En Schultz vindt het nog goed ookquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bespottelijk inderdaad. Moet je nagaan als het leger zo zou werken.
Volgens mij heb ik het daar al eens over gehadquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:08 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Heeft iemand hier al van de TGV Lille - Amsterdam gehoord?
"Wegens verwachte warmte en daarmee gepaard gaand smeltend asfalt gaat Rijkswaterstaat de komende 6 uur de A1, A2, A4, A9, A12, A27 en A50 afsluiten. Onze excuses voor het ongemakquote:
Aah :-) dan was het toch hier.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:08 schreef James1988 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het daar al eens over gehad
De SMS-jes server is ook preventief geschrapt vanwege de verwachte weersomstandighedenquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:26 schreef b2py het volgende:
Ik heb nog geen smsje van NS gehad vanwege het verwachte noodweer..
Wel netjes blijven, asfalt weglaten hequote:Op donderdag 21 juni 2012 18:31 schreef James1988 het volgende:
Daarom heb ik maar eens nagevraagd hoe de Belgen omgaan met "extreem weer".
Waarom? Ik lieg toch niet?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:32 schreef b2py het volgende:
[..]
Wel netjes blijven, asfalt weglaten he
Maar de manier waarop Schultz steeds in de bek van de reiziger schijt is ook niet zo netjes. Vind ik persoonlijk dan.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:33 schreef b2py het volgende:
Dat ben ik met je eens, maar toch is het niet zo netjes. Vind ik persoonlijk dan.
Nou jongens, fijn jullie gekend te hebben, De Dag Des Oordeels is aangebroken zo te zienquote:Slechte weeromstandigheden: Bertrix [B] - Paliseul [B]
Slechte weeromstandigheden: Treinverkeer verstoord tussen Bertrix [B] en Paliseul [B].
Vertragingen tussen 10 en 15 minuten zijn mogelijk.
Duur van de verstoring onbepaald.
Gelieve naar de aankondigingen te luisteren.
Dat front hang nu net pas boven het zuiden van het land, dus niet drie uur al geleden toen ze treinen gingen opheffen...quote:Tijdens het overtrekken van dit onweersfront zullen op sommige trajecten de frequenties verlaagd worden.
Volgende keer maar overal snijden dan?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:36 schreef b2py het volgende:
Het is raak. Delft - Schiedam eruit tot einde dienst.
3x raden waar NS niet gesneden heeft
Oh noes!!quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou jongens, fijn jullie gekend te hebben, De Dag Des Oordeels is aangebroken zo te zien
Hier zelfs dat nietquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:05 schreef b2py het volgende:
Het is alweer voorbij, en het heeft hier rondom Alkmaar alleen maar keihard geregend..
Nou, mogen ze mij gaan uitleggen wat hier zo goed aan zou zijn, want dit is gewoon kut met peren.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:31 schreef James1988 het volgende:
Mee eens. Maar voordat de DB of de SBB hier de boel over kan nemen mag je eerst wel heel politiek Den Haag weg gaan jagen. Want daar is men heilig overtuigd van het feit dat NS het beste spoorbedrijf ter wereld is - aldus NS.
De NS is niet slecht, dat zeker niet. Maar met dit lafbekkerige gefaal van epische proporties laten ze wel zien dat je ze niet helemaal serieus kunt nemen, als je het mij vraagt.
WC Eend-idee.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:31 schreef James1988 het volgende:
Mee eens. Maar voordat de DB of de SBB hier de boel over kan nemen mag je eerst wel heel politiek Den Haag weg gaan jagen. Want daar is men heilig overtuigd van het feit dat NS het beste spoorbedrijf ter wereld is - aldus NS.
De NS is niet slecht, dat zeker niet. Maar met dit lafbekkerige gefaal van epische proporties laten ze wel zien dat je ze niet helemaal serieus kunt nemen, als je het mij vraagt.
Aan dit gefaal van vandaag is natuurlijk niks goed, net als dat het wintergefaal dat nergens op slaat.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, mogen ze mij gaan uitleggen wat hier zo goed aan zou zijn, want dit is gewoon kut met peren.
Klopt, dat is het probleem. NS wordt niet hard afgerekend op prestaties (zie wederom het winterdrama, waar meer dan de helft van de geschrapte treinen niet eens meetelt voor de punctualiteit!) en de minister heeft helemaal een laissez-faire-mentaliteit.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
WC Eend-idee.
Op zich doet de NS het heus niet slecht, alleen ze worden in de huidige concessie niet echt uitgedaagd om het beter te doen, wat jammer is.
Volgens mij zie ik in die grijze auto een Peugeot 206 en die waren er nog niet in 1993. De camera waarmee de foto gemaakt is lijkt inderdaad wel uit 1993.quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Hihi haha domo vla dat is een foto uit 1993 of zo
Nee. En een buitje regen is toch wel de minste "uitdaging" om gewoon je werk t e blijven doen als het een beetje tegen zit.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
WC Eend-idee.
Op zich doet de NS het heus niet slecht, alleen ze worden in de huidige concessie niet echt uitgedaagd om het beter te doen, wat jammer is.
die komt meestal de volgende ochtend.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar is Driek? Ik verwacht een vernietigend verhaal binnen nu en een uur.
Driek publiceert normalerwijs rond vrijdag 0.00 uur. Die termijn van Fles moet dus wel lukkenquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die komt meestal de volgende ochtend.
En ja hoor, nu weer.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Wedden dat het achteraf allemaal reuze meevalt en al die maatregelen niet nodig geweest waren?![]()
Was vorig jaar ook. 28 juni was dat. Lafbekkerij iedere keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |