Nog zeven uur, de dag gaat snelquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nog 1 uur en 10 minuten. De dag gaat langzaam..
wat doe je dan ook met scandinaviers op het werk. Neanderthalers zijn het....quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:49 schreef Barbusse het volgende:
Nog twee uur. En ik vrees dat ik tegen de vlakte ga zodra ik buiten kom, want de airco is hier weer gemaakt en dat wordt gevierd door het kantoor om te toveren tot koelkast. Kut-Scandinaviërs die niet tegen de warmte kunnen
Nou, zij zetten de airco op standje koelkast. Dat doen ze. Verder weet ik niet wat ze doen eigenlijk...quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
wat doe je dan ook met scandinaviers op het werk. Neanderthalers zijn het....
quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, zij zetten de airco op standje koelkast. Dat doen ze. Verder weet ik niet wat ze doen eigenlijk...
Que?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:40 schreef Kreator het volgende:
Volgens mij heb ik wel een 99.8% PI-dekkingsgraad.
Nog een Nederlander nodig met computerkennis?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, zij zetten de airco op standje koelkast. Dat doen ze. Verder weet ik niet wat ze doen eigenlijk...
Zal ik het ze eens vragen? Ik durf eigenlijk niet, het blijven Vikingen he?quote:
Ja, maar alleen in de vestiging in Stockholm. En daar heb je - oh gruwel - nòg meer Scandinaviërs.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nog een Nederlander nodig met computerkennis?.
(wij hebben geen airco)
Ja, ze verkrachten het hele dorp als je ze een vraag steltquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zal ik het ze eens vragen? Ik durf eigenlijk niet, het blijven Vikingen he?
[..]
Ja, maar alleen in de vestiging in Stockholm. En daar heb je - oh gruwel - nòg meer Scandinaviërs.
En daarna slaan ze je tot moes met zo´n heul grote hamerquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, ze verkrachten het hele dorp als je ze een vraag stelt
Maar niet voordat ze je anaal hebben lopen penetreren met 1 van de hoorns op hun helmquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En daarna slaan ze je tot moes met zo´n heul grote hamer
Nee bedankt. [noyay]. Daar het is kouder.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:04 schreef Barbusse het volgende:
Ja, maar alleen in de vestiging in Stockholm. En daar heb je - oh gruwel - nòg meer Scandinaviërs.
En das heul nie leuk, echt nie!quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maar niet voordat ze je anaal hebben lopen penetreren met 1 van de hoorns op hun helm
En het bier is er te duurquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee bedankt. [noyay]. Daar het is kouder.
Volgende keer bandjes oppompen. Scheelt cupping.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:18 schreef marbasnarf het volgende:
zo... 500euro armer... maar mn auto heeft nieuwe bandjes en is verder helemaal netjes door de APK gekomen
ja, maar wist niet hoeveel barquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Volgende keer bandjes oppompen. Scheelt cupping.
12 bar. Zit je altijd goed.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, maar wist niet hoeveel barrij bestelbus en int boekje gaan e uit van leeggewicht, maar ben natuurlijk vaak beladen, dus was daar misgegaan. garage-meneer heeft uitgezocht hoe hard mn bandjes moeten zijn. dus kotm goed
Lekker rustigquote:
Dat is de V12 uitvoering toch?quote:
Te veel slapen?quote:
ja ik ging om 13uur slapen en werd om 18uur wakker, dat is best teveel jaquote:
Middagdutje?quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja ik ging om 13uur slapen en werd om 18uur wakker, dat is best teveel ja
zou het?quote:
Lijkt mij lekker even slapenquote:
Ook wanneer je om 11uur wakker geworden bent s'morgensquote:
Nee dan niet. Dan val ik niet meer in slaapquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ook wanneer je om 11uur wakker geworden bent s'morgens
Hoh, daar wil ik wel eens een potje mee worstelenquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:14 schreef Barbusse het volgende:
Dit zijn de enige goede Vikingen, maar zij werken hier niet:
[ afbeelding ]
Oh ik wel, maar toch is het teveel wat ik geslapen hebquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dan niet. Dan val ik niet meer in slaap
Waarom zo veel slapen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh ik wel, maar toch is het teveel wat ik geslapen heb
Mag niet langer dan uurtje per keer slapen, ex de nacht slaap dan
Omdat ik elke keer overal hoor dat mensen slapend rijk worden en ik dat ook heel graag wilquote:
Ik zal je uit een droom helpen dat kan helaas nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat ik elke keer overal hoor dat mensen slapend rijk worden en ik dat ook heel graag wil
Oquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zal je uit een droom helpen dat kan helaas niet
Weltrusten danquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
O
toch ga ik nog paar keer per dag slapen
Gaat het al wel iets beter buddy?quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
O
toch ga ik nog paar keer per dag slapen
Ja voor mijn gevoel wel, ben alleen verschrikkelijk moe en dat verneukt serieus gewoon echt mijn dagquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:11 schreef screwloose het volgende:
[..]
Gaat het al wel iets beter buddy?
Nu alweer?quote:
Het was toch roodquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:23 schreef twi het volgende:
[..]
Nu nog met oranje lopen is een beetje mjeh
Zwart
De OS komt eraanquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:23 schreef twi het volgende:
[..]
Nu nog met oranje lopen is een beetje mjeh
Zwart
foute wallen grap ga ik niet makenquote:
Wel in de buurt trouwensquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
foute wallen grap ga ik niet maken
Ik ws de rest van de dag afgeleidquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Je toverde een lach op mn gezicht.
Is ze mooi xfx?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Je toverde een lach op mn gezicht.
Ze heeft er 1 nodig voor de ballen van dr scharrelquote:
Maakt DG vast niet uit aangezien ie goed in zuigen isquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:30 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ze heeft er 1 nodig voor de ballen van dr scharrel
quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:30 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ze heeft er 1 nodig voor de ballen van dr scharrel
Opzich fair punt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maakt DG vast niet uit aangezien ie goed in zuigen is
Wat je zeg je werkeloze nietsnut?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Samen zoeken ?quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat je zeg je werkeloze nietsnut?
quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat je zeg je werkeloze nietsnut?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet het nog uitspoelen en verzorgen en daarna moet het nog drogen. Dan maak ik wel een foto. maar zwart is niet zo bijzonder.quote:
Of nog beter plan. Ik masseer jou en jij mijquote:
Masseren Drommel. Niet elk botje fijnknijpen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik schijn wel redelijk te kunnen masseren maar voor wat hoort wat
Er zijn echt mannen die dat doen hequote:Op woensdag 20 juni 2012 19:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Masseren Drommel. Niet elk botje fijnknijpen.
Dat heb ik afgeleerd. Ik kan het nog welquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Masseren Drommel. Niet elk botje fijnknijpen.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:32 schreef xFriendx het volgende:
Miauw is wel mooi jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MIAUW IK WIL JE!"Leuk dat je stevig in je schoenen staat maar ze stinken wel zeg."
maakt nie uit, ik grijp elk excuus aan voor pics van jouquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet het nog uitspoelen en verzorgen en daarna moet het nog drogen. Dan maak ik wel een foto. maar zwart is niet zo bijzonder.
Klopt, maar dat komt omdat het subject mij meestal voor laat.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:41 schreef dawg het volgende:
[..]
ook al?
jij staat ook overal vooraan in de rij heh.
Uhmquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:41 schreef screwloose het volgende:
[..]
Klopt, maar dat komt omdat het subject mij meestal voor laat.
Ok behalve huppel maja die heeft zoveel keus.quote:
Je staat bij mij achter alles wat tieten heeft. Alhoewel....nee, er zijn vast uitzonderingenquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:41 schreef screwloose het volgende:
[..]
haha, right.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:41 schreef screwloose het volgende:
[..]
Waarom weet ik daar niks van dan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:42 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ok behalve huppel maja die heeft zoveel keus.
Door de vele hunks zie je het lekkers niet meer?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom weet ik daar niks van dan?
Dat is lastigquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Door de vele hunks zie je het lekkers niet meer?
Niemand te zien hierquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Door de vele hunks zie je het lekkers niet meer?
deze man ontgaat ook echt helemaal nietsquote:
quote:
Dan word ik spontaan lesbiquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
En als ik nu eens tussen de mannen gaat staan
quote:
Wat heb jij van me nodig?quote:
That's a damn lot!!quote:
Ik ben ook niet beschikbaarquote:
Dolly het schaap heeft ja gezegd?quote:
Huppel maakt je af manquote:
Daarover gesproken he.quote:
is ie emo?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarover gesproken he.
Dateding zn rug is eindelijk weer krasvrij
Geen idee ik spreek geen schaapsquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dolly het schaap heeft ja gezegd?
quote:
onzin wel, dus misschien begrijpen jullie elkaar welquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik was vandaag in Scheveningen he. Even over de boulevard gewandeld.
Je kan meer Amsterdamzooi krijgen in Scheveningen dan in heel Amsterdam!!_!
Ik zat vanmiddag met mn voetjes in het warme zand op veilige afstand van het koude waterquote:
Ik wil zondag naar Parkpop!quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga zondag voor het eerst sinds tijden weer eens richting Bloemendaal
Nee, wie gaat er nou vrijwillig naar Den Haagquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil zondag naar Parkpop!
Niemand wil mee
Scheveningenzooi scoort niet zo goed bij de Duitsers. Het schijnt ze weg te geven, ofzo...quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik was vandaag in Scheveningen he. Even over de boulevard gewandeld.
Je kan meer Amsterdamzooi krijgen in Scheveningen dan in heel Amsterdam!!_!
Ikquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, wie gaat er nou vrijwillig naar Den Haag
Ik prik nog liever mijn ogen eruitquote:
Ik hou van Scheveningenquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zat vanmiddag met mn voetjes in het warme zand op veilige afstand van het koude water
Den Haagquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, wie gaat er nou vrijwillig naar Den Haag
Ik was er vorig jaar, veel te drukquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niemand wil mee
Dat is onverwachts!!quote:
Wat is er op Bloemendaal dan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik prik nog liever mijn ogen eruit
Een strandquote:
What?quote:
Nederlandse vriend die eerst een wereldreis gemaakt heeft, daarna in Bolivia, Medellin en Santa Marta heeft gewoond en nu in Bogota woont. Onze gemeenschappelijke vriend komt over 2 weken op bezoek (mijn beste maat).quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is onverwachts!!
Meer details graag!
Oh dat is toch leuk johquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nederlandse vriend die eerst een wereldreis gemaakt heeft, daarna in Bolivia, Medellin en Santa Marta heeft gewoond en nu in Bogota woont. Onze gemeenschappelijke vriend komt over 2 weken op bezoek (mijn beste maat).
Ja RIP aan de nabestaandequote:
Dat had ik gisteren verwacht toen hardstylemeisje bleef slapen, maar die meid is zo onervaren als wat...quote:
Mag ik je trouwens feliciteren, reintegratiecoach?quote:
Vast wel meer denk ikquote:
Iesh Gratiesch?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niemand wil mee
Waar?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie gaan komen
MAW je hebt 'm te lang niet gezien..quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarover gesproken he.
Dateding zn rug is eindelijk weer krasvrij
Ik wil worden opgezet en tentoongesteld zodat iedereen bij mij langs kan komen na mijn doodquote:
zal een lege en saaie bedoening worden danquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil worden opgezet en tentoongesteld zodat iedereen bij mij langs kan komen na mijn dood
Laten we ons allemaal opzetten, iedereen van het versiertopicquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil worden opgezet en tentoongesteld zodat iedereen bij mij langs kan komen na mijn dood
Ik wil bij worden gezet in een rariteitenkabinetquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
zal een lege en saaie bedoening worden dan
Ja leuk hequote:
Wil je het voor mij samenvatten?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ben al een tijdje bezig met terug lezen
Snel mond op mond beademingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toen kwamen er nabestaanden en toen ging het leven weer door.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nee, dezeDaardoor ga je niet weer leven of zo, hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Die gebruik je bij hartritme stoornissen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Of als je iemand gewoon niet zo lief vind.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daardoor ga je niet weer leven of zo, hoor. Die gebruik je bij hartritme stoornissen.
En ze Fok!te nog lang en gelukkigquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En toen kwamen er nabestaanden en toen ging het leven weer door.
Dan pak je die paddels het beste gewoon nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Of als je iemand gewoon niet zo lief vind.
We hebben het over het topic Samzz, dit is figuurlijk bedoeld. We hebben het niet over mensen. Dacht dat dat wel duidelijk wasquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daardoor ga je niet weer leven of zo, hoor. Die gebruik je bij hartritme stoornissen.
Ik zag nog posts van rond 16:00... Dus dat was me al duidelijkquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Of als je iemand gewoon niet zo lief vind.
Een taser?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar heb je deze voor
Heb er 1 gehadquote:
schokkendquote:
Uiteraard. Ga maar weer zitten, hoor en neem een chillpil. Anders hebben we die paddels straks op jou nodig.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We hebben het over het topic Samzz, dit is figuurlijk bedoeld. We hebben het niet over mensen. Dacht dat dat wel duidelijk was
Je hebt jezelf getasered?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb er 1 gehad
Shit is best nasty als je het op je krijgt
Heel erg pijnlijk zekerquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb er 1 gehad
Shit is best nasty als je het op je krijgt
Haha iddquote:
Doe es effe relaxed Samzz en ga geen ruzie lopen zoekenquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Ga maar weer zitten, hoor en neem een chillpil. Anders hebben we die paddels straks op jou nodig.
Nee, 2 vrienden en ik gingen elkaar raken ermeequote:
Ik moest kotsen van de pijnquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heel erg pijnlijk zeker
[..]
Haha idd
Serieus, neem een chillpil. Ik zoek geen ruzie, ik zeg alleen wat.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doe es effe relaxed Samzz en ga geen ruzie lopen zoeken
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, 2 vrienden en ik gingen elkaar raken ermee
[..]
Ik moest kotsen van de pijn
Waarom? Enig idee hoe gevaarlijk dat isquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, 2 vrienden en ik gingen elkaar raken ermee
[..]
Ik moest kotsen van de pijn
Ga dan geen mensen zitten uitlokken en uitmaken voor iets wat ze helemaal niet zijn. ok? bedankt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus, neem een chillpil. Ik zoek geen ruzie, ik zeg alleen wat.
ook dat is niet tofquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]jeez
![]()
Dat klinkt als die ene keer dat ik nieuwsgierig was naar pepperspray![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]jeez
![]()
Dat klinkt als die ene keer dat ik nieuwsgierig was naar pepperspray![]()
![]()
Je gaat er niet dood aan hoorquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom? Enig idee hoe gevaarlijk dat is
Toch wel door de schok kan je hart van slag raken. Voor een non lethal weapon is het toch vrij dodelijkquote:
Waar maak ik je voor uit dan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ga dan geen mensen zitten uitlokken en uitmaken voor iets wat ze helemaal niet zijn. ok? bedankt.
Als je door rood loopt kan je aangereden worden, wat is je puntquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toch wel door de schok kan je hart van slag raken. Voor een non lethal weapon is het toch vrij dodelijk
Je kan er hartritmestoornissen van krijgen, reken maar dat dat dodelijk is.quote:
Oh die Koninginnedag kan ik me ook nog erg goed herinnerenquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ook dat is niet tof
Dat moest ik ooit happen bij een wedstrijd van Ajax en na een koninginnedag in Amsterdam toen met problemen met de NS
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Ga maar weer zitten, hoor en neem een chillpil. Anders hebben we die paddels straks op jou nodig.
Voor de rest zoek je het zelf maar uit Sammzquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus, neem een chillpil. Ik zoek geen ruzie, ik zeg alleen wat.
Ik leef toch nog, die andere 2 ookquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan er hartritmestoornissen van krijgen, reken maar dat dat dodelijk is.
Yep!quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toch wel door de schok kan je hart van slag raken. Voor een non lethal weapon is het toch vrij dodelijk
Maar het kanquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik leef toch nog, die andere 2 ook
Was erg gezellig bij CSquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh die Koninginnedag kan ik me ook nog erg goed herinneren![]()
Maar pijnlijk spul idd
Ja alles kanquote:
En toen viel je huilend op de grond?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was erg gezellig bij CS
Dacht nog heel stoer een busje traangas terug te gooien, ding ontplofte in hand en die shit spoot in mijn gezicht
Gelukkig wel, maar dan nog is het niet verstandig om met zulke dingen te gaan "spelen"quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik leef toch nog, die andere 2 ook
Nee viel niet op de grond, huilen moest ik wel ja, die shit bijt echt als een gekquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En toen viel je huilend op de grond?
Dan vraag je er ook omquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was erg gezellig bij CS
Dacht nog heel stoer een busje traangas terug te gooien, ding ontplofte in hand en die shit spoot in mijn gezicht
En nog dagen lang last gehad zekerquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee viel niet op de grond, huilen moest ik wel ja, die shit bijt echt als een gek
Kotsen moest ik ook
Nogmaals, waar maak ik je voor uit?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Voor de rest zoek je het zelf maar uit Sammz
Ik vroeg er niet om om bekogeld te worden hoor, ik wou gewoon naar huisquote:
Viel opzich nog wel mee, had alleen wat rode ogenquote:
Tsja als je dat ding niet had opgeraapt en terug gegooid.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vroeg er niet om om bekogeld te worden hoor, ik wou gewoon naar huis
Ja ze waren nogal bruut tegen iedereen die daar in het stationsgebied liepquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vroeg er niet om om bekogeld te worden hoor, ik wou gewoon naar huis
Tja als de politie nou niet cs afgesloten hadquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja als je dat ding niet had opgeraapt en terug gegooid.
Ik was serieus pas om half 4 s'nachts thuis door al dat gelul toenquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja ze waren nogal bruut tegen iedereen die daar in het stationsgebied liep
Dat zijn ze wel vaker... Lijkt me een teken van onmacht.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het ging serieus nergens overquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zijn ze wel vaker... Lijkt me een teken van onmacht.
Geef de politie maar de schuldquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tja als de politie nou niet cs afgesloten had
Je weet niet eens waar het over gaatquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nogmaals, waar maak ik je voor uit?
Of heb jij moeite met begrijpend lezen?
Jawel hoor, jij komt bij A'dam CS er staat ME, ME gooit met traangasgranaat jij pakt hem op en krijgt traangas in je gezicht.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je weet niet eens waar het over gaat
quote:
Zelfs iemand anders zegt hetquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En de ME is geen onderdeel van de politie?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jawel hoor, jij komt bij A'dam CS er staat ME, ME gooit met traangasgranaat jij pakt hem op en krijgt traangas in je gezicht.
Jaquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En de ME is geen onderdeel van de politie?
Niet alleen wereldvreemd trouwensquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:03 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik begrijp soms echt heel goed waarom mensen alleen zijn, sommige zijn echt te wereldvreemd gewoon
Ja het was echt een dramatische dagquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was serieus pas om half 4 s'nachts thuis door al dat gelul toen
Okequote:
Wanneer was dat dan?quote:
Heey Sinji! Leuk je weer eens wat vaker te zien hierquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:04 schreef Sinji het volgende:
Welke josti raapt er nou een traangasgranaat op![]()
Tenzij je klaar bent voor een strijd uiteraard
Wel josti schiet er nou met traangas terwijl er niks aan de hand is?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:04 schreef Sinji het volgende:
Welke josti raapt er nou een traangasgranaat op![]()
Tenzij je klaar bent voor een strijd uiteraard
Graag, blijkbaar snap ik het nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke
Zal ik nu stap 2 uitleggen aan je?
Koninginnedag, dat zei ik al eerderquote:
Welk jaar?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Koninginnedag, dat zei ik al eerder
Maak het ten minste niet erger dan het al isquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wel josti schiet er nou met traangas terwijl er niks aan de hand is?
Ik vraag jou waar ik jou voor uitmaak. Ik scheld niet op je, ik noem je geen mongool, niks. Dus, waar maak ik jou voor uit?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt een beetje moeite met zelfreflectie he Samzz?
Wat denk je waarom -jij- steeds in woordenwisselingen terecht komt?
CS was afgesloten voor mensen na Koninginnedag, er staan duizenden mensen te wachten om thuis te komen, mensen worden wat ongeduldig en de ME besluit maar om met traangas te schietenquote:
Oh never mind joh.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke
Zal ik nu stap 2 uitleggen aan je?
een goede 10jaar terug maar toen zat je vast nog aan je moeders tepel te lurkenquote:
Haha! Je bent m'n juf niet!quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag jou waar ik jou voor uitmaak. Ik scheld niet op je, ik noem je geen mongool, niks. Dus, waar maak ik jou voor uit?
Dan nog ga je geen granaat oprapen en terug gooien.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
CS was afgesloten voor mensen na Koninginnedag, er staan duizenden mensen te wachten om thuis te komen, mensen worden wat ongeduldig en de ME besluit maar om met traangas te schieten
quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha! Je bent m'n juf niet!
Zoek het lekker zelf maar uit en de volgende keer als jij weer ruzie maakt, lach ik je alleen maar verder uit!
Mooi. Ik was namelijk geheel niet serieus in mijn reacties. Dus lach jij lekker verder.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha! Je bent m'n juf niet!
Zoek het lekker zelf maar uit en de volgende keer als jij weer ruzie maakt, lach ik je alleen maar verder uit!
Ja het is natuurlijk volkomen normaal om gewoon maar gewoon traangas te happen wanneer je niks doetquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan nog ga je geen granaat oprapen en terug gooien.
Toen was ik daar ook toevalligquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
een goede 10jaar terug maar toen zat je vast nog aan je moeders tepel te lurken
Beetjequote:Op woensdag 20 juni 2012 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toen was ik daar ook toevalligbeetje faal inderdaad dat gedoe.
Of er niets gedaan werd betwijfel ik.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja het is natuurlijk volkomen normaal om gewoon maar gewoon traangas te happen wanneer je niks doet
2001quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toen was ik daar ook toevalligbeetje faal inderdaad dat gedoe.
Profail en NS waren daar schuldig aan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beetje
Shit man het ging helemaal nergens over
Oke ik was aan het blowen, nog steeds geen reden om traangas te schietenquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of er niets gedaan werd betwijfel ik.
Moet je maar geen ruzie zoeken terwijl je pretendeert dat niet eens te willen, je eigen schuld.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi. Ik was namelijk geheel niet serieus in mijn reacties. Dus lach jij lekker verder.
dikke bultquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet je maar geen ruzie zoeken terwijl je pretendeert dat niet eens te willen, je eigen schuld.
ME schoot niet op jou maar op de menigte misschien onterecht. Misschien ook niet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke ik was aan het blowen, nog steeds geen reden om traangas te schieten
Tja ik gooide terug, ben niet zo gediend van dat soort dingenquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ME schoot niet op jou maar op de menigte misschien onterecht. Misschien ook niet.
Tip voor de volgende keer wegrennenquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tja ik gooide terug, ben niet zo gediend van dat soort dingen
quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tip voor de volgende keer wegrennen
Ik zoek geen ruziequote:Op woensdag 20 juni 2012 22:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet je maar geen ruzie zoeken terwijl je pretendeert dat niet eens te willen, je eigen schuld.
Dan heb ik geen medelijden als je een een knuppel terug kopt van de ME en wat traangas inademt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]!!!!!!!!!
Sorry maar wegrennen is nou niet iets wat ik ooit zal doen
Ik vraag ook helemaal nergens om medelijdenquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan heb ik geen medelijden als je een een knuppel terug kopt van de ME en wat traangas inademt.
Sorry, maar in sommige situaties is het eerder dom dan dapper om te blijven staanquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]!!!!!!!!!
Sorry maar wegrennen is nou niet iets wat ik ooit zal doen
A zeggen en B doen is ongeloofwaardig Samzz. Je lokt wel vaker mensen uit om vervolgens te zeggen dat het allemaal voor jou niks is.quote:
Sorry maar wanneer je naar huis wil en het is zo druk dat je amper kan bewegen dan kan je ook niet rennenquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:14 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sorry, maar in sommige situaties is het eerder dom dan dapper om te blijven staan
Inderdaad, Samzz is toch altijd serieus? Mensen die dat niet wetenquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Magnetronding, jij loopt zelf ruzie te zoeken atm, dat je nu nog niet door hebt wanneer Samzz wel of niet serieus is zeg..
Nog meer rare acties gedaan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vraag ook helemaal nergens om medelijden
Zatquote:
Ik ga niet ook nog eens tegen jou beginnen, ze begon zelf mij te stangen en daar zeg ik nou eenmaal wat van.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Magnetronding, jij loopt zelf ruzie te zoeken atm, dat je nu nog niet door hebt wanneer Samzz wel of niet serieus is zeg..
Ok.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sorry maar wanneer je naar huis wil en het is zo druk dat je amper kan bewegen dan kan je ook niet rennen
En als het wel gekund had dan zou ik het alsnog niet doen, ik doe niks verkeerds
Samzz, Magnetronkoffiezakje, botsing, boem.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:17 schreef Drommeldaris het volgende:
Heeft er iemand een samenvatting van de rel?
Prima. Nu weer lekker duimzuigen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
A zeggen en B doen is ongeloofwaardig Samzz. Je lokt wel vaker mensen uit om vervolgens te zeggen dat het allemaal voor jou niks is.
Ik help je wel herinneren de volgende keer als jij weer eens in een ruzie beland bent en dat zal ongetwijfelt weer gaan gebeuren met jouw attitude
Dommer dan met die taser of traangas?quote:
Klopt, daarom heb ik ook twee notesquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Samzz is gewoon een onruststoker, altijd al geweest
Gewoon tr doen, dat doe ik ook bij haar wanneer ze vervelend begint te doen, heb al blaren op mijn vingers van het drukken op die knopquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga niet ook nog eens tegen jou beginnen, ze begon zelf mij te stangen en daar zeg ik nou eenmaal wat van.
Goed, Samzz heeft moeite te herkennen wanneer ze zelf in de fout gaat (want het maakt haar schijnbaar allemaal toch niks uit) DUS ga ik haar de volgende keer helpen herinneren. Das 't enige dat ik zei.
Veel dommer nog denk ikquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dommer dan met die taser of traangas?
Hahaquote:
Dat heb ik dan nog nooit gedaanquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha![]()
Domste wat ik gedaan heb is comazuipen
Serieus? Ik had niet verwacht dat jij zoiets achterlijks zou doenquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha![]()
Domste wat ik gedaan heb is comazuipen
Mensen kunnen ook niet tegen veranderingen, ik ga altijd met mijn kop tegen de muur bonken wanneer er iets veranderd isquote:
Veranderingen zijn ook vervelendquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mensen kunnen ook niet tegen veranderingen, ik ga altijd met mijn kop tegen de muur bonken wanneer er iets veranderd is
Haha, was niet eens bewust gedaan. Op een festival wat gedronken, black out gekregen en toen werd ik wakker in de EHquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus? Ik had niet verwacht dat jij zoiets achterlijks zou doen.
Is toch niet echt comazuipen danquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha, was niet eens bewust gedaan. Op een festival wat gedronken, black out gekregen en toen werd ik wakker in de EH
Dat is toch geen comazuipenquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha, was niet eens bewust gedaan. Op een festival wat gedronken, black out gekregen en toen werd ik wakker in de EH
Nice ! Zo te zien lezen lukt het je ook aardigquote:
Helloesquote:
Er zat gewoon een rape drug in je drankjequote:Op woensdag 20 juni 2012 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik doe er niet eens m'n best voor.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:26 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Nice ! Zo te zien lezen lukt het je ook aardig
[..]
Helloes
de ghb in je eigen glas gegooid?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh gelukkigquote:
je bent van jezelf gewoon een vervelende klier, maar ik hou het in de gaten en doe een tr waar het nodig isquote:
quote:
Mooi, dan hoef ik je de volgende keer alleen maar te melden dat je moet stoppen met tegen mij rellen. Ik heb daar niet altijd zin in weet jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |