Clip ken ik niet, maar ik blijf dit een prachtnummer vindenquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Akelig naar rotjong!!!![]()
En ik maar denken dat je zelf iets leuks had ingezongen...
Whehe, jammer voor je joh!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]Ik heb vanmiddag ook wel een slechte grap gemaakt, maar die was ineens verdwenen
Kan de chatgeschiedenis niet meer tevoorschijn krijgen
Ja. 2 tellen geluisterd, tot de conclusie gekomen dat je stiekem toch een eikel bent en toen heb ik Winamp afgeslotenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Maar je hebt mijn plage audio dingetje wel ontvangen?
Stiekem vindt je me gewoon liefquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja. 2 tellen geluisterd, tot de conclusie gekomen dat je stiekem toch een eikel bent en toen heb ik Winamp afgesloten
Waarom zou ik dat moeten vinden? Je behandelt me als stront!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Stiekem vindt je me gewoon liefWant gewoon
Nee! Het was bedoelt als een plagerijtjequote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat moeten vinden? Je behandelt me als stront!
Leuke woordspeling, "plage-rijtje"quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee! Het was bedoelt als een plagerijtje
Ik heb je ook dat fantastische album van Maroon 5 gestuurd!!
Pino is tof, die mag best meekijken!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jawel, volgens mij kijkt Pino effe opzij
Ken ik niet, zal wel iets met voetbal te maken hebben...quote:
Ik ken hem ook niet, maar toen Knife Party net kwam kijken maakte Lantinga heel de tijd grappen over Gerard de Knijfquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ken ik niet, zal wel iets met voetbal te maken hebben...
Oh...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ken hem ook niet, maar toen Knife Party net kwam kijken maakte Lantinga heel de tijd grappen over Gerard de Knijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |