de moeder aller gevechten en vervolgens duurt het echt 3 minuten en veranderd dat ding in steen.
Wtf man ik wil die 1 uur en 42 minuten van mijn leven terug
Die ene god riep wel heel stoer RELEASE THE KRAKEN!!!!!!!111!!!1111111111111111111quote:
Ben meer van de comedy's, als ik dan al een film kijk. Gun mezelf er haast geen tijd voorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die ene god riep wel heel stoer RELEASE THE KRAKEN!!!!!!!111!!!1111111111111111111
Was wel aardig
Films kijken for teh win als het effe kan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ben meer van de comedy's, als ik dan al een film kijk. Gun mezelf er haast geen tijd voor
Af en toe vind ik het wel leuk, maar vaak ben ik al snel weer afgeleid... Concentatiespanne als een puppy hierquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Films kijken for teh win als het effe kan.
Donderdag Wrath of The Titans checken. Dat wordt een spektakel einz!!11
Puppies!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Af en toe vind ik het wel leuk, maar vaak ben ik al snel weer afgeleid... Concentatiespanne als een puppy hier
Nooit aan beginnen, wat een werk heb ik daarmee gehadquote:
ik heb Clash ot Titans in 3D in de bios gezien en ik zag dat jaar maar 1 slechtere film in de bios... Prince of Persia. wat een schijtbagger was datquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Films kijken for teh win als het effe kan.
Donderdag Wrath of The Titans checken. Dat wordt een spektakel einz!!11
Huh wat?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jawel, volgens mij kijkt Pino effe opzij
Oh ja dat was ook nog zo dat die film vlak na Avatar kwam toch? Dat ze die op het laatste moment een 3D sausje hadden gegeven en dat dat keihard faalde.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb Clash ot Titans in 3D in de bios gezien en ik zag dat jaar maar 1 slechtere film in de bios... Prince of Persia. wat een schijtbagger was dat
klopt, Clash is in 2D gefilmd en later naar 3D omgezet. 9 van de 10 keer is dat ruk.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh ja dat was ook nog zo dat die film vlak na Avatar kwam toch? Dat ze die op het laatste moment een 3D sausje hadden gegeven en dat dat keihard faalde.
Dikke haat aan dat kut 3D. www.2d-glasses.com
Geneukt?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:49 schreef Pino112 het volgende:
Ik ben sowieso in een keigoede stemming nu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eensquote:
Aaaahquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:49 schreef Pino112 het volgende:
Ik ben sowieso in een keigoede stemming nu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg, ik ben bijna altijd in een goede stemming, daar heb ik geen seks voor nodig!!1quote:
Juist!! Gewoon een blij ei zijn, zonder aanleiding!quote:
Of met aanleidingquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Juist!! Gewoon een blij ei zijn, zonder aanleiding!
Vind ik niet. Blij zijn zonder aanleiding betekent dat je gewoon zomaar kunt genietenquote:
Maar toch wel? Gefeliciteerd dan gozertquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Iets met vriendinlief die dat bijna niet meer was
Dat heb ik ook wel, maar vaak vind ik een aanleiding om een blij ei te zijn nog nèt wat leukerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vind ik niet. Blij zijn zonder aanleiding betekent dat je gewoon zomaar kunt genieten![]()
Wutquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, mag ik ff pochen dat ik hier in deze reeks op dit moment de grootste voetbalkenner ben?
http://sport.fok.nl/ekpool/subleagues/punten/39
![]()
![]()
Poch maar lekker raak!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, mag ik ff pochen dat ik hier in deze reeks op dit moment de grootste voetbalkenner ben?
![]()
![]()
Er doen ook niet zoveel mensen meequote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
![]()
![]()
ja, de mensen die niet meedoen durven zich niet met mijn onmetelijke voetbalvoorspelgave te metenquote:
Wat was het password daar van? Iets met Die Lucht tochquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, de mensen die niet meedoen durven zich niet met mijn onmetelijke voetbalvoorspelgave te meten
DieLucht volgens mijquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat was het password daar van? Iets met Die Lucht toch
Toch gebleven ja. Thnxquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Maar toch wel? Gefeliciteerd dan gozert![]()
slaap lekkerquote:
yup, van Fresku en Theo Maassen gloof ik.quote:
Nooit gehoord...quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, van Fresku en Theo Maassen gloof ik.
Jaquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Nooit gehoord...
Edit: Hij is er nu op, geloof ik??![]()
Lijkt er wel op, jaquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Nooit gehoord...
Edit: Hij is er nu op, geloof ik??![]()
Mwoah... Droger is nog niet klaar en ik had al in m'n nest moeten liggenquote:
Echt weer zo'n Ramon grap.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 07:18 schreef minthy het volgende:
Dooie boel hier, tis nog rustiger dan 's avonds
Waarom gelijk meppen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
Moguh! Wat een kutnacht, minimaal elk uur wel ff wakker geworden...![]()
Dan zou ik niet eens meer functionerenquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom gelijk meppen?![]()
En ik heb maar 2 uurtjes geslapen, ook niet fijn
Doe ik ook niet loop op m'n wenkbrauwenquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan zou ik niet eens meer functioneren
Ahha, ja en ik hoef momenteel niet naar Amsterdam voor de Wallenquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe ik ook niet loop op m'n wenkbrauwen
Idem hier! Vanavond maar eens op tijd m'n nest in... (zal wel weer niet, mezelf kennendequote:Op woensdag 20 juni 2012 08:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ahha, ja en ik hoef momenteel niet naar Amsterdam voor de Wallen![]()
Wat gaat Bert doen dan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:27 schreef Evertjan het volgende:
Weet iemand wie de opvolger is van Bert van Lent. Hij had vanmorgen in zijn show erover dat er een vrouwelijke DJ komt tussen 4-6
Jaydee als keuzemogelijkheid kan ook niet eigenlijk....quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:37 schreef Sersjee het volgende:
Wind en zeilen als keuzemogelijkheid voor de guilty pleasure?!
Vind ik ernstig...quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:37 schreef Sersjee het volgende:
Wind en zeilenquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:37 schreef Sersjee het volgende:
quote:3FM-dj Rob Stenders zal deze zomer live-uitzendingen maken op vanaf de Olympische Spelen in Londen. Hij keert daarvoor tijdelijk terug op zijn oude plek in de programmering: rond lunchtijd.
Onder de noemer 'Stenders Atleetvermaak' is Stenders van 30 juli tot en met 10 augustus van maandag tot en met donderdag van 12:00 tot 14:00 uur en op vrijdag van 14:00 tot 16:00 uur te horen op 3FM. Hij maakt het programma samen met zijn side-kick Jelmer Gussinklo en het team van 'Effe Ekdom': Tamara Toussain en Pieter Kok.
Daarnaast schuift Stenders vriendin en oud-hockeyinternational Margje Teeuwen aan. "Zij kent de Olympisch wereld van binnen uit en ze doet verslag in Stenders Atleetvermaak van alles wat er achter de sportschermen gebeurt tijdens deze Londense spelen. Uiteraard is er ook veel aandacht voor de Britse muziekscene en de vele concerten die er deze weken in Londen worden gegeven", laat de AVRO weten.
Op vakantie tijdens de OSquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nice! Maar ik ben dan op vakantie dus zal er weinig van meekrijgen.
Sowieso op vakantie tijdens de zomerquote:
Sowieso op vakantie gaanquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Sowieso op vakantie tijdens de zomer![]()
Hele dagen voor de tv hangen en sport kijken terwijl het buiten warm is
Over 2 weken mag ikquote:
Als dit Engels was, was het nooit guilty pleasure geweest. Net als bv Abel - Onderweg, daar doen djs ook altijd zo minachtend overquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:53 schreef Sersjee het volgende:
Wind en zeilen is misschien wel de ultieme zomerplaat. Geen guilty pleasure.
Kan dat gedrocht niet gewoon ritueel verbrand worden?quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:14 schreef Sersjee het volgende:
Voor morgen lunchbox 1, want geen Shiny happy people. Heel simpel.
Misschien wel het beste Nederlandstalige lied ooit.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:53 schreef Sersjee het volgende:
Wind en zeilen is misschien wel de ultieme zomerplaat. Geen guilty pleasure.
quote:Geef me wind en zeilen
Geef me zon en noordzee
Waai ik naar een eiland
Geef me wind en zeilen
In een golf verdwijnen
Waai ik naar een eiland
quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kan dat gedrocht niet gewoon rutueel verbrand worden?
Sorryquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:12 schreef minthy het volgende:
Dood hier!
Nog 3 kwartier doorsloffen, ben het zat
Sita!!!!!quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb op Lunchbox 1 gestemd voor morgen![]()
Sita is gewoon een kleine geile opdonder en I got a man is wel een komische plaat....
En verder hoor je REM toch vaak genoeg "normaal"
Ter informatie:
[ afbeelding ]
Het kutte is dat jij zo fucking dicht bij mij woont dat wij gewoon in elkaars vijver lopen te vissenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |