Vind ik niet. Blij zijn zonder aanleiding betekent dat je gewoon zomaar kunt genietenquote:
Maar toch wel? Gefeliciteerd dan gozertquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Iets met vriendinlief die dat bijna niet meer was
Dat heb ik ook wel, maar vaak vind ik een aanleiding om een blij ei te zijn nog nèt wat leukerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vind ik niet. Blij zijn zonder aanleiding betekent dat je gewoon zomaar kunt genieten![]()
Wutquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, mag ik ff pochen dat ik hier in deze reeks op dit moment de grootste voetbalkenner ben?
http://sport.fok.nl/ekpool/subleagues/punten/39
![]()
![]()
Poch maar lekker raak!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, mag ik ff pochen dat ik hier in deze reeks op dit moment de grootste voetbalkenner ben?
![]()
![]()
Er doen ook niet zoveel mensen meequote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
![]()
![]()
ja, de mensen die niet meedoen durven zich niet met mijn onmetelijke voetbalvoorspelgave te metenquote:
Wat was het password daar van? Iets met Die Lucht tochquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, de mensen die niet meedoen durven zich niet met mijn onmetelijke voetbalvoorspelgave te meten
DieLucht volgens mijquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat was het password daar van? Iets met Die Lucht toch
Toch gebleven ja. Thnxquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Maar toch wel? Gefeliciteerd dan gozert![]()
slaap lekkerquote:
yup, van Fresku en Theo Maassen gloof ik.quote:
Nooit gehoord...quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, van Fresku en Theo Maassen gloof ik.
Jaquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Nooit gehoord...
Edit: Hij is er nu op, geloof ik??![]()
Lijkt er wel op, jaquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Nooit gehoord...
Edit: Hij is er nu op, geloof ik??![]()
Mwoah... Droger is nog niet klaar en ik had al in m'n nest moeten liggenquote:
Echt weer zo'n Ramon grap.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 07:18 schreef minthy het volgende:
Dooie boel hier, tis nog rustiger dan 's avonds
Waarom gelijk meppen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
Moguh! Wat een kutnacht, minimaal elk uur wel ff wakker geworden...![]()
Dan zou ik niet eens meer functionerenquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom gelijk meppen?![]()
En ik heb maar 2 uurtjes geslapen, ook niet fijn
Doe ik ook niet loop op m'n wenkbrauwenquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan zou ik niet eens meer functioneren
Ahha, ja en ik hoef momenteel niet naar Amsterdam voor de Wallenquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe ik ook niet loop op m'n wenkbrauwen
Idem hier! Vanavond maar eens op tijd m'n nest in... (zal wel weer niet, mezelf kennendequote:Op woensdag 20 juni 2012 08:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ahha, ja en ik hoef momenteel niet naar Amsterdam voor de Wallen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |